Ik meen me te kunnen herinneren dat het eerst goed ging tussen jullie? Is het niet zo dat als je teveel gaat nadenken en praten over die relatie dat je dan sowieso meer gaat twijfelen? Je benadrukt dan immers vooral de negatieve aspecten. Natuurlijk is het wel goed dat je leert aan jezelf en je behoeftes te denken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:43 schreef rainbowwarrior het volgende:
[..]
ach dat is veel te ingewikkeld om hier neer te typen. komt in het kort erop neer dat we allebei zeer verschillende behoeftes hebben en dat dat vaak voor strubbelingen zorgt. op het moment houd ik me binnen mijn therapie veel bezig met mijn liefdesrelaties (vroegere en huidige) en probeer duidelijk te krijgen war ik wil en niet wil. nou ja dat zorgt er nu voor dat ik veel let op mezelf en
kijk waar mijn grenzen liggen en dat zorgt voor veel strubbelingen op dit moment. heb geen flauw idee in welke richting dit zppich verder gaat ontwikkelen maar ben "bang" dat ik de relatie binnenkort moet gaan beeindigen als dit zo blijft doorgaan..
Succes daarmee, slaap ze!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:56 schreef kuolema het volgende:
Ik ga slapen (voor de verandering niet pas 's ochtends).
Ik wens jullie allemaal een goede nachtrust!
hmm kan me niet herinneren dat ik dat ooit hier geschreven heb, met dat het eerst goed ging.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:53 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik meen me te kunnen herinneren dat het eerst goed ging tussen jullie? Is het niet zo dat als je teveel gaat nadenken en praten over die relatie dat je dan sowieso meer gaat twijfelen? Je benadrukt dan immers vooral de negatieve aspecten. Natuurlijk is het wel goed dat je leert aan jezelf en je behoeftes te denken.
Ik hoop in elk geval dat je eruit komt.
Misschien helpt het om nu afleiding te zoeken en weer proberen te slapen als je echt heel moe bent? Of schrijf het van je af. Dat kan ook nog wel eens helpen. In bed liggen piekeren is sowieso niet prettig, dan kun je er beter uitgaan.
dankje!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Onzeker allemaal, mooi klote... Sterkte!
Yes, helemaal geslaagd (naja, helemaal? Laten we positief blijven he?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:01 schreef seasushi het volgende:
slaap mooi allen en koffie het was leuk
Ik kan de slaap niet vatten.quote:
Ik ook nog niet. Misschien setten we een nieuwe trend; een nachteconomiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kan de slaap niet vatten.
Ik wil slapen. Laatste half uur online gekeken of ik ergens diazepam op de kop kon tikkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Misschien setten we een nieuwe trend; een nachteconomie
Dat spul online is niet (altijd) te vertrouwen hè, kijk daarmee uit. Dan kan je beter je psych nog eens liefdevol aankijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik wil slapen. Laatste half uur online gekeken of ik ergens diazepam op de kop kon tikken.
Ik word knettergek van dat wakker liggen. : (
Same. Op dit soort moment hekel ik mijn leven echt. Want ik wil heel graag mee doen met de rest. Ik wil heel graag slapen (ik lag al om 22.00 in bed) en wou lekker pitten. Maar het lukt niet. En ik heb wel de wekker staan om 07.20quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat spul online is niet (altijd) te vertrouwen hè, kijk daarmee uit. Dan kan je beter je psych nog eens liefdevol aankijken![]()
Ik ken het helaas. Afgelopen week ging het slapen stiekem best aardig maar deze week is het weer kut met peren met een toefje slagroom
Jup, dat versterkt elkaar erg fijn. Knal ook weer uit elkaar van de spierspanning vandaag en dan moet ik nog 3 van de 5 afspraken van deze week... Al waren de 2 meest spannende vandaag gelukkig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Same. Op dit soort moment hekel ik mijn leven echt. Want ik wil heel graag mee doen met de rest. Ik wil heel graag slapen (ik lag al om 22.00 in bed) en wou lekker pitten. Maar het lukt niet. En ik heb wel de wekker staan om 07.20.
Ik wil gewoon weer slapen. Wat een onzin dat dat gewoon op een gegeven moment niet meer wil. Echt gore onzin. Want je weet dat wanneer je kut slaapt, al je side-effects van je depressie-angst-burn out erger worden.
Eens mint. Eens. Ik wil het zo graag. Ik voel me mentaal ook wel ready. Maar ik val govver maar niet in slaap. En dan overvallen de emoties je toch wel weer. Ik zit nu in een nieuwe studio, het gaat nog steeds beter. Maar de plek waar ik nu zit is ook nog niet wat ik wil.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Jup, dat versterkt elkaar erg fijn. Knal ook weer uit elkaar van de spierspanning vandaag en dan moet ik nog 3 van de 5 afspraken van deze week... Al waren de 2 meest spannende vandaag gelukkig.
Dat "meedoen met de rest" heb ik in de afgelopen dagen ook meerdere keren gezegd tegen verschillende mensen. Gewoon weer werken, gewoon weer overal heengaan zonder er van tevoren een paar dagen tegenop te zien, gewoon slapen in plaats van piekeren. Gewoon meedoen in plaats van je een uitzondering te voelen, zonder meewarige gezichten als je zegt dat er nog niet veel verbetering in zit. Gewone dingen lijken nu ook heel bijzonder omdat ze zo ver weg lijken te zijn![]()
Vanavond heb ik een aantal boeken besteld over hoe om te gaan met een piekerstoornis (GAS) en met sociale fobie (OPS), ik hoop dat deze me wat extra inzichten gaan geven
Ik voel me daar helemaal nog niet klaar voor. Ik zou het graag willen maar als de bedrijfsarts donderdag ook maar iets gaat zinspelen op herintegratie ga ik brullen. Vorige week stond ik aardig stevig in m'n schoenen, maar goed dat ik toen die afspraken niet had. Dan was ik er zo weer in meegegaan ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens mint. Eens. Ik wil het zo graag. Ik voel me mentaal ook wel ready. Maar ik val govver maar niet in slaap. En dan overvallen de emoties je toch wel weer. Ik zit nu in een nieuwe studio, het gaat nog steeds beter. Maar de plek waar ik nu zit is ook nog niet wat ik wil.
Vroeger, toen je zei, ik ga naar bed en 5 minuten later lag je te pitten, dat waren nog eens tijden.
Ik ben weg als ik mijn project haal. Komende maandag belangrijke presentatie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 03:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voel me daar helemaal nog niet klaar voor. Ik zou het graag willen maar als de bedrijfsarts donderdag ook maar iets gaat zinspelen op herintegratie ga ik brullen. Vorige week stond ik aardig stevig in m'n schoenen, maar goed dat ik toen die afspraken niet had. Dan was ik er zo weer in meegegaan ook![]()
De plek waar je nu zit gaat tegen het eind van het jaar verruild worden voor het buitenland toch? Uitzingen, zo lang duurt dat niet meer.
En ja, dat vermaledijde slapen ook altijd... Altijd al een probleemslaper geweest (het piekeren zat er al vroeg in) maar toen ik nog samenwoonde "haatte" ik m'n ex wel eens hartgrondig. Die hoefde het kussen maar te raken en hij begon te ronken...![]()
Goed idee, even je hoofd wat leeg proberen te maken. Of, zoals Cue_ een tijdje terug eens zei in iets andere bewoording; masturbatie werkt ook als een tierelierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 03:00 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga maar een nachtwandeling maken. Kutzooi dit.
Ik wil slapen ..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 03:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Goed idee, even je hoofd wat leeg proberen te maken. Of, zoals Cue_ een tijdje terug eens zei in iets andere bewoording; masturbatie werkt ook als een tierelier![]()
Succes ermee jong, ik ga nogmaals een poging tot pitten doen. Nu met pil, anders zit ik hier om 8u nog
Is het weer niet gelukt vannacht?quote:
Volgens mij is dat stap 2 Beloon jezelf! elk klein miniem succesje mag gevierd worden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:32 schreef Gray het volgende:
[..]
.
Dus geef jezelf een welverdiende schouderklop en beloon je met een bossche bol.
En zo'n webmeet lijkt me leuk, al doe ik even snel 'een echte'. Heb 4 webcams, dus het kan een 360* view geven.Heb alleen wel slechts tijd op zaterdag komende weken...
![]()
Beter nog. Niet gewoon. En nu was het wel heel erg. Voel veel spanning in mijn kop. Nu voel ik me dood, en m'n hart voelt enorm licht.quote:
Ik denk te veel. Ik heb letterlijk scheuten van gedachten die door mijn hersenen heen schieten ...quote:Vraag me trouwens af: slaap jij niet omdat je teveel denkt, of omdat je in een alerte staat bent alsof je een adrenalineshot hebt gekregen?
Ik heb wel gewoon in bed gelegen. Maar ik voel me zo dood.quote:En ik raad je nogmaals aan te leren blijven liggen. Gewoon ontspannen liggen, ogen dicht en luisteren naar het getik van een klok. Doe dit tot de wekker 's ochtends gaat.
Littekens over van zware acne.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:46 schreef Toradora het volgende:
[..]
Waar heb je precies littekens van als ik vragen mag?
En een lelijk hoofd? Wat is een lelijk hoofd? Wie bepaald wat een lelijk hoofd is? Alle hoofden zijn anders. En aan jouw hoofd zit vast iets wat wel mooi is![]()
Kapsels zijn te veranderen, lang leve kappers, ga daar naar toe! Laat je adviseren, zij kunnen je helpen wat eventueel leuk bij jou staat.
Een kennis van mij is 2.06 heeft 130 kilo gewogen, is af gaan vallen en kan zijn vel nu op tafel leggen, hij stottert, is niet de charmantste, maar als hij lacht zie je een super leuk persoon, en dat heeft iemand gezien en nu woont hij samen met zijn (best wel knappe en lieve) vriendin.
Uiterlijk zegt in sommige gevallen niks! Er zijn genoeg mensen die jou leuk vinden om wie jij bent! Maar daarvoor zul je wel op moeten houden te roepen dat je een ziekte wilt en dood wilt.
En lieve schat, ik ken je pijn. Echt, ik heb de nare gedachtes ook. De frustraties van het alleen zijn. Ik heb geen ouders en familie meer, of nou ja ik heb ze wel, maar god dat is een drama verhaal om echt van te huilen. Maar er kwam ook voor mij een lichtpunt in mijn leven. Ik moest er 21 jaar op wachten voordat ik iemand had, maar hij is er nu.
En die persoon zal er ook voor jouw zijn. Maar zolang je zo negatief denkt kan je niemand toelaten. En zal het dus moeilijk zijn om iemand te vinden.
Krijg je professionele hulp?
Omdat als mijn omgeving niet in orde is ik me ook niet lekker voel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom echt? Waarom is een vertiefde omgeving jouw probleem?
Waarom voel jij je verantwoordelijk voor de rotzooi der anderen?
Maar heb je een eigen woning dan? hoe zorg je voor inkomsten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Inschrijven voor universiteit in Londen, ik wist wat voor cijfers ik moest halen. Die heb ik gehaald en ben toen weggegaan en de "spreekwoordelijke' middelvinger opgestoken naar iedereen die dacht dat ik huilend terug zou komen naar Groningen (waar ik destijds zat).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |