Dergelijke flexibiliteit is per definitie onrijmbaar met pertroosters en baangaranties dus dat wordt niks. Dat weet je zelf ook wel. Hoeveel iedereen er ook over roeptquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:11 schreef b2py het volgende:
Hoe zou het met de wintervoorbereidingen zijn van ProRail en NS?
Zo werd er beloofd aan I&M te werken aan een LUD2 die ook tijdens de dag nog aangepast kon worden of deels van de dag actief zou zijn. Ben benieuwd naar de uitkomsten daarvan.
zeker, maar op een gegeven moment heb je alles al aangepakt om te zorgen dat het zoveel mogelijk blijft rijden. Uiteindelijk ontkom je er dan niet aan om simpeler personeelsroosters af te dwingen, anders blijf je bij een verstoring maar wijziging op wijziging stapelen en gaat de NS-computer roken en zit bijsturing voor de zoveelste maal met de handen in het haar en rijdt er nietsquote:
twitter:AnsaldoBredaSpA twitterde op maandag 14-10-2013 om 23:11:30Tomorrow a new press release about Fyra train http://t.co/G1vC9eni1h reageer retweet
Waar moet ik heen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:23 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AnsaldoBredaSpA twitterde op maandag 14-10-2013 om 23:11:30Tomorrow a new press release about Fyra train http://t.co/G1vC9eni1h reageer retweet
Ik kan niet wachten!
wehehehe. Jouw grote vrienden zullen je met open armen ontvangenquote:
Vanavond nog een paar keer wat V'tjes weg kunnen rangeren. Heerlijk die cabine... alles ouderwets, geen computer te bekennen, ruitenwissers die je nog met de hand kan bedienen, machtig mooi gekraak in dat hok. Geweldig!quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:02 schreef Monopoly het volgende:
Blijft zonde. Nostalgie gaat verloren.
De eerste trein waar ik als kleine jongen in heb gezeten.
Toevallig een maandje of 2-3 geleden nog ingezeten toen er wat uit was gevallen. De stoptrein Amersfoort - Zwolle.
Ondanks dat het een takke herrie maakt, en het van ellende uit elkaar valt heb ik zitten genieten
Enkel de doorgaande zelfwerkende luchtdrukrem is een verplichte rem voor toelating tot het spoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Gelukkig heb je vaak twee remsystemen, bijvoorbeeld ook magneetremmen. Zijn daar eigenlijk regels voor, dat een trein meerdere systemen moet hebben?
thx, dat zou goed kunnenquote:@die locs: Zo van bovenaf lijken ze op de door Alstom en Transmasholding gebouwde KZ8A, bestemd voor Kazachstan.
[ afbeelding ]
Foto: Railcolor / Simon Wijnakker
ik tel er zes?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:05 schreef greavy het volgende:
Momenteel is een schip onderweg naar de Sloehaven met 4 locomotieven. Die locomotieven gaan in de Sloehaven overgeladen worden op een ander schip, maar de verdere bestemming is mij nu niet bekend.
[ afbeelding ]
Kazachstan is overigens niet per schip bereikbaar, maar okeequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:24 schreef James1988 het volgende:
@die locs: Zo van bovenaf lijken ze op de door Alstom en Transmasholding gebouwde KZ8A, bestemd voor Kazachstan.
[ afbeelding ]
Foto: Railcolor / Simon Wijnakker
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
kwaliteitspost trouwens: http://www.prorail.nl/nie(...)esteren-in-de-liefde
hihahoquote:We zijn daarin op het goede spoor
In de categorie wij nemen onszelf heel serieus:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
quote:
quote:NS online @NS_online 4m
@ProRail bij werkzaamheden flirten we wel eens met de weg, daarbuiten zijn we jullie trouw. Ook wij blijven investeren in onze relatie ^GJ
'We moeten er iets over schrijven maar we weten niet zo goed wat.'quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
Je weet al die Valentijns-"grappigheid" nog wel toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:23 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
In de categorie wij nemen onszelf heel serieus:
[..]
[..]
Ben je wel mooi klaar mee als webcare medewerker wanneer je dit soort bagger op het web mag gooien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet al die Valentijns-"grappigheid" nog wel toch?
die moeite hadden ze ook kunnen steken in het echt verbeteren van het Nederlandse spoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:15 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ben je wel mooi klaar mee als webcare medewerker wanneer je dit soort bagger op het web mag gooien.
Beetje hetzelfde als wij hier de hele dag door doen he, alleen krijgen zij er voor betaaldquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:15 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ben je wel mooi klaar mee als webcare medewerker wanneer je dit soort bagger op het web mag gooien.
Webcaremedewerkers met een aannemer meesturen om te klussen in het spoor?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die moeite hadden ze ook kunnen steken in het echt verbeteren van het Nederlandse spoor
neuh, maar ProRail had zonder die webcaremedewerker iets meer middelen gehad om in andere zaken te stekenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Webcaremedewerkers met een aannemer meesturen om te klussen in het spoor?
Je mist een letter. Ik zou een "k" kopen als ik jou wasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, maar ProRail had zonder die webcaremedewerker iets meer middelen gehad om in andere zaken te steken
Kazachstan ligt aan de Kaspische Zee en is goed direct bereikbaar per schip vanaf hier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kazachstan is overigens niet per schip bereikbaar, maar okee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |