daarom is er een verschil tussen stop- en sneltreinenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:10 schreef Gia het volgende:
Ik vind het niet raar dat kleine stations worden overgeslagen, maar het zou, in de spits, standaard moeten zijn.
Voor Arnhem-Zuid kan dat inderdaad nog wel eens een probleem zijn, jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:01 schreef Fred_B het volgende:
Zomaar een station overslaan kan natuurlijk wel tot problemen leiden voor Niet-Nederlandstaligen. Die zullen de omroep immers niet begrijpen.
Dit topic gaat, obviously, over stoptreinen, die, vanwege tijdgebrek, kleine stations overslaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:12 schreef Leipo666 het volgende:
daarom is er een verschil tussen stop- en sneltreinen
Monopoliequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:57 schreef zarGon het volgende:
Godverdomme zeg..
Waarom wordt dit toegestaan?.
Sneltreinen stoppen nergens meer, die zijn al een paar jaar afgeschaft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit topic gaat, obviously, over stoptreinen, die, vanwege tijdgebrek, kleine stations overslaan.
Sneltreinen stoppen al niet op de kleine stations.
Het is echt belachelijk dat ze dat zomaar doen. Krijg je wel je geld terug in zo'n geval ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:42 schreef ems. het volgende:
Heb het ook al 2 keer mogen meemaken. Één keer was ik zelf de lul en een andere keer een paartje dat tegenover mij zat.
Allebei onaangekondigd, trouwens.
Ik had al een kortingskaart en geen zin om voor een treinreis van een paar euro hele boekwerken te moeten invullen en weer te moeten wachten om dat terug te krijgen. Ik koel mijn woede liever door gemene dingen over ze te zeggen op internet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk dat ze dat zomaar doen. Krijg je wel je geld terug in zo'n geval ?
Vind je dat echt prima ? Een bedrijf die zijn eigen dienstregeling niet uit kan voeren en onderweg gewoon een paar stations overslaat ?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:53 schreef trancethrust het volgende:
Prima toch? Wel weer slecht gecommuniceerd blijkbaar: (1) mensen wisten dit blijkbaar niet, en (2) 45 min. later aankomen betekent in de meeste gevallen dat je beter had kunnen blijven wachten op de volgende trein. Dat mag dan ook wel duidelijker worden gemaakt.
Of je voert de frequentie van treinen wat op; 2x meer treinen van de halve lengte bijvoorbeeld. Maak van dat spoornet gewoon een soort metro en laat dat idee van een spoorboekje gewoon helemaal varen.
Jaquote:
Dat is niet wat het geval is.quote:Een bedrijf die zijn eigen dienstregeling niet uit kan voeren en onderweg gewoon een paar stations overslaat ?
Heb je dat weetje uit je glazen bol gehaald?quote:Mensen kunnen niet wachten op een volgende trein, die zaten er al in. Het personeel weet het niet eens van te voren, dus hoe wil je dat communiceren ?
Dat is al jaren niet het geval.quote:Ze moeten gewoon een dienstregeling uitvoeren, dat is wel het minste wat je kan verwachten.
Ok dan zal je wel nooit met de trein reizen of heel snel tevreden zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:00 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat is niet wat het geval is.
[..]
Heb je dat weetje uit je glazen bol gehaald?
[..]
Dat is al jaren niet het geval.
Weer een foute conclusie.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ok dan zal je wel nooit met de trein reizen of heel snel tevreden zijn.
Dat laatste. En toen kreeg mijn buurman bij die terugreis óók nog een boete.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:20 schreef Sautor het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze dat van te voren aankondigen "we gaan station X overslaan, dus stap hier uit". In plaats van, PS: we gaan niet op station X stoppen vandaag, veel plezier met terugreizen
Intercity! Boeieh.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Sneltreinen stoppen nergens meer, die zijn al een paar jaar afgeschaft.
Valt zat mee en is best lucratief. Wat voor kaartje je hebt maakt niet uit. Gewoon http://www.ns.nl/reiziger(...)-uur-vertraging.htmlquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:53 schreef ems. het volgende:
Ik had al een kortingskaart en geen zin om voor een treinreis van een paar euro hele boekwerken te moeten invullen en weer te moeten wachten om dat terug te krijgen. Ik koel mijn woede liever door gemene dingen over ze te zeggen op internet.
De volgende keer doe ik het sowieso. Had alleen toen even genoeg NS gezien om nog naar de website te willen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Valt zat mee en is best lucratief. Wat voor kaartje je hebt maakt niet uit. Gewoon http://www.ns.nl/reiziger(...)-uur-vertraging.html
Mijn man heeft ov-kaart van het werk en claimt regelmatig geld terug via die site.
Tijd is geld en je hebt er dan gewoon recht op.
Leugenaars zijn het bij de ns. Beloven in je dienstregeling aan iedereen dat je dat gaat uitvoeren, maar nooit doen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:52 schreef Kowloon het volgende:
Haha, vuile monopolisten zijn het, een de staatssecretaris kijkt liever de andere kant op. Een dienstregeling is er om uit te voeren, niet om er delen van over te slaan als dat even iets beter uitkomt.
Dat niet alleen. Als je zo'n kaart hebt, moet je claimen bij die gasten wat je kan claimen.=quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Valt zat mee en is best lucratief. Wat voor kaartje je hebt maakt niet uit. Gewoon http://www.ns.nl/reiziger(...)-uur-vertraging.html
Mijn man heeft ov-kaart van het werk en claimt regelmatig geld terug via die site.
Tijd is geld en je hebt er dan gewoon recht op.
Iedereen zou moeten claimen als er vertraging is en meer moeten klagen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Als je zo'n kaart hebt, moet je claimen bij die gasten wat je kan claimen.=
Nee, jij hebt geen alternatief als je kan aantonen dat op jou station geen treinen aankwamen. Gewoon claimen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:58 schreef ems. het volgende:
[..]
De volgende keer doe ik het sowieso. Had alleen toen even genoeg NS gezien om nog naar de website te willen.
Vraagje tussendoor:
Laatste keer dat ik naar een fok! filmpremiere ben geweest waren er (zoals gewoonlijk) weer problemen bij de NS. In plaats van de standaard bussen die toen werden ingezet was dat blijkbaar geen optie en werd er (verkeerd, zoals gewoonlijk) geadviseerd om via-via-via-via-via alsnog op mijn bestemming te komen. Echter was dat simpelweg onmogelijk gezien de laatste trein rond een uur of half 1/1 stopt op mijn station.
Dus toen werd ik eigenlijk vrijwel gedwongen om een taxi vanaf schiphol te nemen om alsnog thuis te komen. Vallen die kosten ook te verhalen op de NS, gezien zij zelf geen alternatief hebben geboden
Ook claimen op 5 a 10 minuten later bij aankomst. Fuck it, dan hebben zij hun werk er ook aan. Ik raak iedere dag als ik met de trein ga 10 a 20 minuten kwijt per 2 reizen. Laat de ns dat ook maar doen om mijn claims uit te zoeken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Iedereen zou moeten claimen als er vertraging is en meer moeten klagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |