SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*********DENK AAN LEDBANDJES/REFLECTIE*********F means you're fucked![]()
grappig hoe vaak bepaalde onderwerpen over tijd terugkomen btwIk zou daar eigenlijk eens een trendanalyse van moeten maken dan kunnen we voorspellen wanneer het weer over spibelts, lang/lang kort/kort, voorvoetlanding of haklanding, LDL of interval etc. gaat
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kun je dan ook scripten dat er dan automatisch posts worden gemaakt mbt de onderwerpen waar het over gaat?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En wéér zo`n ontzettend drukke week achter de rug. En een week zonder hardlopen, ik durfde het simpelweg niet aan.
Gisteren ruim een uur bij de fysio geweest en daaruit is gebleken dat het niet zo ernstig is als ik vantevoren had gevreesd. Er zit een ontsteking tegen de binnenkant van mijn rechter scheenbeen. (zie foto hieronder)
Dit is waarschijnlijk ontstaan tijdens het vermeerderen van de wekelijkse kilometers voor de HM training.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst een intake gesprekje met wat ik deed, hoeveel km, snelheid, klachten, etc. etc. Daarna op de tafel een test gehad voor stressfractuur (wat gelukkig niet het geval was) en daarna wat onderzoekjes op de pijnlijke plek.
Fijn dat de fysiotherapeut echt de tijd nam en in heel kinderlijk Engels uitlegde, aan de hand van een boek met tekeningen van botten om alles te verduidelijken.
Heel veel informatie gekregen, en heel kort door de bocht is het het volgende:
De grotere spieren in mijn benen zijn niet voldoende ontwikkeld (bovenbenen, kuiten, etc.) en daardoor krijgen de kleinere spieren in mijn onderbeen teveel belasting als de vermoeidheid toeslaat.
Nu vijf oefeningen gekregen die ik 2 - 3 keer per dag uit moet voeren. Als het goed is moeten m`n benen in 6 weken significant sterker zijn en de klachten oplossen. In de komende weken mag ik wel gewoon hardlopen, maar het moet veel langzamer (past goed bij TT) en in intervals van 50 tot 400 meters op gras!
Door intervals te lopen op een minder hoog tempo, zou ik wel de belasting op longen/hart/etc. moeten krijgen, maar niet de vermoeidheid die bij langere lopen komt kijken. De souplesse methode lijkt hier een beetje mee overeen te komen, dus ik denk dat ik daar volgende week héél rustig mee ga beginnen, als houvast.![]()
Ik heb hetzelfde gehad, is inmiddels bijna/geheel verdwenen dankzij krachttraining. Veel versterkende oefeningen gewenst dus, Levitas
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Heeeerlijk geyoga'd! Nu ik voel hoe stijf ik in sommige houdingen ben begrijp ik niet meer hoe ik fatsoenlijk zonder kon
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!Hoooooly mooolySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna 5 uur rennen, respect voor jou!
dank je wel!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 03:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoooooly mooolyBijna 5 uur rennen, respect voor jou!
moet zeggen dat het lekker ging, het punt dat de vermoeidhied toe begon te slaan lag veel verder dan tijdens mijn laatste LDL 3 weken geleden.....blij mee!
en nu energie aanvullen met boterhammen met pindakaas
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha een stuk of 20 dan
iedereen die vandaag aan de start staat bij een evenement, veel success toegwenst!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!Now that's going for a run!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat inderdaad, wat een afstandquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 07:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Now that's going for a run!![]()
![]()
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga zo een rondje rennen hier in Palermo, zelfs als je eigenlijk geen zin hebt is het uitzicht voldoende motivatie om uit bed te komen.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
ging ook lekker,maar nog belangrijker....lekkere opkikker voor het zelfvertrouwen!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ging ook lekker,maar nog belangrijker....lekkere opkikker voor het zelfvertrouwen!
F means you're fucked![]()
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!Super getraind!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gezien je omschrijving hoe het aanvoelde ook precies op het juiste tempo enzo, nice.
Jack does it in real time...![]()
Lekker rondje RD!
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!Zo dan, doet ie ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.netjes hoor!
![]()
Wow RD. mooi rondje :-)
Vanmiddag tijd voor mijn ldl. Goede tips allemaal, mooie discussie!All management is Strategic Management.![]()
Als ik ooit tijd teveel heb (haha), zou ik daar een scriptje voor kunnen schrijven dat dat automatisch doetquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:36 schreef La_Tramposa het volgende:
grappig hoe vaak bepaalde onderwerpen over tijd terugkomen btwIk zou daar eigenlijk eens een trendanalyse van moeten maken dan kunnen we voorspellen wanneer het weer over spibelts, lang/lang kort/kort, voorvoetlanding of haklanding, LDL of interval etc. gaat
lijkt me een leuk hobbieprojectje.
![]()
En dan met een forumbot die automagisch met linkjes spuugt als het ergens over gaat. Blabla "garmin and kopen" = insert hartslagmetershop.nlquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als ik ooit tijd teveel heb (haha), zou ik daar een scriptje voor kunnen schrijven dat dat automatisch doetlijkt me een leuk hobbieprojectje.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat kan toffer! Op basis van de wensen van de poster analyseren welke Garmin waarschijnlijk goed bij m past en op basis daarvan linkje naar die Garmin op hartslagmetershop.nl spugenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dan met een forumbot die automagisch met linkjes spuugt als het ergens over gaat. Blabla "garmin and kopen" = insert hartslagmetershop.nl![]()
Later als ik groot ben ga ik toffe dingen doen![]()
![]()
Hardlopen gaat me tegenwoordig prima af. Klussen daarentegen.... overal spierpijn!
Lekker rondje RD, dat gaat helemaal goed komen met die Kepler!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Acheron veel plezier op de Loenermarkloop
Daywalk3r veel plezier (samen met je moeder op de Ravijnloop
Goed loopweer vandaag![]()
Slacker_nl veel plezier met je loop in Aruba
(28 graden lees ik, durf eens met lang lang te gaan lopen....)![]()
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi gelopen. Aangezien "men" bij de Marathon ook niet tot de 42km trainen, tot hoeveel aantal kilometers bij jij van plan om te trainen?![]()
Welke oefeningen precies?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:04 schreef Levitas het volgende:
Nu vijf oefeningen gekregen die ik 2 - 3 keer per dag uit moet voeren.![]()
Gelet op de TT is dit nog wel een aardige pagina:
http://www.runnersweb.nl/Training/Calculators/Trainingstempo.htm![]()
Misschien (?) niet helemaal correct, maar een handige richtlijn welquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Gelet op de TT is dit nog wel een aardige pagina:
http://www.runnersweb.nl/Training/Calculators/Trainingstempo.htm
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
om me netjes aan de TT te houden, laaaaangzame duurloop met heuvels, met ontstuimige lentebuien......done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een afstand ja! Lekker hoor!
Mooi gelopen, erg fijn dat het zo lekker soepel gaat, dat geeft zeker vertrouwen!
Alle lopers vandaag enorm veel plezier en geniet ervan!![]()
Vandaag door verjaardagen een extra rustdagje, morgen ook maar weer eens een LDL doen, alleen dan wel wat minder lang als die van rd![]()
.
![]()
Ajoh. Gewoon ff rondje van 50km toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Wat een afstand ja! Lekker hoor!
Mooi gelopen, erg fijn dat het zo lekker soepel gaat, dat geeft zeker vertrouwen!
Alle lopers vandaag enorm veel plezier en geniet ervan!![]()
Vandaag door verjaardagen een extra rustdagje, morgen ook maar weer eens een LDL doen, alleen dan wel wat minder lang als die van rd![]()
.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh das wel leuk, alleen vind ik het langzame tempo wel erg laag. Denk dat dat echt niet haalbaar is met joggen. 7.54 min/km is bijna wandelenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Volgend jaar misschien wel een keerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ajoh. Gewoon ff rondje van 50km toch?![]()
![]()
Zo, net even een lange broek en longsleeveshirt gekocht, morgen maar eens uittesten
(Maar 50km gaat 'm nog niet worden)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Dat doe ik nu al niet, maar ik ben niet zo'n show-off als RDquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Later draaien wij daar ook onze hand niet meer voor om, Daywalker! Later! Ooit! +:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toch nog last ja?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ga trouwens binnenkort dit proberen:
http://www.cotswoldoutdoo(...)80/group/158/level/3
Mijn blaren zie je nog wel, maar ik heb er geen last meer van, ook gister na 11.5k nietSnap jij het snap ik het nee
![]()
![]()
De grootste reden dat ik na de HM zondag niet meer gelopen heb. De voeten dit keer even compleet rust gunnen.. al is het wel langzaam beter aan het worden, wat nog steeds niet goed is, maar dus eigenlijk minder slecht. Heb 't idee dat de kamferspiritus wel helpt: had geen echte grote (bloed)blaren in elk geval! Maar vond dit in een van trail/hike bladen die we nog hadden liggen, en het is pas sinds een tijdje 'uit', en de eerste reviews zijn lovend, dus maar eens even kijken. Als het ook bij mij helpt ben ik de gelukkigste persoon op aarde
Ja doei.![]()
Voor die 10 pond is het het proberen waard natuurlijk. Hopelijk helpt het.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
De grootste reden dat ik na de HM zondag niet meer gelopen heb. De voeten dit keer even compleet rust gunnen.. al is het wel langzaam beter aan het worden, wat nog steeds niet goed is, maar dus eigenlijk minder slecht. Heb 't idee dat de kamferspiritus wel helpt: had geen echte grote (bloed)blaren in elk geval! Maar vond dit in een van trail/hike bladen die we nog hadden liggen, en het is pas sinds een tijdje 'uit', en de eerste reviews zijn lovend, dus maar eens even kijken. Als het ook bij mij helpt ben ik de gelukkigste persoon op aardeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben vandaag even gaan lopen, omdat het morgen bij ons (zuidwesten) echt beestenweer lijkt te gaan worden. Alvast veel sterkte.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga morgen deze maar eens lopen denk ik:
http://www.endomondo.com/routes/257167011
Ondanks dat het nu juist heel aangenaam loopweer is (wel frisjes) en het eigenlijk vrij makkelijk ging, ben ik na 3,4 km gestopt. Wilde 7/8 km op tempo doen. Of beter gezegd: ik had morgen de kopjesloop willen doen in Delft, maar die weersverwachtingen zijn me nu echt even te gortig. Maar zelfs die 7/8 gingen niet. Niet vanwege vermoeidheid, niet vanwege pijntjes, het hoofd wil gewoon echt niet. Ik heb het dus maar bij die 3k gehouden onder het mom van "beter iets dan niets".
Volgende week zie ik wel verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmz, KNMI zei "af en toe een bui" maar als ik buienradar 24 vooruit kijk dan gaat het hier morgenochtend los inderdaad...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ben vandaag even gaan lopen, omdat het morgen bij ons (zuidwesten) echt beestenweer lijkt te gaan worden. Alvast veel sterkte.
Shit.![]()
Ow zal ik even mooi een TT posten dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T gaat langzaam steeds beter, ook meer automatische piloot-functie![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: