quote:PvdA, D66, VVD, ChristenUnie en SGP bereikten vandaag een akkoord over de begroting van volgend jaar. Zo wordt onder meer 600 miljoen uitgetrokken voor onderwijs en blijven de schoolboeken gratis. Daarnaast gaat de versoepeling van het ontslagrecht een half jaar eerder in. De financieel woordvoerders van de vijf partijen komen vanavond het akkoord toelichten.
Op de grond liggen!!!! Poef poef poef poef.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rolstoelers over het balkon heen gooien
Maar uhm, goede film wel hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op de grond liggen!!!! Poef poef poef poef.
Dat sowieso ja. Op de rest hap ik niet Calandquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:09 schreef Caland het volgende:
Gewoon de beste persoon op de positie. Jammer genoeg vooor de vrouwen zijn ze inferieur aan mannen. Emancipatie is al vergevorderd genoeg.
Hoezo happen. Feitenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Op de rest hap ik niet Caland
Soep van de grond eten, vond ik nog schokkenderquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rolstoelers over het balkon heen gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |