SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*********DENK AAN LEDBANDJES/REFLECTIE*********F means you're fucked![]()
grappig hoe vaak bepaalde onderwerpen over tijd terugkomen btwIk zou daar eigenlijk eens een trendanalyse van moeten maken dan kunnen we voorspellen wanneer het weer over spibelts, lang/lang kort/kort, voorvoetlanding of haklanding, LDL of interval etc. gaat
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kun je dan ook scripten dat er dan automatisch posts worden gemaakt mbt de onderwerpen waar het over gaat?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En wéér zo`n ontzettend drukke week achter de rug. En een week zonder hardlopen, ik durfde het simpelweg niet aan.
Gisteren ruim een uur bij de fysio geweest en daaruit is gebleken dat het niet zo ernstig is als ik vantevoren had gevreesd. Er zit een ontsteking tegen de binnenkant van mijn rechter scheenbeen. (zie foto hieronder)
Dit is waarschijnlijk ontstaan tijdens het vermeerderen van de wekelijkse kilometers voor de HM training.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst een intake gesprekje met wat ik deed, hoeveel km, snelheid, klachten, etc. etc. Daarna op de tafel een test gehad voor stressfractuur (wat gelukkig niet het geval was) en daarna wat onderzoekjes op de pijnlijke plek.
Fijn dat de fysiotherapeut echt de tijd nam en in heel kinderlijk Engels uitlegde, aan de hand van een boek met tekeningen van botten om alles te verduidelijken.
Heel veel informatie gekregen, en heel kort door de bocht is het het volgende:
De grotere spieren in mijn benen zijn niet voldoende ontwikkeld (bovenbenen, kuiten, etc.) en daardoor krijgen de kleinere spieren in mijn onderbeen teveel belasting als de vermoeidheid toeslaat.
Nu vijf oefeningen gekregen die ik 2 - 3 keer per dag uit moet voeren. Als het goed is moeten m`n benen in 6 weken significant sterker zijn en de klachten oplossen. In de komende weken mag ik wel gewoon hardlopen, maar het moet veel langzamer (past goed bij TT) en in intervals van 50 tot 400 meters op gras!
Door intervals te lopen op een minder hoog tempo, zou ik wel de belasting op longen/hart/etc. moeten krijgen, maar niet de vermoeidheid die bij langere lopen komt kijken. De souplesse methode lijkt hier een beetje mee overeen te komen, dus ik denk dat ik daar volgende week héél rustig mee ga beginnen, als houvast.![]()
Ik heb hetzelfde gehad, is inmiddels bijna/geheel verdwenen dankzij krachttraining. Veel versterkende oefeningen gewenst dus, Levitas
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Heeeerlijk geyoga'd! Nu ik voel hoe stijf ik in sommige houdingen ben begrijp ik niet meer hoe ik fatsoenlijk zonder kon
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!Hoooooly mooolySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna 5 uur rennen, respect voor jou!
dank je wel!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoooooly mooolyBijna 5 uur rennen, respect voor jou!
moet zeggen dat het lekker ging, het punt dat de vermoeidhied toe begon te slaan lag veel verder dan tijdens mijn laatste LDL 3 weken geleden.....blij mee!
en nu energie aanvullen met boterhammen met pindakaas
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha een stuk of 20 dan
iedereen die vandaag aan de start staat bij een evenement, veel success toegwenst!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!Now that's going for a run!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat inderdaad, wat een afstandquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 07:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Now that's going for a run!![]()
![]()
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga zo een rondje rennen hier in Palermo, zelfs als je eigenlijk geen zin hebt is het uitzicht voldoende motivatie om uit bed te komen.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
ging ook lekker,maar nog belangrijker....lekkere opkikker voor het zelfvertrouwen!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ging ook lekker,maar nog belangrijker....lekkere opkikker voor het zelfvertrouwen!
F means you're fucked![]()
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!Super getraind!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gezien je omschrijving hoe het aanvoelde ook precies op het juiste tempo enzo, nice.
Jack does it in real time...![]()
Lekker rondje RD!
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!Zo dan, doet ie ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.netjes hoor!
![]()
Wow RD. mooi rondje :-)
Vanmiddag tijd voor mijn ldl. Goede tips allemaal, mooie discussie!All management is Strategic Management.![]()
Als ik ooit tijd teveel heb (haha), zou ik daar een scriptje voor kunnen schrijven dat dat automatisch doetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:36 schreef La_Tramposa het volgende:
grappig hoe vaak bepaalde onderwerpen over tijd terugkomen btwIk zou daar eigenlijk eens een trendanalyse van moeten maken dan kunnen we voorspellen wanneer het weer over spibelts, lang/lang kort/kort, voorvoetlanding of haklanding, LDL of interval etc. gaat
lijkt me een leuk hobbieprojectje.
![]()
En dan met een forumbot die automagisch met linkjes spuugt als het ergens over gaat. Blabla "garmin and kopen" = insert hartslagmetershop.nlquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als ik ooit tijd teveel heb (haha), zou ik daar een scriptje voor kunnen schrijven dat dat automatisch doetlijkt me een leuk hobbieprojectje.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat kan toffer! Op basis van de wensen van de poster analyseren welke Garmin waarschijnlijk goed bij m past en op basis daarvan linkje naar die Garmin op hartslagmetershop.nl spugenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dan met een forumbot die automagisch met linkjes spuugt als het ergens over gaat. Blabla "garmin and kopen" = insert hartslagmetershop.nl![]()
Later als ik groot ben ga ik toffe dingen doen![]()
![]()
Hardlopen gaat me tegenwoordig prima af. Klussen daarentegen.... overal spierpijn!
Lekker rondje RD, dat gaat helemaal goed komen met die Kepler!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Acheron veel plezier op de Loenermarkloop
Daywalk3r veel plezier (samen met je moeder op de Ravijnloop
Goed loopweer vandaag![]()
Slacker_nl veel plezier met je loop in Aruba
(28 graden lees ik, durf eens met lang lang te gaan lopen....)![]()
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi gelopen. Aangezien "men" bij de Marathon ook niet tot de 42km trainen, tot hoeveel aantal kilometers bij jij van plan om te trainen?![]()
Welke oefeningen precies?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:04 schreef Levitas het volgende:
Nu vijf oefeningen gekregen die ik 2 - 3 keer per dag uit moet voeren.![]()
Gelet op de TT is dit nog wel een aardige pagina:
http://www.runnersweb.nl/Training/Calculators/Trainingstempo.htm![]()
Misschien (?) niet helemaal correct, maar een handige richtlijn welquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Gelet op de TT is dit nog wel een aardige pagina:
http://www.runnersweb.nl/Training/Calculators/Trainingstempo.htm
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een afstand ja! Lekker hoor!
Mooi gelopen, erg fijn dat het zo lekker soepel gaat, dat geeft zeker vertrouwen!
Alle lopers vandaag enorm veel plezier en geniet ervan!![]()
Vandaag door verjaardagen een extra rustdagje, morgen ook maar weer eens een LDL doen, alleen dan wel wat minder lang als die van rd![]()
.
![]()
Ajoh. Gewoon ff rondje van 50km toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Wat een afstand ja! Lekker hoor!
Mooi gelopen, erg fijn dat het zo lekker soepel gaat, dat geeft zeker vertrouwen!
Alle lopers vandaag enorm veel plezier en geniet ervan!![]()
Vandaag door verjaardagen een extra rustdagje, morgen ook maar weer eens een LDL doen, alleen dan wel wat minder lang als die van rd![]()
.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh das wel leuk, alleen vind ik het langzame tempo wel erg laag. Denk dat dat echt niet haalbaar is met joggen. 7.54 min/km is bijna wandelenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Volgend jaar misschien wel een keerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ajoh. Gewoon ff rondje van 50km toch?![]()
![]()
Zo, net even een lange broek en longsleeveshirt gekocht, morgen maar eens uittesten
(Maar 50km gaat 'm nog niet worden)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Dat doe ik nu al niet, maar ik ben niet zo'n show-off als RDquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Later draaien wij daar ook onze hand niet meer voor om, Daywalker! Later! Ooit! +:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toch nog last ja?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ga trouwens binnenkort dit proberen:
http://www.cotswoldoutdoo(...)80/group/158/level/3
Mijn blaren zie je nog wel, maar ik heb er geen last meer van, ook gister na 11.5k nietSnap jij het snap ik het nee
![]()
![]()
De grootste reden dat ik na de HM zondag niet meer gelopen heb. De voeten dit keer even compleet rust gunnen.. al is het wel langzaam beter aan het worden, wat nog steeds niet goed is, maar dus eigenlijk minder slecht. Heb 't idee dat de kamferspiritus wel helpt: had geen echte grote (bloed)blaren in elk geval! Maar vond dit in een van trail/hike bladen die we nog hadden liggen, en het is pas sinds een tijdje 'uit', en de eerste reviews zijn lovend, dus maar eens even kijken. Als het ook bij mij helpt ben ik de gelukkigste persoon op aarde
Ja doei.![]()
Voor die 10 pond is het het proberen waard natuurlijk. Hopelijk helpt het.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
De grootste reden dat ik na de HM zondag niet meer gelopen heb. De voeten dit keer even compleet rust gunnen.. al is het wel langzaam beter aan het worden, wat nog steeds niet goed is, maar dus eigenlijk minder slecht. Heb 't idee dat de kamferspiritus wel helpt: had geen echte grote (bloed)blaren in elk geval! Maar vond dit in een van trail/hike bladen die we nog hadden liggen, en het is pas sinds een tijdje 'uit', en de eerste reviews zijn lovend, dus maar eens even kijken. Als het ook bij mij helpt ben ik de gelukkigste persoon op aardeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben vandaag even gaan lopen, omdat het morgen bij ons (zuidwesten) echt beestenweer lijkt te gaan worden. Alvast veel sterkte.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga morgen deze maar eens lopen denk ik:
http://www.endomondo.com/routes/257167011
Ondanks dat het nu juist heel aangenaam loopweer is (wel frisjes) en het eigenlijk vrij makkelijk ging, ben ik na 3,4 km gestopt. Wilde 7/8 km op tempo doen. Of beter gezegd: ik had morgen de kopjesloop willen doen in Delft, maar die weersverwachtingen zijn me nu echt even te gortig. Maar zelfs die 7/8 gingen niet. Niet vanwege vermoeidheid, niet vanwege pijntjes, het hoofd wil gewoon echt niet. Ik heb het dus maar bij die 3k gehouden onder het mom van "beter iets dan niets".
Volgende week zie ik wel verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmz, KNMI zei "af en toe een bui" maar als ik buienradar 24 vooruit kijk dan gaat het hier morgenochtend los inderdaad...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ben vandaag even gaan lopen, omdat het morgen bij ons (zuidwesten) echt beestenweer lijkt te gaan worden. Alvast veel sterkte.
Shit.![]()
Ow zal ik even mooi een TT posten dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T gaat langzaam steeds beter, ook meer automatische piloot-functie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ben vandaag even gaan lopen, omdat het morgen bij ons (zuidwesten) echt beestenweer lijkt te gaan worden. Alvast veel sterkte.
Ondanks dat het nu juist heel aangenaam loopweer is (wel frisjes) en het eigenlijk vrij makkelijk ging, ben ik na 3,4 km gestopt. Wilde 7/8 km op tempo doen. Of beter gezegd: ik had morgen de kopjesloop willen doen in Delft, maar die weersverwachtingen zijn me nu echt even te gortig. Maar zelfs die 7/8 gingen niet. Niet vanwege vermoeidheid, niet vanwege pijntjes, het hoofd wil gewoon echt niet. Ik heb het dus maar bij die 3k gehouden onder het mom van "beter iets dan niets".
Volgende week zie ik wel verder.Kan weleensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stuur morgen mijn stand-in naar de kopjesloop (mijn zus)
Ik zou - als ik alvast het HM schema erbij pak - morgen weer een duurloopje moeten doen van een km of 10. Ga geen wedstrijdje lopen iig..![]()
Echt gewoon een kwestie van wennenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:13 schreef Murmeli het volgende:
Oh das wel leuk, alleen vind ik het langzame tempo wel erg laag. Denk dat dat echt niet haalbaar is met joggen. 7.54 min/km is bijna wandelen![]()
Hoewel het schema van myAsics mij een tempo van 9:19 probeert te laten lopen.. Dat is me toch echt te gortig! zal het eens op 8:30 proberen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Gisteren aan het einde van de middag toch maar gaan rennen. Zag het toch niet meer opklaren, dus regenjasje aan en toch maar gaan. Geen spijt van gehad, heerlijk is het soms toch ook in de regen te lopen.
Was eigenlijk van plan een 8km te lopen, maar tempo zat er zo goed in dat ik toch maar 2 kilometer erbij heb gedaan om mijn onofficiële 10km record te verbeteren. Die twee kilometer zullen mijn taper niet zoveel kwaad doen.
Uiteindelijk 10.2km gelopen in 48:06.
http://www.endomondo.com/workouts/256962149/12224443
[ Bericht 4% gewijzigd door Littlecreep op 12-10-2013 13:00:06 ]![]()
24 uur vooruit moet je niet op rekenen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, KNMI zei "af en toe een bui" maar als ik buienradar 24 vooruit kijk dan gaat het hier morgenochtend los inderdaad...
Shit.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga nu gewoon ongegeneerd Zwabberhark de schuld geven van mijn veel te rappe training van vanmorgen. (Hij is sowieso de schuld van mijn aanwezigheid hier). Ik heb me altijd verre proberen te houden van Strava, u weet wel, die website die van elke training een wedstrijd maakt. Vanmorgen MOEST en ZOU ik een poging doen. Het is gelukt, maar je krijgt zo geen rustige training.
Komende week ga ik ook weer rustige trainingen inbouwen. Ik beloof het.
www.strava.com/segments/2651854 of www.endomondo.com/workouts/257173180/3683849Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik hoop dat jouw zus kan zwemmen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:06 schreef Quoi het volgende:Ik stuur morgen mijn stand-in naar de kopjesloop (mijn zus)
![]()
Hey, zouden jullie een newbie uit de brand kunnen helpen?
Ik zit er nu al een paar weken (uitsel,afstel ja) aan te denken om te gaan hardlopen (het doel is 2-3x per week), en aangezien ik volgende week vrij heb is dit het perfecte moment om de knoop door te hakken.
Maar ik kamp met één probleem, ik heb geen hardloopschoenen en ik zie door de bomen het bos niet meer! Het budget is tot ¤100 (het liefst tussen de 70-80 maar mocht je voor die 2 tientjes meer nou echt zoveel beters krijgen, dan 100) . Ik heb net even op de site van perrysport gekeken en alleen zij hebben al 60 paar hardloopschoenen die tot max. ¤100 gaan.
Zouden jullie mij tips/advies kunnen geven waar ik op zou moeten letten oid?
wat info over mijzelf: Man, 22, 196cm, 77kg, BMI 20,0 (mocht dit relevant zijn),en ik heb Maat 46
bij voorbaat dank![]()
![]()
Ik stel voor dat we het in balans brengen door mij jou de schuld te geven van te trage loopjes.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:39 schreef Corniel het volgende:
Ik ga nu gewoon ongegeneerd Zwabberhark de schuld geven van mijn veel te rappe training van vanmorgen.![]()
Ga naar een goede hardloopzaak om ook even naar je voeten/lopen te laten kijken, welke schoen daarbij past.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:40 schreef Flexmyrolex het volgende:
Ik zit er nu al een paar weken (uitsel,afstel ja) aan te denken om te gaan hardlopen (het doel is 2-3x per week), en aangezien ik volgende week vrij heb is dit het perfecte moment om de knoop door te hakken.
Maar ik kamp met één probleem, ik heb geen hardloopschoenen en ik zie door de bomen het bos niet meer! Het budget is tot ¤100 (het liefst tussen de 70-80 maar mocht je voor die 2 tientjes meer nou echt zoveel beters krijgen, dan 100) . Ik heb net even op de site van perrysport gekeken en alleen zij hebben al 60 paar hardloopschoenen die tot max. ¤100 gaan.
wat info over mijzelf: Man, 22, 196cm, 77kg, BMI 20,0 (mocht dit relevant zijn),en ik heb Maat 46
bij voorbaat dank![]()
Kijk even of er een hardloop winkel in de buurt zit en ga daarheen, vertel je budget en laat je de juiste schoenen aanmeten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:40 schreef Flexmyrolex het volgende:
bij voorbaat dank
Als je je woonplaats vermeld weet er vast wel iemand iets in de buurt voor je.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sluit me bij Daywalk3r aan: naar een speciaalzaak. Je bent dan waarschijnlijk zo'n 130 euro kwijt, en komt met een pare ech heul leeeelijke, maar wel goede schoenen thuis.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Met een beetje praten kun je nog korting krijgen ook. Of loop sokken erbij ofzo.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:46 schreef Corniel het volgende:
Sluit me bij Daywalk3r aan: naar een speciaalzaak. Je bent dan waarschijnlijk zo'n 130 euro kwijt, en komt met een pare ech heul leeeelijke, maar wel goede schoenen thuis.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, maar ik geloof wel dat het morgen niet zonnig rustig herfstweer gaat wordenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
24 uur vooruit moet je niet op rekenen.![]()
![]()
Omgeving Nijmegen, er zit hier overigens op 10 minuten fietsafstand een Intersport snelders. Ze verkopen daar als het goed is wel hardloop spullen, maar ben daar al jaren niet meer geweest dus weet eigenlijk niet of ze je daar advies geven over hardloopschoenenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kijk even of er een hardloop winkel in de buurt zit en ga daarheen, vertel je budget en laat je de juiste schoenen aanmeten.
Als je je woonplaats vermeld weet er vast wel iemand iets in de buurt voor je.![]()
Intersport staat er niet on bekend. winkels als Runnersworld/Run2day kan je beter zoeken :-)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:53 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Omgeving Nijmegen, er zit hier overigens op 10 minuten fietsafstand een Intersport snelders. Ze verkopen daar als het goed is wel hardloop spullen, maar ben daar al jaren niet meer geweest dus weet eigenlijk niet of ze je daar advies geven over hardloopschoenenAll management is Strategic Management.![]()
http://shop.runnersworld.nl/stores/nijmegen/quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:53 schreef Flexmyrolex het volgende:
[..]
Omgeving Nijmegen, er zit hier overigens op 10 minuten fietsafstand een Intersport snelders. Ze verkopen daar als het goed is wel hardloop spullen, maar ben daar al jaren niet meer geweest dus weet eigenlijk niet of ze je daar advies geven over hardloopschoenen
http://www.runningspecial(...)egen-lopers-company/
http://run2day.nl/nieuws/run2day-nijmegen.html![]()
Het is sowieso mooi weer vandaag, ik hoop dat het morgen droog blijft in Groningen...Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik hoop in EHV ook, er wordt nu ineens regen voorspeld
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Iets verder (Dodewaard) zit een van de allerbeste hardloopwinkels van Nederland: http://pkrun.nl/quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2013 14:00:28 ]![]()
Minder dan 1 mm per uur, dat is juist lekker.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hoop in EHV ook, er wordt nu ineens regen voorspeld![]()
Nou dat weet ik zo nog niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Minder dan 1 mm per uur, dat is juist lekker.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik vind lopen in de miezerregen ook lekker. Maar voor een HM of M weet ik het niet..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik vind regen op zich niet erg, als ik maar droog van start kan. Wachten in de regen tot je eindelijk kunt gaan lopen vind ik niks. Je word er alleen maar steenkoud van
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ben je er klaar voor? Heb je een eindtijd als doel of gewoon lekker uitlopen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk een voorspelling, deze is voor Eindhoven:
[ afbeelding ]
Holy crap, wat is mobiel bijlezen toch klote, zal dus nog even moeten wachten tot ik weer terug van vakantie ben...
Zelf hier twee keer gelopen, en over een paar dagen ldl-en over het strand
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben er helemaal klaar voor. Uitlopen is mijn officiele doel, een tijd is mijn geheime doel. Ik maak me alleen een beetje zorgen over de buikkrampen die ik al de hele dag heb. Ik hoop wel dat dat morgen over is, anders voorzie ik veel sanitaire stops.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:30 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor? Heb je een eindtijd als doel of gewoon lekker uitlopen?![]()
Ik ben ook met tegenzin gaan lopen. Na uren hangen (uitstellen) ben ik toch gegaan. Rondje van 5 km, Op zich ging het goed al had ik dan wel wat pijntjes. Die waren wel te doen zolang ik lekker langzaam bleef gaan. Heuvelopwaarts vond ik wel wat tegenvallen, maar ook die volbracht. Nu blij dat ik gegaan ben en het weer was ideaal. Zonnetje en niet te warm. Laatste dagen best veel slechte dingen gegeten dat ik blij ben dat ik nu wat verbrand heb![]()
http://www.endomondo.com/workouts/257208046/5638894
Douchen en dan doe ik helemaal niets meer. Ga lekker met de serie Boardwalk Empire beginnen, volgens mij is dat wel wat. Serie verslaafde die ik ben
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Waarschijnlijk gezonde spanning. Veel succes alvast.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voor. Uitlopen is mijn officiele doel, een tijd is mijn geheime doel. Ik maak me alleen een beetje zorgen over de buikkrampen die ik al de hele dag heb. Ik hoop wel dat dat morgen over is, anders voorzie ik veel sanitaire stops.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Spanning is het zeker niet, ik ben nauwelijks met die wedstrijd bezig. Ik ben bang dat ik iets verkeerds gegeten heb. Maar het is geen ramp, als het morgen maar over is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gezonde spanning. Veel succes alvast.![]()
M'n moeder heeft haar eeerste wedstrijd gelopen samen met mij. 5,4km in 34min. Best knap voor haar doen! Vond ze zelf ookLekker klein loopje over een stuk waar ook de strongmanrun was. Eerst stukje woonwijk, toen trap op, heel stuk door het bos, stuk omlaag, bij een villa het privé terrein over met veel vals plat, weer stuk omlaag en aan het eind 1,5km vlak fietspad. Ze vond het mooi
![]()
Als aandenken kregen we een buff. Had ik er pas 2 gekocht, heb ik er nou al 2 gekregen. Nouja ik kan mijn broer ofzo er wel blij mee maken denk ik.
http://www.endomondo.com/workouts/257260372/7102294
[ Bericht 4% gewijzigd door Daywalk3r op 12-10-2013 15:28:50 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vanochtend heb ik ook weer gelopen, was weer 2 weken geleden door een griepje. Wel licht last van m'n hamstring, dus heb het kort gehouden. Het begint ook weer een beetje koud te worden voor korte broek en korte mouwen. Ik loop nu in een voetbalshirt en broek, wat hebben jullie aan in het late najaar en de winter?
Ik moet iets nieuws gaan halen, maar wil ook niet te veel uitgeven.![]()
Tof om samen met je moeder te kunnen lopen Daywalker! Leuk om een buff te krijgen. Veel leuker dan een medaille vind ik. En even een ruime marathon als training..pfff. Wat neem je aan eten en drinken mee bij zo'n onderneming?
Zelf heb ik net 10 km gelopen. Heerlijk weertje om in te lopen! Ik zag dat ik op 9,9 km uit zou komen dus heb ik er nog even precies 10 km van gemaakt. Herkenbaar?![]()
Iedereen die morgen een wedstrijd heeft veel succes! Bijna ideaal weer voor goede tijden lijkt me!![]()
![]()
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_41281.htm deze + de broek heb ik onlangs in dld gehaald. Heerlijk spul. De eerste verder een een jasje, muts en handschoenen voor als het echt koud word. Dequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:00 schreef OngeschiktX het volgende:
Vanochtend heb ik ook weer gelopen, was weer 2 weken geleden door een griepje. Wel licht last van m'n hamstring, dus heb het kort gehouden. Het begint ook weer een beetje koud te worden voor korte broek en korte mouwen. Ik loop nu in een voetbalshirt en broek, wat hebben jullie aan in het late najaar en de winter?
Ik moet iets nieuws gaan halen, maar wil ook niet te veel uitgeven.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mobiel posten vanaf een tablet is kut
Prognose...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Godverdomme, Eindhoven verzuipt morgen
http://www.weerplaza.nl/regenradar/24uur-regen-prognose/
Het zal vast wel regenen, maar hoeveel is niet te voorspellen nu.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier is het ook slecht weer, het is hier precies altijd in het weekend slecht weer, heel de week +25 en volgende week ook maar nu 'maar' 18 graden. Best vervelend want start en aankomst liggen bijna 5 km uit elkaar, nog even nadenken waar ik mijn auto ga neerplempen (meer dan 10000 deelnemers...).
Gisteren ging ik een LDL doen maar was zo moe, gewoon in mijn bed gekropen om 19u en opgestaan vanmorgen om te gaan werken. Doet ook eens deugd.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Misschien valt er morgen wel 70 mm op sommige plaatsen. Het moet niet veel gekker worden. Een beetje regen is niet zo erg, maar nu moet je op zwemvliezen. En dan ook nog die wind erbij. Ik blijf binnen.![]()
Wat leuk!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:20 schreef Daywalk3r het volgende:
M'n moeder heeft haar eeerste wedstrijd gelopen samen met mij. 5,4km in 34min. Best knap voor haar doen! Vond ze zelf ookLekker klein loopje over een stuk waar ook de strongmanrun was. Eerst stukje woonwijk, toen trap op, heel stuk door het bos, stuk omlaag, bij een villa het privé terrein over met veel vals plat, weer stuk omlaag en aan het eind 1,5km vlak fietspad. Ze vond het mooi
![]()
Als aandenken kregen we een buff. Had ik er pas 2 gekocht, heb ik er nou al 2 gekregen. Nouja ik kan mijn broer ofzo er wel blij mee maken denk ik.
http://www.endomondo.com/workouts/257260372/7102294Ik hoop dat met die van mij ook nog te kunnen doen!
Ze is echt helemaal aan de Evy! Worden helemaal op de hoogte gehouden via WhatsApp! En vanochtend was ze geweest, omdat het gisteren zo regende, en ze zou het liefst morgen wéér gaan!
Dus ik antwoorden met "Wie ben je en wat heb je met m'n moeder gedaaaaaaan?"
Ze moet alleen nog goede schoenen halen. Maar ben al lang zo blij dat ze 't leuk vindt!Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:20 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/257260372/7102294![]()
![]()
Leuk man. Het is inderdaad een mooie tijd en niet alleen voor haar doen.
En een mooie aandenken. (foto????)![]()
Zal toch nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Godverdomme, Eindhoven verzuipt morgen
http://www.weerplaza.nl/regenradar/24uur-regen-prognose/![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik denk dat we wel op de foto zijn gezet ja! Lijkt me leukquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:24 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuk man. Het is inderdaad een mooie tijd en niet alleen voor haar doen.
En een mooie aandenken. (foto????)
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Minder dan 1 mm per uur, dat is juist lekker.dat valt mee!
Dan komt de Shield-laag op mijn Nikes wel van pas
![]()
Vandaag wezen shoppen voor een lange hardlooplegging. Uiteindelijk aangeschaft: legging, shirt, jasje, petje, reflecterend hesje.
Waarom is het zo belachelijk duur allemaalleve de uitverkoop, in totaal 50 euro korting gehad waar ik er 15 verwacht had
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
*vingertjes kruist*
Ik pieker over wel/niet spibelt mee, drinkflesje. Het liefst loop ik met zo min mogelijk ballast. En dus spibelt-, telefoon en muziekloos en alleen water mee.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Georganiseerde loop? Mits in bezit garmin, niks mee. Anders phone al dan niet in de spibelt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hoewel ik vandaag een spibelt om had en er niks van heb gemerkt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik weet dan dat als-ie niet lekker zit, ik me 21km lang ga ergeren aan dat dingquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Georganiseerde loop? Mits in bezit garmin, niks mee. Anders phone al dan niet in de spibelt.. Misschien ook maar spibelt wel en waterflesje niet.
Er staan toch verzorgingsposten?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik weet dan dat als-ie niet lekker zit, ik me 21km lang ga ergeren aan dat ding. Misschien ook maar spibelt wel en waterflesje niet.
![]()
Ja klopt:quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er staan toch verzorgingsposten?Hmmmm dan maar alleen spibelt mee.quote:verzorgingsposten en sponsposten langs de route (+/- iedere 2,5km)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
50kmquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:57 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Mooi gelopen. Aangezien "men" bij de Marathon ook niet tot de 42km trainen, tot hoeveel aantal kilometers bij jij van plan om te trainen?
en om RunForestRun zijn vraag te beantwoordn, 2 liter water met Leppin Eduro Booster Liquid aangemaakt en 3 zakjes GU chomp, die begin ik vanaf een uurtje lopen te eten, enkele 5 km 2 chomps
[ Bericht 12% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-10-2013 19:37:09 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ooooh dan. Spibelt meer niet. Wat neem je in de spibelt mee?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja klopt:
[..]
Hmmmm dan maar alleen spibelt mee.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik bedoelde eigenlijk van je Buffquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik denk dat we wel op de foto zijn gezet ja! Lijkt me leuk
Maar idd foto's van moeder en zoon samen zijn
Thanksquote:![]()
Oh. Als ik er aan denk morgen. Help meff herinneren. Heb nu 2 buffs, een Brooks buff en een ravijnloop buff.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk van je Buff
Maar idd foto's van moeder en zoon samen zijn
[..]
ThanksJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
dit is het zelfde als iedere verstelbare steeksleutel een Baco noemenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
een Brooks buff en een ravijnloop buff.
Ik zou niet weten hoe je het anders moet noemen. Verstelbare bandana?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit is het zelfde als iedere verstelbare steeksleutel een Baco noemenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mijn telefoon, anders gaat mijn eega zeurenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ooooh dan. Spibelt meer niet. Wat neem je in de spibelt mee?
Vanmiddag een rondje gelopen, ldl volgens schema. Bedoeling was 7:17
http://www.endomondo.com/workouts/257261047/602446All management is Strategic Management.![]()
Wat een hoge hartslag voor een LDL! Ik zou veel rustiger gaan hoor.. Wel lekker dat het gelukt is natuurlijk maar geeft niet echt het duur effect..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:13 schreef GodsSon het volgende:
Vanmiddag een rondje gelopen, ldl volgens schema. Bedoeling was 7:17
http://www.endomondo.com/workouts/257261047/602446Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gaat fout bij de 5km... daarna tempo omlaag en hartslag omhoog. Daar moet ik nu echt aan gaan werken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat een hoge hartslag voor een LDL! Ik zou veel rustiger gaan hoor.. Wel lekker dat het gelukt is natuurlijk maar geeft niet echt het duur effect..
Eerste poging tot ldl en training van meer dan 7.5km :-)
Thanks voor de feedbackAll management is Strategic Management.![]()
Ook ik ben vanmiddag op pad geweest. Samen met 60 hardlopers meegedaan aan de Loenermarkloop, maar in plaats van de route te volgen is iedereen verkeerd gelopen.
Het was wel een mooie route met onderweg nog een forse beklimming. Na ruim 15 minuten te hebben gelopen kwamen de voorste lopers weer terug met de mededeling dat de route niet klopte.
Voor mij persoonlijk viel de teleurstelling mee, maar ik had toch liever de officiële route gelopen. Als ik iets beter had opgelet had ik deze race kunnen winnen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/257337101/5515301![]()
is een mijn ogen iets wat vooral met loopervaring te leren is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:27 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Gaat fout bij de 5km... daarna tempo omlaag en hartslag omhoog. Daar moet ik nu echt aan gaan werken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor de mensen die daar morgen misschien wat aan hebben: Wellicht een interessant linkje!F means you're fucked![]()
Werken we aan :-)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is een mijn ogen iets wat vooral met loopervaring te leren is.
Ben pas sinds eind mei serieus aan het lopen
Deze wandeling ook niet op hartslag gelet, dat is voor achteraf een leuke analyse. Komt op termijn wel om het nog meer te gaan gebruiken, nu vooral leren lopen op tempo's
Kan een trainingsschema uit endomondo in een garmin ingelezen worden?All management is Strategic Management.![]()
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:04 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Werken we aan :-)
Ben pas sinds eind mei serieus aan het lopen
Deze wandeling ook niet op hartslag gelet, dat is voor achteraf een leuke analyse. Komt op termijn wel om het nog meer te gaan gebruiken, nu vooral leren lopen op tempo's
Kan een trainingsschema uit endomondo in een garmin ingelezen worden?F means you're fucked![]()
Stel je niet aan ik doe niks anders. Multiquoten gaat alleen niet en wat andere kleine ongemakken. 99% van de gevallen werkt het prima.quote:![]()
op m'n telefoon werkt het prima, maar op m'n tablet niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Stel je niet aan ik doe niks anders. Multiquoten gaat alleen niet en wat andere kleine ongemakken. 99% van de gevallen werkt het prima.Ik heb er één en ik ben er trots op
dank je, toch nog een paar handige tips tegen gekomen...o.a de instant heat packsquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:01 schreef YUR het volgende:
Voor de mensen die daar morgen misschien wat aan hebben: Wellicht een interessant linkje!
in Fiordland National Park valt op sommige plaatsen 10,000mm regen per jaar dus kans op een buitje.
nu maar even omkleden voor een 10km loopje met de hond, lekker de benen loslopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wat de Cowboy zegtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Stel je niet aan ik doe niks anders. Multiquoten gaat alleen niet en wat andere kleine ongemakken. 99% van de gevallen werkt het prima.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die Runnersworld calculator geeft bij mij trouwens best wel snelle tijden aan... En heb het ingevuld op basis van 10km laatst in training gelopen (dus nog niet eens een echt snelle wedstrijd-afstand). LDL 6.04-6.50, terwijl ik eerder 6.20-6.50 zou zeggen. En snelheidstrainingen in 4.10..
De verklaring waarom het voor de mensen die wat minder snel lopen te langzaam lijkt/is, kan ook komen door de methode. Het percentage wat je omhoog moet is waarschijnlijk gebaseerd op snelle wedstrijdlopers, en hoe meer minuten/km je wedstrijdtempo, hoe meer minuten daarbij komen. Maar dit is niet altijd realistisch, ongetrainde mensen kunnen waarschijnlijk nog niet echt goed in wedstrijdtempo lopen i.t.t. een Michael Butter of een Jeronimomaar dat betekent nog niet dat je 2 a 3 minuten bij je 10k tijd op moet tellen om een LDL te doen.
Maar het is wel goed om eens na te denken of je niet stiekem toch te hard gaat.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat soort calculators gaan wel uit van training op een bepaalde afstand. Ik zou op basis van mn halve marathontijd best ruim onder de 3:30 kunnen op een marathon, maar als ik er nu eentje ga lopen dan lukt dat me niet. En ik vermoed dat de meeste recreanten zich in eerste instantie vooral richten op 5-10 of max 10EM.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Die Runnersworld calculator geeft bij mij trouwens best wel snelle tijden aan... En heb het ingevuld op basis van 10km laatst in training gelopen (dus nog niet eens een echt snelle wedstrijd-afstand). LDL 6.04-6.50, terwijl ik eerder 6.20-6.50 zou zeggen. En snelheidstrainingen in 4.10..
De verklaring waarom het voor de mensen die wat minder snel lopen te langzaam lijkt/is, kan ook komen door de methode. Het percentage wat je omhoog moet is waarschijnlijk gebaseerd op snelle wedstrijdlopers, en hoe meer minuten/km je wedstrijdtempo, hoe meer minuten daarbij komen. Maar dit is niet altijd realistisch, ongetrainde mensen kunnen waarschijnlijk nog niet echt goed in wedstrijdtempo lopen i.t.t. een Michael Butter of een Jeronimomaar dat betekent nog niet dat je 2 a 3 minuten bij je 10k tijd op moet tellen om een LDL te doen.
Maar het is wel goed om eens na te denken of je niet stiekem toch te hard gaat.![]()
Ja precies, er is altijd een bandbreedte waarin het het beste kloptquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:36 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat soort calculators gaan wel uit van training op een bepaalde afstand. Ik zou op basis van mn halve marathontijd best ruim onder de 3:30 kunnen op een marathon, maar als ik er nu eentje ga lopen dan lukt dat me niet. En ik vermoed dat de meeste recreanten zich in eerste instantie vooral richten op 5-10 of max 10EM.Dus een beetje gezond verstand erbij gebruiken is ook wel handig.
Die calculators zijn vooral ri. een marathon enzo ernstig optimistisch. Voor mij kloppen ze aardig als ik 10-15-HM PR's naast elkaar leg, maar een marathon < 3:10 ga ik echt niet makkelijk lopen.
En de inschattingen van PR's op een km of 3 km zijn ook weer veel te traag vaak als je je 5 km tijd invoert. Verder vind ik het persoonlijk heerlijk om rustig aan te trainen, racen is voor wedstrijden.Teveel / te vaak / te hard levert in de regel alleen maar blessures en nadelen op...
Whoehoe, vandaag mijn eerste wedstrijd gelopen, 5 kilometer. Ik vond het erg leuk, de uitdaging om anderen te verslaan trekt me altijd wel, alleen heb ik voornamelijk dames ingehaald
Eindtijd was 25:15, waar ik vooraf op 25:00 gegokt had. Helaas had ik een trein () tegen.
Opbouw:
km1 5:38
km2 5:10
km3 5:10
km4 5:10
km5 4:07
Lekker vlak dus, maar zeker aan het begin durfde ik gewoon niet wat harder te lopen uit angst later helemaal stil te vallen. Daarnaast ben ik afgelopen week flink ziek geweest, maar dat had verrassend weinig invloed.
Voorlopig maar even doortrainen om de 5km richting de 21:00 te krijgen en daarna tijd voor 5-10km van Evy.![]()
Das een beste tijd voor een eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:59 schreef Hi_flyer het volgende:
Whoehoe, vandaag mijn eerste wedstrijd gelopen, 5 kilometer. Ik vond het erg leuk, de uitdaging om anderen te verslaan trekt me altijd wel, alleen heb ik voornamelijk dames ingehaald
Eindtijd was 25:15, waar ik vooraf op 25:00 gegokt had. Helaas had ik een trein () tegen.
Opbouw:
Lekker vlak dus, maar zeker aan het begin durfde ik gewoon niet wat harder te lopen uit angst later helemaal stil te vallen. Daarnaast ben ik afgelopen week flink ziek geweest, maar dat had verrassend weinig invloed.
Voorlopig maar even doortrainen om de 5km richting de 21:00 te krijgen en daarna tijd voor 5-10km van Evy.. Lekker versnelling ook in de laatste km
![]()
![]()
En dat was ook nog de 'dichte-spoorwegovergang-kilometer'quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:05 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Das een beste tijd voor een eerste wedstrijd. Lekker versnelling ook in de laatste km
Die versnelling was echt heerlijk, op de finish was ik precies kapot. Overigens was tweederde van het mannelijke deelnemersveld alsnog sneller dan ik, dus zelf heb ik nog niet het gevoel dat het zo fantastisch ging.
Over drie en vijf weken staan de volgende 5km's al geboekt.Hopelijk zie ik dan progressie.
![]()
Dat is ook precies het mooie van een eerste race, je weet nu wat je kunt dus volgende keer kun je op 5.00/km of zelfs daaronder beginnen. Het is een mooi eerste uitgangspunt!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:09 schreef Hi_flyer het volgende:
egovergang-kilometer' Die versnelling was echt heerlijk, op de finish was ik precies kapot. Overigens was tweederde van het mannelijke deelnemersveld alsnog sneller dan ik, dus zelf heb ik nog niet het gevoel dat het zo fantastisch ging.
Over drie en vijf weken staan de volgende 5km's al geboekt. Hopelijk zie ik dan progressie.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mooie tijd voor een eerste wedstrijd! Met zo'n laatste km moet je over 3 weken toch al aardig richting de 23 minuten kunnen lijkt me.![]()
![]()
hoe kan je als wedstrijdorganisatie in godsnaam een evenement organiseren met een spoorwegovergang er in?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:09 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
En dat was ook nog de 'dichte-spoorwegovergang-kilometer'![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-10-2013 23:46:40 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik herinner me de Vredesloop met een overstekende tram. Heb zelf niet hoeven wachten, maar hoorde volgens mij Mossel daaroverquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe kan je als wedstrijdorganisatie in godsnaam een evenement organiseren met een spoorwegovergang er in?
Die is wat sneller voorbij dan een trein, maar toch![]()
![]()
Straight leg lift - 3x per dagquote:
Toe curls (servetje van de grond pakken met je tenen) - 2x per dag
Elastic turn outs - 3x per dag
Single leg calf raise - 2x per dag
Toe swapping (beide grote tenen omhoog, terwijl andere tenen op de grond blijven en vice versa) - 1x per dag![]()
Thanks stream. 32 graden, met een max van 33 volgens m'n foon eerder op de dag. Heb nog geen Garmin weer data want m'n laptop ligt thuis. Bivakeer in een hotel
Heerlijk gelopen, eerste twee km 4:55, daarna 5:00, toen kwamen de kuitenbijters: 6:00 wat neerkomt op 24 rond op 4539m. Dat zou 27:00 op de 5 zijn, ruim boven m'n PR maar de manier, het gevoel van vandaag was heerlijk.
Hopelijk kan ik dit doortrekken naar morgen voor m'n laatste tropenloop, een 10km. Komende week ga ik op gekke plekken lopen en dan is de vakantie over...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
alle wedstrijdlopers veel success vandaag en hopen op een beetje goed weer onderweg!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Drie uur voor de start: het regent flink. Volgens de laatste voorspellingen blijft het een natte boel. Ik neem een vuilniszak/poncho voor in het startvak mee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 06:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
alle wedstrijdlopers veel success vandaag en hopen op een beetje goed weer onderweg!
Dit is voor Ehv vandaag:![]()
![]()
hard core it buddy! veel success!quote:Op zondag 13 oktober 2013 07:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Drie uur voor de start: het regent flink. Volgens de laatste voorspellingen blijft het een natte boel. Ik neem een vuilniszak/poncho voor in het startvak mee.
Dit is voor Ehv vandaag:
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hier regent het ook flink, ben benieuwd hoe veel mensen van m'n groepje komen opdagen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 07:26 schreef KaBuf het volgende:
Hier regent het ook flink, ben benieuwd hoe veel mensen van m'n groepje komen opdagen
Ik ben het helemaal met je eens, alleen is niet iedereen in m'n groep even enthousiastquote:
Ik zal ze het plaatje eens doorsturen
Succes straks!quote:Op zondag 13 oktober 2013 07:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Drie uur voor de start: het regent flink. Volgens de laatste voorspellingen blijft het een natte boel. Ik neem een vuilniszak/poncho voor in het startvak mee.
Dit is voor Ehv vandaag:
[ afbeelding ]![]()
Ik,hoop dat de voorspelling is gedaan door Piet PaulusmaMaar zal toch wel redelijk slecht gaan worden.
Ook alle andere lopers succes![]()
![]()
Godver wat een pokkeweer, bedankt voor de tip mbt poncho/vuilniszak.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Succes allemaal in de regen vandaag. Hier hoost het volgens mij al heel de nacht.
ik wacht op een telefoontje dat de voetbal afgelast is vandaag.All management is Strategic Management.![]()
Ik heb een lokaal loopje. Maar ga ik mij nu voor die 3 euro zeiknat laten regenen?![]()
Begint om 11 uur. Nog ff ontbijten en verder twijfelen![]()
Succes lopers!!"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Vrij aardig en droog weer hier in de buurt van Groningen. Beetje regen houdt mij ook niet tegen vandaag!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nou... Ik zit klaar voor een epische 12km. Nu de deur uit, ben ik net voor de zwaarste buien terug... Hoop ik
Tot ooit!![]()
Succes alle lopers vandaag!
Hier is de kogel door de kerk, ik blijf thuis. Deels vanwege het weer (onder normale omstandigheden zou 15km trailen voor mij al erg zwaar zijn, maar met storm erbij is het gewoon onverstandig), maar grotendeels omdat ik anders wel erg in de stress kom met m'n studie. Volgend jaar beter. Hopelijk zie ik eind van de middag nog een gaatje voor een duurloopje.![]()
lekker zonnetje erbijquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vrij aardig en droog weer hier in de buurt van Groningen. Beetje regen houdt mij ook niet tegen vandaag!
It's at the borders of pain and suffering that the men are separated from the boysquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Troosteloos:
http://www.onsneteindhoven.nl/live'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit soort Facebook wijshedenquote:Op zondag 13 oktober 2013 08:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
It's at the borders of pain and suffering that the men are separated from the boyshet is gewoon schijtweer.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ja lekker. Graad of 11. Ben nu al zenuwachtigquote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit soort Facebook wijshedenhet is gewoon schijtweer.
ken je klassiekers....een uitspraak van een van de grootste lopers aller tijden
Boh, lopers in Eindhoven, héél veel succes. Dit gaat echt een zware worden.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En de bevestiging is binnen. Geen voetbal vandaag. Hersteldagje van de 9km van gisteren is alleen maar fijn :-)All management is Strategic Management.![]()
Dank je. Toch heb ik er enorm veel zin inquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Boh, lopers in Eindhoven, héél veel succes. Dit gaat echt een zware worden.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Kan ik me wel voorstellen! Hoe laat moet je starten?quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Toch heb ik er enorm veel zin in
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zit in een estafette team en ben de derde loper, Dus afhankelijk van 2 anderen. De eerste start om 10.00 uur. Als ik start is er een halve marathon afgelegd, Dus ik verwacht ergens tussen 11.30 en 11.50 dat ik de armband krijg overgedragen..quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen! Hoe laat moet je starten?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Rock on!quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Half uur voor de start! Zij die gaan zwemmen groeten u ... blup.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik wacht gewoon af of het vanmiddag wat droger gaat worden![]()
Het is hier echt noodweer en Swets loopt gewoon buiten te rennen.. Dikke Respect! (en ik hoop wel dat hij een sleutel meeheeft, ik ga zo met de kinderen naar een dienst van school in de kerk)I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
give it heaps...go and get medal!!quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Half uur voor de start! Zij die gaan zwemmen groeten u ... blup.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes lopers vandaag! Ik weet nog niet of ik ga. Ben lui, het weekend was druk, de drank smaakte te goed gisteren en het regent. Pokkenweer... Mossel gaat wel maar of ik hem uitzwaai of ook m'n schoenen aan ga trekken, ik weet het nog niet.![]()
Een oud-collegaatje loopt vandaag de HM in Eindhoven. Hopelijk redt ze het met dit pokkeweer. Ook loopt ze nog maar drie/vier maanden en dan vind ik een HM best fanatiek![]()
![]()
maar even een poll maken, moet Gogo gaan lopen ja of nee?quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:28 schreef Gogo83 het volgende:
Succes lopers vandaag! Ik weet nog niet of ik ga. Ben lui, het weekend was druk, de drank smaakte te goed gisteren en het regent. Pokkenweer... Mossel gaat wel maar of ik hem uitzwaai of ook m'n schoenen aan ga trekken, ik weet het nog niet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zeg ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
maar even een poll maken, moet Gogo gaan lopen ja of nee?![]()
Uitzending begint op Omroep Brabant. Wat. Een. Shitweer.
ik ook, al was het alleen al uit solidariteit met de Schoorl en Eindhoven lopers'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben stiekum wel een beetje blij dat ik gisteren al geweest ben
Je krijgt gelijk met je weersvoorspelling voor hier in de regio.quote:De 10 km zwemmen bij de Kopjesloop sla ik toch maar over, want dit gaat nergens over...
Ik moet van mezelf ook naar buiten straks![]()
Blij dat ik niet de gok genomen heb om ietwat ondertrained toch maar gewoon HM eindhoven te gaan doen.. Zou een hel geworden zijn haha![]()
Bekertjesfestijn![]()
http://www.endomondo.com/workouts/257473385/4776103
En alle wedstrijdlopers van vandaag succes![]()
![]()
quote:
Frsh start zo voor de 30km in Schoorl. In Alkmaar is het weer al ellendig, maar iets meer naar de kust zal het wel nog meer waaien.![]()
Nope, ik sla een keer over. Doe ik nooit vanwege slecht weer en geen zin. Kan best een keer. En scheelt dat ik vanavond al weer naar Arnhem ga, kan ik morgen daar lopen.![]()
Genieten met een grote G... succes allemaal!quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Sfeerimpressie vanuit het startgebied.
[ afbeelding ]All management is Strategic Management.![]()
ls je het vaak genoeg tegen jezelf zeg ga je het vanzelf gelovenquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:48 schreef Gogo83 het volgende:
Nope, ik sla een keer over. Doe ik nooit vanwege slecht weer en geen zin. Kan best een keer.
sta er bij jullie al iemand in de startblokken YUR?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Al wekenquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
sta er bij jullie al iemand in de startblokken YUR?
En zo is hetquote:Op zondag 13 oktober 2013 09:48 schreef Gogo83 het volgende:
Nope, ik sla een keer over. Doe ik nooit vanwege slecht weer en geen zin. Kan best een keer. En scheelt dat ik vanavond al weer naar Arnhem ga, kan ik morgen daar lopen.
Ach ja, het is herfst. Ik ga gewoon lopen vandaag.
Maar eerst ontbijt enen Omroep Brabant
Alle (wedstrijd)lopers veel plezier en succes! Lopen in de regen kan ook lekker zijn.![]()
Dat dus. Bikkelen.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het weer staat hier nu op standje 11 maar zodra het ook maar een beetje beter is trek ik m'n schoenen aan. Zwemmend ten onder.![]()
![]()
Geen livebeelden
Ik lig nog in bedhoef pas om half 2. Gruwelijke dromen gehad waarbij ik elke keer te laat was voor de start
Dat kan nu dus niet meer gebeuren. Succes!quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik lig nog in bedhoef pas om half 2. Gruwelijke dromen gehad waarbij ik elke keer te laat was voor de start
![]()
![]()
ben ik even blij dat ik in Groningen moet lopen vandaag en niet in alkmaar eo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:43 schreef hatsaflats het volgende:
Frsh start zo voor de 30km in Schoorl. In Alkmaar is het weer al ellendig, maar iets meer naar de kust zal het wel nog meer waaien.Ik heb er één en ik ben er trots op
Veel lopers vandaag!!
Heel veel (plezier) succes vandaag. Het weer is minder maar hopelijk kunnen jullie nog steeds genieten.
Ik zal zo meteen solidair ook een rondje gaan hobbelen.Mooie tijdquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:59 schreef Hi_flyer het volgende:
Opbouw:
Voorlopig maar even doortrainen om de 5km richting de 21:00 te krijgen en daarna tijd voor 5-10km van Evy.![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:47 schreef slacker_nl het volgende:
Thanks stream. 32 graden, met een max van 33 volgens m'n foon eerder op de dag. Heb nog geen Garmin weer data want m'n laptop ligt thuis. Bivakeer in een hotel
Heerlijk gelopen, eerste twee km 4:55, daarna 5:00, toen kwamen de kuitenbijters: 6:00 wat neerkomt op 24 rond op 4539m. Dat zou 27:00 op de 5 zijn, ruim boven m'n PR maar de manier, het gevoel van vandaag was heerlijk.
Hopelijk kan ik dit doortrekken naar morgen voor m'n laatste tropenloop, een 10km. Komende week ga ik op gekke plekken lopen en dan is de vakantie over...voor de wedstrijd.
![]()
Kenianen en Ethiopiers genieten niet echt van de omstandigheden in Eindhoven zo te zien.
Wel grote groep aan de leiding, mét livebeelden nu!
Manmanman wat een weerM'n tight leek wel een zeehondenhuid. Strak, zwart en glimmend. Bij elke stap spoot letterlijk water uit mijn schoenen.
Maar met een grote grijns op een heerlijk LDL tempo van rond de 6'25/KM en een constante hartslag van 150 een dikke 12KM gelopen.... Gek genoeg kwam ik vandaag geen enkele andere hardloper tegen terwijl ik bij rustig zonnig weer om de 3 minuten moet groeten.
http://www.endomondo.com/workouts/257531770/819185![]()
Ik dacht dat omroep Brabant standaard in alle tv pakketten zat.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:43 schreef DeeBee het volgende:
Kenianen en Ethiopiers genieten niet echt van de omstandigheden in Eindhoven zo te zien.
Wel grote groep aan de leiding, mét livebeelden nu!
Ik kan namelijk ook andere streekomroepen aan. En ik van Horizon (UPC) toch de goedkoopste pakket.![]()
Is niet live, helaas...quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:43 schreef DeeBee het volgende:
Wel grote groep aan de leiding, mét livebeelden nu!F means you're fucked![]()
Toch vind ik de route die ze moeten lopen niet mooi.
Er zijn mooiere plekken waar je kan lopen in en om Eindhoven.![]()
Alles voor een toptijd he...quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:49 schreef streamnl het volgende:
Er zijn mooiere plekken waar je kan lopen in en om Eindhoven.F means you're fucked![]()
En dan lopen ze ook nog eens twee keer hetzelfde rondje...quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:49 schreef streamnl het volgende:
Er zijn mooiere plekken waar je kan lopen in en om Eindhoven.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die gele Adidas-hesjes zijn wel lang zeg! Voor sommigen is het net een jurkje
Je bent langs mijn geboortehuis gelopenquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Manmanman wat een weerM'n tight leek wel een zeehondenhuid. Strak, zwart en glimmend. Bij elke stap spoot letterlijk water uit mijn schoenen.
Maar met een grote grijns op een heerlijk LDL tempo van rond de 6'25/KM en een constante hartslag van 150 een dikke 12KM gelopen.... Gek genoeg kwam ik vandaag geen enkele andere hardloper tegen terwijl ik bij rustig zonnig weer om de 3 minuten moet groeten.
http://www.endomondo.com/workouts/257531770/819185('s Gravenweg).
![]()
Het regent zo hard dat de jaarlijkse Bergseplasloop (Rotterdam) misschien wel niet doorgaat vandaag. Pittig.![]()
Daar loop ik regelmatigquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:55 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Je bent langs mijn geboortehuis gelopen('s Gravenweg).
Het blijft ook maar gieten hier.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:00 schreef Zwabberhark het volgende:
Het regent zo hard dat de jaarlijkse Bergseplasloop (Rotterdam) misschien wel niet doorgaat vandaag. Pittig.![]()
Zat ik ook net te kijken ja. Dat deden ze bij de marathon in Leiden ook jarenlang, maar dat lijkt mij toch wel erg saai voor bij een marathon.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En dan lopen ze ook nog eens twee keer hetzelfde rondje...
Parcours ziet er echter wel snel uit, en gezien het feit dat relatief onbekende jongens 2:05 lopen, moet het WR op zich wel aangevallen kunnen worden.Maar net als in Rotterdam is vooral het geld een bottleneck, de parcoursen in Nederland zijn ultiem geschikt voor WR's...
Ja ikquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:02 schreef baggerbaas het volgende:
Ik ga straks maar eens even kijken bij de 4mijl. Nog Fok!kers die daar lopen?Recreant, en start best wel laat. Maar het weer ziet er goed uit hier!
En DJMO!Dus. Dat.![]()
Topquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:09 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Ja ikRecreant, en start best wel laat. Maar het weer ziet er goed uit hier!
En DJMO!. Nu maar hopen dat het nog even droog blijft.
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:02 schreef baggerbaas het volgende:
Ik ga straks maar eens even kijken bij de 4mijl. Nog Fok!kers die daar lopen?En een van de helden van dit topic: De Kluizenaar!quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:09 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Ja ikRecreant, en start best wel laat. Maar het weer ziet er goed uit hier!
En DJMO!F means you're fucked![]()
Zo terug van mijn 5 km met zon maar heel veel tegenwind, langs een oceaan lopen heeft soms toch nadelen... Mijn kuiten voelen al enkele weken loodzwaar, ga mij vandaag maar eens inlezen over compressiekousen. Nujah volgens mijn Garmin geen volledige 5 km maar 4,89 ofzo, wel tevreden met mijn 22.01. En terug een mooie medaille, dat voor 2,3 euro inschrijving...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Gooo Kluizenaar
Dat stukje door het centrum is wel erg gaaf.
Wel lijkt me dat glad. Daar liggen van die rode gladde stenen.
Hopelijk gaat er niemand daardoor onderuit.
Edit: was wel leuk gedaan om zo het parkoers te laten zien.![]()
Van de Posbankloop zijn er ook zulke filmpjes, op YouTube. Vind ik ook altijd leuk om te zien[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het parcours van de Rotterdam Marathon is ook te vindenquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Van de Posbankloop zijn er ook zulke filmpjes, op YouTube. Vind ik ook altijd leuk om te zien
Dan heb je wel een langer filmpje, want langer parcoursquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Het parcours van de Rotterdam Marathon is ook te vinden
Zo. Morgen weer begin van een nieuwe week en het begin van de rest van m'n hardloopleven!Weekje rust is denk ik niet heel verkeerd geweest voor me, al had ik vaak wel écht zin om te gaan rennen. De strijd tegen de blaren is nog niet gestreden! En morgen bij de club run weer met frisse moed er tegenaan! En zondag een XC-wedstrijdje!
Ja doei.![]()
En succes/veel plezier alle renners vandaag en goed gelopen aan hen die al gelopen/gezwommen hebben!
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:11 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
En een van de helden van dit topic: De Kluizenaar!ik sta al te wachten idd!
Alle wedstrijdlopers vandaag heul veul sterkteIk vrees dat een toptijd met dit weer er niet inzit, maar je hoeft in ieder geval niet bang te zijn voor oververhitting en uitdroging.
![]()
In Utrecht? In 2012 was die ook heel zonnig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:56 schreef Cee het volgende:
Wat een verschil met de zonovergoten Singelloop van vorige week.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
In Breda, heerlijk weer was het.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In Utrecht? In 2012 was die ook heel zonnig.![]()
Als ik nu naar buiten kijk (zit in Tilburg) dan lijkt (LIJKT!) het qua regen de miezer-stand op te gaan. De wind wil nog niet liggen helaas. Maar het gaat de goede kant op.![]()
![]()
Was inderdaad heerlijk vorige week! Teken ik komend jaar weer voor! Regen lijkt wat minder te worden idd (Oosterhout)quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:00 schreef Cee het volgende:
[..]
In Breda, heerlijk weer was het.![]()
Als ik nu naar buiten kijk (zit in Tilburg) dan lijkt (LIJKT!) het qua regen de miezer-stand op te gaan. De wind wil nog niet liggen helaas. Maar het gaat de goede kant op.All management is Strategic Management.![]()
Bergse Plas Loop is afgelast. Ik snap dat wel, doordat de riolen het water niet snel genoeg kunnen verwerken wordt zo'n parkoers glad met het risico op vele valpartijen.![]()
Terwijl ik het typte dacht ik het zelfde.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:04 schreef streamnl het volgende:
[..]
Idd wel sneu.
(Zegt de man die ook thuis zit met een warme kop koffie)(maar dan vrouw ipv man)
![]()
Ik woon ook nog eens heel dichtbij. Eigenlijk te slecht voor woordenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:05 schreef Cee het volgende:
Terwijl ik het typte dacht ik het zelfde.(maar dan vrouw ipv man)
![]()
![]()
Je weet niet half hoe blij ik ben met die mededelingquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:00 schreef Cee het volgende:
[..]
In Breda, heerlijk weer was het.![]()
Als ik nu naar buiten kijk (zit in Tilburg) dan lijkt (LIJKT!) het qua regen de miezer-stand op te gaan. De wind wil nog niet liggen helaas. Maar het gaat de goede kant op.
Het echte epicentrum zit boven Amsterdam, zo te zien. Hier trekt alleen nog een bui over met 1-2mm regen... shoo dan, rotbui
Ik hoop voor Frsh dat ie voor 1 uur binnen is, dan lijkt het boven Schoorl te hangen. Maar met dit weer 30km trailen in 3:15.. Zou wel een puike prestatie zijn!quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:08 schreef SEMTEX het volgende:
Het echte epicentrum zit boven Amsterdam, zo te zien. Hier trekt alleen nog een bui over met 1-2mm regen... shoo dan, rotbui![]()
Dat wordt nog wat als het weer een keertje mee gaat zitten. Dat wordt aanpoten om ooit weer eens sneller te zijn dan je zus.quote:![]()
Hahaha, Adhane gaat de toeschouwers nog even een handje geven
Idd, ze gaat geweldig. Al zie ik nog niet echt het nut in van het aanscherpen van mijn 5k tijd.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als het weer een keertje mee gaat zitten. Dat wordt aanpoten om ooit weer eens sneller te zijn dan je zus.
Zus loopt zeer goed, maar ook áltijd snel en veel wedstrijdjes. Herkenbaarvan mezelf vorig jaar en daar kreeg ik de rekening toen wel van gepresenteerd.
(als je goed tussen de regels door leest zit hier dus toch wat rivaliteit![]()
)
![]()
Vanochtend lekker in de stromende regen gelopen, 7km in 50minGoed voor ons doen
Door de regen uiteindelijk maar 2 man van de 7 uit ons oorspronkelijk loopgroepje
Voor degenen die nog gaan, succes!Please consider the environment before printing this post.
Als ik nog wat beter lees zie ik een spagaat tussen zusterlijke trots enerzijds en enorm fanatisme om zo snel mogelijk ónder die tijd te duiken anderzijds. 27:00 is 5:24 min/km, dat moet kunnen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:18 schreef Quoi het volgende:(als je goed tussen de regels door leest zit hier dus toch wat rivaliteit
![]()
)
![]()
Top 4 allemaal uit Ethiopiëtwitter:marathonehv twitterde op zondag 13-10-2013 om 12:20:09Nederlands Kampioen Patrick Stitzinger finisht in een tijd van 2.18.52 (officieus) #MarathonEindhoven @Atletiekunie reageer retweet
Als ik 't kan, kan Quoi het ook!quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als ik nog wat beter lees zie ik een spagaat tussen zusterlijke trots enerzijds en enorm fanatisme om zo snel mogelijk ónder die tijd te duiken anderzijds. 27:00 is 5:24 min/km, dat moet kunnen.Ja doei.![]()
Zoiets jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als ik nog wat beter lees zie ik een spagaat tussen zusterlijke trots enerzijds en enorm fanatisme om zo snel mogelijk ónder die tijd te duiken anderzijds. 27:00 is 5:24 min/km, dat moet kunnen.![]()
Ik ga alleen voorlopig geen 5k wedstrijd lopen. Misschien de doorkomsttijd in A'dam volgende week.
Afijn, ik zou nu mijn kloffie aan moeten gaan trekken....![]()
![]()
Ik ook. Startnummer en Garmin al om, de gebruikelijke 100 keer naar de wc, favoriet wedstrijdshirt aan..quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:30 schreef Quoi het volgende:
Afijn, ik zou nu mijn kloffie aan moeten gaan trekken....Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wow, wat was dit gaaf! Het was eigenlijk geen doen, maar toch. Ik ging naar buiten in regen, hagel en een fikse zuidwester en dat is de hele rit zo gebleven. Na vier kilometer een fietspad dat compleet ondergelopen was. Alleen water. Dus de overige tien kilometer alleen nog maar op zompige schoenen gelopen.
De eerste 7 kilometer ging relasxed. Wel nat en ik zag hagelsteentjes op m'n schouder opspatten, maar het ging wel en de wind had ik nog mee. Maar daarna draaide ik de Oude Zeedijk op. Man, wat was dat gaaf. Keiharde wind tegen en schuintegen. Soms ging ik harder naar rechts dan naar voren, maar het ging wel lekker.
Echt alles was doorweekt, koud tot op het bot toen ik eenmaal thuis was. Mijn jasje opgehangen (die dingen zijn niet bestand tegen deze weersomstandigheden) en daar lag gewoon een plas water onder. Gogo moest me helpen mijn shirt uit te doen, zo doorweekt en plakkerig tegen mijn lijf.
Nu net lekker thee gedronken, lang en heet gedoucht en zo nog een fikse uitsmijter eten.
Looptechtnisch. Ik ben verbaasd over mijn lage hartslag. Eigenlijk heel de tijd onder de 160 en dat is weel erg prettig om te merken, dat dat ook verbetert. Het voelde ook wel relaxed en ik heb geen last meer van pijntjes momenteel. Super gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:40 schreef mosselmossel het volgende:
Wow, wat was dit gaaf! Het was eigenlijk geen doen, maar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gek respect!
![]()
Wow, wat was dit gaaf! Het was eigenlijk geen doen, maar toch. Ik ging naar buiten in regen, hagel en een fikse zuidwester en dat is de hele rit zo gebleven. Na vier kilometer een fietspad dat compleet ondergelopen was. Alleen water. Dus de overige tien kilometer alleen nog maar op zompige schoenen gelopen.
De eerste 7 kilometer ging relasxed. Wel nat en ik zag hagelsteentjes op m'n schouder opspatten, maar het ging wel en de wind had ik nog mee. Maar daarna draaide ik de Oude Zeedijk op. Man, wat was dat gaaf. Keiharde wind tegen en schuintegen. Soms ging ik harder naar rechts dan naar voren, maar het ging wel lekker.
Echt alles was doorweekt, koud tot op het bot toen ik eenmaal thuis was. Mijn jasje opgehangen (die dingen zijn niet bestand tegen deze weersomstandigheden) en daar lag gewoon een plas water onder. Gogo moest me helpen mijn shirt uit te doen, zo doorweekt en plakkerig tegen mijn lijf.
Nu net lekker thee gedronken, lang en heet gedoucht en zo nog een fikse uitsmijter eten.
Looptechtnisch. Ik ben verbaasd over mijn lage hartslag. Eigenlijk heel de tijd onder de 160 en dat is weel erg prettig om te merken, dat dat ook verbetert. Het voelde ook wel relaxed en ik heb geen last meer van pijntjes momenteel. Super gewoon.
EindbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
epische omstandigheden vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt. Ik kwam overigens op het eind van mijn rondje nog één andere bikkel tegen. Die dikke grijns bij ons allebei zei genoeg. Dit was vet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
epische omstandigheden vandaagZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Succes! Respect!quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook. Startnummer en Garmin al om, de gebruikelijke 100 keer naar de wc, favoriet wedstrijdshirt aan..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja ik heb ook echt lopen genieten. Jij zal aan de kust nog wel een tikkie meer wind hebben gehad dan ik hier.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Echt. Ik kwam overigens op het eind van mijn rondje nog één andere bikkel tegen. Die dikke grijns bij ons allebei zei genoeg. Dit was vet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Beter laat dan nooit nog even een succes-voor alle lopers vandaag!!
Ha! De oudste deelnemer aan de HM doet dagelijks "core stability oefeningen"
[ Bericht 35% gewijzigd door Serinde op 13-10-2013 13:12:11 ]![]()
Ik ben meestal wel fan van rennen in de regen, maar mag toch hopen dat het volgende week in Amsterdam niet zo is.![]()
![]()
Als deze HM reportster op Omroep Brabant net zo snel loopt als dat ze praat gaan we vandaag toch nog een record krijgen.![]()
![]()
Poeh, de zaanse schansloop. 10 KM lang regen en harde wind op open velden en vlaktes.
Wel een tijd van 46.43 neergezet. Onder deze omstandigheden zeer tevreden.![]()
Die arme marathon lopers en HM lopers.
Loopt letterlijk in het water
Vier uur al zitten wachten maar het blijft maar gaan, dat taffesweer.Had zo'n zin om weer een 10km te doen. Kan ik de tijd terugdraaien naar gisteren?
![]()
Ben net naar buiten geweest. En nu weer binnen en blijf binnen. Hier ook een groot waterballet
Ja doei.![]()
Je bent er van ondersteboven?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Straks verslag, het was zwaar.Ja doei.![]()
De wereld op z'n kop!quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Straks verslag, het was zwaar.![]()
![]()
Je kijkt wel blij! En iig gehaald dus!quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Straks verslag, het was zwaar.
14.gifquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Die oude baas van 77 die net de marathon uitliep, tegen de reporter, op de vraag of hij soms niet dacht dat hij beter thuis kon blijven met dit weer: "Ik heb vanochtend de geraniums water gegeven dus ik kon weg."![]()
![]()
Hier idem. Op heel de route 1 ander persoon tegen gekomen. De bossen zijn nu echt heel mooi.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Echt. Ik kwam overigens op het eind van mijn rondje nog één andere bikkel tegen. Die dikke grijns bij ons allebei zei genoeg. Dit was vet.
Ondanks ik trail schoenen aan had, ben ik toch onderuit gegaan. Dat was bij een km of 3. Dus ik had niet alleen zompige schoenen![]()
Nu douchen. Verdiend![]()
![]()
Ik heb vanmorgen met nog 8 andere dames en onze trainster in de stromende regen staan bootcampen en we hebben onderweg nog 3 hardlopers gezien, 1 was een stel met zelfs kind in een of andere hardloop-droogzit-unit met wieltjes
Maar ook hier even eenvoor de mensen die vandaag buiten zijn gaan sporten.
Er is gisteren bij mij aan het einde van mn les Evy wat vastgeschoten in mn knie en dat zit mij niet helemaal lekker. Vanmorgen bij het sporten ook weer last van, voelt duidelijk als een spier die even niet lekker zit.![]()
Zo, dat was nat![]()
Vinden jullie het niet heel erg als het 8 ipv 10 kms zijn geworden?
Moest op een gegeven moment door een soort bodemloze plas, tot mijn enkels natMaar uiteindelijk maakte het niet uit, want hélemaal nat werd ik toch wel. Eén andere loopster tegengekomen en naar elkaar gelachen. Wind tegen + hageltjes viel erg tegen, wind mee was heerlijk.
Uitsmijter achter de kiezen en trots zijn![]()
![]()
Überbaas!quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Grrrvanmorgen deed m'n garmin het niet. Gaf aan dat batterij op 99% was, maar kreeg meteen piep dat batterij leeg was en hij ging uit
Zal wel
Maar eigenlijk gewoon heel erg lekker gelopen vanmorgen. Stuk over de dijk gerend met de regen van opzij, lekker alle druppels die je oor in worden geblazen
Thuis op de mat maar ff alles uti gedaan voordat alles zeiknat werd.
Stuk van 15 km gedaan, langer dan ik gedachten had, maar iedereen in de groep liep lekker, gemiddeld tempo was 5:40. Ben ik ook wel blij mee, dan merk je toch dat intervallen echt zin heeft.![]()
Benieuwd naar je verslag stippeltjestreep. In ieder geval alvast:![]()
Arquero wat een tempootje 5:40!![]()
Ik lees alle verslagen vanavond lekker. Ik ga nu saamp met mr Q een biertje drinken in de stadDie had ik gemist. Thanks voor het vertrouwenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik 't kan, kan Quoi het ook!![]()
![]()
Zo, ik ben gedoucht en klaar voor je verslag.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ afbeelding ]
Straks verslag, het was zwaar.
Kom maar op![]()
![]()
Gefinisht in 1:48!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
SEMTEX en ..-._---_-.-![]()
![]()
![]()
![]()
Benieuwd naar de verslagen! Maar sowieso al ontzettende bikkels!En enorm goede tijd SEMTEX! Echt snel!
![]()
De rest van de lopers vandaag ook nog eens, training of wedstrijd, sowieso allemaal bikkels! Ik zit nog lekker thuis, wou vandaag eigenlijk lopen, maar morgen vrij dus
. Dan maar 1 dag extra rust. /mietje
![]()
![]()
Arme renners van vandaag! Naar wat ik hoor is het echt hondenweer.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier regent het ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: