Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Hoiquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
Hey Scrummie![]()
Gaat het lekker met je werk? De deadline wordt gehaald?
Ja, was hartstikke leuk. Toch weer later geworden dan van plan. Oh well, kon lekker uitslapen vanmorgenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoi
Zeker, easy peasy. Leuke kroeg geweest?
Daar bestaan zaterdagen voor tochquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, was hartstikke leuk. Toch weer later geworden dan van plan. Oh well, kon lekker uitslapen vanmorgen
Ja, en voor allerlei klusjes in huis en boodschappen en al die dingen waar je door de weeks niet aantoe komt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar bestaan zaterdagen voor toch.
Gelijk heb je B.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Net wakker....weekend. eins zwei drei saufen.
Eerst verjaardag maar voor en na die tijd ga ik lekker jou lastig vallen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelijk heb je B.
Have fun![]()
gas op die lollie
Oh, dat vind ik zo'n mooi liedjequote:
I knowquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik zo'n mooi liedje
Een oudje maar:quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij ook nog een lekker liedje ?
Mooi! Kende ik niet.quote:
Heerlijk! Lekker meebleren in de auto, oh the memories.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi! Kende ik niet.
Nog zo'n ouwetje die nooit verveelt
Hoi L.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Dat was met recht een bliksembezoek.
Dag Tjacka
Ik merk het. Zullen we nog wat gaan doen? Ik heb wel zin.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B![]()
Ja, rustig. Maar ja, zaterdag avond he.
Hahaha. Ben naar een verjaardag geweest, maar was niet echt bijzonder, dus alweer thuis.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik merk het. Zullen we nog wat gaan doen? Ik heb wel zin.
Maakt niet uit. We kunnen nog even uit gaan, energie genoeg. Kom uit de nachtdienst dus nog geen slaap.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahaha. Ben naar een verjaardag geweest, maar was niet echt bijzonder, dus alweer thuis.
Waar heb je zin in?
Heb ik. Wat toevallig. Ben zlefs al een beetje aangeschotenquote:
Dus niet op de bank, wijntje, beetje knuffelen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ik. Wat toevallig. Ben zlefs al een beetje aangeschoten
Denk dat ik maar snel mijn bed in moet duiken voor ik gekke dingen ga zeggen.
Koffie dan maar ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus niet op de bank, wijntje, beetje knuffelen?
Jammer hoor.
truste.
Ja lekker bakkie pleur.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Koffie dan maar ?![]()
It's raining cat's and dogs
Goeiemorgen luitjes
Mogguh inso. goed geslapen?quote:
mogguh,quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:20 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps![]()
Iedereen aan genieten van een rustige zondag
Nah denk dat voor mij een schoonmaak dagje wordquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mogguh,
Ja heerlijk man een dagje niks doen.
Van schoonmaken is nog nooit iemand doodgegaan maar waarom zou je het risico nemen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nah denk dat voor mij een schoonmaak dagje word
kanjer groot jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee.
Dat klinkt als een kanjer-kater.
Eerst je kater over ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
krijg ik niet naar binnen
lavje wil je met me uit
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
krijg ik niet naar binnen
lavje wil je met me uit
Ja, dan kan het beter op jouw manier, sneaky lavender in bed proberen te krijgen gister avond, dat lag er totaal niet bovenopquote:
Gezellige boel hier he?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:13 schreef Scrummie het volgende:
Eerste keer dat ik actief meelees en soms post in een SC topic op Fok!. Mijn hemel zeg
En ondertussen ben ik nog steeds aan het werk
Mega gezelligquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gezellige boel hier he?
Ben je nog bezig!. Allemachtig, wat een weekend voor je![]()
Krijg je het wel af denk je?
je bent sarcastisch hequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mega gezelligHahaha..
Ik begin te twijfelen of ik het af krijg. Ik weiger tot na 12:00 vanavond door te gaan, dus we zien wel hoe ver het komt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dan kan het beter op jouw manier, sneaky lavender in bed proberen te krijgen gister avond, dat lag er totaal niet bovenop
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Ik probeer L al zolang in bed te krijgen.... maar ja ze doet het liever in de keuken.
Ik moet gelijk weer denken aan mijn kennismaking met de VBL SC. Die kwamen met zo'n geinig gifje.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Ik probeer L al zolang in bed te krijgen.... maar ja ze doet het liever in de keuken.
Haha idd. Heb je die nog?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet gelijk weer denken aan mijn kennismaking met de VBL SC. Die kwamen met zo'n geinig gifje.
Wat ik razendsnel in een spolier heb gezet
Of een biertje nemen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
tjackie je moet gewoon weer terug gaan slapen
Heeft die een boek? Waar gaat het over?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb trouwens het boek van jan boskamp binnen gekregen, duurde nog aardig lang.
Je moet toch echt even wat eten Tjackie. Probeer het gewoon. Eieren bakken, komop. Zal je je een stuk beter voelen.quote:
een biografie, uitgegeven door VI.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heeft die een boek? Waar gaat het over?
Ah ok, best leuk dan denk ik. Het is iig een hele sympathieke vent!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een biografie, uitgegeven door VI.
Heb je het boek van René ook gelezen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een biografie, uitgegeven door VI.
Ja, het is weinig hoogstaand maar op zich wel aardig om te lezen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je het boek van René ook gelezen?
zeker, rotterdammer he.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah ok, best leuk dan denk ik. Het is iig een hele sympathieke vent!
Oh dat is wel fijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, het is weinig hoogstaand maar op zich wel aardig om te lezen.
Het grappigste vind ik dat het lettertype 16 is en een regelafstand dat bejaarden het ook goed kunnen lezen zonder leesbril.
wel jammer dat er weinig echt nieuwe dingen in staan 90% kende ik al wel van VI kijken.quote:
ik heb een broodje grilworst opquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet toch echt even wat eten Tjackie. Probeer het gewoon. Eieren bakken, komop. Zal je je een stuk beter voelen.
jij haat me ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
tjackie je moet gewoon weer terug gaan slapen
Ow jij ziet het ook? Wat een risicoloze vent zeg.quote:
Ik heb vanmiddag youtubejes zitten kijken van VI en heb zó gelachenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel jammer dat er weinig echt nieuwe dingen in staan 90% kende ik al wel van VI kijken.
maar ik hoorde dat er volgend jaar een nieuwe komt gijp2
Hey Willem is een held ja. Met humor ook!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag youtubejes zitten kijken van VI en heb zó gelachen![]()
Komt morgen die chagerijn van een Willem van Hanegem aan tafel .
ditquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey Willem is een held ja. Met humor ook!
ik heb gelachenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow jij ziet het ook? Wat een risicoloze vent zeg.
Ziet in het normale leven waarschijnlijk overal apen en beren.
Ja, vroegah wel. En ik hoop dat hij dat morgen weer even terugvindt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey Willem is een held ja. Met humor ook!
hij kan niet goed met geneequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vroegah wel. En ik hoop dat hij dat morgen weer even terugvindt.
Vond hem ook altijd zo lief met die jongens met down.
serieus?quote:
sterkte en fijne avondquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:43 schreef Blaadjes het volgende:
Nou ik ga nog even GTA doen. Zo naar bed want morgen 3.45 op...pffff
Fijne avond nog allen en truste vast.
Tja, ik zou ook naar mij luisteren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
serieus?
Je luistert wel naar B en niet naar Inso en mij?
Straks hang je kotsend boven de pot en komt de grillworst er weer uit. Grillig.
dag ome blaadjesquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:43 schreef Blaadjes het volgende:
Game ze B en sterkte alvast voor het goddeloze tijdstip waarop jij je bed uit moet komenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:43 schreef Blaadjes het volgende:
Maar als je zo'n kater hebt krijg je dan een pilsje weg?quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja, ik zou ook naar mij luisteren.
Beste middel tegen een kater.
Altijd met die VI-boeken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb het eens geteld, maximaal 20 regels grote letters op zo'n bladzijde van jan boskamp.
en op een willekeurig ander boek dat ik hire heb liggen toch wel 30-35 met kleinere letters![]()
quote:
quote:
Dank vrienden, ik zal aan jullie denken als jullie nog lekker liggen te ronken.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Game ze B en sterkte alvast voor het goddeloze tijdstip waarop jij je bed uit moet komen
Ben ik met je eens tribal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:50 schreef kolabeer1234 het volgende:
Waarom houden mensen zich niet wat nuttiger zaken bezig. Altijd maar met nutteloze technologie bezig houden. We zijn er verslaaft aan en het wordt onze ondergang als we niet op passen. We zijn de weg verloren. We zijn de bron kwijt geraakt door leugens. Door de kracht van het licht komt elke leugen boven drijven. En daardoor verslaan we de kracht van het kwaad.
Hallo tribal.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:50 schreef kolabeer1234 het volgende:
Waarom houden mensen zich niet wat nuttiger zaken bezig. Altijd maar met nutteloze technologie bezig houden. We zijn er verslaaft aan en het wordt onze ondergang als we niet op passen. We zijn de weg verloren. We zijn de bron kwijt geraakt door leugens. Door de kracht van het licht komt elke leugen boven drijven. En daardoor verslaan we de kracht van het kwaad.
hoi tribalquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:50 schreef kolabeer1234 het volgende:
Mwah, viel wel mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Was een fijn weekend.
Jij ook fijn weekend gehad?
wat dan ik kijk vaak vrouwmens filmsquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet zeker dat jij die niet leuk vindt.
ik vind je amateurpron erg lekker hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet zeker dat jij die niet leuk vindt.
Bridesmaids en Burlesque bijvoorbeeld.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat dan ik kijk vaak vrouwmens films
Oh blij dat het in de smaak valtquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind je amateurpron erg lekker hoor.
Goede avond mensenquote:
hij dronk paar biertjes meer dan mijquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah. Als je echt rondom dronken bent denk je niet aan je fiets. Dan denk je nergens aan.
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij dronk paar biertjes meer dan mij
ik fietste bijna van de dijk. 3xquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah. Als je echt rondom dronken bent denk je niet aan je fiets. Dan denk je nergens aan.
Verstandig. Of het je gaat lukken is vers 2. Zo moeilijk als je lekker op een festje bent en iedereen drinkt. Dan doe je gewoon mee.quote:
jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verstandig. Of het je gaat lukken is vers 2. Zo moeilijk als je lekker op een festje bent en iedereen drinkt. Dan doe je gewoon mee.
Gaat het inmiddels wel weer wat beter Tjacka? Is je eten er in gebleven?
knap ik al 24 uur nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben al 2 weken niet meer dronken geweest. En trots erop
Dat is ook een hele prestatiequote:Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben al 2 weken niet meer dronken geweest. En trots erop
ik heb t juist vaak als ik alleen ben dat ik veel te veel drinkquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
Verstandig. Of het je gaat lukken is vers 2. Zo moeilijk als je lekker op een festje bent en iedereen drinkt. Dan doe je gewoon mee.
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb t juist vaak als ik alleen ben dat ik veel te veel drink
in sociale dingen ook wel eens maar toch meer sociale controle
ik drink thuis en alleen juist minder. Wel apart.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb t juist vaak als ik alleen ben dat ik veel te veel drink
in sociale dingen ook wel eens maar toch meer sociale controle
Ik niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
in nederland zou ik alleen rotterdam willen wonen.
Rotterdamquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet.
Woon nu in Hoofddorp, maar dat is niks.
Vind het fijn in Aerdenhout, of Alkmaar.
neequote:Op zondag 13 oktober 2013 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou je niet van West-Friesland? Ik wel. De tofste kermissen ever.
Ik ken Rotterdam niet echt. Amsterdam wel, en dat vind ik een heerlijke stad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam
beetje leven in de stad zonder al te veel toeristen plebejers
doeiquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ken Rotterdam niet echt. Amsterdam wel, en dat vind ik een heerlijke stad.
En nu is het bedtijd voor mij. Morgen weer aan de bak.
Truste liefies![]()
En Inso, morgen feliciteer ik je. Nu is het nog te vroeg .
Enschede of Utrechtquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ken Rotterdam niet echt. Amsterdam wel, en dat vind ik een heerlijke stad.
En nu is het bedtijd voor mij. Morgen weer aan de bak.
Truste liefies![]()
En Inso, morgen feliciteer ik je. Nu is het nog te vroeg .
Ik heb echt al zo vaak op m'n muil gelegen, na een avondje drinken, op de fiets. Is niet meer te tellen. Altijd op dezelfde manier....in gedachten genieten van de nacht....in de berm komen en snel(nou ja voor je gevoel) willen corrigeren....BAMquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Enschede of Utrecht![]()
wat INsomnia_ bijna jarig
quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
Insomnia_ van harte gefeliciteerd met je verjaardag en many happy returns
quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:02 schreef Blaadjes het volgende:
Feli inso!!![]()
![]()
![]()
Niet kunnen slapen....blijf maar wakker denk ik...
quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:11 schreef Divje het volgende:
Gefeliciteerd Inso!
Ik zie dat Tjacka er werk van heeft gemaakt..
Thanksquote:Op maandag 14 oktober 2013 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
#TeamJohannes feliciteert #TeamInsomnia_ van harte.
Neem er 1 van mij goser! Hou je van duvel? Of liever een goedkoop pilsje van de c1000?quote:
Hertog Jan is m'n favoriet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Neem er 1 van mij goser! Hou je van duvel? Of liever een goedkoop pilsje van de c1000?
Een bepaalde soort of gewoon pils want daar heb ik er toevallig nog 1 van staan.quote:
Gewoon.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Een bepaalde soort of gewoon pils want daar heb ik er toevallig nog 1 van staan.
Cheers.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Alstu, zal ik hem leeg drinken voor je?
19quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
cheers en nog vele jaren.
Hoe jong als ik vragen mag?
Ow heerlijk man. Leven voor je!quote:
En 19 ja dacht dat je paar jaartjes ouder was.quote:
hij is vroeg volwassen hequote:Op maandag 14 oktober 2013 00:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
En 19 ja dacht dat je paar jaartjes ouder was.
Hoe dan ook mook er morgen een hele fijne verjaardag van.
Mocht er feestje komen ik wil wel plannen :p
quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:39 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen op deze (bijna) Nationale Feestdag vanwege de verjaardag van Insomnia_ die FOK!-breed gevierd wordt![]()
En nu eerst koffie. De taart denk ik er wel bij
Van die cake die al verkruimeld is voor het je mond bereikt heeft?quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:41 schreef theguyver het volgende:
[..]cheers ik heb maar ff een plakje cake uit de automaat gehaald om dit te vieren
Nee valt reuze mee chocolade met vanille, ik plunder gelijk de automaat leeg als die er in zitten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van die cake die al verkruimeld is voor het je mond bereikt heeft?
Nou ja, het is iets he, je mot wat
Breed gevierd wordt omdat? ( fyi: ik heb in desbetreffend topic al de felicitaties gegeven.)quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:39 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen op deze (bijna) Nationale Feestdag vanwege de verjaardag van Insomnia_ die FOK!-breed gevierd wordt![]()
Omdat Insomnia_ 19 jaar is geworden vandaag. Dat is toch reden genoeg?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Breed gevierd wordt omdat? ( fyi: ik heb in desbetreffend topic al de felicitaties gegeven.)
quote:
fietsopa.nlquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]Moge Tjacka
wie is Sikke van der veer?
ik zie het nu al paar weken staan.
Ligt die aan het verkeerde kant van het gras ja?quote:
helaasquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ligt die aan het verkeerde kant van het gras ja?
Zeker kapot gereden door een 19 jarige blondine
quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:39 schreef Lavenderr het volgende:
En nu eerst koffie. De taart denk ik er wel bij
Dat is een leuk kado!quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]ik heb zelfs abo gekregen van iemand
![]()
Dat was me wat hè. 37 topics ofzoquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een leuk kado!
Dat herinnert me eraan dat ik mijn abo ook moet verlengen.
Hoe vind je het Inso, al die topics speciaal voor jou? Tof he? Je vergeet je 19de verjaardag nooit meer
Je bent nu een beroemde FOK!-kerquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was me wat hè. 37 topics ofzo
En zelfs een sticky in SHO was ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent nu een beroemde FOK!-ker![]()
Proud to be in your team
Kun je nagaanquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En zelfs een sticky in SHO was ik
Hij was gister ff weer met een kloon account dus duurt paar weken langer voor hij daadwerkelijk terug komt.quote:
ik weet het ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hij was gister ff weer met een kloon account dus duurt paar weken langer voor hij daadwerkelijk terug komt.
Denk niet dat het kan Tjacka,quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet het ja.
ik wil zijn ban wel overnemen
Haai, alles lekker daar in twente? Wat een gedoe he een eiland boven mij gister. Ach ja die zuid hollanders he die weten niet hoe om te gaan met water.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk niet dat het kan Tjacka,
Denk ook niet dat hij zijn oude account nog gebruikt, soepkip maakt ook elk account aan met 1234 er achter
Niks van meegekregen was aan schoonmaken met een dronken harses.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haai, alles lekker daar in twente? Wat een gedoe he een eiland boven mij gister. Ach ja die zuid hollanders he die weten niet hoe om te gaan met water.
Oh, ja ik drink niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niks van meegekregen was aan schoonmaken met een dronken harses.
Ik was zaterdag naar Tessa rose Jackson in voorprogramma zat een bandje waar oud klasgenote de zangeres van was.
Kwam ik pas achter toen ik bandje zag, naderhand met zowel die band als de main band wezen stappen en zuipen was om 7 uur thuis en stomdronken
Nope, blauwe knoop enzo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niks?
@Tjacka ik mis Summers, mja Sche hates my guts
Gewoon de brand erin joh.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:25 schreef Tjacka het volgende:
ik moet het oud papier buiten zetten ik ga bad.
quote:
Ben jij dat met dat ronde kopje en die kalknagel?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef theguyver het volgende:
[..]nee joh.
Ik zuip op zich lang niet meer zoveel als vorig jaar, heb ook al veel feestjes nochter door gebracht zelfs paar helse feestjes.
Maar is toch ff wat leuker met slok op.
Heb ook gouden regel door de weeks Max 1 flesje bier per avond mits ik vrij heb, En opzicht houd een kratje pils het redelijk lang vol.
[ afbeelding ]
Oud huigenoten, stel zuiplappen bij elkaar, 1 er van is nu weg de ander zit er nog.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ben jij dat met dat ronde kopje en die kalknagel?
Ik schoot in de lachquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ben jij dat met dat ronde kopje en die kalknagel?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik schoot in de lach.
Niet zo over Guyvie he
Wat dan? Heeft hij gedaan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:52 schreef theguyver het volgende:
[..]Lavje
Ik ga er zo maar vandoor ff verkoper in elkaar rossen.![]()
Shoarma bord in dronken bui van de buurman gejat, zo heb ik ook een heel buitentafeltje en stoeltjes van de mac donnalds.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat dan? Heeft hij gedaan?
Ik zag dat je ook vergunning hebt op je dakterras? Lekker doner verkopen
doeiquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi
Ben het zat voor vandaag.
Mooi geweest.
Ga hem NU terug kijken. Geen Willem nu hoor ik netquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
Alvast een voorproefje voor vanavond. Lig er nog steeds om in een deuk![]()
Ahhquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ja maar lukt niet. Ben over mijn slaap heen ; (
niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:49 schreef Lavenderr het volgende:
Dus dan nog maar even lekker kletsen met jullie toch ?
is dat je vriendinquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:52 schreef Scrummie het volgende:
Zeker, maar m'n aandacht is zo weer bij VI.
en ik ga nog een poging doen om te pitten want voor ik het weet gaat de wekker weer. Truste Scrummie en Tjacka en tot morgenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:52 schreef Scrummie het volgende:
Zeker, maar m'n aandacht is zo weer bij VI.
Allemaal Moby'squote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gifjes gotta love it![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:23 schreef theguyver het volgende:
Cute chick playing with pussy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:23 schreef theguyver het volgende:
Cute chick playing with pussy
Waarom verwachtte ik hier iets KPD-achtigs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom verwachttehoopte ik hier op iets KPD-achtigs?![]()
Welnee, zo bén ik helemaal niet, Lavquote:
Nee neequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welnee, zo bén ik helemaal niet, Lav
Wat denk je toch slecht over mij!quote:
huh je bent zwartquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welnee, zo bén ik helemaal niet, Lav
Al een week of tweequote:
En bij dezequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef Ferdo het volgende:
Want bij dit bericht denk ik ook echt wel gewoon aan water wat weg moet worden gepomt, niet aan dubieuzer context: Waterschappen nog dagen bezig met pompen
daar is hij verslaafd genoeg voor jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die meldt zich vast wel weer hoor Tjacka zodra hij wifi heeft.
Dat zijn we allemaal hierquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar is hij verslaafd genoeg voor ja
ik nietquote:
Welnee, dan denk ik aan alle compositorische standje...hoogstandjes en zo in dat liedje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En bij deze
denk je aan een lekkere kont.
ja daarom jokkebrokjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik niet
maar ik mag niet stoppen van jou.
dan stuur je mij allemaal spannende foto's en dan moet ik wel terug komen.
Zeker op 3.18?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welnee, dan denk ik aan alle compositorische standje...hoogstandjes en zo in dat liedje.
Mooie melodielijn, niet?quote:
Pak ff jou foto er bijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En bij deze
denk je aan een lekkere kont.
Meer dan je denkt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb veel in mijn mars hahahhahha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |