quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik haal er iets uit met een huis. Kan het fout hebben, want ik snap niets van de rest.
Ik zal even en vertaling proberen te maken:quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:02 schreef flatje001 het volgende:
Ik heb een vraagje; ik heb een koopwoning, de woning is van mij en mijn ex vrouw, mijn ex vrouw is bij mij weggegaan en nu staat de woning te koop.
Nu is mijn vraag; als het lang te koop blijft staan mag mijn nieuwe vriendin bij mij inwonen tot de woning verkocht is???
Wie kan mijn helpen?
quote:mag ik dan voorlopig mijn nieuwe vriendin in nemen
Volgens mij heeft de ex daar niet zoveel over te zeggen....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:10 schreef deadprez het volgende:
Huh, waarom zou je ex nieuwe vriendin niet bij jou mogen wonen? Als je ex daarmee akkoord gaat is er toch geen probleem?
Dat ligt natuurlijk helemaal aan de omstandigheden. Als TS er niet in mag wonen mag hij dat ook niet met zijn vriendin.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de ex daar niet zoveel over te zeggen....
Dat zou betekenen dat de woning leegstaat, want de ex van TS is weggegaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk helemaal aan de omstandigheden. Als TS er niet in mag wonen mag hij dat ook niet met zijn vriendin.
Nee, als het verkocht is, gaat de nieuwe eigenaar er in wonen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:34 schreef flatje001 het volgende:
oke dat het verkocht is mag ze dan zo bij mijn in wonen dan??????
Niet te lezen.....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:02 schreef flatje001 het volgende:
ik heb een vraagje ik heb een koop woning het is van mijn en van mijn ex vrouw mijn ex vrouw is bij mijn weg gegaan en nu staat de woning tekoop en mijn vraagje is als het lang tekoop blijf staan mag ik dan mijn nieuwe vriendin zolang bij mijn in wonen dat het verkocht is??? wie kan mijn helpen.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, als het verkocht is, gaat de nieuwe eigenaar er in wonen.
Oh.. Ik weet niet of dat voor TS en z'n vriendin wel handig is hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, als het verkocht is, gaat de nieuwe eigenaar er in wonen.
Hoe moeten wij dat nu weten?!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:04 schreef flatje001 het volgende:
ik bedoel als het nog niet verkocht is, mag ze zolang bij mijn wonen dat het verkocht is dat ik met haar naar een anderen woning gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |