Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel bevindt zich momenteel in een closed bèta. Je kunt een key krijgen door middel van een opt-in op Battle.net (de kans om een key te krijgen is niet erg groot).
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Klopt, de daily is er ook nog. Maar als ik een extra pakje wil, kost dat (als ik gemiddeld vijf minuten over een potje doe) 2 uur en 30 minuten. En dan zou ik ook nog alles moeten winnen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je hebt ook nog elke dag een daily van minimaal 40 gold.
En de snelheid waarmee je in HS packs kan verdienen door niks te betalen is vele male sneller dan in andere tcg's
Ja, daar was ik ook al bang voor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:20 schreef TwyLight het volgende:
En fokkers die niet weten dat ze zelf een nieuw deel aan moeten maken al helemaal niet
naam1; naam2quote:
Zo vaak doe ik dat, kun je nagaanquote:
Alsof ik tegen fokkers wil spelenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:21 schreef DjUntzUntz het volgende:
Zijn er al meerdere battletags bijgekomen inmiddels? Als je niet in de OP staat, vermeld dan je battletag...dan voeg ik je toe!
lol icksdee m8quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alsof ik tegen fokkers wil spelen
Key is claimedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
PM komt eraan, en jammer Petard, ik heet niet echt Peter.
Yup, nu zijn we klaar.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:27 schreef Petard het volgende:
ik weet niet waar ik het account moet aanmaken:(
Stel jezelf maar gerust met het feit dat ik al sinds 2011 op Fok zit zonder accountquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Standaard antwoordquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:28 schreef Stofbal het volgende:
[..]
Stel jezelf maar gerust met het feit dat ik al sinds 2011 op Fok zit zonder account
Er waren een stuk meer inzendingen dan keys, dat is de verklaringquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:31 schreef Astaat het volgende:
er zitten niet eens 100 mensen in deze thread, hoe kan ik nou geen key hebben?![]()
Hoeveel inzendingen waren er eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er waren een stuk meer inzendingen dan keys, dat is de verklaring
quote:
Wij melden dat nooit, maar je hebt een indicatie als je naar het aantal views kijkt op het bericht. Er wel bij bedenken dat er ook genoeg F5'ers zijn zo rond 18:00quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:33 schreef Silv het volgende:
[..]
Hoeveel inzendingen waren er eigenlijk?
Nope, ik heb er serieus 100 gekregen en ze zijn allemaal op aan de mensen. Zoals gezegd, ik ga maandag vragen of we nog een rondje mogen, maar ik kan geen toezegging doen natuurlijkquote:
Dat is altijd lame. Dat zie je bij alle give-aways. Nou ja, hopelijk dat ik maandag weer wat kan doen, dan kondig ik het weer van te voren aan, zodat iedereen iig tijd heeft het te lezen en mee te doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:46 schreef Masyl het volgende:
Volgens mij ben ik nog een van de weinige hier die er nog niet 1 heeft![]()
Als iemand nog een key over heeft, ik houd me aanbevolen
Spijtig dat er al weer een zooi van de keys online staan op marktplaats terwijl er hier mensen op FOK! op zitten te wachten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is altijd lame. Dat zie je bij alle give-aways. Nou ja, hopelijk dat ik maandag weer wat kan doen, dan kondig ik het weer van te voren aan, zodat iedereen iig tijd heeft het te lezen en mee te doen.
Ja dat hou je altijd, gewoon volgende keer weer proberen. Ik had er wel ontzettend veel zin in.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is altijd lame. Dat zie je bij alle give-aways. Nou ja, hopelijk dat ik maandag weer wat kan doen, dan kondig ik het weer van te voren aan, zodat iedereen iig tijd heeft het te lezen en mee te doen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:56 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Spijtig dat er al weer een zooi van de keys online staan op marktplaats terwijl er hier mensen op FOK! op zitten te wachten.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:10 schreef Pheno het volgende:
Het tooltje voor prijsvragen doet alles at random, dus ik kies honderd man en dat is het, daarna pm'en. Ik kan natuurlijk niet ruiken wie wat gaat doen, al moest ik wel glimlachen toen ik 2Happy4U ertussen zag staan, die net hier een key gekregen had. Hij heeft die tof weggegeven in dit topic, dus zo kan het ook. Dat er mensen zijn die het op marktplaats zetten, tja, geen gamershart, denk ik dan.
Ik heb wel eens een topic gezien waar wat uitleg gegeven werd over hoe het systeem voor prijsvragen achter de schermen werkt. Is het nog steeds zo dat je, mocht je dat willen, handmatig naar eigen wens een winnaar uit de lijst kan verwijderen en een nieuwe kan laten genereren?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:10 schreef Pheno het volgende:
Het tooltje voor prijsvragen doet alles at random, dus ik kies honderd man en dat is het, daarna pm'en. Ik kan natuurlijk niet ruiken wie wat gaat doen, al moest ik wel glimlachen toen ik 2Happy4U ertussen zag staan, die net hier een key gekregen had. Hij heeft die tof weggegeven in dit topic, dus zo kan het ook. Dat er mensen zijn die het op marktplaats zetten, tja, geen gamershart, denk ik dan.
iPetert#2753quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:25 schreef DjUntzUntz het volgende:
voeg je battletags toe mensen!! kunnen we samen spelen!
Ik niet. Pheno wel denk ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een topic gezien waar wat uitleg gegeven werd over hoe het systeem voor prijsvragen achter de schermen werkt. Is het nog steeds zo dat je, mocht je dat willen, handmatig naar eigen wens een winnaar uit de lijst kan verwijderen en een nieuwe kan laten genereren?
P.S.
Kan je van dit topic en de vorige even een reeks maken, of heb je hier geen rechten?
Ik quote Pheno toch ook, pannenkoekquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:32 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ik niet. Pheno wel denk ik.
PS: OP updated.
Welke champs / op decks?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik baal trouwens wel dat er nog niet zo'n enorme spelers pool is. Ik ben in play mode met een toch zeker 80% winrate naar 2 star diamond gegaan maar nu verlies ik bijna alleen maar tegen mensen met OP decks die weet ik veel hoeveel packs gekocht hebben
Nee, ik kan niet 1 winnaar eruit donderen. Wat ik wel kan is de lijst met alle deelnemers inkijken voor het genereren en antwoorden alsnog goed rekenen. Wat soms best handig is, als iemand een getal voluit schrijft of weet ik wat, als het maar goed is. In deze prijsvraag had ik daar allemaal geen zin in, het zijn al genoeg keys om te versturen, dus simpel een meerkeuze. Niemand heeft nee gezegd, heel raarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een topic gezien waar wat uitleg gegeven werd over hoe het systeem voor prijsvragen achter de schermen werkt. Is het nog steeds zo dat je, mocht je dat willen, handmatig naar eigen wens een winnaar uit de lijst kan verwijderen en een nieuwe kan laten genereren?
P.S.
Kan je van dit topic en de vorige even een reeks maken, of heb je hier geen rechten?
Oh ja, ik las alleen vorig topic, lekker wakker. Alsnog donequote:
Spelen wat je leuk vindt, dat is het voornaamste. Ik ben zeer tevreden met m'n mage deck. Warlock, hunter is ook goed te doen. En voor de rest...tja...spelen wat je leuk vindt. Kom wel vrij weinig warrior/druid/shaman decks tegen.quote:
Met echt geld zeker?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
Toch maar weer arena doen. Trek ik geen enkele boardclear, silence of minion kill
"Free 2 Play"quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wel mooi, hij heeft het spel net, *plop*, ¤45 weg.
Diamond hierquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach, ik zit nu in Platinum 2* met een Paladin F2P deck. In principe kan het voor niks.
Via spelen gaat het te langzaam.quote:
Mensen die niet wekelijks een bestedingslimiet van 500 euro hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:12 schreef TwyLight het volgende:
Zul je zien dat hij over 3 weken het hele spel al niet meer speelt maar wel 80¤ kwijt is
Dan heb je sowieso voor de wipe geld uitgegeven. Het meeste wat ik heb gezien aan gold reward in Arena is 250. En arena zelf kost 150 gold.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:27 schreef KrentebolHooft het volgende:
Als je moet betalen voor arena doe je toch echt wat mis.
Heb er nu 10 gedaan en zit nog steeds op 850 gold. Met een beetje daily gold en arena rewards kan ik nog maanden zo door waarschijnlijk.
Dat is een bekende bug als er een kaart van het bord terug in de hand van de tegenstander gaat. Het spel zelf kan verder gewoon doorgaan en die kaart is ook weer gewoon te gebruiken.quote:
Hij is inderdaad terug zijn hand ingegaan, daarna heeft hij 'm weer gespeeld. Toen deed hij niets meer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is een bekende bug als er een kaart van het bord terug in de hand van de tegenstander gaat. Het spel zelf kan verder gewoon doorgaan en die kaart is ook weer gewoon te gebruiken.
Of is hij helemaal vastgelopen?
Minstens 100. Heb ze voor nog hogere bedragen langs zien komen een paar weken geleden. Vind het zelf nogal overdreven, maar moeten ze zelf weten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:41 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Hmm, dus er zijn echt mensen die zo'n key kopen voor 100$ omdat ze geen maandje kunnen wachten? http://www.ownedcore.com/(...)tone-key-unused.html
Ja ik had 15 packs gekocht, en na de wipe niet alles daarvan terug uit gegeven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan heb je sowieso voor de wipe geld uitgegeven. Het meeste wat ik heb gezien aan gold reward in Arena is 250. En arena zelf kost 150 gold.
Dus jij gaat dus of elke keer tot de 9 wins (lijkt mij sterk) of je liegt
Dude really??quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:57 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Heb je nog geen key Insomnium? Ik PM je wel even, heb een key voor je.
Zie PMquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dude really??
Ik zou je eeuwig dankbaar zijn!
Dank je wel man!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Zie PM
Had er maar 1 over, dus helaas voor de rest.
Woohooquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dank je wel man!
Ben je echt dankbaar![]()
Jij bent mijn held van deze week.
Installing as we speakquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:07 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Woohoo
Geen dank, ik was ook een keer in mijn leven een lucky iemand. Won gisteren al op GoT mijn key, en vanavond weer op Fok. Enjoy!
met die amount moet je vast iets leuks gekregen hebben, niet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:23 schreef D_tjuh het volgende:
Wat is er met alle commentaar hier over geld besteden. Ik heb er al ¤ 250,- in zitten. En? Ik heb lol hoor.
lelijk manquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:18 schreef Thormodo het volgende:
Dankzij de key van Fok! kon ik ook gaan spelen.Mijn eerste arena run (met een mage) staat tot dusver op 4-1.
Die ene loss was bovendien gewonnen zonder zijn top deck mindblast (hij had er blijkbaar 3 of meer in zijn deck).
Iets het understatement woord van het jaar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:19 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
met die amount moet je vast iets leuks gekregen hebben, niet?
Ben ingemaakt door deze bad boy.quote:
Heil King Krushquote:
Wij allemaal!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:01 schreef Nickjet het volgende:
heeft iemand nog een key over? ik kan niet wachten op die game zeg!
Welke legendaries had je gekregen?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:35 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Iets het understatement woord van het jaar.Teveel keus...
http://www.hearthpwn.com/(...)1;503:1;525:1;539:1;quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:21 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Welke legendaries had je gekregen?
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:14 schreef Masyl het volgende:
Zo, vandaag m'n zoektocht naar een betakey maar voortzetten. PCGamesN geeft vandaag ook 500 keys weg
Ik wil hem heel graag!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:53 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb nog 1 key over voor de liefhebber; had er gisteren ook 1 gewonnen via IGN bleek
op Battle.net ben ik trouwens ook Ceased2be voor degene die wil sparren
Ik smeek je, mag ik hem van je overnemen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:53 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb nog 1 key over voor de liefhebber; had er gisteren ook 1 gewonnen via IGN bleek
Jij bent de eerste, je hebt een PM.quote:
Ik weet hoe het is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:06 schreef Masyl het volgende:
Wat een marteling is dit, ik geef mijn zoektocht maar op. Pis constant naast de pot, dit is te frustrerend. 3 seconden
Heb ook je 4 cijferige code achter je battle.net naam nodig. <naam>#<4 cijfers> = je battletag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:53 schreef Ceased2Be het volgende:
Laatste post is ook van 21 uur geleden, dat gaat hem dus ook niet worden vrees ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:26 schreef Narcotical het volgende:
Probeer nog ff via de PCGamesN een key voor een vriend te winnen maar helft van de tijd ligt die site plat en als ie het wel doet dan zie ik nergens een knop om een comment toe te voegen.
Ceased2be#2428quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:28 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Heb ook je 4 cijferige code achter je battle.net naam nodig. <naam>#<4 cijfers> = je battletag.
Kan je mij ook toevoegen? Xor#2554quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:28 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Heb ook je 4 cijferige code achter je battle.net naam nodig. <naam>#<4 cijfers> = je battletag.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:26 schreef Narcotical het volgende:
Probeer nog ff via de PCGamesN een key voor een vriend te winnen maar helft van de tijd ligt die site plat en als ie het wel doet dan zie ik nergens een knop om een comment toe te voegen.
Comments gaan straks weer open zo te zien.twitter:PCGamesN twitterde op zaterdag 12-10-2013 om 12:04:12@ajtphotography @rawrreyes we'll reopen comments for new entries - no ETA yet - want to do some work to reinforce the site. reageer retweet
Mensen doen niet anders volgens mij. 1 op de 10 tegenstanders van me speelt het uit. Ik wacht altijd gewoon. Als ik zie dat ik verloren heb druk ik meteen end turn. toch net iets meer exp; waar ik overigens wel een hekel aan heb is dat mensen in de laatste beurt dan nog even goed de tijd nemen, lees: het gewoon kansloos uitstellen, om de game te winnen. Kansloze figurenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Komen jullie ook zoveel van die kleuters tegen die het spel afkappen NET voordat je gewonnen hebt?
Net voordat ik 6 damage kon doen (hij stond op 3 life) concede die knuppel en is hij weg. Wel een victory maar minder xp voor me.
Ik zal je een verhaal vertellen daarover trouwens. Ik heb een keer mee gemaakt dat de tegenstander me dus kon finishen. Ik had iets van 7 hp over, en hij 11. Ik speelde gewoon een minion en eindigde mijn turn om vervolgens te verliezen. Wat die kansloze joop deed was eerst bijna 80 seconden wachten waarna hij m'n minion aanviel, z'n threaten knop indrukte en mij weer de beurt gaf. Toen trok ik Pyroblast; knalde die op z'n bakkes en finishde het met een fireblast. Wat was dat een knuppelquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Komen jullie ook zoveel van die kleuters tegen die het spel afkappen NET voordat je gewonnen hebt?
Net voordat ik 6 damage kon doen (hij stond op 3 life) concede die knuppel en is hij weg. Wel een victory maar minder xp voor me.
Je krijgt minder xp als hij concede? Dat is wel erg kut dan, want ik doe het ook wel eens. Gewoon zodat het potje sneller af is gelopen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Minder xp? Volgens mij geeft een concede even veel, anders zou het een beetje raar zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Dit is wat ik vond:quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Minder xp? Volgens mij geeft een concede even veel, anders zou het een beetje raar zijn.
quote:you get XP by amount of turns past not when or how you end it.
That does mean however if you concede in face of sure defeat instead of letting the game roll through for 2 more turns you DO lose xp.
Unless the base XP (if any) outweighs the queue time.
Doe het ook wel eens als een tegenstander te lang treuzelt met het uitdelen van die laatste klappen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik speel eigenlijk constant in windowed mode, dus geen probleem met alt-tabbenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:45 schreef Silv het volgende:
Ik kom maar geen Shamans tegen.
Ohja, alt-tabben werkt ook lekker.
[ afbeelding ]
6/3 is niet slecht hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:10 schreef Silv het volgende:
Mweh. Eerste keer Arena maar 6/3 gespeeld. Stond eerst 6/1, maar toen zakte ik ver af.
Yeah, is alleen zo jammer om 2 keer te verliezen na zo'n goede reeks. En de 7 wins niet gehaald voor de extra rewards.quote:
Als je vaker wint kom je in een spel met een speler die ook vaker heeft gewonnen. Niet zo raar dus.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:09 schreef Silv het volgende:
[..]
Yeah, is alleen zo jammer om 2 keer te verliezen na zo'n goede reeks. En de 7 wins niet gehaald voor de extra rewards.
Toegankelijker misschien, niet veel makkelijker.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:43 schreef Liandri het volgende:
Als men er ervaring mee heeft.
maar is might & magic Dual of champions moelijker of makelijker dan hearthstone?
Ik ben namelijk net vandaag begonnen aan MnM (om wat te doen terwijl ik zit te wachten xd) maar het is mijn eerste gardgame en vind het nog best lastig vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Toegankelijker misschien, niet veel makkelijker.
Ik vind het ook veel makkelijker, en dat gaat hand in hand met toegankelijkheid.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Toegankelijker misschien, niet veel makkelijker.
priest opquote:
Mweh. Is vrij laat in het spel, en met een silence, hex of polymorph sta je dan opeens met je waardeloze creature. In dit geval gedaan omdat ik zeker wist dat ik ging winnen though.quote:
Ach ik ben niet serieus hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Mweh. Is vrij laat in het spel, en met een silence, hex of polymorph sta je dan opeens met je waardeloze creature. In dit geval gedaan omdat ik zeker wist dat ik ging winnen though.
Sowieso Windfury Harpy.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ach ik ben niet serieus hoorMaar sommige dingen kunnen erg snel je ondergang zijn. Eerst had ik een windfury harpy, zelf nog maar een paar HP over, wou mijn vijand mij gaan rushen. Blessing of Kings op de Harpy en dubbel damage buff
kon 32 schade doen met die harpy alleen.
Enorm underrated ja.quote:
veranderd. laat maar...snap 'em al. lelijk...:( wie was het dan? via marktplaats?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:27 schreef Masyl het volgende:
Weer een deceptie erbij. Iemand wou een GW2 ruilen tegen een beta key, bleek het een scammer te zijn.
GW2 key kwijt en wederom geen beta keyHet lijkt wel alsof er een vloek op mij heerst haha.
Inside gamer - niets
Gamer.nl- niets
Tweakers - niets
Fok! - niets (+2x hier op het forum er net naast)
PCGamesN- niets
Via ownedcore, ik heb de fout gemaakt hem eerst een GW2 key te sturen zonder middle man. Dat had ik beter niet kunnen doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:33 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
veranderd. laat maar...snap 'em al. lelijk...:( wie was het dan? via marktplaats?
Spijtigquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:38 schreef Masyl het volgende:
[..]
Via ownedcore, ik heb de fout gemaakt hem eerst een GW2 key te sturen zonder middle man. Dat had ik beter niet kunnen doen.
Mja, ik wou graag een key dus heb de gok maar genomen.
I feel your painquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:27 schreef Masyl het volgende:
Weer een deceptie erbij. Iemand wou een GW2 ruilen tegen een beta key, bleek het een scammer te zijn.
GW2 key kwijt en wederom geen beta keyHet lijkt wel alsof er een vloek op mij heerst haha.
Inside gamer - niets
Gamer.nl- niets
Tweakers - niets
Fok! - niets (+2x hier op het forum er net naast)
PCGamesN- niets
En ik ook...quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
I feel your painIk wil ook spelen.
Ah, jij kon natuurlijk ook niet meedoen met de FOK!actie.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
I feel your painIk wil ook spelen.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:33 schreef Bitterlemon het volgende:
Ah, jij kon natuurlijk ook niet meedoen met de FOK!actie.
Ik begrijp eigenlijk niet dat alle aanmeldingen automatisch meededen met de prijsvraag van Fok, ook al had iemand 50 accounts aangemaakt. Volgens mij zijn er maar een handjevol van Fok! die een key hebben gewonnen, de rest allemaal van buiten die we hier nooit meer zien. Gamer.nl deed het wat dat betreft beter door alle nieuwe accounts uit te sluiten van deelname.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]en dat snap ik ook wel, maar zuur is het ook een beetje.
En, en, en? Heb je het al gevraagd?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:43 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga eens vragen of we nog een rondje mogen volgende week, gewoon omdat het kan. Maar dat is voor maandag, nu eerst weekend!
(en eten)
Ik kan ze er wel in zettenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:28 schreef DjUntzUntz het volgende:
Kan de OP blijkbaar niet meer aanpassen dus verzamel alle battletags zolang in deze post.
Isabeau - Saskia#2684
Custom decks heb je sowieso nodig. Die basisdecks zijn leuk voor de eerste potjes tegen de AI, maar daarna zijn ze behoorlijk waardeloos.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:41 schreef Cid het volgende:
Eindelijk de Priest verslagen met m'n mage. Had wel een custom deck nodig...
Ja Mage vs Priest met basisdeck was voor mij niet te doen. Net m'n eerste potje online gespeeldquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:17 schreef Silv het volgende:
[..]
Custom decks heb je sowieso nodig. Die basisdecks zijn leuk voor de eerste potjes tegen de AI, maar daarna zijn ze behoorlijk waardeloos.
Hmm, heb toch m'n eerste 2 potjes online gewonnen met m'n standaard mage deck.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:17 schreef Silv het volgende:
[..]
Custom decks heb je sowieso nodig. Die basisdecks zijn leuk voor de eerste potjes tegen de AI, maar daarna zijn ze behoorlijk waardeloos.
Zeker niet. Had vandaag nog 7 wins met mijn druid in arena. Shaman is ook prima naar mijn mening. Het ligt gewoon heel erg aan hoe je je deck in elkaar zet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:47 schreef Narcotical het volgende:
Wat heb ik een gruwelijke hekel aan zo'n beastdeck zeg. Wel een Druid en Shaman hard gestompt met mn magedeck vanmiddag, zijn die nou zo UP?
En goud nog welquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:34 schreef DjUntzUntz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 'em...eindelijk!
Fear me prease
in een pack, had 2 pakjes gekochtquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En goud nog welMet dust gemaakt of in een pack?
Nice! Moet mijn eerste legendary nog krijgen, laat staan een gouden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:34 schreef DjUntzUntz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 'em...eindelijk!
Fear me prease
Die is net begonnen met spelen, zij vindt het gelukkig allemaal wel best :-Pquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef VitaminWater het volgende:
Maar niet leuk voor Marleentje Middelkamp!
Dank je! ja Antonidas is echt super ziek. Je procced ook gewoon een fireball over je gecreëerde fireballquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef Silv het volgende:
[..]
Nice! Moet mijn eerste legendary nog krijgen, laat staan een gouden.
Damn, dat is harsch...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:54 schreef Narcotical het volgende:
Ik ben net ook Platinum one star geworden na 2 wins tegen een druid.
Eerste potje tegen een druid speelt hij Ysera, ik mind control.
Tweede potje tegen een andere druid speel ik turn 1 mind vision, krijg ik Ysera, hij speelt op turn 9 zijn Ysera, ik trek mind control en gebruik die op de zijne en turn erna speel ik die uit m'n hand.. Ik had die gozer weleens willen zien![]()
Poe hee.. Dan gaat het hard.. Ik heb nog niet van die ultra dikke kaarten hoor!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:59 schreef Narcotical het volgende:
Het mooiste was dat ik 2x Nightmare dreamcard kreeg. +5/+5 en turn erna gaat die minion dood en 0 mana kost die card
Journeyman, bronze1-2-3, silver1-2-3, gold1-2-3, platinum1-2-3-, diamond1-2-3, master1-2-3.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Poe hee.. Dan gaat het hard.. Ik heb nog niet van die ultra dikke kaarten hoor!
Maar die ranking he, wat zijn daar de stappen van?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:08 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Journeyman, bronze1-2-3, silver1-2-3, gold1-2-3, platinum1-2-3-, diamond1-2-3, master1-2-3.
Ah, duidelijk dank!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:08 schreef Narcotical het volgende:
Ik ook niet, ik misbruik gewoon de legendaries van de anderen![]()
De stappen zijn:
- Novice
- Journeyman
- Copper (1, 2 en 3 star)
- Silver (1, 2 en 3 star)
- Gold (1, 2 en 3 star)
- Platinum (1, 2 en 3 star)
- Diamond (1, 2 en 3 star)
- Master (1, 2 en 3 star)
- Grandmaster
Check!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:10 schreef Narcotical het volgende:
Vergeet dan niet om ook de ranked mode aan te vinken als je dat wilt
Ik kijk altijd alleen naar mijn eigen posts. De rest is niet interessant.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
Wat de fuck zijn jullie voor misselijke figuren. Ik zit daar me uit de naad te werken om in 3 star master te komen, post er zelfs een picture van, krijg geen aandacht terwijl mijn autistische verlangens snakken naar e-peen status, en nu weten jullie zelfs niet dat er een ranked mode is?!
W T F ?!?!?!?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:43 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik kijk altijd alleen naar mijn eigen posts. De rest is niet interessant.
Wij staan boven het rank systeem.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
Wat de fuck zijn jullie voor misselijke figuren. Ik zit daar me uit de naad te werken om in 3 star master te komen, post er zelfs een picture van, krijg geen aandacht terwijl mijn autistische verlangens snakken naar e-peen status, en nu weten jullie zelfs niet dat er een ranked mode is?!
W T F ?!?!?!?
Alleen Arena wins doen ertoe.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
W T F ?!?!?!?
het ranking systeem is op dit moment nog enkel aantal wins en niet de verhouding win/lossquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
W T F ?!?!?!?
Het was uiteraard maar een grapje en inderdaad, zakken in ranking is niet mogelijk; echter wel in rating. 3 star master is derhalve geen makkelijke klus zonder op te willen scheppen. vanaf 1 star master worden de potjes echt een stukkie moeilijker :-Pquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
het ranking systeem is op dit moment nog enkel aantal wins en niet de verhouding win/loss
iemand met 1000wins en 800 loss zit op 3star master maar iemand met 100 wins en 2 löss niet
het is ook niet mogelijk om te zakken in 'rating'
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
W T F ?!?!?!?
ja, omdat daar de spelers zitten die langer dan 24u in de bèta zitten en al een boel kaarten hebbenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:04 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Het was uiteraard maar een grapje en inderdaad, zakken in ranking is niet mogelijk; echter wel in rating. 3 star master is derhalve geen makkelijke klus zonder op te willen scheppen. vanaf 1 star master worden de potjes echt een stukkie moeilijker :-P
Het feit dat je naar erkenning zoekt op het forum moet genoeg zeggen toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
W T F ?!?!?!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:10 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Het feit dat je naar erkenning zoekt op het forum moet genoeg zeggen toch?Ik pak elke gelegenheid aan om jullie zieltjes te veroveren en mij te aanbidden. Tuurlijk zegt dat genoeg dat ik jullie erkenning zoek. Jullie zijn al gigantische faalhazen en dan wil ik ook nog jullie erkenning. De kansloosheidstroef is gespeeld! ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je het zegt. Doe het direct!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:25 schreef Curlbrah het volgende:
Ja super Untz, geweldig.
CV reeds aangepast? mag toch zeker wel een plekje krijgen
Speel je trouwens nog wel Piek? Heb je al een tijdje niet online gezien.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:25 schreef Curlbrah het volgende:
Ja super Untz, geweldig.
CV reeds aangepast? mag toch zeker wel een plekje krijgen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:44 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ik pak elke gelegenheid aan om jullie zieltjes te veroveren en mij te aanbidden. Tuurlijk zegt dat genoeg dat ik jullie erkenning zoek. Jullie zijn al gigantische faalhazen en dan wil ik ook nog jullie erkenning. De kansloosheidstroef is gespeeld! ;-)MweheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe en wanneer ga je nou eigenlijk omhoog precies?"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
Tot aan platinum was het 1 win = 1 rank omhoog. vanaf diamond waren het 2-3 wins voor een rank. vanaf master moet ik er toch wel 5-6 winnen (zaten ook losses tussen).quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:48 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Mwehe
Hoe en wanneer ga je nou eigenlijk omhoog precies?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:46 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Speel je trouwens nog wel Piek? Heb je al een tijdje niet online gezien.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]Druk met de studie.
Ik doe meestal s'ochtends een potje voordat ik wegga en s'avonds voor het slapen.
no homo disclaimer niet gelezen?quote:
Ja, ik zit nu dus in platinum maar daar is het denk ik 2 wins voor een ster erbij ofzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:50 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Tot aan platinum was het 1 win = 1 rank omhoog. vanaf diamond waren het 2-3 wins voor een rank. vanaf master moet ik er toch wel 5-6 winnen (zaten ook losses tussen).
uhm komt me bekend voor, misschien een keer tegen je(=bitterlemon) gespeeld?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:19 schreef DjUntzUntz het volgende:
Battletags:
Bitterlemon - Knuckles#2490
en wat is je battletag? voeg ik je toe.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:03 schreef Krediax het volgende:
[..]
uhm komt me bekend voor, misschien een keer tegen je(=bitterlemon) gespeeld?
wss wel verloren maar toch.
Nick=krediax.
[emote] oops!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Kennelijk kun je Fire blasts ook per ongeluk op jezelf schieten![]()
Een aantal website acties, maar mocht niet met FOK! mee doen en heb ook geen twitter of facebook account. Zat er wel aan te denken die speciaal hier voor aan te makenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:49 schreef tpopml het volgende:
Ik ook niet...
Waaraan heb je allemaal meegedaan?
Hm, zou best kunnen, ik kijk straks wel even in m'n vriendenlijst.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:03 schreef Krediax het volgende:
[..]
uhm komt me bekend voor, misschien een keer tegen je(=bitterlemon) gespeeld?
wss wel verloren maar toch.
Nick=krediax.
Helaas niet, die dingen worden compleet willekeurig verzonden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een aantal website acties, maar mocht niet met FOK! mee doen en heb ook geen twitter of facebook account. Zat er wel aan te denken die speciaal hier voor aan te makenMaar hoopte dat ik er één van Blizzard kreeg, omdat ik ook een Blizzconticket heb gekocht
Of tijdens Blizzconquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:09 schreef Bitterlemon het volgende:
Helaas niet, die dingen worden compleet willekeurig verzonden.
Waarschijnlijk begint de open bèta na Blizzcon.
Ik kan vanavond wel even kijken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:13 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
en wat is je battletag? voeg ik je toe.
Zal ik niet tussen staan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hm, zou best kunnen, ik kijk straks wel even in m'n vriendenlijst.
Weet je al welke kaart dat is? en wat kost zo'n ticket? dat is toch echt 20 euro of zo? Vind de lore van WoW altijd nog wel grappig om te lezen maar spelen doe ik al lang niet meer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Je krijgt ook een speciale kaart als je een e-ticket koopt voor Blizzcon. Ik speel geen Diablo meer, geen WoW en heeeeel af en toe Starcraft maar toch interesseert het mij
Mystery Card? Weet t niet meer exact, en kost 30 euro zo'n ticket. Mjaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:12 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Weet je al welke kaart dat is? en wat kost zo'n ticket? dat is toch echt 20 euro of zo? Vind de lore van WoW altijd nog wel grappig om te lezen maar spelen doe ik al lang niet meer.
30 euro om te hopen dat je een leuke golden kaart krijgt. leg er wat geld bij en je kunt 40 pakjes kopen waar sowieso wel een aantal golden kaarten in zitten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mystery Card? Weet t niet meer exact, en kost 30 euro zo'n ticket. MjaMjamjamja
Gaat mij niet echt om de kaart maar ik vind Blizzcon zelf wel interessant. Maar aangezien ik nauwelijks nog meer spellen van hun speel weet ik niet of het verstandig isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:17 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
30 euro om te hopen dat je een leuke golden kaart krijgt. leg er wat geld bij en je punt 40 pakjes kopen waar sowieso wel een aantal golden kaarten in zitten.
hmm...tja dat is een kwestie waar alleen jij over kunt beslissen. Blizzcon is er al jaren en ondanks de leuke spulletjes die ze er wel eens bij geven, heb ik nog nooit een ticket gekocht.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat mij niet echt om de kaart maar ik vind Blizzcon zelf wel interessant. Maar aangezien ik nauwelijks nog meer spellen van hun speel weet ik niet of het verstandig is
Het wordt vast ook wel gestreamd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat mij niet echt om de kaart maar ik vind Blizzcon zelf wel interessant. Maar aangezien ik nauwelijks nog meer spellen van hun speel weet ik niet of het verstandig is
Wacht daar wel op jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:20 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het wordt vast ook wel gestreamd.
Zelfde hier hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Je krijgt ook een speciale kaart als je een e-ticket koopt voor Blizzcon. Ik speel geen Diablo meer, geen WoW en heeeeel af en toe Starcraft maar toch interesseert het mij
Ga jij ook kijken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfde hier hoorIk speel momenteel ook geen Diablo of WoW, maar Blizzcon wil ik wel volgen.
quote:
Je streamt het niet toevallig? Vind het ook niet erg om langs te komen, drankjes etc. zijn op mij.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Je streamt het niet toevallig? Vind het ook niet erg om langs te komen, drankjes etc. zijn op mij.
Oh dat zou zeker tof zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]Geloof dat we het wel zouden kunnen streamen, mijn vriend streamt ook andere dingen namelijk (tijd WoW gestreamd).
Heel veel errors gehad ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:01 schreef Silv het volgende:
Krijgen jullie soms ook een error als hij op zoek is naar tegenstanders? Dat je het over een paar minuten weer moet proberen?
Regelmatig jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:01 schreef Silv het volgende:
Krijgen jullie soms ook een error als hij op zoek is naar tegenstanders? Dat je het over een paar minuten weer moet proberen?
Ik zag het al, verrader.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:05 schreef Curlbrah het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/41053157#41053157
tweakers tournooi
Je friendlist is sowieso leeg.quote:
Moet je wel een winrate hebben van 50% broeder.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:51 schreef Narcotical het volgende:
M'n rank gaat trouwens ook niet meer omhoog terwijl ik al 4 of 5 wins achter elkaar heb
edit: Nvm, net omhoog gegaan eindelijk
Hoe is de ranking ook alweer? Iemand een lijstje?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:02 schreef Narcotical het volgende:
Net 1 star diamond geworden. Kan duidelijk merken dat het moeilijker wordt hoe hoger je komt.. Haalde vanuit niks in 1 dag gold
De stappen zijn:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe is de ranking ook alweer? Iemand een lijstje?
Dank!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:40 schreef Narcotical het volgende:
[..]
De stappen zijn:
- Novice
- Journeyman
- Copper (1, 2 en 3 star)
- Silver (1, 2 en 3 star)
- Gold (1, 2 en 3 star)
- Platinum (1, 2 en 3 star)
- Diamond (1, 2 en 3 star)
- Master (1, 2 en 3 star)
- Grandmaster
Join the club.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:59 schreef iScrim het volgende:
Man ik moet dit spel hebben..
Iemand nog extra key?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |