Gewoon onbeperkt hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En een flinke aanslag op je databundel zeker?
dan is het IC 12752quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Nog geen station gezien. Die nummers in de trein kloppen dus niet helemaal.
Ben nu bijna in Lelystad.
Waarschijnlijk is 4226 het wagonnummer en rijdt de trein onder ritnummer IC12752.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Nog geen station gezien. Die nummers in de trein kloppen dus niet helemaal.
Ben nu bijna in Lelystad.
Ik had maar 10 minuten overquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Jammer dat je niet ff een koffie hebt gepakt in Coevorden winkelcentrum. Je was er nu toch.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan aan het thuisfront vertellen wat je hebt gedaan.
"En, zoon, je was de hele dag weg. Wat heb je gedaan vandaag?"
"Ik ben vandaag naar Coevorden geweest"
- ""
"ja, om een houten stok op te halen die ik ergens anders weer verstop".
-"![]()
![]()
"
Mijn mening van het boerenland blijft staan, veel te leeg daarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou het had toch wel wat? Dat Drenthe en Overijssel? Afgezien dan even van het bereik?
Veel groen. Koeien. Schapen. Frisse boslucht.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Terug in de bewoonde wereld, aka Holland.
Jup, rond 5u al op locatie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie dat je inmiddels al bij Duivendrecht bent. De reis gaat voorspoedig. Vanavond dus een update over de nieuwe lokatie?
Wij wachten in spanning af!quote:
Wij zijn niet gewend dat een spoorlijn dwars door een stad/dorp heengaat, is bij jullie wel zo natuurlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij jij kilometers aan weilanden bewoond vind
ook Goedemiddag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had maar 10 minuten over
Heb nu in Zwolle geluncht.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
ook Goedemiddag.
Wel ff gezwaaid toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |