Echt een prutsertje jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:44 schreef Kenju het volgende:
Die kut Ben Ali is alleen maar betrokken omdat Hari een Marokkaan is. Heeft een of ander frutboek geschreven ver Hari, en doet nu alsof hij iets van kickboxen af weet. Ik wed dat hij nog geen drie kickboxers kan noemen. Ja, misschien Marokkaanse kickboxers...
Je leest mijn post wel? Waar heb ik het over zijn hele carriere? Ik heb het over zijn domme, blinde oriëntatie richting Hari en zijn zgn. interesse in kickboxen..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Echt een prutsertje ja
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abdelkader_Benali
Waar zegt hij dat hij geïnteresseerd is in kickboksen? Volgens mij is hij gewoon geïnteresseerd in de persoon Badr Hari.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je leest mijn post wel? Waar heb ik het over zijn hele carriere? Ik heb het over zijn domme, blinde oriëntatie richting Hari en zijn zgn. interesse in kickboxen..
Het is kickboksen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je leest mijn post wel? Waar heb ik het over zijn hele carriere? Ik heb het over zijn domme, blinde oriëntatie richting Hari en zijn zgn. interesse in kickboxen..
ja en gaat niet goedquote:
nee vissen kijken, das leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een beetje oppervlakkig hoor, darts kijken
Hij was eerder aan tafel, net voor de laatste K1 GP waar hij effe aan het vertellen was hoe het in elkaar zit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat hij geïnteresseerd is in kickboksen? Volgens mij is hij gewoon geïnteresseerd in de persoon Badr Hari.
Touchequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een beetje oppervlakkig hoor, darts kijken
Ik denk dat ik al slaap eer het zo ver is.quote:Wouter Duinisveld
Gaat een triatlon lopen met een transplantatiehart
Tjitske Reidinga
Actrice die schittert in de toneelvoorstelling ‘De tijd voorbij’
Hannes Minnaar
Pianist die laat horen hoe Bach inspiratiebron is geweest van veel componisten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer Bach... Bah.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al slaap eer het zo ver is.
Ze hebben geen moeite gedaan om er alsnog iets van te maken. Edith Schippers komt ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al slaap eer het zo ver is.
Ik kijk weer halfbakken denk ik. Humberto is ook niks aan, Chantal Jansenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:16 schreef Latert het volgende:
Gadverdamme wat een mislukte line up. Ik laat dit aan mij voorbij gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |