Ik zit ook niet constant achter m'n pc.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:19 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je geeft anders geen antwoord op de vraag van Gehenna. Verdacht.
Je muziek staat toch ook gewoon op je computer?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:41 schreef On het volgende:
Mijn laptop herkent mijn externe harde schijf niet meer. Mijn muziek.
Helemaal niks meer? Stationsletter wijzigen werkt niet?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:41 schreef On het volgende:
Mijn laptop herkent mijn externe harde schijf niet meer. Mijn muziek.
Ik heb hier ook een externe harde schijf vrijwel puur voor mijn muziek. Dat past nooit allemaal op mijn interne harde schijf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Je muziek staat toch ook gewoon op je computer?
Toch?
Toch?
Mijn laptop gaf bij andere apparaten al eens eerder aan dat hij het usb apparaat niet herkende. Ook de reden dat ik zonder muis opereer. Zal hem zo eens proberen wat af te wisselen qua station. Had inderdaad alles op die externe schijf staan. Een kleine halve terabyte ofzo. Anders wordt het overschakelen naar Spotify.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Helemaal niks meer? Stationsletter wijzigen werkt niet?
[..]
Ik heb hier ook een externe harde schijf vrijwel puur voor mijn muziek. Dat past nooit allemaal op mijn interne harde schijf.
Nee, op mijn CD'squote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef Little_Dolls het volgende:
Je muziek staat toch ook gewoon op je computer?
Leuke UIquote:Op woensdag 6 november 2013 11:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik maak eens in de 3 maanden een backup op een externe hardeschijf.
Bedankt!quote:
Sintergrohlquote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dave Grohl zou nog niet zo'n slechte Sinterklaas zijn
Frumpyquote:Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef Little_Dolls het volgende:
![]()
![]()
Pas na een paar maanden had ik door dat deze vocalist een vrouw was. (Luister en je zult horen waarom.)
quote:
Ik zag net in een ander topic dat jij die 2 jaar terug op LP hebt gekochtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |