alleen bij pownews. en dan om zijn humor. inhoudelijk weet ik niet of ie goed is.quote:
TT vergeten....quote:
Hoe oud (jong) is die knakker eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
PvdA-mannetje ziet er moe uit, hij moet slapen.
Ja, dat is echt het belangrijkste in het leven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
Zij moet haar wenkbrauwen even bijwerken.
Ja sorry dat viel me gewoon opquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, dat is echt het belangrijkste in het leven.
Vrouwen
Nee, het is mooi zo. Ze moet alleen niet breeduit lachen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd wat marcod3j hier van vindt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, het is mooi zo. Ze moet alleen niet breeduit lachen.
ze kijkt wel streng, het heeft wel watquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
Ik bedoel meer een beetje netjes maken, niet eens weghalen. En die lippenstift moet lichter.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, het is mooi zo. Ze moet alleen niet breeduit lachen.
Haha we gaan het niet eens worden vanavond. Lippenstift is mooi zo. Goede mond heeft ze.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel meer een beetje netjes maken, niet eens weghalen. En die lippenstift moet lichter.
30quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoe oud (jong) is die knakker eigenlijk?
Nou mooie volle lippen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
hoe kan iemand een 'goede mond' hebben?![]()
vrouwen..
Angelina Jolie heeft de beste mond ooit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
hoe kan iemand een 'goede mond' hebben?![]()
vrouwen..
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik zou een iets lichtere lippenstift kiezen.quote:
bah, die ingespoten botox lippen? bah man... bahquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Angelina Jolie heeft de beste mond ooit.
Dan zijn botoxlippen zeker erfelijk. Haar kinderen hebben ze ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bah, die ingespoten botox lippen? bah man... bah
Steven Tyler ook? En Jon Voigt (wat dus čcht gewoon dezelfde mond is (niet onlogisch)....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Angelina Jolie heeft de beste mond ooit.
Haar vader dus ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dan zijn botoxlippen zeker erfelijk. Haar kinderen hebben ze ook.
Die zijn gewoon puur natuur boy.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bah, die ingespoten botox lippen? bah man... bah
Toch hebben we dat onderwijs harder nodig dan het onderwijs dat leidt tot de 20 miljoenste briljante bedrijfskundige of de zoveelste overgetallenteerde juridisch medewerker. Dat is allemaal overhead, een vakman uit het VMBO levert keiharde knikkers op, voor iedereen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:22 schreef Kenju het volgende:
Pff, niet om het een of ander hoor, maar fuck dat lager onderwijs. Dat is amper onderwijs. De meesten daar leren vooral pas wanneer ze gaan werken. De kwaliteit is op het MBO en VMBO al drastisch te verbeteren wanneer de boel wat beter georganiseerd wordt, en al die sjappies die niet voor de klas horen te staan, gewoon opflikkeren.
Zo hehe damesquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik zou een iets lichtere lippenstift kiezen.
Waar hebben we het over trouwens
Heerlijk leven heb ik hoor, lekker oppervlakkig, nergens over nadenken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zo hehe damesSowieso vrouwen die het alleen maar over uiterlijk enz. kunnen hebben
![]()
totaal inhoudloos en oppervlakkig.
Waar zijn jouw inhoudelijke posts dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zo hehe damesSowieso vrouwen die het alleen maar over uiterlijk enz. kunnen hebben
![]()
totaal inhoudloos en oppervlakkig.
Aaah Alors, deze had ik al verwachtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Waar zijn jouw inhoudelijke posts dan?
Technisch onderwijs heb je het dan over? Dat klopt deels. Al leren ook die vooral pas wanneer ze aan het werk gaan. Heeft weinig te maken met onderwijs, tenzij ze het over leerbedrijven hebben.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:28 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Toch hebben we dat onderwijs harder nodig dan het onderwijs dat leidt tot de 20 miljoenste briljante bedrijfskundige of de zoveelste overgetallenteerde juridisch medewerker. Dat is allemaal overhead, een vakman uit het VMBO levert keiharde knikkers op, voor iedereen.
Nee, dan gaan mijn ogen bloeden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Aaah Alors, deze had ik al verwachtIk zou zeggen check mijn postgeschiedenis.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
geen wonder dat ze de PO wegbezuinigen...
?quote:
Als ze het bij Humberto gedaan had, had je het wel tof gevonden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
?zij roept chimpanseegeluiden op nationale tv van ons belastinggeld dude!!
Nee manquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
Ik zie Karina in deze vrouw.
Als ik een gezicht aan Karina moet geven, dan is het deze.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:39 schreef marcodej het volgende:
Razende apenaids was hier nog nooit zo op zijn plaats.
inderdaad wat een puinhoopquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
geen wonder dat ze de PO wegbezuinigen...
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Saskia is te goed voor de Telegraaf. Ze past daar niet.
Blijkbaar vindt ze zelf dat ze er prima past.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
Saskia is te goed voor de Telegraaf. Ze past daar niet.
Ondanks het geluid van De Telegraaf, is zij niet de enige hoor. Die jonge gast die de economische sectie voor zijn rekening neemt, is ook altijd redelijk verstandig in zijn voorkomen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt ze zelf dat ze er prima past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |