Ahhquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ja maar lukt niet. Ben over mijn slaap heen ; (
niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:49 schreef Lavenderr het volgende:
Dus dan nog maar even lekker kletsen met jullie toch ?
is dat je vriendinquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:52 schreef Scrummie het volgende:
Zeker, maar m'n aandacht is zo weer bij VI.
en ik ga nog een poging doen om te pitten want voor ik het weet gaat de wekker weer. Truste Scrummie en Tjacka en tot morgenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:52 schreef Scrummie het volgende:
Zeker, maar m'n aandacht is zo weer bij VI.
Allemaal Moby'squote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gifjes gotta love it![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:23 schreef theguyver het volgende:
Cute chick playing with pussy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:23 schreef theguyver het volgende:
Cute chick playing with pussy
Waarom verwachtte ik hier iets KPD-achtigs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom verwachttehoopte ik hier op iets KPD-achtigs?![]()
Welnee, zo bén ik helemaal niet, Lavquote:
Nee neequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welnee, zo bén ik helemaal niet, Lav
Wat denk je toch slecht over mij!quote:
huh je bent zwartquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welnee, zo bén ik helemaal niet, Lav
Al een week of tweequote:
En bij dezequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef Ferdo het volgende:
Want bij dit bericht denk ik ook echt wel gewoon aan water wat weg moet worden gepomt, niet aan dubieuzer context: Waterschappen nog dagen bezig met pompen
daar is hij verslaafd genoeg voor jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die meldt zich vast wel weer hoor Tjacka zodra hij wifi heeft.
Dat zijn we allemaal hierquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar is hij verslaafd genoeg voor ja
ik nietquote:
Welnee, dan denk ik aan alle compositorische standje...hoogstandjes en zo in dat liedje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En bij deze
denk je aan een lekkere kont.
ja daarom jokkebrokjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik niet
maar ik mag niet stoppen van jou.
dan stuur je mij allemaal spannende foto's en dan moet ik wel terug komen.
Zeker op 3.18?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welnee, dan denk ik aan alle compositorische standje...hoogstandjes en zo in dat liedje.
Mooie melodielijn, niet?quote:
Pak ff jou foto er bijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En bij deze
denk je aan een lekkere kont.
Meer dan je denkt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb veel in mijn mars hahahhahha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |