abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:23:56 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132101750
quote:
EA SPORTS FIFA 14 Captures the Emotion of Scoring Great Goals
Innovations Inspire Midfield Build Up And Rewarding Finishing

REDWOOD CITY, Calif.--(BUSINESS WIRE)-- Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) today unveiled innovations to the greatest sports game on the planet that will enable fans to experience the emotion of scoring great goals when playing EA SPORTS™ FIFA 14 on the PlayStation®3 computer entertainment system, Xbox 360® videogame and entertainment system and PC.

FIFA 14 Pure Shot (Photo: Business Wire)

Innovations to the franchise's award-winning* gameplay will make FIFA 14 the complete matchday experience, introducing features that inspire fans to build play through midfield, dictate the tempo of a match and create rewarding opportunities. Great matches are achieved through measured build up and incredible finishing. A new feature in FIFA 14 called Pure Shot and a brand-new ball physics system will transform shooting, making every shot attempt feel real, and when players connect with the perfect strike, feel exhilarating.

"FIFA 14 will play the way great matches are contested with build up through midfield, tension throughout the match as chances are created, and incredible finishing," said David Rutter, Executive Producer for FIFA 14. "Opportunities in FIFA 14 will be rewarding and great goals will look stunning."

Finishing has been transformed with Pure Shot so players have the intelligence to adjust their stride and approach angle to find the best position for hitting the back of the net. Well-hit balls feel more exhilarating and rewarding. New shot types include pure strikes, as well as off-balance and rushed shots. Plus, Real Ball Physics now determines the trajectories of balls, enabling players to kick the ball with force from distance, drill low rising shots with accuracy, and blast dipping or turbulent shots, just like real players.

Fans will be able to create rewarding build up to opportunities and have the tools to dictate the tempo of a match through four new features. Protect The Ball will enable players to fend-off and block defenders from the ball while dribbling at any speed, or out-muscle opponents for position before receiving the pass, then turn defenders to carve out opportunities. Teammate Intelligence has been improved on both sides of the ball. New decision-making logic delivers tighter, smarter marking and improved run tracking where defenders recognize opportunities to provide support and win back possession, while attacking players have new ways to outsmart their opponents by creating space for themselves, running along the backline and checking their pace. Major changes to ball control add new tools to win the midfield battles. Sprint Dribble Turns enable players to turn in every direction at sprint speed while preserving momentum, delivering the control and confidence to take on defenders one-on-one. Variable Dribble Touches introduces variety on touches when sprinting. Skilled players will have better touch and more control when sprinting with the ball.

In addition to innovations to gameplay, FIFA 14 is introducing a game-changing new way to play Career Mode. The Global Scouting Network brings the world of professional scouting to life. Players now develop and refine a scouting network and search for talent year-round. Scouts can evaluate players all over the world to uncover the attributes and traits of every player in the game, in preparation for the transfer windows. Plus, a new hub delivers easy navigation, fewer interruptions and live scouting reports.

FIFA 14 will deliver engaging online** features and live services that connect fans to the heartbeat of the sport—and to each other—through EA SPORTS Football Club, making FIFA 14 soccer's social network, where fans connect, compete and share with millions of others around the world. The game will also feature:

Changes to the wildly popular FIFA Ultimate Team
A new online Mode that will encourage social competition
Multiple new features and benefits to EA SPORTS Football Club, the live service that is the heartbeat of FIFA
Complete authenticity with more than 500 officially licensed clubs.
FIFA 14 is in development at EA Canada and will be available in stores world-wide this fall. Additional platforms will be revealed in the months ahead. The game has not yet been rated.

Screenshots are available at http://info.ea.com.

Join the EA SPORTS football community at http://www.facebook.com/easportsfifa or follow us on Twitter @easportsfifa and use the hash tag #FIFA14. For more information visit the FIFA 14 website at www.easportsfootball.com.

EA SPORTS is one of the leading sports entertainment brands in the world, with top-selling videogame franchises, award-winning interactive technology, fan programs and cross-platform digital experiences. EA SPORTS creates connected experiences that ignite the emotion of sports through industry-leading sports videogames, including Madden NFL football, FIFA, NHL® hockey, NBA LIVE basketball, NCAA® Football, Tiger Woods PGA TOUR® golf, SSX™, and Fight Night boxing. For more information about EA SPORTS, including news, video, blogs, forums and game apps, please visit www.easports.com.

* The FIFA franchise has won over 250 videogame awards since 2010 on HD consoles

** Internet connection and Origin account required. Must be 13+ to create an account.
Screenshots:

http://info.ea.com/products/8445p1434/9-screenshots

Videos:

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_132101819
Ik speel nu een potje in de carriere en ik kreeg een snelle vrije trap. Iemand trapte de bal weg en toen lag hij ergens anders dan waar de overtreding was gemaakt en mijn speler wil hem snel nemen maar blijft er maar langs heen lopen steeds. Hij zit alsware vast. Het enige wat ik kan doen is de wedstrijd opgeven. Had ik laatst ook al met een snelle ingooi. Lag de bal achter de boarding of zo, kon de speler er niet bij en bleef hij maar heen en weer rennen. Vaag. Meer mensen dit probleem al gehad?
pi_132154462
Net weer eens gestart na enkele dagen niet gespeeld te hebben, geupdate naar 1.2

vervolgens krijg ik nog steeds alleen maar voorzetten/corner kopgoals tegen :')

hij gaat de kast weer in :')
  woensdag 16 oktober 2013 @ 15:19:29 #4
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132227698
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:01 schreef WooZ het volgende:
Net weer eens gestart na enkele dagen niet gespeeld te hebben, geupdate naar 1.2

Noob :')
En kan deze topic weer eens wat drukker worden, we hebben nota bene een nieuwe deel.10.gif
pi_132287489
Nu al mijn 4e seizoen in de carrieré.

Jaartje kampioen geworden met Feyenoord. En nu zit ik mijn 3e jaar al in de Argentijnse competitie bij Racing Club, waar Depay furore maakt. Volgens mij zit er wel een bug in, want heb op een of ander manier ontzettend veel geld na seizoenen kampioen zijn te geworden. Zo heb ik spelers als Cavani, Thiago Silva en James Rodriguez al in mijn team zitten. Maar Depay is de goalgetter daar.

Wel vet dat er in de game wat oude favorieten zitten. Zo heb ik Julian Veron nog gevonden in de Argentijnse competitie _O_. En opperbaas Ono is ook in de game te vinden.
pi_132288061
Ik heb geen verstand van Fifa maar mijn vriend is er gek op hij heeft alleen nog niet de nieuwe. Nu wil ik hem deze graag cadeau doen maar waar kan ik hem het best goedkoop kopen?
pi_132289934
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 10:08 schreef indiaantje89 het volgende:

Jaartje kampioen geworden met Feyenoord. En nu zit ik mijn 3e jaar al in de Argentijnse competitie bij Racing Club, waar Depay furore maakt. Volgens mij zit er wel een bug in, want heb op een of ander manier ontzettend veel geld na seizoenen kampioen zijn te geworden. Zo heb ik spelers als Cavani, Thiago Silva en James Rodriguez al in mijn team zitten. Maar Depay is de goalgetter daar.

Wel vet dat er in de game wat oude favorieten zitten. Zo heb ik Julian Veron nog gevonden in de Argentijnse competitie _O_. En opperbaas Ono is ook in de game te vinden.
wat dacht je van Riquelme en Camoranesi?
pi_132290064
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 11:53 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

wat dacht je van Riquelme en Camoranesi?
Riquelme zit er al jaren in (Boca stond altijd bij de overige).

Camoranesi ook idd, maar die is inmiddels met pensioen in mijn carirere. Die heb ik maar 1 seizoen in mijn selectie gehad. Heeft nog steeds wel zijn paardenstaart zo te zien :P.

Maar de vondst van Veron vond ik fijner _O_

Vorig jaar zat Ortega nog bij River Plate. Geen idee of die nog speelt?
pi_132290071
Heb Fifa14 van iemand gekregen en moet eerlijk zeggen dat het mijn eerste voetbalgame is. Heb even de controls doorgekeken voor PC en een wedstrijdje proberen te spelen waarbij ik 1 speler bestuur, maar ik mis een trainerdeel zoals dat bijvoorbeeld bij shooters vaak ingebouwd zit. Zo gaan mijn schoten stuk voor stuk over, richten is er niet echt bij.

Hoe kan ik het beste beginnen om de basisbesturing onder controle te krijgen?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 04:20:14 #10
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132317310
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 11:57 schreef Coelho het volgende:
Heb Fifa14 van iemand gekregen en moet eerlijk zeggen dat het mijn eerste voetbalgame is. Heb even de controls doorgekeken voor PC en een wedstrijdje proberen te spelen waarbij ik 1 speler bestuur, maar ik mis een trainerdeel zoals dat bijvoorbeeld bij shooters vaak ingebouwd zit. Zo gaan mijn schoten stuk voor stuk over, richten is er niet echt bij.

Hoe kan ik het beste beginnen om de basisbesturing onder controle te krijgen?
Door speltype training te gebruiken. :)
pi_132317973
Zit nog echt zwaar over deze game te twijfelen. Is de gameplay in de demo nog veel aangepast?
pi_132318309
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:01 schreef WooZ het volgende:

Verschrikkelijk inderdaad ja.. die verdedigers doen ook helemaal niets bij het "verdedigen" van corners. Echt hatelijk hoe makkelijk je kunt scoren vanuit corners in dit spel. Zo saai...
pi_132327969
Mijn eerste FIFA sinds 98 ofzo :P

Maar ga er in seasons dik vanaf, terwijl ik soms online vriendschappelijk best goed presteer. Aanvallen lukt ook nog niet, dribbelen gaat voor geen meter. Ik hoop maar dat het ervaring is.
pi_132387892
Nu voor 37,49 op de Media Markt-site, dus heb hem ook maar even besteld. Ben benieuwd _O_.
Amen.
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:48:57 #15
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132394414
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:14 schreef Zocalo het volgende:
Mijn eerste FIFA sinds 98 ofzo :P

Maar ga er in seasons dik vanaf, terwijl ik soms online vriendschappelijk best goed presteer. Aanvallen lukt ook nog niet, dribbelen gaat voor geen meter. Ik hoop maar dat het ervaring is.
Seasons is de uitdaging en niveau wat groter.
In FUT is het niveau nog hoger denk ik. :)
pi_132496514
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 10:08 schreef indiaantje89 het volgende:

Hoe kan jij dit volhouden man? Carrière is zo ongelooflijk saai dit jaar. Ik speel op wereldklasse en de meeste wedstrijden haal ik met geluk gelijkspel. Maar het spel is zo saai. Elk balletje wordt afgepakt, ik kom echt nooit door de verdediging heen. En de tegenstander scoort altijd wel via een kopbal, voor de rest kunnen die ook niks. Alle wedstrijden zijn gewoon zo bloedeloos saai, ik heb echt spijt dat ik dit spel heb gekocht, meteen ook laatste FIFA ooit. De demo vond ik echt geweldig, maar toch hebben ze de game weer verneukt.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:56:24 #17
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_132496996
Ik vind tegen de computer spelen echt ruk. Spelers van de tegenstander doen zo dom, als ze een bal hebben op het middenveld gaan ze de hele tijd kappen en draaien en afschermen, wat het onmogelijk maakt om een bal af te pakken. Ik heb ook elke keer maar 40% balbezit op Professioneel (ja en dat zelfs vind ik kut :') ). Gelukkig genoeg online modi om me te vermaken :)
pi_132504830
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:48 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Hoe kan jij dit volhouden man? Carrière is zo ongelooflijk saai dit jaar. Ik speel op wereldklasse en de meeste wedstrijden haal ik met geluk gelijkspel. Maar het spel is zo saai. Elk balletje wordt afgepakt, ik kom echt nooit door de verdediging heen. En de tegenstander scoort altijd wel via een kopbal, voor de rest kunnen die ook niks. Alle wedstrijden zijn gewoon zo bloedeloos saai, ik heb echt spijt dat ik dit spel heb gekocht, meteen ook laatste FIFA ooit. De demo vond ik echt geweldig, maar toch hebben ze de game weer verneukt.
Ik speel ook wereldklasse maar ik krijg nauwelijks doelpunten tegen. Speel een soort 5-4-1 formatie. Met mijn aanvallende middenvelders vlak achter mijn centrum spits. Mijn centrum spits staat er echt puur voor de kaats. Die scoort nauwelijks. En als ik achter sta dan ga ik gewoon als een gek langs de zijlijn rennen en die ballen in de 16 gooien. Dan kan ik wel makkelijk druk op de goal houden. Aangezien er aanvallend ook altijd wel 1 of 2 kopballen er in vliegen per wedstrijd. Maar probeer het vaak voetballend op te lossen.

Je moet af en toe ook je rust pakken in het spel, waar je bij de vorige Fifa's nog als een gek rond kon tikken. Dus laat je spelers ook af en toe een bal aannemen in plaats van de bal gelijk door te tikken. En af en toe ook je meters maken als je de ruimte hebt.
pi_132641240
Welke teams/custom tactics/formatie spelen jullie eigenlijk online? Los van FUT.
pi_132879849
quote:
Dat is al weken geleden gefixed met een pach..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132879971
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 02:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wat is een pach?
pi_132880001
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 02:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Gebeurt nog steeds met de laatste update. Zelfs als het met de volgende patch gefixed wordt, is het een schande dat het spel op deze manier in de schappen ligt. Zegt genoeg over de quality control van EA.
pi_132880004
Ik heb FIFA13 weer uit de kast gehaald.
pi_132880027
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 02:59 schreef Santello het volgende:

[..]

Wat is een pach?
hihi een typo..wat leuk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132880029
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 03:17 schreef UncleDolan het volgende:

[..]

Gebeurt nog steeds met de laatste update. Zelfs als het met de volgende patch gefixed wordt, is het een schande dat het spel op deze manier in de schappen ligt. Zegt genoeg over de quality control van EA.
Geen last van..al check ik ook geen 10 camerahoeken in de replay na iedere kopgoal moet ik bekennen.

Dat EA verder een baggerbedrijf is staat niet ter discussie :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_132880198
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 03:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

hihi een typo..wat leuk
Echt he
pi_132892156
Wat een gebullshit de laatste dagen.. Nu net ook weer, win ik een kwartfinale, krijg ik een FUT error, weg gewonnen kwartfinale..

Ach, vanaf morgen zit FIFA er toch niet veel meer in gok ik :')
pi_132894392
Speel online eigenlijk altijd met bayern. Kom alléén maar real madrid tegen. Is real daadwerkelijk het beste team of hoe moet ik 't zien?
pi_132894604
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:18 schreef Degodvader het volgende:
Speel online eigenlijk altijd met bayern. Kom alléén maar real madrid tegen. Is real daadwerkelijk het beste team of hoe moet ik 't zien?
Heb ik ook altijd als ik met Bayern speel. Irritant.
pi_132894672
quote:
Die shit is zooo irritant.. Speel met PSG in thuistenue, krijg praktisch alleen BVB in wit en Chelsea in wit als tegenstanders :')
pi_132897456
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef OverRated het volgende:

[..]

Die shit is zooo irritant.. Speel met PSG in thuistenue, krijg praktisch alleen BVB in wit en Chelsea in wit als tegenstanders :')
Beetje jammer dat naar tenue weer niet wordt gekeken bij het uitzoeken van een tegenstander.
pi_132897656
quote:
Haha volgens mij werkt het match making systeem zo dat je zo min mogelijk tegen je eigen team komt. Ik speel altijd met Real en wordt juist gek van altijd maar Bayern ;)
pi_132906584
Nou hup, FIFA eruit en die gaat er voorlopig ook niet terug in tot ik Ghosts beu ben..

Na meerdere keren FUT errors gehad te hebben en wedstrijden gewoon kwijt te zijn, kwart/halve finales die opnieuw moeten.. En waarop worden je tegenstanders uitgekozen? Moest net in de finale tegen een tegenstander met alleeeeeeeeeeen maar lag.. Op de enkele minuten dat er geen lag was maakte hij geen enkele kans maarja, hij profiteerde weer van het gewend zijn met lag spelen...
pi_132910733
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:53 schreef JaxterNL het volgende:

[..]

Haha volgens mij werkt het match making systeem zo dat je zo min mogelijk tegen je eigen team komt. Ik speel altijd met Real en wordt juist gek van altijd maar Bayern ;)
Zeker, maar gek genoeg kom ik als bayern nooit andere vijfsterrenteams tegen.
pi_132910816
ook jammer dat je als 4* team consequent tegen 4,5* teams wordt gematched, dat is al jaren zo, lijkt me toch makkelijk op te lossen :')
pi_132921758
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 18:48 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Beetje jammer dat naar tenue weer niet wordt gekeken bij het uitzoeken van een tegenstander.
Is dat zo? Je speelt nooit tegen iemand met dezelfde kleur shirts..
pi_132930233
Ik denk dat we kunnen concluderen dat dit de minste FIFA sinds jaren is. Het voelt gewoon afgeraffeld. Wellicht hebben ze zich meer gefocust op de next gen versie? Die ziet er wel erg goed uitmoet ik zeggen.
pi_132930687
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef OverRated het volgende:

[..]

True.. maar het kan zijn dat de tegenstander een andere kleur ziet dan jij op jouw scherm. Daar ben ik laatst achter gekomen toen ik co-op seizoenen met een vriend van me speelde. Ik zag Real in het wit en hij zag ze in het blauw. Best bizar, maar zo lossen ze denk ik op dat de shirts op elkaar lijken online ;)
pi_132930750
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Zeker, maar gek genoeg kom ik als bayern nooit andere vijfsterrenteams tegen.
Dat is inderdaad vreemd, want ik speel ook regelmatig tegen Barca, City, PSG en af en toe tegen een verdwaalde Chelsea, Brazilië of Manchester United ;) Maar duidelijk is dat de keuzes beperkt zijn en Real en Bayern veruit de meest gekozen teams zijn.
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:20:55 #42
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132930761
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:18 schreef JaxterNL het volgende:

[..]

True.. maar het kan zijn dat de tegenstander een andere kleur ziet dan jij op jouw scherm. Daar ben ik laatst achter gekomen toen ik co-op seizoenen met een vriend van me speelde. Ik zag Real in het wit en hij zag ze in het blauw. Best bizar, maar zo lossen ze denk ik op dat de shirts op elkaar lijken online ;)
dat is wel fijn ja :) Wat ik wel vervelend vind, is dat de scheids soms een kleur kleding aan heeft dat heel erg lijkt op die van 1 van de teams.

Maargoed; GTA V single player uit, nu weer met Fifa bezig.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_132930832
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:20 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dat is wel fijn ja :) Wat ik wel vervelend vind, is dat de scheids soms een kleur kleding aan heeft dat heel erg lijkt op die van 1 van de teams.

Jaaa, dat is heel erg herkenbaar en best vreemd en naar mijn mening makkelijk op te lossen met de scheids. Schijnbaar is het moeilijker dan wij denken of een blinde vlek van EA ;) Ik merk met deze FIFA dat ik lang niet zoveel lol online heb als ik met 13 wel had. Ik hou het vooral bij potjes tegen vrienden spelen. Dat blijft altijd leuk :)
pi_132949468
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:01 schreef OverRated het volgende:

[..]

Mwah. Komt mij toch zeer regelmatig voor.
pi_132968157
Ik scoor echt alleen maar via voorzetten of counters..
Assassin stabs you in your back.
pi_132969395
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:09 schreef Assassin92 het volgende:
En corners :Y
pi_132970612
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:09 schreef Assassin92 het volgende:
Skillmoves, skillmoves, skillmoves.
pi_133421714
Een kut kick, maar waarom zit Tommaso Rocchi niet in Fifa 14? Oke hij had geen club, maar dan hoort-ie toch als Free Agent erin te zitten? En nu heeft hij getekend bij Padova (Padua in FIFA, serie B) en hij zit er (nog) niet bij. Rocchi is een held van me, daarom. Altijd met Lazio gespeeld en hij was altijd de gouden super-sub in Fifa 11 en 12. In 13 zat hij bij Inter. Als Rocchi erin kwam, raakten m'n tegenstanders altijd in paniek :D
pi_133576445
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:07 schreef Stefanovich het volgende:
Een kut kick, maar waarom zit Tommaso Rocchi niet in Fifa 14? Oke hij had geen club, maar dan hoort-ie toch als Free Agent erin te zitten? En nu heeft hij getekend bij Padova (Padua in FIFA, serie B) en hij zit er (nog) niet bij. Rocchi is een held van me, daarom. Altijd met Lazio gespeeld en hij was altijd de gouden super-sub in Fifa 11 en 12. In 13 zat hij bij Inter. Als Rocchi erin kwam, raakten m'n tegenstanders altijd in paniek :D
Maak je niet dik hij komt wel een keer in een update.
AJ
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:44:06 #50
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_133789662
Vraagje aan PS4 bezitters.

Het is (zover ik weet) mogelijk om met de PS4 iemand anders z'n controller over te nemen en hem dan met een game te helpen. Daardoor vraag ik me af of het volgende mogelijk is:

Een wedstrijd tegen de computer starten, twee controllers aanzetten en in hetzelfde team zetten en dan een vriend één van de controllers over te laten nemen. Kun je dan op zo'n manier toch samen spelen? Want ik geloof dat je geen offline co op hebt.
pi_133790028
Hoe speelt ie na de update?
pi_133790460
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:55 schreef PollosHermanos het volgende:
Hoe speelt ie na de update?
even slecht als daarvoor
pi_133794050
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

even slecht als daarvoor
Mooi, kan ik mn geld aan andere dingen uitgeven
  maandag 2 december 2013 @ 11:48:28 #54
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_133837350
Hierbij een filmpje van mijn goal met Fifa 14 @ps4. De herhaling is ook zo bruut. Jammer dat de kwaliteit niet zo mooi is als op de tv.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10202542272544255
pi_133842806
Ik zoek iemand die prof clubs speelt op de PS3, een teamspeler is en graag ambities heeft om in de top 100 te komen.

80+
Interesse? PM mij

[ Bericht 3% gewijzigd door SteelDogg op 02-12-2013 15:05:43 ]
-
  maandag 2 december 2013 @ 17:20:13 #56
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133847359
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Hierbij een filmpje van mijn goal met Fifa 14 @ps4. De herhaling is ook zo bruut. Jammer dat de kwaliteit niet zo mooi is als op de tv.

Heel knap :')
pi_133847498
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:

Inderdaad een beetje jammer dat het geen HD-kwaliteit is ja.. al is de kwaliteit sowieso een beetje ver te zoeken :P
  maandag 2 december 2013 @ 17:46:18 #58
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133848076
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Heel knap :')
superknap wil je in me clan?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 2 december 2013 @ 17:49:30 #59
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133848159
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 17:46 schreef Catch22- het volgende:

[..]

superknap wil je in me clan?
Ja
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:22:49 #60
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_133877177
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:25 schreef Smeich het volgende:

[..]

Inderdaad een beetje jammer dat het geen HD-kwaliteit is ja.. al is de kwaliteit sowieso een beetje ver te zoeken :P
Dat vind ik wel slecht aan die opname functie bij de ps4
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:38:41 #61
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133879538
Lol is dat de maximale setting die je eruit kan persen op de PS4? _O- _O- _O-

Dit heb ik via de opname functie van de X1 opgenomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133954413
pi_133964784
Even een vraagje over FUT, dit is namelijk het eerste jaar dat ik deze gamemode speel. Heb net voor het eerst een team in elkaar gezet dat dus nog niet goed op elkaar in is gespeeld. Nog veel rode en oranje lijnen, maar zo als en zo kwaad als het ging toch een zo goed mogelijke match gemaakt.

Toen even online seasons gespeeld, divisie 10 en de eerste drie wedstrijden gewonnen. Wanneer ik de vierde ook nog win, promoveer ik naar divisie 9. Maar wat is het verschil. Kom ik dan betere teams tegen? Want wanneer ik promoveer, is mijn team natuurlijk niet ineens beter wanneer ik geen nieuwe kaarten koop. Dus zijn de teams van divisie 9 automatisch beter dan in 10 of werkt dat niet zo? :P
  donderdag 5 december 2013 @ 23:29:21 #64
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133965633
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134169461
Meerdere mensen last van het feit dat als de tegenstander leaved de hele conslole 'blijft hangen'?
pi_134368870
Spelen jullie ook spelers-carriere?
Heb een spits aangemaakt, inmiddels 21 jaar en 83 algemeen. Speel bij Liverpool.
Begin nu in het 3de seizoen. Hoop leuke transfer te maken.. Heb aanbod van Dortmund en Juve, maar zie mezelf liever bij een top 3 uit Engeland.
Ben bij Heerenveen begonnen, uitgeleend aan Coventry City daar het hele seizoen gespeeld. Kampioen geworden Vervolgens in het 2de seizoen verder gegaan met Heerenveen. In de winter aanbod geaccepteerd van Liverpool. Kampioen geworden van Premier League.
Nu hoop ik deze zomer een leuke transfer te maken. Anders blijf ik in ieder geval nog tot de kerst bij Liverpool.
Vind het overigens wel jammer dat je je positie niet meer kunt wijzigen, wil niet perse rest van mijn carriere als spits spelen, afzakken naar aanvallende middenvelder, vervolgens middenvelder ofzo. Volgens mij kon je in Fifa 12 dat nog wel wijzigen tijdens de game..

Speel ook weleens online, Seasons, maar heb vaak dat ik bijv. met Real Madrid tegen Real Madrid moet.. is lang zo leuk niet. Ook kies ik wel vaak een 4/4,5 ster team, dan tref je ook eens wat anders dan idd Real Madrid of Bayern.

Speel overigens nog op de xbox360, ben van plan om in het nieuwe jaar PS4 te kopen (eind januari/februari)
pi_134368951
Speel niet zoveel spelers-carriere want dat vind ik saai. Grote delen van de wedstrijd heb je weinig actiefs te doen, behalve vrij lopen en mee verdedigen enz.

Seasons speel ik altijd, maar dan met Heerenveen. Snelle vleugelaanvallers en een goede spits. Ook de middenvelders kan ik aardig mee uit de voeten. Zit nu in Divisie 3.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 17 december 2013 @ 16:09:55 #69
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_134369052
Kan een PS3 speler tegen een PS4 speler spelen?
pi_134369780
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:06 schreef -J-D- het volgende:
Speel niet zoveel spelers-carriere want dat vind ik saai. Grote delen van de wedstrijd heb je weinig actiefs te doen, behalve vrij lopen en mee verdedigen enz.
Ja dat heb ik ook 1 wedstrijdje geprobeerd met 1 speler spelen, dat vind ik ook niet zoveel aan. Bestuur altijd het hele team, dan is het prima te doen. Al hoewel ik me soms wel erger aan opstellingen of wissels die gedaan worden :X

quote:
Seasons speel ik altijd, maar dan met Heerenveen. Snelle vleugelaanvallers en een goede spits. Ook de middenvelders kan ik aardig mee uit de voeten. Zit nu in Divisie 3.
Heb nog niet zoveel gespeeld en beschamende resultaten (15-8-20) , bivakkeer in Div 8 :@

Laatste tijd vooral spelers-carriere gespeeld, misschien binnenkort maar weer eens wat meer online :Y
pi_134373790
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:27 schreef Ame89 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook 1 wedstrijdje geprobeerd met 1 speler spelen, dat vind ik ook niet zoveel aan. Bestuur altijd het hele team, dan is het prima te doen.
Ah, kan dat ook al. Toch maar eens naar kijken dan.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_134403292
Kreeg nog een aanbod van Chelsea!

Geaccepteerd, net m'n eerste wedstrijd voor Chelsea gespeeld.
3-1 gewonnen van Sunderland, 2x gescoord en 1 assist.

Goeie binnenkomer :7
  vrijdag 20 december 2013 @ 23:39:33 #73
269692 Divje
brr brr patapim
pi_134509589

Welke nummertjes zijn aan te raden uit FIFA14? O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_134511255
Dit spel speelt echt heerlijk op Xbox ONE, misschien wel de beste Fifa tot zover _O_
pi_134511427
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:10 schreef IMVHI het volgende:
Dit spel speelt echt heerlijk op Xbox ONE, misschien wel de beste Fifa tot zover _O_
Groot verschil dan met xbox360/ps3 ??
pi_134511651
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:15 schreef Ame89 het volgende:

[..]

Groot verschil dan met xbox360/ps3 ??
Grafisch ziet het er prima uit, publiek 3D en gewoon full HD zoals het hoort. Maar je merkt het imo. vooral in de gameplay. Ik kan me vinger er nog niet precies op leggen waarom maar het speelt soepeler. Misschien dat het de controller is. Maar ik ben zeer te spreken over deze versie :)
  dinsdag 24 december 2013 @ 06:36:04 #77
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_134640018
Weet iemand hoe het scoutapparaat werkt in 14? Heeft een jonkie net als in 13 nog steeds maar 1 positie waar die kan spelen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_134640094
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 00:20 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Grafisch ziet het er prima uit, publiek 3D en gewoon full HD zoals het hoort. Maar je merkt het imo. vooral in de gameplay. Ik kan me vinger er nog niet precies op leggen waarom maar het speelt soepeler. Misschien dat het de controller is. Maar ik ben zeer te spreken over deze versie :)
Draait op een nieuwe engine, dus daar zal het mee te maken hebben. Meer rekenkracht voor bepaalde handelingen.
Amen.
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:35:29 #79
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_136896484
Weet iemand hoe het precies zit als je een transfer wil maken in de carrièremode.
Ben nu bijna halverwege het seizoen met RKC maar heb een aanbod van Standard Luik geaccepteerd een aantal wedstrijden geleden. Heb er daarna niks meer van gehoord alleen een bericht dat ze wachten op mijn antwoord.

Hoe kan ik overstappen naar deze club?
#FreeHat
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:36:37 #80
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_136896523
quote:
Hoezo staan hier allemaal matige voetballers tussen?

Elia?? :')
#FreeHat
pi_137045739
Sinds een paar dagen ook Fifa (late to the party).
Maar WTF is dit voor spel?
Ik kon me redden op World Class in Fifa 13, maar ik wordt compleet gedomineerd op Professional in Fifa 14. Het lijkt wel alsof ze dit spel een miljoenmiljard keer moeilijker hebben gemaakt ofzo :') CPU weet precies wat ik ga doen, en maken ALTIJD de juiste keuzes...
Ligt dit aan mij of hebben (hadden) meer mensen hier last van?
Heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om helemaal terug naar semi-pro te gaan, dat doet mijn ego te veel pijn.
pi_137089206
Ja jongen. Men maakt spellen elk jaar niet makkelijker of logischer want anders liggen de verkopen laag en dat wil geen enkel bedrijf. Dus ik vrees dat jij je ego even opzij moet zetten en weer wat extra moet gaan trainen op het semi-pro level om de wc level aan te kunnen.
pi_137171324
meh
pi_137180683
quote:
13s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:22 schreef Shadeauw het volgende:
Sinds een paar dagen ook Fifa (late to the party).
Maar WTF is dit voor spel?
Ik kon me redden op World Class in Fifa 13, maar ik wordt compleet gedomineerd op Professional in Fifa 14. Het lijkt wel alsof ze dit spel een miljoenmiljard keer moeilijker hebben gemaakt ofzo :') CPU weet precies wat ik ga doen, en maken ALTIJD de juiste keuzes...
Ligt dit aan mij of hebben (hadden) meer mensen hier last van?
Heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om helemaal terug naar semi-pro te gaan, dat doet mijn ego te veel pijn.
AI behandelt u team en de CPU gewoon compleet anders.
Check het maar: Spelers in u team doen er veel langer over om orders uit te voeren (zowel schieten als wegwerken), dekken amper, stoppen soms gewoon met lopen (beide zijn dodelijk als de AI weer eens een lange bal stuurt), en doen soms amper moeite om bij te sluiten. Het gevolg is dat zodra je de middellijn oversteekt, je een dubbele muur van 4 tegenkomt. Als de CPu de middellijn oversteekt betekent dat meestal dat hij nog maar 2 man moet passeren
De scheidsrechters helpen ook ni, de CPU krijgt dubbel zo lang balvoordeel dan u. Da is EA zijn idee van moeilijkheidsgraad: we steken geen moeite in de AI, we geven de speler gewoon onlogische en irritante handicaps.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')