Mijn mening van het boerenland blijft staan, veel te leeg daarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou het had toch wel wat? Dat Drenthe en Overijssel? Afgezien dan even van het bereik?
Veel groen. Koeien. Schapen. Frisse boslucht.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Terug in de bewoonde wereld, aka Holland.
Jup, rond 5u al op locatie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie dat je inmiddels al bij Duivendrecht bent. De reis gaat voorspoedig. Vanavond dus een update over de nieuwe lokatie?
Wij wachten in spanning af!quote:
Wij zijn niet gewend dat een spoorlijn dwars door een stad/dorp heengaat, is bij jullie wel zo natuurlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij jij kilometers aan weilanden bewoond vind
ook Goedemiddag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had maar 10 minuten over
Heb nu in Zwolle geluncht.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
ook Goedemiddag.
Wel ff gezwaaid toch?
Zit op telefoon, dus zoekwerk enz. Je had ook gewoon een provincie kunnen noemen knul.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat op het bord. Google maps kan je verder helpen.
Leiderdorp>Leiden>zuid-Hollandquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zit op telefoon, dus zoekwerk enz. Je had ook gewoon een provincie kunnen noemen knul.
Je kan toch 'Leiderdorp' zoeken op je Maps app, knul.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zit op telefoon, dus zoekwerk enz. Je had ook gewoon een provincie kunnen noemen knul.
Ben je zn vader ofzo? Ik scroll door dit topic heen, zie Leiderdorp staan en vervolgens stel ik gewoon een vraag. We kunnen dan wel gaan verwijzen naar apps en zoekopdrachten, maar we kunnen ook aardig tegen elkaar zijn zoals nofxtbr boven je doet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan toch 'Leiderdorp' zoeken op je Maps app, knul.
Het is zoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:19 schreef Pino112 het volgende:
"Drenthe en Overijssel bestaan uit veel weilanden en een paar kleine dorpjes"
Goede generalisatie.
Jij ook niet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je weet dus niet waar de Heineken fabriek staat ?
Omdat anders het halve topic vol staat met mensen die geen zin hebben om hun Maps app of pagina te openen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben je zn vader ofzo? Ik scroll door dit topic heen, zie Leiderdorp staan en vervolgens stel ik gewoon een vraag. We kunnen dan wel gaan verwijzen naar apps en zoekopdrachten, maar we kunnen ook aardig tegen elkaar zijn zoals nofxtbr boven je doet.
Ik snap dat moeilijke gedoe niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |