Wat van wie?quote:Tell us, do you really wanna love us forever?
Or is it just a hit and run?
Hij zei 10 verschillende steden.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:25 schreef cafca het volgende:
Gewoon omdat het leuk is om zo'n lijstje te maken:
Ryan Adams - New York, New York
Doc!quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:57 schreef Doc het volgende:
I love New York (NY)- Madonna
High Noon Amsterdam (NY) - Masters of Reality *
Syracuse (NY) University - Blue Bells
Buffalo (NY) Girl - Thin Lizzy
Tina Toledo (OH)'s Street Walking Blues - Ryan Adams
Detroit (MI) Rock City - Kiss
Sweet home Chicago (IL)- The Blues Brothers
What made Milwaukee (WI) famous - Jerry Lee Lewis
Las Vegas (NV) Weekend - Thelonious Monster
To live and die in L.A (CA)- 2Pac
Alleen plaatsen waar ik geweest ben, waaronder dus ook Amsterdam(NY)
Reserve: Alleen in Dallas (TX; nooit geweest)- Johnny Lion
Graag wil ik de titel van het nummer, uitvoerende niet verplicht.quote:Moet je horen
Machtige, prachtige, Drs. P-achtige rijms
Die je bijblijven tot je tachtigste verjaardag
Klinken mooier dan 't koor
Yo, Nederland is 1 en al oor voor deze kletsmajoor
Nou en offie, maar zij wist ook wel, ik kom heus niet op de koffie!quote:
Dat gifje heeft wel een hoog All Night Long-gehalte.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de subtiele hint: Lionel Richie?
Een zogenaamde giflong...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat gifje heeft wel een hoog All Night Long-gehalte.
Dat plaatje leidde te veel af, maar nu je het zegt...quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef cafca het volgende:
Hoewel de tekst een Rick James hint zou kunnen zijn...
cafca + 1quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef cafca het volgende:
Hoewel de tekst een Rick James hint zou kunnen zijn...
Wat, van wie?quote:We get up early and we work all day
We put our time in 'cause we like to stay up
.....
We keep on grinnin' till the weekend comes
Just a pinch between your cheek and gum
......
Aha. Wat hadden die dan voor H staan ipv G?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Bron was Wikipedia...
n00biedoobiedoo +1
Nee, die g was een overtypefoutje mijnerzijds.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Aha. Wat hadden die dan voor H staan ipv G?
En misschien is Sara Smile wel van de periode met de voornamen erbij.
dat zeker niet, maar je schreef de singles discografie, niet de Top 40-noteringen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:12 schreef cafca het volgende:
[..]
En Sara Smile was misschien geen hit in Nederland?
Gambolputty +1quote:
quote:I'm me, me be
Goddamn, I am
I can, sing and
Hear me, know me
See me, feel me, sing me, know me van wie ook al weer.quote:
Die zocht ik inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat liedje van die baskerville-hund is een bewerking van paranoid.
n00b + 1quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weezer - Undone (the Sweater Song)
quote:is an electronica song recorded by French dance act
. It was its debut single from the album Let Your Body Talk, and was released in many European countries from June 2000. The music video was produced as an animated feature. It achieved a huge success on many charts, becoming the top ten in France, Finland, Denmark, Germany and the Netherlands. It even topped the singles chart in Sweden, Norway and Belgium (Wallonia).
quote:The song tells the story of a boy who is left home alone by his DJ father, when all he longs for is to join his father on the dance floor.
quote:De zanger ontmoet in een cafeetje in Mexico een aantrekkelijke vrouw. Zij moedigt hem aan: hij moet wat dichterbij komen, want hij is haar type man. Hij danst met haar op de muziek in het café en kust haar. Hij hoort de gitarist (het is niet duidelijk of die alleen speelt of deel uitmaakt van een band) zeggen dat José, de vriend van de vrouw, in aantocht is. Ineens is hij alleen met de vrouw en José, die tegen hem zegt dat hij fors in de problemen zit. Hij maakt zich door een raam uit de voeten en hoort nog net dat ze tegen José zegt dat hij wat dichterbij moet komen, want hij is haar type man.
De versie van Willy deVille is een favoriet bij ons thuisquote:
Doe mij maar die van Jay & The Americans !quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
De versie van Willy deVille is een favoriet bij ons thuis![]()
Blogman + 1
Van wie is het origineel?quote:I ain't gonna take none of your
Puttin' me down
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door methodmich op 18-10-2013 20:02:30 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
n00biedoobiedoo +1quote:
zonder s, maar tochquote:
quote:
Op Aretha's net niet correcte titel na correct (Bon Jovi..):quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aretha Franklin - Say a little prayer
Bomb the Bass - idem
Bon Jovi - Praying on a Liver
MC Hammer - Pray
Duran Duran - Save a prayer
Madonna - Like a prayer
quote:Every time I see you falling
I get down on my knees and pray
I'm waiting for that final moment
You say the words that I can't say
Klinkt bekend maar kom er ff niet op..quote:
bartrid + 1quote:
quote:is a British independent record label owned by Stevo Pearce. The label was founded in 1981, with the release of a compilation of unsigned bands including Depeche Mode, Soft Cell, The The, Neu Electrikk and Blancmange
MadMaster +1quote:
Wat van wie?quote:Maybe we can join the crowd
Life is poor without sound
Where the crazy people meet
On the street with no name
If you wish upon a star
Here's the place
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:09 schreef bartrid het volgende:
Even tellen hoeveel albums ik heb: 1, 2, 3, 4.
Collega kijkt op omdat ik erg hard moest lachenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:09 schreef bartrid het volgende:
Even tellen hoeveel albums ik heb: 1, 2, 3, 4.
Berkery +1quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:28 schreef Berkery het volgende:
Stiff little fingers
Sex pistols, Fugazi, Iggy, Toy dolls, Exploited, Green Day, Eagles of death metal
Half goed. Het is een nederlandstalig product, van t Telstar-label.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Mark het volgende:
Een gok op ET, I love you gezien het silhouet ernaast
Goed genoegquote:
Best een lekker wijf, die Damon.quote:
Zeker weten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
best een lekker wijf, die Emily Ratajkowski
Nee, anders krijg ik ruzie met google.quote:
Joseph Guy?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:29 schreef belsen het volgende:
Wie heeft de productie van Kinderen Voor Kinderen ter hand genomen?
quote:
pipster + 1quote:
Als ik het andersom had gevraagd, kon ik me daar iets bij voorstellen..quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:54 schreef Mark het volgende:
Ik wist het wel, maar wachtte op de rebus
Welk nummer van wie?quote:Je m'baladais sur l'Avenue
le coeur ouvert à l'inconnu.
J'avais envie de dire bonjour
à n'importe qui,
n'importe qui ce fut toi,
je t'ai dit n'importe quoi.
Il suffisait de te parler,
pour t'apprivoiser.
Welke naam hoort er op de puntjes?quote:Jacqui McShee, zang; John Renbourn, gitaar; ........, gitaar; Danny Thompson, contrabas, en Terry Cox, drums
Je bent me net voor. Het kwartje was net gevallen.quote:
cafca + 1quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:03 schreef cafca het volgende:
De lange versie van hoor wie klopt daar, Sinterklaas met Bert en Ernie
Wat, van wie?quote:City lights old and grey
The sun arose trying to smile
Gave it all away
The honky-tonk called a stranger
The stranger couldn't pay the bill
Made a stand, raised his hand
Sang a song, no time to kill
MadMaster +1quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:39 schreef MadMaster het volgende:
Flash & The Pan - Hey St. Peter (dankzij de honky-tonk)...
50%quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:45 schreef belsen het volgende:
1. Iggy Pop
2. Beth Ditto
3. Paul Stanley (Kiss)
4. Madonna
5. Pamela Anderson???
6. Flea (RHCP)
7. Mark Owen (Take That)
8. Vanity 6
9. ???
10. Prince
Met andere woorden: 4 mannen en een dik wijf...quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Met andere woorden: 4 mannen en een dik wijf...
Nog 3...quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:54 schreef Blogman het volgende:
1. Iggy Pop
2. Beth Ditto
3. Paul Stanley (Kiss)
4. Miley Cyrus
5.
6. Flea (RHCP)
7
8. Apollonia 6
9.
10. Prince
1. Iggy Popquote:
Nee...quote:
1. Iggy Popquote:
Anouk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:06 schreef belsen het volgende:
Wie doet op dit moment zo af en toe een Symfonica in Rosso concert?
quote:Hi,
Ik wilde iedereen die een kaartje had gekocht voor het concert van gisteren nog even een persoonlijk bericht sturen. Ik baal echt ontzettend dat ik ook die show heb moeten afzeggen. Ik vind het vooral erg omdat velen van jullie er allerlei dingen voor hebben moeten regelen qua vervoer of oppas of wat dan ook.
Omdat het niet lukt om dit optreden ergens in de komende dagen in te halen zijn we nu aan het nadenken over een alternatief. Ik laat jullie snel meer weten.
Liefs Anouk
Ik zou een excuusbrief van die doos moeten krijgen. Woon om de hoek bij de Gelredome, en sta dus regelmatig in de file bij evenementen. Geen probleem hoor, maar wel als het voor een evenement is dat op het laatste moment niet doorgaat.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Geen kaart gekocht en ook geen interesse, maar vandaag kreeg ik toch dit lieve berichtje van haar...
[..]
We hebben een kenner!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Marco Borsato
Sick & Nimon
Doe Maar
Lionel Ritchie
Paul de Leeuw
Diana Ross
Sting
Elk jaar is het via de media dan ook een indoctrinatie, ben er nog nooit bij geweest. Heb alleen getwijfeld over Doe Maar, maar die heb ik nooit gezien met een bezoekersaantal groter dan 100 personen en dat wilde ik toch wel graag zo houden...quote:
Zoals ik al zei woon ik om de hoek, dus ik word iedere keer weer geconfronteerd met flinke files en lekkere gekke huisvrouwen die volledig in het rood het straatbeeld bevuilen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elk jaar is het via de media dan ook een indoctrinatie, ben er nog nooit bij geweest. Heb alleen getwijfeld over Doe Maar, maar die heb ik nooit gezien met een bezoekersaantal groter dan 100 personen en dat wilde ik toch wel graag zo houden...
[ afbeelding ]
Wie?
Hier heb je Sensation White en de Toppers ieder jaar, ook van die leuke verkleedpartijen in de stad...quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zoals ik al zei woon ik om de hoek, dus ik word iedere keer weer geconfronteerd met flinke files en lekkere gekke huisvrouwen die volledig in het rood het straatbeeld bevuilen.
Ga dan ook in een fatsoenlijke stad wonenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zoals ik al zei woon ik om de hoek, dus ik word iedere keer weer geconfronteerd met flinke files en lekkere gekke huisvrouwen die volledig in het rood het straatbeeld bevuilen.
quote:
Deep into the night
l love the sound of its condition
Flyin' all around
Dat zou goed kunnen, maar die is van iemand anders.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:00 schreef MadMaster het volgende:
Sound Of Breaking Glass - Dave Edmunds?
Wat Blogman zegtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:02 schreef Blogman het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar die is van iemand anders.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Marco Borsato
Sick & Nimon
Doe Maar
Lionel Ritchie
Paul de Leeuw
Diana Ross
Sting
Nou goed. Nick Lowe dan: I Love the Sound of Breaking Glassquote:
Wat van wie?quote:Speakers on the ceiling
Speakers in the door
Speakers in the dashboard
Speakers on the floor
Jazeker !quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Billy Bremner - Loud Music in Cars
Nick Lowe en Dave Edmunds gooi ik vreemd genoeg wel vaker door elkaar...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:02 schreef Blogman het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar die is van iemand anders.
Geeft niks. Die zaten dan ook samen in een bandje..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nick Lowe en Dave Edmunds gooi ik vreemd genoeg wel vaker door elkaar...
Dire Straitsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dave Edmunds, Nick Lowe en Billy Bremner speelden samen in de band Rockpile.
Drummer daarvan was Terry Williams. Bij welke band was die daarna de rest van de jaren '80 drummer?
Litpho + 1quote:
Sorry, maar ik hecht aan een stad met een voetbalclub in het linkerrijtje. En waar ik niet over de bakfietsen struikel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:11 schreef Mark het volgende:
[..]
Ga dan ook in een fatsoenlijke stad wonen
Mark's Stratocaster?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:14 schreef Litpho het volgende:
De enige andere constante in Dire Straits naast Mark "bedekt mijn zweetbandje mijn inhammen nog?" Knopfler was?
Ziet dit er uit als een strat?quote:
Nee, maar daar heeft hij niet het hele album mee ingespeeld. Maar als het niet de drummer is, zal het de bassist zijn? Wil je een naam hebben?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ziet dit er uit als een strat?
[ afbeelding ]
Naam zou fijn zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, maar daar heeft hij niet het hele album mee ingespeeld. Maar als het niet de drummer is, zal het de bassist zijn? Wil je een naam hebben?
Was ik al bang voor. Ik ken wel een bassist die iets met Dire Straits heeft gedaan, maar dat was als achtergrondzangertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |