SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koga Miyata Gents Touring (met levenslange garantie op het frame)
Meer foto’s achter spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog wat andere kleinere ruilitems:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ruilgeschiedenis bekijken kan hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik nog nodig heb:
Goede camera
E-reader
Externe accu (voor telefoon etc)
Backpack
GoPro Hero 3
Accessoires voor de GoPro Hero 3
Mocht je iets willen ruilen of heb je tips, laat even een bericht achter en ik reageer zo snel mogelijk!
In overleg met de V&A mods is dit topic tot stand gekomen. Het makkelijkst is dat je aangeeft wat je te ruil hebt en wat je ervoor wilt hebben van de producten die in mijn topic staan. Is er geruild zal de OP worden aangepast zodat je altijd kan zien wat er op het moment te ruil is.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lt.Surge op 13-10-2013 22:04:14 ]Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Camera, E-reader, Backpack, GoPro, Externe accu![]()
18.500 views, 300 reacties en nu deel #2 - we gaan weer verder!
Geed idee of ik 'm nu gekoppeld heb aan het vorige deel, zo niet kunnen de mods dat dan doen?
Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Er staat dat je nog een goede camera nodig hebt, maar die heb je nu toch?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Welke bedoel je? De GoPro? Dat is een goede camera waar ik mee kan filmen maar is niet echt geschikt voor fotografie. Ik ben daarom op zoek naar een spiegelreflex of systeemcamera oid waar ik mooie foto's mee kan maken tijdens m'n reis.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:26 schreef Studeur het volgende:
Er staat dat je nog een goede camera nodig hebt, maar die heb je nu toch?Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Ja ik bedoel die van de eerste foto, maar die bied je dus te ruil aan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:28 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Welke bedoel je? De GoPro? Dat is een goede camera waar ik mee kan filmen maar is niet echt geschikt voor fotografie. Ik ben daarom op zoek naar een spiegelreflex of systeemcamera oid waar ik mooie foto's mee kan maken tijdens m'n reis.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat is een GoPro-achtige camera, dat was de eerste actioncam die ik bij elkaar heb geruild. Daarna kreeg ik de mogelijkheid om een GoPro bij elkaar te ruilen dus nu kan ik deze weer verder ruilen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die van de eerste foto, maar die bied je dus te ruil aan?
Even voor de duidelijkheid:
Ik heb nu 4/5 items die ik bij elkaar wilde ruilen. Enige wat ik nog nodig heb ik een goede camera voor fotografie. Ik heb een Mede8er, Fiets en Actioncam te ruil!
Daar drukte ik op maar ik kreeg de melding dat ik 'm niet kon koppelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
Je had even op "open nieuw deel" moeten klikken![]()
Ik heb hem nu voor je gekoppeld.- thanks voor het fixen!
Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
haha die is vet! die wil ik hebbenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:34 schreef Eraser127 het volgende:
Misschien niet helemaal voor op je vakantie maar heb een werkende kofferplatenspeler voor thuis.
[ afbeelding ], waar zou je 'm eventueel tegen willen ruilen?
WOEHOE!!2
Het moment is daar; ik heb eindelijk een camera bij elkaar geruild!
WOEHOE!!2
Vanmiddag heb ik de Mede8er en het fotografieboek geruild tegen een Canon 400D + Batterygrip + 2 Accu's + 4GB CF Card!![]()
Heel erg bedankt Kanovinnie!
-----------------------------------------
De 400D is voorzien van de standaard 18-55 lens zonder IS. Aangezien ik nog wat ruilmiddelen 'over' heb, wil ik kijken of het mij lukt om een leuke lens (misschien met IS?) bij elkaar te ruilen!
Dus heb jij een leuke lens die stof ligt te happen? Laten we dan ruilen!
Mocht je trouwens 4 t/m 16GB CF-kaarten hebben - die heb ik ook nodig dus misschien valt daar ook iets te ruilen! Verder zou ik graag een handgrip en extra accu's willen voor mijn GoPro, ik heb de originele GoPro chestmount eventueel ook te ruil.
[ Bericht 5% gewijzigd door p-perklip op 13-10-2013 20:02:28 ]Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
En doet hij het?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:52 schreef p-perklip het volgende:
WOEHOE!!2
Het moment is daar; ik heb eindelijk een camera bij elkaar geruild!
WOEHOE!!2
Vanmiddag heb ik de Mede8er en het fotografieboek geruild tegen een Canon 400D + Batterygrip + 2 Accu's + 4GB CF Card!![]()
Heel erg bedankt Kanovinnie!
-----------------------------------------
De 400D is voorzien van de standaard 18-55 lens zonder IS. Aangezien ik nog wat ruilmiddelen 'over' heb, wil ik kijken of het mij lukt om een leuke lens (misschien met IS?) bij elkaar te ruilen!
Dus heb jij een leuke lens die stof ligt te happen? Laten we dan ruilen!
Mocht je trouwens 4 t/m 16GB CF-kaarten hebben - die heb ik ook nodig dus misschien valt daar ook iets te ruilen! Verder zou ik graag een handgrip en extra accu's willen voor mijn GoPro, ik heb de originele GoPro chestmount eventueel ook te ruil.
![]()
![]()
Hij doet 'tquote:- heb je misschien iets van de bovengenoemde items? Dan kunnen we die actioncam ruilen
Heeft iemand GoPro Hero 3 accessoires waar hij/zij niks mee doet? Of misschien een leuke lens voor de Canon 400D? Ook CF kaartjes van 4GB of meer zijn welkom!
Ik heb te ruil:
• Een 1080p waterdichte Actioncam
• Koga Miyata Gents touring fiets
• Kleine ruilartikelen zoals Solarkit of nieuw Star Wars boek
• GoPro Hero 3 Chest MountPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Als je er aan kunt komen is dit een fijne lens, veel waar voor je geld en 18-200 is in mijn ogen een mooi bereik voor uiteenlopende situaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:07 schreef Pagan het volgende:
Als je er aan kunt komen is dit een fijne lens, veel waar voor je geld en 18-200 is in mijn ogen een mooi bereik voor uiteenlopende situaties.Thanks voor de tip, wordt aardig gereviewd inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:42 schreef p-perklip het volgende:
Heeft iemand GoPro Hero 3 accessoires waar hij/zij niks mee doet? Of misschien een leuke lens voor de Canon 400D? Ook CF kaartjes van 4GB of meer zijn welkom!
Ik heb te ruil:
• Een 1080p waterdichte Actioncam
• Koga Miyata Gents touring fiets
• Kleine ruilartikelen zoals Solarkit of nieuw Star Wars boek
• GoPro Hero 3 Chest Mount
Haha thanks appelen! Jammer dat wij nooit tot n ruil zijn gekomenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:20 schreef appelen het volgende:
Goh, wat goed dat je zo goed als alles bij elkaar hebt
Ik heb nog een 18-55 IS II liggen uit een 650D kit, paar keer gebruikt maar al snel vervangen door een 15-85. Heb ook nog een 50mm f1.8. II
Interesse?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2013 19:52:59 ]![]()
Ja zekerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:52 schreef CrashO het volgende:
Ik heb nog een 18-55 IS II liggen uit een 650D kit, paar keer gebruikt maar al snel vervangen door een 15-85. Heb ook nog een 50mm f1.8. II
Interesse?! Stuur me anders even een pm met je eventuele ruilvoorstel!
Tja er zaten voor mij niet echt interessante dingen bijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:50 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Haha thanks appelen! Jammer dat wij nooit tot n ruil zijn gekomen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:52 schreef CrashO het volgende:
Interesse?
Old moderators never die, they just smell that way!
with stupidquote:Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.![]()
Lichtgevoelig, mooie bokeh en een hele nette prijs. Niet snobistisch genoeg voor meneer?quote:Old moderators never die, they just smell that way!
Voor mij in ieder geval meer dan genoeg! Ik dacht dat bokeh trouwens een Fok-woordje was dat ze in FOT gebruikten, een inside joke ofzo. Maar ik lees net dat het te maken heeft met de onscherptequote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Lichtgevoelig, mooie bokeh en een hele nette prijs. Niet snobistisch genoeg voor meneer?
bedoelde meer dat het een goede lens is... als we hebben dezelfde smaak.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Lichtgevoelig, mooie bokeh en een hele nette prijs. Niet snobistisch genoeg voor meneer?Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.![]()
ja, echt heeeeel handig qua aantal mm'squote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:35 schreef Geckoo het volgende:
[..]
bedoelde meer dat het een goede lens is... als we hebben dezelfde smaak.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Verkeerd begrepen, sorry.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:35 schreef Geckoo het volgende:
[..]
bedoelde meer dat het een goede lens is... als we hebben dezelfde smaak.Dit is een foto met mooie bokeh, de achtergrond is niet scherp en leidt niet al en daardoor gaat alle aandacht naar het onderwerp.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:08 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Voor mij in ieder geval meer dan genoeg! Ik dacht dat bokeh trouwens een Fok-woordje was dat ze in FOT gebruikten, een inside joke ofzo. Maar ik lees net dat het te maken heeft met de onscherpte
Die 50mm f1.8 is een hele fijne lens; maar op vakantie ga je die denk ik toch minder gebruiken dan een 18-55; puur omdat je veel de landschappen erop wil zetten en om dat je niet eerst achteruit wil moeten lopen om iets op de foto te krijgen. Als je tijd hebt echter, kun je 's avonds mooie foto's maken van b.v. Hoi An met alle lampionnen, of mooie strandsfoto's bij het avondlicht (pas echter wel op met lenzen wisselen en zand...).![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, echt heeeeel handig qua aantal mm'squote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen, sorry.
[..]
Dit is een foto met mooie bokeh, de achtergrond is niet scherp en leidt niet al en daardoor gaat alle aandacht naar het onderwerp.
[ afbeelding ]Haha wordt hier bijna een fototopic maar stel ik neem 2 lenzen mee, liever niet, maar stel.. Heb ik dan voldoende aan mijn 18-55 zonder IS (die ik al heb) samen met de 50mm of is de 18-55 met IS echt wel dermate beter dat ik die dan beter kan meenemen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:49 schreef zatoichi het volgende:
Die 50mm f1.8 is een hele fijne lens; maar op vakantie ga je die denk ik toch minder gebruiken dan een 18-55; puur omdat je veel de landschappen erop wil zetten en om dat je niet eerst achteruit wil moeten lopen om iets op de foto te krijgen. Als je tijd hebt echter, kun je 's avonds mooie foto's maken van b.v. Hoi An met alle lampionnen, of mooie strandsfoto's bij het avondlicht (pas echter wel op met lenzen wisselen en zand...).
Want ik heb een beetje rondgekeken op flickr naar foto's die gemaakt zijn met die 50mm en ik ben echt onder de indruk van sommige foto's - vooral met minder licht.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Houdt wel rekening dat het ook aan de fotograaf ligtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:17 schreef p-perklip het volgende:
Want ik heb een beetje rondgekeken op flickr naar foto's die gemaakt zijn met die 50mm en ik ben echt onder de indruk van sommige foto's - vooral met minder licht.(ook al is de 50mm optisch een zeer behoorlijk stuk beter dan de 18-55).
Die 18-55 is een kit lensje en de 50mm een (bewuste) aanschaf voor de meeste gebruikers die hun lenzen willen uitbreiden en al wat meer ervaring hebben, hierdoor zal je van de 18-55 foto's relatief meer `noob foto's` tegenkomen dan de 50mm.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2013 15:50:38 ]![]()
Haha ja ik denk dat de fotograaf minstens net zo belangrijk is als de lens waar hij doorheen kijkt. Nu heb ik gelukkig 4 maanden lang de kans om duizenden foto's te maken dus een iets betere fotograaf te worden. Dit geldt overigens zowel voor de 18-55 als de 50mm - ik ben nu heel erg aan het twijfelen want ik zie van beide lenzen hele mooie foto's (pixel-peeper.com).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Houdt wel rekening dat het ook aan de fotograaf ligt(ook al is de 50mm optisch een zeer behoorlijk stuk beter dan de 18-55).
Die 18-55 is een kit lensje en de 50mm een (bewuste) aanschaf voor de meeste gebruikers die hun lenzen willen uitbreiden en al wat meer ervaring hebben, hierdoor zal je van de 18-55 foto's relatief meer `noob foto's` tegenkomen dan de 50mm.
------------------------------------------------------------
Nu ik 'm toch kick - mensen die toevallig een GoPro Headstrap, Accu's, geheugenkaartjes of andere accessoires hebben waar ze niks mee doen - ruilen?
Iemand een Koga Miyata fiets ruilen tegen een aantal GoPro accessoires? Of Compact Flash kaartjes?
Ik stel maar wat voor, ruilen tegen totaal iets anders kan ook - alle ruilvoorstellen zijn welkom!
Waarom neem je geen chest strap i.p.v. een headstrap?quote:------------------------------------------------------------
Nu ik 'm toch kick - mensen die toevallig een GoPro Headstrap, Accu's, geheugenkaartjes of andere accessoires hebben waar ze niks mee doen - ruilen?![]()
Ik heb op duikfora gelezen dat je met een chest mount/strap niet kan duiken, daarom wil ik graag een headstrap en zo'n staafje waarmee je m vast kan houden op afstand:)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:53 schreef marcelp79 het volgende:
Waarom neem je geen chest strap i.p.v. een headstrap?
[..]Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Niemand ruilen?
De actioncam is weg, heb 'm geruild tegen de 50mm 1.8 van Canon. Ik heb beide lenzen mogen testen en vond toch dat ik de 50mm moest nemen aangezien ik al een 18-55mm heb. Dit is wel is waar een model zonder IS maar dat is dan maar zo!
Ik heb de lens dit weekend meteen mogen testen op een verjaardag en de resultaten zijn echt verbazingwekkend. Ik, als net beginnend 'fotograaf', maak met deze camera en lens echt hele mooie foto's vind ik. Wooeeehoe!
Mensen, morgen is het zover! Ik ga 4 maanden op reis - eerst een week Hongkong en daarna 4 maanden Zuidoost Azië.
Ik wil jullie allemaal enorm bedanken voor de tips, leuke en positieve berichten en bovenal voor alle mooie ruilen waar jullie aan bij hebben gedragen!
Groeten,
p-perklip!Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Veel plezier en succes!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Heel veel plezier en succesquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:09 schreef p-perklip het volgende:
Mensen, morgen is het zover! Ik ga 4 maanden op reis - eerst een week Hongkong en daarna 4 maanden Zuidoost Azië.
Ik wil jullie allemaal enorm bedanken voor de tips, leuke en positieve berichten en bovenal voor alle mooie ruilen waar jullie aan bij hebben gedragen!
Groeten,
p-perklip!![]()
Kom nog eens vertellen over je ervaringen. We hebben ook een TRV forum he
-edit- al lang gevonden zie ik
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.![]()
Haha uiteraard! Ook daar heb ik de nodige tips gehadquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:17 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Heel veel plezier en succes![]()
Kom nog eens vertellen over je ervaringen. We hebben ook een TRV forum he
-edit- al lang gevonden zie ik![]()
Fijne reis!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Veel plezier en een goede reis.
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Forum Opties Forumhop: Hop naar: