Ik meestal ook! Deze niet, ik vond de meeste liedjes niet heel tof of kende ze nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vind die wedstrijdafleveringen altijd leuk, veel liedjes.
Dus.quote:Celeb News: Naya Rivera Fired From Glee
Naya Rivera, known as Santana on the hit FOX TV show “Glee”, will not be returning to the show next season. Rivera’s contract has ended and unfortunately has not been renewed.
'Fired' ook echt, denk eerder dat ze haar kans heeft gegrepen en het zelf op een lopen heeft gezet!quote:
Ze komt na de 100ste aflevering volgens mij sowieso al niet meer terug.quote:Op donderdag 13 maart 2014 06:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
'Fired' ook echt, denk eerder dat ze haar kans heeft gegrepen en het zelf op een lopen heeft gezet!
Maar goed, heb volgend seizoen dus weer tijd over op de woensdag
quote:After graduation, prepare to be in a New York state of mind: Michele revealed that she is thrilled that so many of her younger WMHS classmates will be joining Rachel and Kurt in the Big Apple. "It's New York now, we switched locations and high school is done for the rest of the season. So it's me and Chris and Darren and Chord [Overstreet] and Kevin [McHale] in New York and it's so awesome," she said.
"Its just myself, Kevin McHale, Chris Colfer, Darren Criss, Chord Overstreet in New York City. I think thats everyone. Chris, Kevin, Darren Chord, Kevin, me and then Amber comes in for a few episodes."
dit inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef Franknfurter het volgende:
Als Naya Rivera echt weggaat dan hoef ik ook niet meer te kijken na dit seizoen. Misschien dat ik het dan over een jaar een keer wegbinge in een nutteloos weekend ofzo.
Blaine Artie en Sam dus en de rest exit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze komt na de 100ste aflevering volgens mij sowieso al niet meer terug.
[..]
Die griet die Sugar speelde heeft allang een andere serie (kweenie welke), dus ik zou zeggen: daar. Don't know/don't care waar Teen Jesus is gebleven.quote:
Matt Rutherford.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Allemaal dus ook die naamloze neger uit seizoen1?
Sugar Lauren Rory en Joe ook niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:12 schreef dollce het volgende:
[..]
Matt Rutherford.
En nee Matt mocht niet meedoen
Oprichter van de glee club,quote:Op zondag 23 maart 2014 12:14 schreef MissBliss het volgende:
Wie was ook alweer die vrouw op die foto? Die naast Finn zn foto hing?
Ah oke. Totaal vergetenquote:
Geloof ook dat dat echt in aflevering 1 genoemd is, en that's itquote:
ipv van Britanny doe maar.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:26 schreef babette21 het volgende:
Mike moet ook naar NY (ipv Sam, Artie en Blaine)
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ipv Sam, Artie, Blaine en Brittany.
Ja, dit. Gewoon klaar.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:45 schreef Meke het volgende:
Ik had dit eigenijk wel een mooie laatste aflevering gevonden
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja![]()
De weer geen reet te zeggen had, maar wel weer een liedje mocht dansen.
Ik hoop het niet, ik vind haar zo vervelendquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:14 schreef Meke het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of Tina uiteindelijk tóch naar NY komt, of niet
Ze gaan volgende week gewoon weer verderquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:53 schreef RaymanNL het volgende:
Of is er volgende week gewoon weer een nieuwe
Jaa las het, nog 5 afleveringen met de laatste half meiquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:54 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ze gaan volgende week gewoon weer verder
Daar zijn we vanaf...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat gaat er nou met die jonkies op WMHS gebeuren? Gaan die mee naar de andere school?
O... dat vind ik best jammer eigenlijkquote:
Het is nog aan tussen haar en Artie toch (quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:43 schreef babette21 het volgende:
Geen Kitty meer is wel jammer (had ik bij haar introductie ook niet kunnen bedenken!) maar de rest: bye bye, zwaai zwaai... en vooral lekker wegblijven!
Omschrijf het eens passend dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:49 schreef babette21 het volgende:
Mensen die het nodig vinden om in termen als "neger freak" te spreken zijn pas storend. Word nou eens volwassen joh...
Unique? Wade?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omschrijf het eens passend dan.
Ik vond het een zwaar aanstellerige rol en hij is veel te makkelijk met dat catfish gebeuren weggekomen.
Ik wist sowieso de naam niet wij noemen der altijd Sean Kingston na het ongeluk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Unique? Wade?
Over dat catfishgebeuren ben ik met je eens, maar hij heeft ook gewoon een naam![]()
Dat is inderdaad wel een goede ontwikkeling.quote:
Ik ben eerder benieuwd of Sue Silvester nog verschijnt in de serie.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:19 schreef Meke het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe lang het duurt voor Will ineens een aanstelling op NYADA krijgt
Dat ja, elke week doen ze weer iets radicaals raars met hem. Wat totaal niet bij zijn personage past. Alsof ze niet goed weten wat ze met hem aan moeten in NY. Eerst die jaloezie en dat vreselijke aanhankelijke gedrag.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:52 schreef dollce het volgende:
Die Blaine wordt echt met de week irritanter en verschrikkelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |