alleen bij pownews. en dan om zijn humor. inhoudelijk weet ik niet of ie goed is.quote:
TT vergeten....quote:
Hoe oud (jong) is die knakker eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
PvdA-mannetje ziet er moe uit, hij moet slapen.
Ja, dat is echt het belangrijkste in het leven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
Zij moet haar wenkbrauwen even bijwerken.
Ja sorry dat viel me gewoon opquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, dat is echt het belangrijkste in het leven.
Vrouwen
Nee, het is mooi zo. Ze moet alleen niet breeduit lachen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd wat marcod3j hier van vindt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, het is mooi zo. Ze moet alleen niet breeduit lachen.
ze kijkt wel streng, het heeft wel watquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
Ik bedoel meer een beetje netjes maken, niet eens weghalen. En die lippenstift moet lichter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, het is mooi zo. Ze moet alleen niet breeduit lachen.
Haha we gaan het niet eens worden vanavond. Lippenstift is mooi zo. Goede mond heeft ze.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel meer een beetje netjes maken, niet eens weghalen. En die lippenstift moet lichter.
30quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoe oud (jong) is die knakker eigenlijk?
Nou mooie volle lippen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
hoe kan iemand een 'goede mond' hebben?![]()
vrouwen..
Angelina Jolie heeft de beste mond ooit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
hoe kan iemand een 'goede mond' hebben?![]()
vrouwen..
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik zou een iets lichtere lippenstift kiezen.quote:
bah, die ingespoten botox lippen? bah man... bahquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Angelina Jolie heeft de beste mond ooit.
Dan zijn botoxlippen zeker erfelijk. Haar kinderen hebben ze ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bah, die ingespoten botox lippen? bah man... bah
Steven Tyler ook? En Jon Voigt (wat dus čcht gewoon dezelfde mond is (niet onlogisch)....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Angelina Jolie heeft de beste mond ooit.
Haar vader dus ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dan zijn botoxlippen zeker erfelijk. Haar kinderen hebben ze ook.
Die zijn gewoon puur natuur boy.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bah, die ingespoten botox lippen? bah man... bah
Toch hebben we dat onderwijs harder nodig dan het onderwijs dat leidt tot de 20 miljoenste briljante bedrijfskundige of de zoveelste overgetallenteerde juridisch medewerker. Dat is allemaal overhead, een vakman uit het VMBO levert keiharde knikkers op, voor iedereen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:22 schreef Kenju het volgende:
Pff, niet om het een of ander hoor, maar fuck dat lager onderwijs. Dat is amper onderwijs. De meesten daar leren vooral pas wanneer ze gaan werken. De kwaliteit is op het MBO en VMBO al drastisch te verbeteren wanneer de boel wat beter georganiseerd wordt, en al die sjappies die niet voor de klas horen te staan, gewoon opflikkeren.
Zo hehe damesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik zou een iets lichtere lippenstift kiezen.
Waar hebben we het over trouwens
Heerlijk leven heb ik hoor, lekker oppervlakkig, nergens over nadenken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zo hehe damesSowieso vrouwen die het alleen maar over uiterlijk enz. kunnen hebben
![]()
totaal inhoudloos en oppervlakkig.
Waar zijn jouw inhoudelijke posts dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zo hehe damesSowieso vrouwen die het alleen maar over uiterlijk enz. kunnen hebben
![]()
totaal inhoudloos en oppervlakkig.
Aaah Alors, deze had ik al verwachtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Waar zijn jouw inhoudelijke posts dan?
Technisch onderwijs heb je het dan over? Dat klopt deels. Al leren ook die vooral pas wanneer ze aan het werk gaan. Heeft weinig te maken met onderwijs, tenzij ze het over leerbedrijven hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:28 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Toch hebben we dat onderwijs harder nodig dan het onderwijs dat leidt tot de 20 miljoenste briljante bedrijfskundige of de zoveelste overgetallenteerde juridisch medewerker. Dat is allemaal overhead, een vakman uit het VMBO levert keiharde knikkers op, voor iedereen.
Nee, dan gaan mijn ogen bloeden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Aaah Alors, deze had ik al verwachtIk zou zeggen check mijn postgeschiedenis.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
geen wonder dat ze de PO wegbezuinigen...
?quote:
Als ze het bij Humberto gedaan had, had je het wel tof gevonden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
?zij roept chimpanseegeluiden op nationale tv van ons belastinggeld dude!!
Nee manquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
Ik zie Karina in deze vrouw.
Als ik een gezicht aan Karina moet geven, dan is het deze.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:39 schreef marcodej het volgende:
Razende apenaids was hier nog nooit zo op zijn plaats.
inderdaad wat een puinhoopquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
geen wonder dat ze de PO wegbezuinigen...
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Saskia is te goed voor de Telegraaf. Ze past daar niet.
Blijkbaar vindt ze zelf dat ze er prima past.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Saskia is te goed voor de Telegraaf. Ze past daar niet.
Ondanks het geluid van De Telegraaf, is zij niet de enige hoor. Die jonge gast die de economische sectie voor zijn rekening neemt, is ook altijd redelijk verstandig in zijn voorkomen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt ze zelf dat ze er prima past.
Echt een prutsertje jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:44 schreef Kenju het volgende:
Die kut Ben Ali is alleen maar betrokken omdat Hari een Marokkaan is. Heeft een of ander frutboek geschreven ver Hari, en doet nu alsof hij iets van kickboxen af weet. Ik wed dat hij nog geen drie kickboxers kan noemen. Ja, misschien Marokkaanse kickboxers...
Je leest mijn post wel? Waar heb ik het over zijn hele carriere? Ik heb het over zijn domme, blinde oriëntatie richting Hari en zijn zgn. interesse in kickboxen..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Echt een prutsertje ja
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abdelkader_Benali
Waar zegt hij dat hij geďnteresseerd is in kickboksen? Volgens mij is hij gewoon geďnteresseerd in de persoon Badr Hari.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je leest mijn post wel? Waar heb ik het over zijn hele carriere? Ik heb het over zijn domme, blinde oriëntatie richting Hari en zijn zgn. interesse in kickboxen..
Het is kickboksen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je leest mijn post wel? Waar heb ik het over zijn hele carriere? Ik heb het over zijn domme, blinde oriëntatie richting Hari en zijn zgn. interesse in kickboxen..
ja en gaat niet goedquote:
nee vissen kijken, das leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een beetje oppervlakkig hoor, darts kijken
Hij was eerder aan tafel, net voor de laatste K1 GP waar hij effe aan het vertellen was hoe het in elkaar zit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat hij geďnteresseerd is in kickboksen? Volgens mij is hij gewoon geďnteresseerd in de persoon Badr Hari.
Touchequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een beetje oppervlakkig hoor, darts kijken
Ik denk dat ik al slaap eer het zo ver is.quote:Wouter Duinisveld
Gaat een triatlon lopen met een transplantatiehart
Tjitske Reidinga
Actrice die schittert in de toneelvoorstelling ‘De tijd voorbij’
Hannes Minnaar
Pianist die laat horen hoe Bach inspiratiebron is geweest van veel componisten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer Bach... Bah.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al slaap eer het zo ver is.
Ze hebben geen moeite gedaan om er alsnog iets van te maken. Edith Schippers komt ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al slaap eer het zo ver is.
Ik kijk weer halfbakken denk ik. Humberto is ook niks aan, Chantal Jansenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:16 schreef Latert het volgende:
Gadverdamme wat een mislukte line up. Ik laat dit aan mij voorbij gaan.
quote:PvdA, D66, VVD, ChristenUnie en SGP bereikten vandaag een akkoord over de begroting van volgend jaar. Zo wordt onder meer 600 miljoen uitgetrokken voor onderwijs en blijven de schoolboeken gratis. Daarnaast gaat de versoepeling van het ontslagrecht een half jaar eerder in. De financieel woordvoerders van de vijf partijen komen vanavond het akkoord toelichten.
Op de grond liggen!!!! Poef poef poef poef.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rolstoelers over het balkon heen gooien
Maar uhm, goede film wel hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op de grond liggen!!!! Poef poef poef poef.
Dat sowieso ja. Op de rest hap ik niet Calandquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Caland het volgende:
Gewoon de beste persoon op de positie. Jammer genoeg vooor de vrouwen zijn ze inferieur aan mannen. Emancipatie is al vergevorderd genoeg.
Hoezo happen. Feitenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Op de rest hap ik niet Caland
Soep van de grond eten, vond ik nog schokkenderquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rolstoelers over het balkon heen gooien
Ik heb het topic gezien schat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)beter-in-alles.dhtml
Du bandiet boem boem.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Soep van de grond eten, vond ik nog schokkender
Hij is weer in Utrecht zeker?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Edith, wat een kut.
Danny is op RTL7.
Danny Dyerquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Edith, wat een kut.
Danny is op RTL7.
Wat een paardenmuil heeft dat wijf toch.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Zipportal het volgende:
Tsjikske is ondergeschikt aan Halina Reijn.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ze sinds kort een sponsor hadden en een nieuwe naam:quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Pauw en Witteman gaan nu zélfs op de gasten bezuinigingen.
Grappig. Helemaal zelf verzonnen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:24 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze sinds kort een sponsor hadden en een nieuwe naam:
Pauw en Neckermann.
Hiha hiha hiha hiha hooooquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een paardenmuil heeft dat wijf toch.
Vind je dat echt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Zipportal het volgende:
Tsjikske is ondergeschikt aan Halina Reijn.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:25 schreef KaasSchnitzel het volgende:
[..]
Vind je dat echt?
Tsjitske is een enorm tof wijf en bij Halina moet ik altijd aan okselhaar en schimmelkaas denken. Ben niet zo'n fan van Halina Reijn.
Eensquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Sowieso Nederlandse actrices kom op zeg. Weg ermee.
OM te lachen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gesubsidieerde humor voor te lachen.
Sjaggerijn. Konsekwente sjaggerijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit, met je konsekwent.
Wat een paardenmuil he.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:31 schreef Caland het volgende:
Ik ben voor het survival of the fittest principe.
DVD van Doomtrooper lijkt me nu wel wat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:33 schreef Zipportal het volgende:
Misschien heeft Bol.com nog wat? Die verkopen tegenwoordig alles.
Kun je ook downloaden he met je gare badjas.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
DVD van Doomtrooper lijkt me nu wel wat.
A-Team mag ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
DVD van Doomtrooper lijkt me nu wel wat.
Jaja bijdehand. Godsammequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je ook downloaden he met je gare badjas.
Ja reportagequote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bedoel je niet Reportage?Over die baby's.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja reportageDie bedoelde ik ook. Ik doezel weg bij deze P&W
Die heeft gewoon te lang in de tocht gestaan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:38 schreef tralalala het volgende:
De enige die het interessant vindt is dat blondje die met tranen in de ogen aan het luisteren is.
Nick und Simon.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
Natuurlijk is de NS boos, dit is gewoon een kutreclame.
Serieusquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb in dat gebouw gewerkt, in jouw stadje.... Niks mis met dat ding hoor...
Telfort? Of wat daarvoor in zat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
SerieusIk ook, bij dat bedrijf zelfs.
Misschien hebben jullie wel een keer hete wc seks gehad zonder dat je het wist.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
SerieusIk ook, bij dat bedrijf zelfs.
Deta Liften.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb in dat gebouw gewerkt, in jouw stadje.... Niks mis met dat ding hoor...
Dat denk ik niet hoor. Dat deed in de parkeergarage.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie wel een keer hete wc seks gehad zonder dat je het wist.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:45 schreef Specularium het volgende:
Soort Pieter Derksen meets Guus Meeuwis.
Dus daar zijn bewakingsvideos van?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. Dat deed in de parkeergarage.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie wel een keer hete wc seks gehad zonder dat je het wist.
Ik werd altijd uitgenodigd om mee te gaan stappen in de Reguliersdwars... En ik zat op dezelfde afdeling als de zoon van Simon Vinkeoog... Dat is dan ook me enige wapenfeit...quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. Dat deed in de parkeergarage.
Oh kut. En nu kan ik er niet meer inquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus daar zijn bewakingsvideos van?
Ik zou de hele dag mijn eigen urine drinken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef Caland het volgende:
Een boek meenemen naar een onbewoond eilandNooit Bear Grills gekeken zeker.
Oh de mannen vielen op je dus?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Ik werd altijd uitgenodigd om mee te gaan stappen in de Reguliersdwars... En ik zat op dezelfde afdeling als de zoon van Simon Vinkeoog... Dat is dan ook me enige wapenfeit...
Staat zeker nog op van die Betamax banden?quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kut. En nu kan ik er niet meer in
Nee gek, V2000 natuurlijk, dubbelzijdig genoegen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Staat zeker nog op van die Betamax banden?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag mijn eigen urine drinken.
Wel veel nawerkse dingen gedaan in die tijd hoor, was ook s'zomers. Dat beviel me wel aan Amsterdam, die werksfeer. Wel beetje streberig maar goed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Je had gewoon mee moeten gaan man. Gratis drinken.
Insert Van den Brink .gifquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:50 schreef Caland het volgende:
Allemaal kijken alsof ze het heel interessant vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |