Welterustenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Die haren op die handen ook
Blij dat ik hiervoor wakker ben gebleven, nu ga ik echt slapen. Dag iedereen
Trustenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Die haren op die handen ook
Blij dat ik hiervoor wakker ben gebleven, nu ga ik echt slapen. Dag iedereen
Gezelligquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Komt wel goed, er ligt een grote aap naast me
Wie weet zie je nog iets leuks dat je wilt kopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
zap ik naar RTL7 voor dartsen is er reclame.
Hehe nee ik ben niet zo 'koperig'.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie weet zie je nog iets leuks dat je wilt kopen
Ja, ik denk dan heb je een dag geen gezeur aan je hoofdquote:
Ze verzinnen wel wat anders.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk dan heb je een dag geen gezeur aan je hoofd
Dat klinkt niet erg gezellig zo voor het weekendquote:
Ik ben een enorme n00b hierquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
Jij bent ook al lang geregistreerd sp3c, wist ik niet.
Arcee bedoel je? Die is oud man.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:16 schreef sp3c het volgende:
wat een jong ventje dacht ik ... toen dacht ik wtf, zit die dude dan al vanaf zijn 6de op fok! ofzo??
meer registratiedatum idd
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:17 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 11 oktober 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 360 Stuart
002. 305 johannes_vermeer
003. 276 Karina
004. 248 LittleBrownie
005. 229 Insomnia_
006. 219 d4v1d
007. 200 xcachet
008. 188 Pino112
009. 187 KnutdeIJsbeer
010. 185 GGMM
011. 181 tong80
012. 171 iBenny
013. 145 SgtPorkbeans
014. 142 HaywoodJablome
015. 134 Dven
016. 133 Rozzje
017. 132 HPLC
017. 132 Mexicanobakker
019. 130 Tim86
020. 129 VoornaamAchternaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik hier voor meer stats"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
13 jaar volgend jaarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
damn 10 augustus 2001
kan iemand het ff opschrijven zodat we het kunnen vieren volgend jaar met megabites aan machtsmisbruik?
Opschrijven? Je kunt het toch zien manquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
damn 10 augustus 2001
kan iemand het ff opschrijven zodat we het kunnen vieren volgend jaar met megabites aan machtsmisbruik?
Wat heb jij gedaan? VBL SC zeker?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
001. 360 Stuart
002. 305 johannes_vermeer
003. 276 Karina
jaja
Ik heb zonet de samenvatting op Ned2 gezien, zag ik de goals toch nogquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja daar heb ik niet zo heel veel gepost omdat ik dan de helft van de wedstrijd mis.
Ja weet ik, maar ik heb niet de hele tijd meegekeken vanwege bovengenoemde reden. Dus niet gezien dat jij zo heel veel had gepost daar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ned- Hon idd.
Ik was hulpmod van René weet je nog?
Die heb ik dus wel allemaal 'live' gezienquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zonet de samenvatting op Ned2 gezien, zag ik de goals toch nog
Veel veel, wat is veel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik heb niet de hele tijd meegekeken vanwege bovengenoemde reden. Dus niet gezien dat jij zo heel veel had gepost daar.
Ik dacht dat jij wel in bed zou liggen omdat je ziek bent.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:24 schreef Specularium het volgende:
Ik hoorde dat die kale dartser heel goed was.
Volgens mij valt dat wel mee.
Graham Norton is coolquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over tweehonderd jaar bij Comedy Central, deze aflevering van de Graham Norton show bij de BBC.
Als je 12 jaar na je registratie er pas achter komt wanneer dat precies was verlies je je recht om het te vieren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
damn 10 augustus 2001
Ik zag wel je Alba plaatjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Veel veel, wat is veel.
Gewoon veel koekoek enzo.
Ik lig ook.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel in bed zou liggen omdat je ziek bent.
ik kom daar al 10 jaar lang ieder jaar achter rond deze tijdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je 12 jaar na je registratie er pas achter komt wanneer dat precies was verlies je je recht om het te vieren.
Ja, 12 oktober is nou eenmaal een bazendatum.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:25 schreef sp3c het volgende:
ik kom daar al 10 jaar lang ieder jaar achter rond deze tijd
Mee eens!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
2-2!
Van Gerwen is wel een hele lelijke kerel zeg.
Ja? Wil je niet stiekem aan zijn glimmende knarretje likken?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
2-2!
Van Gerwen is wel een hele lelijke kerel zeg.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
Ja ik weet het sp3c, ik ben een lelijkerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bleh nee gek. Al hoeft kaal niet per se lelijk te zijn hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja? Wil je niet stiekem aan zijn glimmende knarretje likken?
Oh is het jouw kloon?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]Corrie was weg dus ik heb er een puntje achter gezet.
Ah damn ik dacht dat je dat wel door had.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh is het jouw kloon?
Dan is het niet leuk.
Al lang ook: Corriequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
Corrie was weg dus ik heb er een puntje achter gezet.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]Corrie was weg dus ik heb er een puntje achter gezet.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh is het jouw kloon?
Dan is het niet leuk.
Ja geen posts, ik had nog gemaild of ik die over kon nemen maar niets van gehoord toen maar deze gemaakt.quote:
Oldbieaccounts overnemen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:35 schreef Karina het volgende:
Ja geen posts, ik had nog gemaild of ik die over kon nemen maar niets van gehoord toen maar deze gemaakt.
45% heeft nog nooit gepost.quote:
Dat is echt krankzinnig veel eigenlijkquote:
Meerdere subsites, hè.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
Dat is echt krankzinnig veel eigenlijk
Je zou verwachten dat mensen toch minimaal 1 post plaatsen
kinderkruistochten!!!!quote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Meerdere subsites, hè.
FP bijvoorbeeld.
3quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:38 schreef sp3c het volgende:
wacht ff
wacht ff!
beetje late reactie maar het moet alsnog!!
[..]
kinderkruistochten!!!!
7 minuten is al laat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:38 schreef sp3c het volgende:
beetje late reactie maar het moet alsnog!!
-283quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:39 schreef sp3c het volgende:
get it???
want, kruistocht in spijkerbroek?
zeg het maar .. ?/10
Pfff niet waar, dat maakt het cool.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:41 schreef Specularium het volgende:
Dat petje maakt het erg Straatnieuws allemaal.
Nee hoor, 00:49.quote:
Bah hondenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:51 schreef Peunage het volgende:
Brian
Intellectueel, ridder, pratende hond
Family Guyquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht dat je die bedoelde.
Maar ik vind Family Guy sowieso stom. Alleen laatst dat met de tijd die terug ging vond ik wel aardig.
Ik ga het even opzoeken op Bierdopje en als favoriet instellen dan weet ik wanneer het begintquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef sp3c het volgende:
serieus als je straks gewoon het volgende seizoen (4 of 5 weet ik veel) meekijkt dan wil je ze allemaal zien
Morgennacht is seizoen 3 in de marathon op Ned 3.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
Hou op. Ik moet Breaking Bed blijkbaar ook ECHT kijken.
Breaking bedquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:51 schreef Karina het volgende:
Hou op. Ik moet Breaking Bed blijkbaar ook ECHT kijken.
Is het 'handig' om dan te kijken? Of heb je dan al teveel gemist?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Morgennacht is seizoen 3 in de marathon op Ned 3.
Weet ik veel, heb het ook niet echt gevolgd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het 'handig' om dan te kijken? Of heb je dan al teveel gemist?
Dat las ik dus ook: dat het verderop in de serie beter wordt. Ik weet ongeveer waar het over gaat dus ik probeer het morgen gewoon.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik veel, heb het ook niet echt gevolgd.
Maar het schijnt later beter te worden, dat had ik al wel op Ned 3 gezien.
Breaking Badquote:
Dexterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
Had ik ook met Dexter. 2 afleveringen gezien en toen mweh.
Terwijl het over een seriemoordenaar gaat en zo.
Je wilt beginnen met seizoen 3?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
Is het 'handig' om dan te kijken? Of heb je dan al teveel gemist?
Gewoon bij het begin beginnen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
Nou de rest heb ik niet gezien he? Dat haal ik niet meer in voor morgenavond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Ik kijk al zo veel. Waar haal ik de tijd vandaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gewoon bij het begin beginnen.
Serie van hoog niveau tot het eind aan toe.
Oh vandaar dat rare hoofd dus.quote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:58 schreef Arcee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Die scènequote:
Dat heb je aardig ingehaald danquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:01 schreef Arcee het volgende:
Ik had 4 weken geleden nog niets van Breaking Bad gezien trouwens en inmiddels alles.
Ja, 62.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
Hoeveel afleveringen ook alweer? Stuk of 60.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:04 schreef Arcee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
En wat is daar mis mee.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
Sjezus die Pulpshow is ook wel ontzettend flauw.
Waar zijn je benen?
Camouflagebroek :')
Ik ben gek op slechte horror, zap!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:09 schreef Specularium het volgende:
SBS gaat nu gewoon een waarschijnlijk hele slechte horrorfilm uitzenden.
http://www.tvgids.nl/programma/15197784/Botched/
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:11 schreef Arcee het volgende:
OUD / Bofkontje van het jaar verkiezing
Gezellig.
Heb dat nooit leuk gevonden eigenlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:12 schreef Drugshond het volgende:
Ben op dit moment bezig om alle Laurel and Hardy filmpjes om te zetten naar mkv-formaat (and recutting). Redelijk tijdloos qua humor (maar ze hebben veel werkjes op hun naam staan). Zit nu al boven de 60GB.
Mwah, ergens wel, ze hebben skills/chemie.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb dat nooit leuk gevonden eigenlijk![]()
Gelukkig zijn je ogen nog goed genoegquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja ik moet rollator op een zonnenbloem vakantie.
Ik ga over een half uurtje ook slapenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:20 schreef Karina het volgende:
Ik kijk nog even die film aan anders ga ik denk ik ook slapen.
Zwarte Madonna.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
Beetje te laat voor doordenkertjes maar ik gok dat je de zangers bedoelt nu.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:27 schreef Drugshond het volgende:
Zit toch bij Barcelona in de buurt....
[..]
Zwarte Madonna.
Nou zo een XXL frikandel zou ik wel trek in hebben, maar die hebben ze dan weer niet bij de Febo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:30 schreef Latert het volgende:
Ik heb het niet echt doorgelezen... maar ik hoopte op filmpjes van Corrie die febo frikandellen naar binnen werkt.
Champagne is wel lekkerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is prima inderdaad![]()
Of champagne natuurlijk.
Dat is alleen maar leuk zolang je je niet ziek voeltquote:
Op tijd stoppen jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is alleen maar leuk zolang je je niet ziek voelt
Ow. Om vrouwen in bed te krijgen dusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daarvoor is Champagne juist uitgevonden.
Hopelijk is het een beetje 'gezellig' verpleeghuis, voorzover dat kan. Een leuke kamergenoot scheelt al veel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:40 schreef OProg het volgende:
Gezellig avondje kroeg gedaan en daarvoor bij Oma in het verpleeghuis. Blijft nog steeds niet om vrolijk van te worden maar nu even de beste oplossing.
Iets wat er op lijkt. Net als het 'trappistenbier' dat ze daar hebben.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:42 schreef Drugshond het volgende:
Bij de Lidl hebben ze ook Champagne.
Ik kocht meestal Freixenet. Als ik het al kocht.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:42 schreef Drugshond het volgende:
Bij de Lidl hebben ze ook Champagne.
Dat is meteen het eerste. Ligt daar een vrouw van 102 die alleen maar 'ZUSTEEEER' ligt te gillen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk is het een beetje 'gezellig' verpleeghuis, voorzover dat kan. Een leuke kamergenoot scheelt al veel.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is meteen het eerste. Ligt daar een vrouw van 102 die alleen maar 'ZUSTEEEER' ligt te gillen.
102....in deze tijd, no way. Not my idea of fun.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is meteen het eerste. Ligt daar een vrouw van 102 die alleen maar 'ZUSTEEEER' ligt te gillen.
Ik geloofde het ook niet maar het is serieus.quote:
Juistem, zo ver hoeven ze mij straks ook niet te rekken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik geloofde het ook niet maar het is serieus.
En die is in een staat dat je dan echt helemaal niks meer aan je leven hebt.
Mjah. Volgende week met mijn vader langs om te zorgen dat er volgende stappen komen. Geen idee hoe dat gaat maar dat horen we dan wel.quote:
Maar hopen dat ze er weer een beetje bovenop komt. Maar ja op die leeftijd... Triest hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Mjah. Volgende week met mijn vader langs om te zorgen dat er volgende stappen komen. Geen idee hoe dat gaat maar dat horen we dan wel.
Nee als je niets meer kunt dan hoeft het voor mij ook niet meer. Al KUN je op hoge leeftijd nog best wel 'fit' zijn. Voor zover je het fit kunt noemen natuurlijk. Dat je nog bij de pinken bent en een beetje voor jezelf kunt zorgen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Juistem, zo ver hoeven ze mij straks ook niet te rekken.
Fysiek gaat het weer heel stuk beter. En het ene moment denk je dat het geestelijk ook weer beter gaat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar hopen dat ze er weer een beetje bovenop komt. Maar ja op die leeftijd... Triest hoor.
Maakt het wel weer grappig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Fysiek gaat het weer heel stuk beter. En het ene moment denk je dat het geestelijk ook weer beter gaat.
Maar we waren afgelopen week stukje wezen lopen naar beneden waar een restaurant enzo is. Kom je daar vanavond weer en vraagt ze of ze daar wel eens eerder is geweest. Dat soort dingen zijn zo vreemd.
Jah. JE mag ook blij zijn dat je het haalt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:51 schreef Drugshond het volgende:
Alles boven de 80 met volledige bewustzijn is meegenomen.
Mjah, het is een soort vreemde ironie want we moesten er wel weer om lachen.quote:
Idd, een andere belichting op de kijk des levens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Jah. JE mag ook blij zijn dat je het haalt.
Een vriendin van me is maand of drie geleden overleden, die was 31. Dat is dan weer het andere verhaal.
Natuurlijk niet. Ik weet nu al niet meer waar het over ging.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:54 schreef OProg het volgende:
Maar goed, was er nog ene reet aan DWDD vanavond?
Ja ik heb het ook gezien bij mijn grootouders. Heel raar inderdaad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:50 schreef OProg het volgende:
Maar we waren afgelopen week stukje wezen lopen naar beneden waar een restaurant enzo is. Kom je daar vanavond weer en vraagt ze of ze daar wel eens eerder is geweest. Dat soort dingen zijn zo vreemd.
Maar goed, zelfs die kutaflevering met Rolf en Victor kijken ook gewoon meer dan 1,1 miljoen mensen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik weet nu al niet meer waar het over ging.
Ik zit ook te denken, wat was er ook alweerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik weet nu al niet meer waar het over ging.
Doe de verwarming aan danquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:36 schreef Karina het volgende:
Goeiemiddag
En momenteel is de kamer koud en ik vries zowat dood.
harder typenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:36 schreef Karina het volgende:
Goeiemiddag
Had hem eerder aangedaan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net gedaan he, maar voordat het warm wordt duurt even.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lag even te slapenToen ik wakker werd was het koud.
quote:
Grapje man, uien zijn wel te doen.quote:
Snel, doe een ochtendjas aan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:36 schreef Karina het volgende:
Goeiemiddag
Pics.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Die pak ik straks als ik gedoucht heb
Naja, ik ken mensen in mijn naaste omgeving die geen uien lusten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Grapje man, uien zijn wel te doen.
Had gisteren gewoon zelf roerbakei met uien gemaakt. Initiatief genomen en shit. Was nog goed gelukt ook.
Ja daaromquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
We hebben die ochtendjas toch al lang gezien gekke pino
Wat eten die dan?quote:
Oh, ben jij er zo eentjequote:
Groen is best te doen.quote:
Wel met een glaasje melk à la Marcod3j-style?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:54 schreef OProg het volgende:
Tijd om maar een culinair verantwoorde pizza naar binnen te gaan schuiven.
Nee. Om dat soort dingen te doen is hij er al.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel met een glaasje melk à la Marcod3j-style?
Ik zou dan overal ui in stoppen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn zusje lust ook geen ui. Als er ui in het eten zit haalt ze het er altijd zorgvuldig uit.
Dat proeft ze dan toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:57 schreef Tem het volgende:
Ik snij het gewoon heel klein zodat ze niet meer kan herleiden wat het is.
Vaak niet. Dan is het gewoon opgenomen in het gerecht. Maarja, soms liggen er toch weer stukjes ui aan de rand van het bord.quote:
Is dan meestal van vroeger omdat je ouders niet konden koken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:21 schreef OProg het volgende:
Bij veel mensen zit iets niet lusten ook gewoon in hun hoofd.
Ja, dat is ook zo. Er zijn zelfs mensen die geen water lusten..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:21 schreef OProg het volgende:
Bij veel mensen zit iets niet lusten ook gewoon in hun hoofd.
Of omdat je het juist te veel hebt gegeten als kind.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dan meestal van vroeger omdat je ouders niet konden koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |