Nou zeg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Omdat jullie allemaal lui zijn verdienen jullie geen OP
Dat zijn teksten!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Omdat jullie allemaal lui zijn verdienen jullie geen OP
Newsflash: er zijn ook nog wedstrijden bij de jeugdelftallen van de KNVB.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Knap gezien in die handvol wedstrijden die beiden tot nu toe hebben gespeeld.
Daarom pas na het WK. Frisse start enzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat gebeurd met Denswil toch zeker ook wel? Tegen een Duitsland/Spanje/Brazilië heeft dit NL niks in te brengen
Toch speelt Denswil in ieder geval CL en De Vrij, BMI, Vlaar, Rekik, Bruma niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
Laat Denswil lekker even in Ajax spelen voordat hij geselecteerd wordt alsjeblieft. Veel te vroeg.
Oh, ja die zijn heel representatief.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Newsflash: er zijn ook nog wedstrijden bij de jeugdelftallen van de KNVB.
Die wilde ik ook makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Morgen regenachtig met hier en daar wat opklaringen
True. En De Vrij en Bruma maken wekelijks fouten tegen FC Groningen en RKC, maar toch. VOor de ontwikkeling van Denswil zou het beter zijn hem niet te snel te brengen denk ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Toch speelt Denswil in ieder geval CL en De Vrij, BMI, Vlaar, Rekik, Bruma niet.
Je bedoelt wsl Puskasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger had Hongarije er eentje in zo'n joggingbroek, speelde ook bij Herta BSC dacht ik
Dat klopt, dat zijn ze ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh, ja die zijn heel representatief.
Kan niet. Dat is een Griek.quote:
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:50 schreef TLC het volgende:
Met van Persie, Robben en den Stroot gaat Nederland gewoon wereldkampioen worden
Kiraly. Met ergens een vreemd streepje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger had Hongarije er eentje in zo'n joggingbroek, speelde ook bij Herta BSC dacht ik
Voor hem zou het misschien inderdaad beter zijn, maar om nou dit zooitje (Rekik, BMI, Vlaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. En De Vrij en Bruma maken wekelijks fouten tegen FC Groningen en RKC, maar toch. VOor de ontwikkeling van Denswil zou het beter zijn hem niet te snel te brengen denk ik.
Zóveel beter is Denswil nou ook weer niet hoor. Denk sowieso dat Rekik en BMI momenteel verder zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voor hem zou het misschien inderdaad beter zijn, maar om nou dit zooitje (Rekik, BMI, Vlaar) te zien op het WK...
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:50 schreef Syntix het volgende:
maar om nou dit zooitje (Rekik, BMI, Vlaar) te zien op het WK...
Ja, klopt. Speelde alleen in Thuiswedstrijden goed. Een beetje de voorganger van Mertens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die heb ik altijd overschat gevonden. Heeft na PSV ook weinig gepresteerd.
Haha, oke.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
Dzsudzsak was acht klassen beter dan Tadic.
Lens is ook een neger.quote:
Muah, wat je vooral merkte met Vermeer/Cillessen op doel bij Oranje is dat de centrale verdedigers die niet van Ajax komen moeite hebben met het opbouwen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zóveel beter is Denswil nou ook weer niet hoor. Denk sowieso dat Rekik en BMI momenteel verder zijn.
Denswil is opbouwend ook nog niet al te sterk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Muah, wat je vooral merkte met Vermeer/Cillessen op doel bij Oranje is dat de centrale verdedigers die niet van Ajax komen moeite hebben met het opbouwen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Bind moet bij de tegenpartij spelen, hij speelt alle ballen de verkeerde kant op. Altijd maar terug. Iets teveel talkpoeder op die flefmatieke bips van hem.²
Vrienden heb jij niet in jouw vak toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe ik al maanden niet meer.
Maar we zijn wel buddies
Ik heb jouquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vrienden heb jij niet in jouw vak toch?
Kennethquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe ik al maanden niet meer.
Maar we zijn wel buddies
Juist wel, maar heeft nog niet het vertrouwen omdat Van der Hoorn naast hem stond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denswil is opbouwend ook nog niet al te sterk.
BSB is een enorme intellectueel die heb ik hoog in mijn achting.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Juist wel, maar heeft nog niet het vertrouwen omdat Van der Hoorn naast hem stond.
Al uitgehuild trouwens?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is niet de slimste van z'n klas.
Je laat onze boy in de steekquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef KingRoland het volgende:
ROBBENGOD!
sorry davy , net wakker hier.
Jij lachte niet. Maar ik bedoel dus gewoon dat je em moet negeren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als iemand voor jou iets roept en jij lacht ga je er op in? Mkay.
Dionne schijnt trouwens geïnteresseerd te zijn in een trio met ons.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als je nog even zo doorgaat, word ik emotioneel.
Kan ik mij wel voorstellen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het doet duidelijk een beetje pijn. Sorry Davy.
Ik voel me te romig de laatste periode. Lijkt wel of er roomboter door mijn aderen stroomt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
BSB is een enorme intellectueel die heb ik hoog in mijn achting.
wel zou ik graag wat nieuwe essays zien verschijnen van hem.
Ja zag niet dat hij het was. Vergeef je me?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij lachte niet. Maar ik bedoel dus gewoon dat je em moet negeren.
Hij haalde in uitwedstrijden een hoger rendement dan in de thuiswedstrijden....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt. Speelde alleen in Thuiswedstrijden goed. Een beetje de voorganger van Mertens.
Uiteraardquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja zag niet dat hij het was. Vergeef je me?
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij haalde in uitwedstrijden een hoger rendement dan in de thuiswedstrijden....
Zolang jij 'em afveegt aan het gordijn, doe ik mee met deze dolle duikavond. Ik heb er wel een beetje een dubbel gevoel bij, ik heb liever een trio met twee vrouwen. Dionne en Helene lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dionne schijnt trouwens geïnteresseerd te zijn in een trio met ons.
Kijk uit dat je niet te smeuïg wordt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel me te romig de laatste periode. Lijkt wel of er roomboter door mijn aderen stroomt.²
Ik wil ook wel ene Jessica over laten vliegen uit L.A. voor een foursomequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zolang jij 'em afveegt aan het gordijn, doe ik mee met deze dolle duikavond. Ik heb er wel een beetje een dubbel gevoel bij, ik heb liever een trio met twee vrouwen. Dionne en Helene lijkt me wel wat.
Met mij en Nicki?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook wel ene Jessica over laten vliegen uit L.A. voor een foursome
Nu leg je even een partijtje druk op hem.quote:
Hugo Walker : 'Lacatuuuuuus.'quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef TLC het volgende:
Kroatie, Hongarije, Roemenie, Servie, Bulgarije.. allemaal die Oostbloklanden stellen niks voor als er geen buitenlanders meedoen zoals in hun eigen competitie
Die is 100% voor jouquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil ook wel ene Jessica over laten vliegen uit L.A. voor een foursome
Beide een beetje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef Vierkantblokje het volgende:
is HON nou zo slecht of is NED nou zo goed?
1equote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:01 schreef Vierkantblokje het volgende:
is HON nou zo slecht of is NED nou zo goed?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Strootman is een man naar mijn hart. Speelt zowel technisch als taalkundig naar mijn hart. Heerlijk.
Hij heeft de zgn. pompelmoes fanfare goed onder de knie.²
So true.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
Blind speelt bijna altijd goed in Oranje. #eigenlijkwellogischwantdatdoethijbijAjaxook
Ben je (familie van) Blind ofzo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
Blind speelt bijna altijd goed in Oranje. #eigenlijkwellogischwantdatdoethijbijAjaxook
*familiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je (famili van) Blind ofzo?²
Nee. Ik vind jou een beetje vreemd, trouwens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je (familie van) Blind ofzo?²
Weer zoveel waarheid in je post.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee. Ik vind jou een beetje vreemd, trouwens.
Van mij win je niet. Hierbij daag ik je uit voor een toekomstig potje tegen Magnus Kopsterksen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik sta trouwens op het punt te winnen van Nielsparov.
Die overigens de bijnaam Aad300 wel verdiend heeft.
Ik werk op vertrouwensbais. Als je mij het vertrouwen geeft ben ik bereid ver voor je te gaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee. Ik vind jou een beetje vreemd, trouwens.
Ik vertrouw je volledig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik werk op vertrouwensbais. Als je mij het vertrouwen geeft ben ik bereid ver voor je te gaan.²
Ik verloor al van de grote KnutDeIJsbeer, laat staan als ik het tegen de pro opneem.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van mij win je niet. Hierbij daag ik je uit voor een toekomstig potje tegen Magnus Kopsterksen.
Ben je aan het schaken? Nicequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik sta trouwens op het punt te winnen van Nielsparov.
Die overigens de bijnaam Aad300 wel verdiend heeft.
En Denneboom natuurlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij zegt alles dus ook die Schaken en Elsen Hooiiii
Nee, laat maar zitten. Ik wil niks met jou te maken hebben, laat staan dat ik je vertrouwen geef.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik werk op vertrouwensbais. Als je mij het vertrouwen geeft ben ik bereid ver voor je te gaan.²
Ohja dat is ook vanavondquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef Grifte het volgende:
Oranje-wortelclowns die de halve wedstrijd missen door flikkers die naar een Joling-concert gaan
Leuk. Ik heb jaren geleden nog weleens geschaakt, maar ik denk niet dat ik nog 1 partijtje kan winnenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zitten met de VBL SC tegen elkaar te schaken via chess.com
Ik zie Janmaat de volgende grote transfer maken. Dat zul je van me moeten aannemen. Hij speelt in een soort hoefnagelvariant. Mooi om te zien.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, laat maar zitten. Ik wil niks met jou te maken hebben, laat staan dat ik je vertrouwen geef.
Je moet dan de uitdaging aangaan tegen AFCNiels a.k.a. Nielsparov.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb jaren geleden nog weleens geschaakt, maar ik denk niet dat ik nog 1 partijtje kan winnen
Matig keepertje idd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
Deze wedstrijd heeft meer Depay nodig.
zou eerder zeggen Bayern - Barca nuquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef TLC het volgende:
Nederland is voor Hongarije wat Real Madrid is voor Ajax
Volgens wikipedia maakte ie zijn laatste interlandgoal op 11-10-2003 tegen Moldavie. Toen was ie 27.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef Kenju het volgende:
Hoe oud was Kluivert eigenlijk town hij zijn laatste doelpunt maakte voor Oranje?
Dankzij Roma.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe kan Strootman zo goed zijn geworden? Ik vond hem altijd al redelijk, maar nu begint hij zelfs steekpasses met veel gevoel te geven.
JA, TEGEN DE LAMME EN DE BLINDE! HAHAHAHAHAA!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |