Vergeet niet dat Argentinië al geplaatst is. Ik weet niet hoe goed Uruguay bevriend is met Argentinië maar ik zou niet verrast zijn als Uruguay straks wint van Argentiniëquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mooi trouwens, Nederland moet dinsdag winnen van Turkije. Uruguay moet tegen Argentinië dus de kans lijkt mij best groot dat wij ze voorbij gaan in ranking.
Maar....als Uruguay wint dan helpt m.i. een overwinning tegen Turkije niet eens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel mooi trouwens, Nederland moet dinsdag winnen van Turkije. Uruguay moet tegen Argentinië dus de kans lijkt mij best groot dat wij ze voorbij gaan in ranking.
ik heb een laptop van 2000 euries met 512 gb ssd. Dat kun je niet afforden vriend.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was 3-0 niet genoeg? waarom precies 8-1.
Andorra - Nederland 0-2
Dus is Andorra nu beter dan Hongarije![]()
Uruguay krijgt nog een PO tegen Jordanië.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:56 schreef Montagui het volgende:
In Zuid Amerika kwalificeren er zich nog 2 van Ecuador, Chili en Uruguay.
Het toeval wil dat Ecuador en Chili tegen elkaar spelen en allebei genoeg hebben aan een gelijkspel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |