Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel bevindt zich momenteel in een closed bèta. Je kunt een key krijgen door middel van een opt-in op Battle.net (de kans om een key te krijgen is niet erg groot).
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Klopt, de daily is er ook nog. Maar als ik een extra pakje wil, kost dat (als ik gemiddeld vijf minuten over een potje doe) 2 uur en 30 minuten. En dan zou ik ook nog alles moeten winnen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je hebt ook nog elke dag een daily van minimaal 40 gold.
En de snelheid waarmee je in HS packs kan verdienen door niks te betalen is vele male sneller dan in andere tcg's
Ja, daar was ik ook al bang voor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:20 schreef TwyLight het volgende:
En fokkers die niet weten dat ze zelf een nieuw deel aan moeten maken al helemaal niet
naam1; naam2quote:
Zo vaak doe ik dat, kun je nagaanquote:
Alsof ik tegen fokkers wil spelenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:21 schreef DjUntzUntz het volgende:
Zijn er al meerdere battletags bijgekomen inmiddels? Als je niet in de OP staat, vermeld dan je battletag...dan voeg ik je toe!
lol icksdee m8quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alsof ik tegen fokkers wil spelen
Key is claimedquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
PM komt eraan, en jammer Petard, ik heet niet echt Peter.
Yup, nu zijn we klaar.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:27 schreef Petard het volgende:
ik weet niet waar ik het account moet aanmaken:(
Stel jezelf maar gerust met het feit dat ik al sinds 2011 op Fok zit zonder accountquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Standaard antwoordquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:28 schreef Stofbal het volgende:
[..]
Stel jezelf maar gerust met het feit dat ik al sinds 2011 op Fok zit zonder account
Er waren een stuk meer inzendingen dan keys, dat is de verklaringquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:31 schreef Astaat het volgende:
er zitten niet eens 100 mensen in deze thread, hoe kan ik nou geen key hebben?![]()
Hoeveel inzendingen waren er eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er waren een stuk meer inzendingen dan keys, dat is de verklaring
quote:
Wij melden dat nooit, maar je hebt een indicatie als je naar het aantal views kijkt op het bericht. Er wel bij bedenken dat er ook genoeg F5'ers zijn zo rond 18:00quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:33 schreef Silv het volgende:
[..]
Hoeveel inzendingen waren er eigenlijk?
Nope, ik heb er serieus 100 gekregen en ze zijn allemaal op aan de mensen. Zoals gezegd, ik ga maandag vragen of we nog een rondje mogen, maar ik kan geen toezegging doen natuurlijkquote:
Dat is altijd lame. Dat zie je bij alle give-aways. Nou ja, hopelijk dat ik maandag weer wat kan doen, dan kondig ik het weer van te voren aan, zodat iedereen iig tijd heeft het te lezen en mee te doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:46 schreef Masyl het volgende:
Volgens mij ben ik nog een van de weinige hier die er nog niet 1 heeft![]()
Als iemand nog een key over heeft, ik houd me aanbevolen
Spijtig dat er al weer een zooi van de keys online staan op marktplaats terwijl er hier mensen op FOK! op zitten te wachten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is altijd lame. Dat zie je bij alle give-aways. Nou ja, hopelijk dat ik maandag weer wat kan doen, dan kondig ik het weer van te voren aan, zodat iedereen iig tijd heeft het te lezen en mee te doen.
Ja dat hou je altijd, gewoon volgende keer weer proberen. Ik had er wel ontzettend veel zin in.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is altijd lame. Dat zie je bij alle give-aways. Nou ja, hopelijk dat ik maandag weer wat kan doen, dan kondig ik het weer van te voren aan, zodat iedereen iig tijd heeft het te lezen en mee te doen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:56 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Spijtig dat er al weer een zooi van de keys online staan op marktplaats terwijl er hier mensen op FOK! op zitten te wachten.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:10 schreef Pheno het volgende:
Het tooltje voor prijsvragen doet alles at random, dus ik kies honderd man en dat is het, daarna pm'en. Ik kan natuurlijk niet ruiken wie wat gaat doen, al moest ik wel glimlachen toen ik 2Happy4U ertussen zag staan, die net hier een key gekregen had. Hij heeft die tof weggegeven in dit topic, dus zo kan het ook. Dat er mensen zijn die het op marktplaats zetten, tja, geen gamershart, denk ik dan.
Ik heb wel eens een topic gezien waar wat uitleg gegeven werd over hoe het systeem voor prijsvragen achter de schermen werkt. Is het nog steeds zo dat je, mocht je dat willen, handmatig naar eigen wens een winnaar uit de lijst kan verwijderen en een nieuwe kan laten genereren?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:10 schreef Pheno het volgende:
Het tooltje voor prijsvragen doet alles at random, dus ik kies honderd man en dat is het, daarna pm'en. Ik kan natuurlijk niet ruiken wie wat gaat doen, al moest ik wel glimlachen toen ik 2Happy4U ertussen zag staan, die net hier een key gekregen had. Hij heeft die tof weggegeven in dit topic, dus zo kan het ook. Dat er mensen zijn die het op marktplaats zetten, tja, geen gamershart, denk ik dan.
iPetert#2753quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:25 schreef DjUntzUntz het volgende:
voeg je battletags toe mensen!! kunnen we samen spelen!
Ik niet. Pheno wel denk ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een topic gezien waar wat uitleg gegeven werd over hoe het systeem voor prijsvragen achter de schermen werkt. Is het nog steeds zo dat je, mocht je dat willen, handmatig naar eigen wens een winnaar uit de lijst kan verwijderen en een nieuwe kan laten genereren?
P.S.
Kan je van dit topic en de vorige even een reeks maken, of heb je hier geen rechten?
Ik quote Pheno toch ook, pannenkoekquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:32 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ik niet. Pheno wel denk ik.
PS: OP updated.
Welke champs / op decks?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik baal trouwens wel dat er nog niet zo'n enorme spelers pool is. Ik ben in play mode met een toch zeker 80% winrate naar 2 star diamond gegaan maar nu verlies ik bijna alleen maar tegen mensen met OP decks die weet ik veel hoeveel packs gekocht hebben
Nee, ik kan niet 1 winnaar eruit donderen. Wat ik wel kan is de lijst met alle deelnemers inkijken voor het genereren en antwoorden alsnog goed rekenen. Wat soms best handig is, als iemand een getal voluit schrijft of weet ik wat, als het maar goed is. In deze prijsvraag had ik daar allemaal geen zin in, het zijn al genoeg keys om te versturen, dus simpel een meerkeuze. Niemand heeft nee gezegd, heel raarquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een topic gezien waar wat uitleg gegeven werd over hoe het systeem voor prijsvragen achter de schermen werkt. Is het nog steeds zo dat je, mocht je dat willen, handmatig naar eigen wens een winnaar uit de lijst kan verwijderen en een nieuwe kan laten genereren?
P.S.
Kan je van dit topic en de vorige even een reeks maken, of heb je hier geen rechten?
Oh ja, ik las alleen vorig topic, lekker wakker. Alsnog donequote:
Spelen wat je leuk vindt, dat is het voornaamste. Ik ben zeer tevreden met m'n mage deck. Warlock, hunter is ook goed te doen. En voor de rest...tja...spelen wat je leuk vindt. Kom wel vrij weinig warrior/druid/shaman decks tegen.quote:
Met echt geld zeker?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
Toch maar weer arena doen. Trek ik geen enkele boardclear, silence of minion kill
"Free 2 Play"quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wel mooi, hij heeft het spel net, *plop*, ¤45 weg.
Diamond hierquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach, ik zit nu in Platinum 2* met een Paladin F2P deck. In principe kan het voor niks.
Via spelen gaat het te langzaam.quote:
Mensen die niet wekelijks een bestedingslimiet van 500 euro hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:12 schreef TwyLight het volgende:
Zul je zien dat hij over 3 weken het hele spel al niet meer speelt maar wel 80¤ kwijt is
Dan heb je sowieso voor de wipe geld uitgegeven. Het meeste wat ik heb gezien aan gold reward in Arena is 250. En arena zelf kost 150 gold.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:27 schreef KrentebolHooft het volgende:
Als je moet betalen voor arena doe je toch echt wat mis.
Heb er nu 10 gedaan en zit nog steeds op 850 gold. Met een beetje daily gold en arena rewards kan ik nog maanden zo door waarschijnlijk.
Dat is een bekende bug als er een kaart van het bord terug in de hand van de tegenstander gaat. Het spel zelf kan verder gewoon doorgaan en die kaart is ook weer gewoon te gebruiken.quote:
Hij is inderdaad terug zijn hand ingegaan, daarna heeft hij 'm weer gespeeld. Toen deed hij niets meer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is een bekende bug als er een kaart van het bord terug in de hand van de tegenstander gaat. Het spel zelf kan verder gewoon doorgaan en die kaart is ook weer gewoon te gebruiken.
Of is hij helemaal vastgelopen?
Minstens 100. Heb ze voor nog hogere bedragen langs zien komen een paar weken geleden. Vind het zelf nogal overdreven, maar moeten ze zelf weten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:41 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Hmm, dus er zijn echt mensen die zo'n key kopen voor 100$ omdat ze geen maandje kunnen wachten? http://www.ownedcore.com/(...)tone-key-unused.html
Ja ik had 15 packs gekocht, en na de wipe niet alles daarvan terug uit gegeven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan heb je sowieso voor de wipe geld uitgegeven. Het meeste wat ik heb gezien aan gold reward in Arena is 250. En arena zelf kost 150 gold.
Dus jij gaat dus of elke keer tot de 9 wins (lijkt mij sterk) of je liegt
Dude really??quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:57 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Heb je nog geen key Insomnium? Ik PM je wel even, heb een key voor je.
Zie PMquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dude really??
Ik zou je eeuwig dankbaar zijn!
Dank je wel man!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:01 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Zie PM
Had er maar 1 over, dus helaas voor de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |