abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132100801
Was 3-0 niet genoeg? waarom precies 8-1.

Andorra - Nederland 0-2

Dus is Andorra nu beter dan Hongarije :? :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_132100825
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mooi trouwens, Nederland moet dinsdag winnen van Turkije. Uruguay moet tegen Argentinië dus de kans lijkt mij best groot dat wij ze voorbij gaan in ranking.
Vergeet niet dat Argentinië al geplaatst is. Ik weet niet hoe goed Uruguay bevriend is met Argentinië maar ik zou niet verrast zijn als Uruguay straks wint van Argentinië
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_132100855
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mooi trouwens, Nederland moet dinsdag winnen van Turkije. Uruguay moet tegen Argentinië dus de kans lijkt mij best groot dat wij ze voorbij gaan in ranking.
Maar....als Uruguay wint dan helpt m.i. een overwinning tegen Turkije niet eens.

Daarentegen, als NL zou winnen, dan moet Uruguay wel winnen om ons voor te blijven.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_132101124
In Zuid Amerika kwalificeren er zich nog 2 van Ecuador, Chili en Uruguay.

Het toeval wil dat Ecuador en Chili tegen elkaar spelen en allebei genoeg hebben aan een gelijkspel.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:35:38 #80
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_132101951
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 15:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was 3-0 niet genoeg? waarom precies 8-1.

Andorra - Nederland 0-2

Dus is Andorra nu beter dan Hongarije :? :')
ik heb een laptop van 2000 euries met 512 gb ssd. Dat kun je niet afforden vriend.
pi_132101987
Uruguay is zo lamlending tegenwoordig daar verliest Argentinie thuis niet van
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_132102348
Zelfs de meest obscure potjes van Oranje zie ik meestal wel (ben niet voor niets een echte liefhebber met wortel op mijn hoofd), maar gisteren had ik iets anders.. Dat vond ik geen wereldramp, gezien de wanvertoningen tegen Estland en Andorra. Zie ik tot mijn verbazing dat het 8-1 is geworden.. blijft toch een onvoorspelbaar spelletje dat voetbal.. 8)7
pi_132104868
Nigel de Jong zorgt er voor dat het elftal weer klopt ! :Y Strootman kan zich wat aanvallender opstellen en de Jong is een extra steun voor de verdediging. Ik heb echt genoten gister en heb nu opeens weer heel veel zin in het WK. :|W w/
pi_132105418
8-1 ! Ja het is wel een uitslag waar ze in elk land van onder de indruk zullen zijn. Als je dat als speler van een ander land leest dan denk je toch even >oei ik denk dat we rekening met Nederland moeten gaan houden op het komende WK. :P
pi_132108593
Misschien wel beter als we geen groepshoofd worden..
ontlopen we Portugal tenminste :')
pi_132147349
Toch opvallend dat Hongarije dat voetbal maar niet meer op niveau kan krijgen.

Tijdens elke Olympische Zomerspelen eindigen ze steevast boven Nederland op de medaillespiegel maar het voetbal wil maar niet echt meer lukken.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport maandag 14 oktober 2013 @ 09:09:10 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132148378
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef Montagui het volgende:
In Zuid Amerika kwalificeren er zich nog 2 van Ecuador, Chili en Uruguay.

Het toeval wil dat Ecuador en Chili tegen elkaar spelen en allebei genoeg hebben aan een gelijkspel.
Uruguay krijgt nog een PO tegen Jordanië.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')