hij is vroeg volwassen hequote:Op maandag 14 oktober 2013 00:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
En 19 ja dacht dat je paar jaartjes ouder was.
Hoe dan ook mook er morgen een hele fijne verjaardag van.
Mocht er feestje komen ik wil wel plannen :p
quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:39 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen op deze (bijna) Nationale Feestdag vanwege de verjaardag van Insomnia_ die FOK!-breed gevierd wordt![]()
En nu eerst koffie. De taart denk ik er wel bij
Van die cake die al verkruimeld is voor het je mond bereikt heeft?quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:41 schreef theguyver het volgende:
[..]cheers ik heb maar ff een plakje cake uit de automaat gehaald om dit te vieren
Nee valt reuze mee chocolade met vanille, ik plunder gelijk de automaat leeg als die er in zitten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van die cake die al verkruimeld is voor het je mond bereikt heeft?
Nou ja, het is iets he, je mot wat
Breed gevierd wordt omdat? ( fyi: ik heb in desbetreffend topic al de felicitaties gegeven.)quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:39 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemorgen op deze (bijna) Nationale Feestdag vanwege de verjaardag van Insomnia_ die FOK!-breed gevierd wordt![]()
Omdat Insomnia_ 19 jaar is geworden vandaag. Dat is toch reden genoeg?quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Breed gevierd wordt omdat? ( fyi: ik heb in desbetreffend topic al de felicitaties gegeven.)
quote:
fietsopa.nlquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]Moge Tjacka
wie is Sikke van der veer?
ik zie het nu al paar weken staan.
Ligt die aan het verkeerde kant van het gras ja?quote:
helaasquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ligt die aan het verkeerde kant van het gras ja?
Zeker kapot gereden door een 19 jarige blondine
quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:39 schreef Lavenderr het volgende:
En nu eerst koffie. De taart denk ik er wel bij
Dat is een leuk kado!quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]ik heb zelfs abo gekregen van iemand
![]()
Dat was me wat hè. 37 topics ofzoquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een leuk kado!
Dat herinnert me eraan dat ik mijn abo ook moet verlengen.
Hoe vind je het Inso, al die topics speciaal voor jou? Tof he? Je vergeet je 19de verjaardag nooit meer
Je bent nu een beroemde FOK!-kerquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was me wat hè. 37 topics ofzo
En zelfs een sticky in SHO was ikquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent nu een beroemde FOK!-ker![]()
Proud to be in your team
Kun je nagaanquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En zelfs een sticky in SHO was ik
Hij was gister ff weer met een kloon account dus duurt paar weken langer voor hij daadwerkelijk terug komt.quote:
ik weet het ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hij was gister ff weer met een kloon account dus duurt paar weken langer voor hij daadwerkelijk terug komt.
Denk niet dat het kan Tjacka,quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet het ja.
ik wil zijn ban wel overnemen
Haai, alles lekker daar in twente? Wat een gedoe he een eiland boven mij gister. Ach ja die zuid hollanders he die weten niet hoe om te gaan met water.quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 14:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk niet dat het kan Tjacka,
Denk ook niet dat hij zijn oude account nog gebruikt, soepkip maakt ook elk account aan met 1234 er achter
Niks van meegekregen was aan schoonmaken met een dronken harses.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haai, alles lekker daar in twente? Wat een gedoe he een eiland boven mij gister. Ach ja die zuid hollanders he die weten niet hoe om te gaan met water.
Oh, ja ik drink niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niks van meegekregen was aan schoonmaken met een dronken harses.
Ik was zaterdag naar Tessa rose Jackson in voorprogramma zat een bandje waar oud klasgenote de zangeres van was.
Kwam ik pas achter toen ik bandje zag, naderhand met zowel die band als de main band wezen stappen en zuipen was om 7 uur thuis en stomdronken
Nope, blauwe knoop enzo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niks?
@Tjacka ik mis Summers, mja Sche hates my guts
Gewoon de brand erin joh.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:25 schreef Tjacka het volgende:
ik moet het oud papier buiten zetten ik ga bad.
quote:
Ben jij dat met dat ronde kopje en die kalknagel?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:34 schreef theguyver het volgende:
[..]nee joh.
Ik zuip op zich lang niet meer zoveel als vorig jaar, heb ook al veel feestjes nochter door gebracht zelfs paar helse feestjes.
Maar is toch ff wat leuker met slok op.
Heb ook gouden regel door de weeks Max 1 flesje bier per avond mits ik vrij heb, En opzicht houd een kratje pils het redelijk lang vol.
[ afbeelding ]
Oud huigenoten, stel zuiplappen bij elkaar, 1 er van is nu weg de ander zit er nog.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ben jij dat met dat ronde kopje en die kalknagel?
Ik schoot in de lachquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ben jij dat met dat ronde kopje en die kalknagel?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik schoot in de lach.
Niet zo over Guyvie he
Wat dan? Heeft hij gedaan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:52 schreef theguyver het volgende:
[..]Lavje
Ik ga er zo maar vandoor ff verkoper in elkaar rossen.![]()
Shoarma bord in dronken bui van de buurman gejat, zo heb ik ook een heel buitentafeltje en stoeltjes van de mac donnalds.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat dan? Heeft hij gedaan?
Ik zag dat je ook vergunning hebt op je dakterras? Lekker doner verkopen
doeiquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi
Ben het zat voor vandaag.
Mooi geweest.
Ga hem NU terug kijken. Geen Willem nu hoor ik netquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
Alvast een voorproefje voor vanavond. Lig er nog steeds om in een deuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |