Ik merk het. Zullen we nog wat gaan doen? Ik heb wel zin.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi B![]()
Ja, rustig. Maar ja, zaterdag avond he.
Hahaha. Ben naar een verjaardag geweest, maar was niet echt bijzonder, dus alweer thuis.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik merk het. Zullen we nog wat gaan doen? Ik heb wel zin.
Maakt niet uit. We kunnen nog even uit gaan, energie genoeg. Kom uit de nachtdienst dus nog geen slaap.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahaha. Ben naar een verjaardag geweest, maar was niet echt bijzonder, dus alweer thuis.
Waar heb je zin in?
Heb ik. Wat toevallig. Ben zlefs al een beetje aangeschotenquote:
Dus niet op de bank, wijntje, beetje knuffelen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb ik. Wat toevallig. Ben zlefs al een beetje aangeschoten
Denk dat ik maar snel mijn bed in moet duiken voor ik gekke dingen ga zeggen.
Koffie dan maar ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus niet op de bank, wijntje, beetje knuffelen?
Jammer hoor.
truste.
Ja lekker bakkie pleur.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Koffie dan maar ?![]()
It's raining cat's and dogs
Goeiemorgen luitjes
Mogguh inso. goed geslapen?quote:
mogguh,quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:20 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps![]()
Iedereen aan genieten van een rustige zondag
Nah denk dat voor mij een schoonmaak dagje wordquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
mogguh,
Ja heerlijk man een dagje niks doen.
Van schoonmaken is nog nooit iemand doodgegaan maar waarom zou je het risico nemen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nah denk dat voor mij een schoonmaak dagje word
kanjer groot jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee.
Dat klinkt als een kanjer-kater.
Eerst je kater over ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
krijg ik niet naar binnen
lavje wil je met me uit
quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
krijg ik niet naar binnen
lavje wil je met me uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |