Vergeet het biggetjesleger o.l.v. Sgt. Porkbeans nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat ze hem moeten laten liggen, anders komt de Fok!Knokploeg op ze af.
Goed dat je dta laatste zegt, dan zal ik kijken of ik hem daar es kan neer leggen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga nu direct naar de locatie die ik in gedachten had. Noordwijkerhout niet, daar wil ik hem juist ophalen indien mogelijk
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat staat er voor info's op voor niet FOK!kers
quote:INFO VOOR NIET FOKKERS
Bent u een ambtenaar van de gemeente en heeft u de neiging deze stok te verwijderen?
Bedenkt u dan dat u een leuk spel de prullenbak in werpt.
Niemand zit deze stok dwars, dus laat lekker liggen. Hij is namelijk binnen een week weer weg.
Heeft u toch nog vragen? U kunt ons bereiken op <email>
Wehehe leuke tekstquote:
En een flinke aanslag op je databundel zeker?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb in dit topic mijn 5000e post gemaakt
38mbquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En een flinke aanslag op je databundel zeker?
Kun je 'm niet in Baarn neerleggen? Dan verplaats ik 'm vandaag nogquote:
Wat vinden ze in de trein van de FOK!stok?quote:
Hij ligt gewoon naast me op de stoel. Ik werd wel raar aangekeken toen ik naar het station liepquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat vinden ze in de trein van de FOK!stok?
Dat zal bestquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij ligt gewoon naast me op de stoel. Ik werd wel raar aangekeken toen ik naar het station liep
Volgens Kubus bestaat die niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Zit nu in trein 4226 naar Den Haag indien iemand nog geïnteresseerd is
4226? Niet 12752? Ik zal wel iets verkeerd doen met die site ofzoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Zit nu in trein 4226 naar Den Haag indien iemand nog geïnteresseerd is
Of 750 als ie nu al bij Almere is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:21 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
4226? Niet 12752? Ik zal wel iets verkeerd doen met die site ofzo
Ik denk niet dat hij zó snel is. Volgens mij is hij Dronten pas voorbij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of 750 als ie nu al bij Almere is.
Ohja, dan had ie om 14.45 al op Zwolle moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:30 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zó snel is. Volgens mij is hij Dronten pas voorbij.
Gewoon onbeperkt hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En een flinke aanslag op je databundel zeker?
dan is het IC 12752quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Nog geen station gezien. Die nummers in de trein kloppen dus niet helemaal.
Ben nu bijna in Lelystad.
Waarschijnlijk is 4226 het wagonnummer en rijdt de trein onder ritnummer IC12752.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Nog geen station gezien. Die nummers in de trein kloppen dus niet helemaal.
Ben nu bijna in Lelystad.
Ik had maar 10 minuten overquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Jammer dat je niet ff een koffie hebt gepakt in Coevorden winkelcentrum. Je was er nu toch.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan aan het thuisfront vertellen wat je hebt gedaan.
"En, zoon, je was de hele dag weg. Wat heb je gedaan vandaag?"
"Ik ben vandaag naar Coevorden geweest"
- ""
"ja, om een houten stok op te halen die ik ergens anders weer verstop".
-"![]()
![]()
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |