zeker, rotterdammer he.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah ok, best leuk dan denk ik. Het is iig een hele sympathieke vent!
Oh dat is wel fijnquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, het is weinig hoogstaand maar op zich wel aardig om te lezen.
Het grappigste vind ik dat het lettertype 16 is en een regelafstand dat bejaarden het ook goed kunnen lezen zonder leesbril.
wel jammer dat er weinig echt nieuwe dingen in staan 90% kende ik al wel van VI kijken.quote:
ik heb een broodje grilworst opquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet toch echt even wat eten Tjackie. Probeer het gewoon. Eieren bakken, komop. Zal je je een stuk beter voelen.
jij haat me ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
tjackie je moet gewoon weer terug gaan slapen
Ow jij ziet het ook? Wat een risicoloze vent zeg.quote:
Ik heb vanmiddag youtubejes zitten kijken van VI en heb zó gelachenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel jammer dat er weinig echt nieuwe dingen in staan 90% kende ik al wel van VI kijken.
maar ik hoorde dat er volgend jaar een nieuwe komt gijp2
Hey Willem is een held ja. Met humor ook!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag youtubejes zitten kijken van VI en heb zó gelachen![]()
Komt morgen die chagerijn van een Willem van Hanegem aan tafel .
ditquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey Willem is een held ja. Met humor ook!
ik heb gelachenquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow jij ziet het ook? Wat een risicoloze vent zeg.
Ziet in het normale leven waarschijnlijk overal apen en beren.
Ja, vroegah wel. En ik hoop dat hij dat morgen weer even terugvindt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey Willem is een held ja. Met humor ook!
hij kan niet goed met geneequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vroegah wel. En ik hoop dat hij dat morgen weer even terugvindt.
Vond hem ook altijd zo lief met die jongens met down.
serieus?quote:
sterkte en fijne avondquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:43 schreef Blaadjes het volgende:
Nou ik ga nog even GTA doen. Zo naar bed want morgen 3.45 op...pffff
Fijne avond nog allen en truste vast.
Tja, ik zou ook naar mij luisteren.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
serieus?
Je luistert wel naar B en niet naar Inso en mij?
Straks hang je kotsend boven de pot en komt de grillworst er weer uit. Grillig.
dag ome blaadjesquote:Op zondag 13 oktober 2013 21:43 schreef Blaadjes het volgende:
Nou ik ga nog even GTA doen. Zo naar bed want morgen 3.45 op...pffff
Fijne avond nog allen en truste vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |