Wel grappig om het een keer zo te zienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:18 schreef JK het volgende:
Was deze al langsgeweest? De Spaans-talige versie van Breaking Bad; Metastatis
Jammer dat die PayPal niet werkt, wou wel een paar dollar doneren.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:24 schreef Scarface88 het volgende:
Ik wist niet dat deze site echt bestond tot ik 'm voor de grap probeerde http://www.savewalterwhite.com/ .
Zulke dingen kan ik wel waarderen, ook met Prison Break Europeangoldfinch.net maar die is offline inmiddels.
Schijnt dat die optie wel echt gewerkt heeft en dat het geld naar de kanker stichting ging.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:21 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Jammer dat die PayPal niet werkt, wou wel een paar dollar doneren.Aangezien ik alle afleveringen heb gedownload gunde ik het ze wel.
quote:In real life, the site actually does exist, the only difference being that the "Donate" button links to the National Cancer Coalition's site. In August of 2013, AMC dropped the link to the National Cancer Coalition's site after they were named "America's Worst Charities" by Center for Investigative Reporting.
Alleen geen Bryan Cranston en Aaron Paul met hun uitmuntende acteerwerk. In seizoen 1 heb ik echt momenten gehad waarbij ik moest lachen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:01 schreef bambino het volgende:
[..]
Wel grappig om het een keer zo te zien
Skyler ziet er wel wat beter uit trouwens
[ afbeelding ]
Tijdje geleden linkte hun 'Donate' knop nog door naar de kankerstichting in de VS.quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:21 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Jammer dat die PayPal niet werkt, wou wel een paar dollar doneren.Aangezien ik alle afleveringen heb gedownload gunde ik het ze wel.
Deze werkt ook http://www.bettercallsaul.com/quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:24 schreef Scarface88 het volgende:
Ik wist niet dat deze site echt bestond tot ik 'm voor de grap probeerde http://www.savewalterwhite.com/ .
Zulke dingen kan ik wel waarderen, ook met Prison Break Europeangoldfinch.net maar die is offline inmiddels.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:40 schreef ukga het volgende:
in 1 maand alle afleveringen gekeken. zojuist de laatste aflevering gekeken.Ik ben er ook doorheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat onder je spoiler snap ik niet zo
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben er ook doorheendat onder je spoiler snap ik niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 november 2013 00:02 schreef ukga het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 november 2013 00:02 schreef ukga het volgende:
[..]Alsof dat zo simpel ligt. Vergeet niet dat Walt in S04E01 Gus die neger z'n keel heeft zien doorsnijden. Wordt ook meerdere keren herhaald -> "alsof het niets was". Walt heeft prima door dat het of hij, of Gus is uiteindelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie deze post en zie het tegelijkertijd op tvquote:Op zondag 3 november 2013 00:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Alsof dat zo simpel ligt. Vergeet niet dat Walt in S04E01 Gus die neger z'n keel heeft zien doorsnijden. Wordt ook meerdere keren herhaald -> "alsof het niets was". Walt heeft prima door dat het of hij, of Gus is uiteindelijk.
OZ?quote:Op zondag 3 november 2013 00:33 schreef BoefB2 het volgende:
Kom op experts [ afbeelding ], geef nog iets wat ik in een paar dagen achter elkaar kan zien..
Wat is nog beter dan BB?
24, Prison Break, Lost ken ik allemaal wel.
The Sopranos ga ik ook zeker kijken, maar kom op geef wat tips..
Trouwens, deze is vét ja,
The Wire.quote:Op zondag 3 november 2013 00:33 schreef BoefB2 het volgende:
Kom op experts [ afbeelding ], geef nog iets wat ik in een paar dagen achter elkaar kan zien..
Wat is nog beter dan BB?
24, Prison Break, Lost ken ik allemaal wel.
The Sopranos ga ik ook zeker kijken, maar kom op geef wat tips..
Trouwens, deze is vét ja,
Da's behoorlijk stom zelfs, Kaar.quote:Op zondag 3 november 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
Ik zie deze post en zie het tegelijkertijd op tvBeetje stom trouwens dat ik kijk, ik 'ben' pas bij seizoen 2.
Nice!quote:
Van Oz? Schillinger was wel een baas (hele foute baas dat welquote:Op zondag 3 november 2013 09:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ben nu weer een aantal losse episodes aan 't kijken, oh de nostalgie.
Jup, heb eigenlijk geen serie zoals deze meegemaakt tot dusver.quote:Op zondag 3 november 2013 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Van Oz? Schillinger was wel een baas (hele foute baas dat wel).
Of een paar druppels wc-eend voor de kleurquote:
Dan is het niet meer eetbaarquote:Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Of een paar druppels wc-eend voor de kleur
The Walking Dead al gevolgd?quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef darktower het volgende:
Ik dacht na Breaking Bad in een heel diep gat te vallen, want ik had The Wire en West Wing en Sopranos etc allemaal al gezien.
Tot ik door twee mensen op Sons of Anarchy werd gewezen. Hoe kan ik die serie in vredesnaam gemist hebben? Gewoon briljant. Na 1 aflevering was ik al hooked.
Topserie inderdaad!quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef darktower het volgende:
Ik dacht na Breaking Bad in een heel diep gat te vallen, want ik had The Wire en West Wing en Sopranos etc allemaal al gezien.
Tot ik door twee mensen op Sons of Anarchy werd gewezen. Hoe kan ik die serie in vredesnaam gemist hebben? Gewoon briljant. Na 1 aflevering was ik al hooked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |