Nou zeg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Omdat jullie allemaal lui zijn verdienen jullie geen OP
Dat zijn teksten!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:47 schreef Pino112 het volgende:
Omdat jullie allemaal lui zijn verdienen jullie geen OP
Newsflash: er zijn ook nog wedstrijden bij de jeugdelftallen van de KNVB.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Knap gezien in die handvol wedstrijden die beiden tot nu toe hebben gespeeld.
Daarom pas na het WK. Frisse start enzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat gebeurd met Denswil toch zeker ook wel? Tegen een Duitsland/Spanje/Brazilië heeft dit NL niks in te brengen
Toch speelt Denswil in ieder geval CL en De Vrij, BMI, Vlaar, Rekik, Bruma niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
Laat Denswil lekker even in Ajax spelen voordat hij geselecteerd wordt alsjeblieft. Veel te vroeg.
Oh, ja die zijn heel representatief.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Newsflash: er zijn ook nog wedstrijden bij de jeugdelftallen van de KNVB.
Die wilde ik ook makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Morgen regenachtig met hier en daar wat opklaringen
True. En De Vrij en Bruma maken wekelijks fouten tegen FC Groningen en RKC, maar toch. VOor de ontwikkeling van Denswil zou het beter zijn hem niet te snel te brengen denk ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Toch speelt Denswil in ieder geval CL en De Vrij, BMI, Vlaar, Rekik, Bruma niet.
Je bedoelt wsl Puskasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger had Hongarije er eentje in zo'n joggingbroek, speelde ook bij Herta BSC dacht ik
Dat klopt, dat zijn ze ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh, ja die zijn heel representatief.
Kan niet. Dat is een Griek.quote:
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:50 schreef TLC het volgende:
Met van Persie, Robben en den Stroot gaat Nederland gewoon wereldkampioen worden
Kiraly. Met ergens een vreemd streepje.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger had Hongarije er eentje in zo'n joggingbroek, speelde ook bij Herta BSC dacht ik
Voor hem zou het misschien inderdaad beter zijn, maar om nou dit zooitje (Rekik, BMI, Vlaarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. En De Vrij en Bruma maken wekelijks fouten tegen FC Groningen en RKC, maar toch. VOor de ontwikkeling van Denswil zou het beter zijn hem niet te snel te brengen denk ik.
Zóveel beter is Denswil nou ook weer niet hoor. Denk sowieso dat Rekik en BMI momenteel verder zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voor hem zou het misschien inderdaad beter zijn, maar om nou dit zooitje (Rekik, BMI, Vlaar) te zien op het WK...
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:50 schreef Syntix het volgende:
maar om nou dit zooitje (Rekik, BMI, Vlaar) te zien op het WK...
Ja, klopt. Speelde alleen in Thuiswedstrijden goed. Een beetje de voorganger van Mertens.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die heb ik altijd overschat gevonden. Heeft na PSV ook weinig gepresteerd.
Haha, oke.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
Dzsudzsak was acht klassen beter dan Tadic.
Lens is ook een neger.quote:
Muah, wat je vooral merkte met Vermeer/Cillessen op doel bij Oranje is dat de centrale verdedigers die niet van Ajax komen moeite hebben met het opbouwen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zóveel beter is Denswil nou ook weer niet hoor. Denk sowieso dat Rekik en BMI momenteel verder zijn.
Denswil is opbouwend ook nog niet al te sterk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Muah, wat je vooral merkte met Vermeer/Cillessen op doel bij Oranje is dat de centrale verdedigers die niet van Ajax komen moeite hebben met het opbouwen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Bind moet bij de tegenpartij spelen, hij speelt alle ballen de verkeerde kant op. Altijd maar terug. Iets teveel talkpoeder op die flefmatieke bips van hem.²
Vrienden heb jij niet in jouw vak toch?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe ik al maanden niet meer.
Maar we zijn wel buddies
Ik heb jouquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vrienden heb jij niet in jouw vak toch?
Kennethquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe ik al maanden niet meer.
Maar we zijn wel buddies
Juist wel, maar heeft nog niet het vertrouwen omdat Van der Hoorn naast hem stond.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denswil is opbouwend ook nog niet al te sterk.
BSB is een enorme intellectueel die heb ik hoog in mijn achting.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Juist wel, maar heeft nog niet het vertrouwen omdat Van der Hoorn naast hem stond.
Al uitgehuild trouwens?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is niet de slimste van z'n klas.
Je laat onze boy in de steekquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:55 schreef KingRoland het volgende:
ROBBENGOD!
sorry davy , net wakker hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |