Dan kunnen ze Syrië weer opbouwen. Met Assad blijft er oorlog.quote:
WIE van al die rebellengroepjes (die elkaar ook onderling bestrijden) moet dat gaan doen dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan kunnen ze Syrië weer opbouwen. Met Assad blijft er oorlog.
Geen van alle. De bevolking gaat het doen. De rebellen zijn ontstaan omdat Assad ging massamoorden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WIE van al die rebellengroepjes (die elkaar ook onderling bestrijden) moet dat gaan doen dan?
En dan breekt er een burgeroorlog uit.quote:En dan?
Ja, ja.. Assad vertrekt en alle rebellen gaan naar huis?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen van alle. De bevolking gaat het doen. De rebellen zijn ontstaan omdat Assad ging massamoorden.
Ik denk dat ze nu weer achter Assad staan. Niet omdat het zo'n fijne kerel is, maar ze zijn deze 'revolutie' wel zat. Maar dat is net zoveel speculatie als wat jij zei.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze willen nog steeds van het regime af.
Er werd gedreigd met oorlog en ze kwamen er nog uit met de chemische wapens.. Dus dit lijkt mij ook wel mogelijk.quote:De internationale gemeenschap is verdeeld en machteloos. De bevolking moet het zelf doen.
Nee, serieus, hoe zie je dat voor je?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen van alle. De bevolking gaat het doen. De rebellen zijn ontstaan omdat Assad ging massamoorden.
Ik ben het in de basis met je eens. Maar zoals andere hier ook al zeggen, de rebellen gaan niet weg als Assad valt. Sterker nog, ze zullen alleen nog maar meer macht krijgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Assad veroorzaakt verzet. Als je van de rebellen af wilt zul je eerst van Assad moeten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ja.. Assad vertrekt en alle rebellen gaan naar huis?
![]()
![]()
Nee. De laatste poster opent het nieuwe topic.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:13 schreef Baklava95 het volgende:
Papierversnipperaar ik wou de nieuwe topic openen. Volgende keer laat jij me het doen oké.
Het merendeel van de rebellen vecht niet tégen Assad, maar vóór hun eigen doelen m.b.t. Syrië.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Assad veroorzaakt verzet. Als je van de rebellen af wilt zul je eerst van Assad moeten.
Eens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee. De laatste poster opent het nieuwe topic.
Maakt niks uit. De rebellen maakten alleen kans omdat Assad ging moorden. En dan hebben we het nog niet eens over de FSA die uit zijn eigen soldaten bestaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het merendeel van de rebellen vecht niet tégen Assad, maar vóór hun eigen doelen m.b.t. Syrië.
Assad afzetten veroorzaakt alleen een verdere machtsstrijd (oorlog) tussen de rebellen onderling.
Daar is de bevolking absoluut niet mee geholpen..
De vraag was hoe jij voor je zag dat de bevolking het zelf ging doen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maakt niks uit. De rebellen maakten alleen kans omdat Assad ging moorden. En dan hebben we het nog niet eens over de FSA die uit zijn eigen soldaten bestaat.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ha, ha, omdat ik in de lach schoot over het eerste onmogelijke stukje had ik het tweede ("massamoorden") niet eens gezien..quote:
Assad veroorzaakt de rebellen, die gaan echt niet weg als Assad blijft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De vraag was hoe jij voor je zag dat de bevolking het zelf ging doen?
Nogmaals: de rebellen gaan écht niet weg als Assad verdwijnt (sterker nog: ze gaan elkaar bevechten).
Ze gaan sowieso niet weg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Assad veroorzaakt de rebellen, die gaan echt niet weg als Assad blijft.
Eerst moet Assad weg. Assad zorgt alleen voor weerstand, niet voor een oplossing.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze gaan sowieso niet weg.
Moet ik de vraag écht nog een keer stellen?
En dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst moet Assad weg. Assad zorgt alleen voor weerstand, niet voor een oplossing.
Je gaat voorbij het punt. Je hebt inderdaad voor een deel gelijk dat de rebellen er zijn dankzij Assad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst moet Assad weg. Assad zorgt alleen voor weerstand, niet voor een oplossing.
Ik ga daar niet in mee. Je zal eerst de oorzaak van de ellende moeten wegnemen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gaat voorbij het punt. Je hebt inderdaad voor een deel gelijk dat de rebellen er zijn dankzij Assad.
Alleen die rebellen zijn er nu eenmaal. En die gaan niet weg als Assad zou vallen. Integendeel, de rebellen zullen dan alleen maar meer macht krijgen.
Tja, ik kan het hier niet echt eens of oneens mee zijn. Het is een kwestie van mentaliteit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga daar niet in mee. Je zal eerst de oorzaak van de ellende moeten wegnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |