Wie is 'wij'? Het is gewoon een matige serie. Het is nu beter, maar er zijn series die veel beter waren die uiteindelijk toch gecancelled zijn. Revolution verdient het om gecancelled te worden. Ze hebben een flink budget gehad, en de serie is relatief crap. Het is puur het aantal kijkers dat het kan redden, maar kennelijk is dat gegeven eveneens beperkt, hetgeen zeer begrijpelijk is gezien het eerste seizoen.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:35 schreef YoloZwerver het volgende:
[..]
Dan delen wij die mening niet. Na elke aflevering kan ik niet tot de volgende wachten hoor.
Oh echt? Jammer. Bleef hopen dat het goed zou komenquote:
quote:BY ERIC GOLDMANUpdate: While NBC and Warner Bros. said it wasn't official briefly... it's now official and Revolution is over.
Original story follows:
Revolution has come to an end. NBC has cancelled the series, from executive producers J.J. Abrams, Eric Kripke and Jon Favreau, and it will not be back for a third season.
The series had debuted to very strong ratings in its first season, but lost steam as it progressed. A move to Wednesdays this season, away from its great lead-in on Monday, The Voice, unfortunately proved the show hadn't developed a very large fanbase of its own.
Revolution came into the 2012-2013 season with a lot of high expectations, given who was producing it, but then received a lot of criticisms throughout its first season. I was among those who felt it has greatly improved in Season 2, becoming a much better-paced, fun and witty show, with more likable characters. Unfortunately though, the viewership never rebounded, leading to it coming to an end.
Update: Per TVLine, NBC have also cancelled Crisis, Believe and Growing Up Fisher. Believe was another J.J. Abrams-produced series. The cancellation of Revolution, Believe and FOX's Almost Human suddenly takes the number of Abrams/Bad Robot shows from four to one, with only CBS' Person of Interest renewed.
Of course, the biggest cancellation of the day, for NBC or any network, is the decision to end Community.
Aangezien het gecanceld is kan je voortaan beide ogen dicht doen. Welterusten!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:58 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb deze aflevering minder dan met een half oog bekeken. Iemand een moraal van dit verhaal?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:28 schreef DaMart het volgende:
Anders eindigen ze even met een behoorlijke cliffhanger.
Ik vond de serie best vermakelijk en als er een normaal einde was geweest, had ik het best gevonden dat het was afgelopen. Maar nu hoop ik dat er toch nog een zender is die de serie een nieuwe kans wil geven, al is het maar voor een paar afleveringen om het verhaal toch normaal af te kunnen ronden.
Waar kunnen de dozen met pinda's naartoe gestuurd worden?.
Ik stuur ze wel wat dode firefliesquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:28 schreef DaMart het volgende:
Anders eindigen ze even met een behoorlijke cliffhanger.
Ik vond de serie best vermakelijk en als er een normaal einde was geweest, had ik het best gevonden dat het was afgelopen. Maar nu hoop ik dat er toch nog een zender is die de serie een nieuwe kans wil geven, al is het maar voor een paar afleveringen om het verhaal toch normaal af te kunnen ronden.
Waar kunnen de dozen met pinda's naartoe gestuurd worden?.
Series worden gecancelled omdat er geen hond naar kijkt, zodat ze de reclametijd niet voor de hoofdprijs kunnen verkopen. Je kan dan wel in 1x een complete serie maken en hopen dat er geld binnenkomt, maar dat lijkt me financieel niet haalbaar met zo'n groot risico.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:10 schreef Odaiba het volgende:
Jammer dat de serie gecanceld is. Was een interessante serie.
Helaas is de Amerikaanse televisie business een harde business. Zoveel series met potentie, maar zenders schamen zich er niet voor om de trouwe fans keihard te straffen door na 1 of 2 seizoenen keihard de duur dicht te gooien. Misschien is het daarom een goede ontwikkeling dat on-demand steeds meer groeit en series in zijn geheel online gezet worden.
Alles is allang opgenomen idd. Voordat bekend werd dat het gecancelled werd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
Wat een raar einde.
Het is al maanden semi-bekend dat de serie gecancelled ging worden. Zijn die afleveringen dan zo lang geleden al geschoten, dat ze er geen goed einde aan konden maken?
Ik vond een einde dat de nano dood gaat door die bug wel een mooi einde eigenlijk![]()
Vond ik wel meevallen, maar wat je er ook van vindt er zat iig een einde aan. Nu is het hetzelfde verhaal als bv. Heroes.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:10 schreef Kloonhommel het volgende:
Lost heeft alle seizoenen afgemaakt, en toch hadden ook zij een ongelofelijke tyfuseinde.
Ik vond het niet meevallen. 6 (???) seizoenen lang meesterlijke verhalen (Vliegtuigcrash overleven, tijdreizen, kind met gaven, mensen die overleden zijn tegenkomen, een vreemde timer met alarm als de tijd bijna zero is, EMP explosie, alternatieve tijdlijn, van eiland afzeilen kan wel, terugkomen met helikopter is superingewikkeld, enz enz), andere onbekende bewoners die er al wonen, en pas in allerlaatste aflevering:quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, maar wat je er ook van vindt er zat iig een einde aan. Nu is het hetzelfde verhaal als bv. Heroes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sindsdien weet ik als mijnheer Abrams ergens writer van is dat ik een mongoleneinde zonder enig creativiteit die de hele serie doorsuist, kan verwachten.
By the way, is Abrams ook writer van deze serie, verklaart wel een hoop eigenlijk.
[ Bericht 6% gewijzigd door Kloonhommel op 28-05-2014 16:42:39 ]Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:34 schreef Kloonhommel het volgende:
EEEEY, ik ben Lost op dit moment aan het kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sindsdien weet ik als mijnheer Abrams ergens writer van is dat ik een mongoleneinde zonder enig creativiteit die de hele serie doorsuist, kan verwachten.
By the way, is Abrams ook writer van deze serie, verklaart wel een hoop eigenlijk.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 28-05-2014 18:01:14 ]
ja en?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
EEEEY, ik ben Lost op dit moment aan het kijken.
Halverwege seizoen 2 was het al semi-publiekelijke dat de serie werd gecancelled... lijkt me dat toen nog niet alles opgenomen was....quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles is allang opgenomen idd. Voordat bekend werd dat het gecancelled werd.
Ratings waren slecht ja, maar meer was er echt nog niet bekend. En uiteindelijk is het dan gewoon een harde wereld waarin ze midden in een verhaal zitten waarbij ze niet 2 verhaallijnen kunnen gaan maken just in case..zo werkt het gewoon niet. Dat is veel te duur en onpraktisch. Af en toe maken ze bij series weleens een serie en een season finale als die optie daar is, maar dat is bij een serie als Revolution echt niet mogelijk lijkt me.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Halverwege seizoen 2 was het al semi-publiekelijke dat de serie werd gecancelled... lijkt me dat toen nog niet alles opgenomen was....
Niet officieel, maar iedereen wist het.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ratings waren slecht ja, maar meer was er echt nog niet bekend.
Spoiler stond er eerst niet. Dat is nu opgelost.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja en?
En ja, volgens mij is dit ook van Abrams
Haha, ik las het.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja en?
En ja, volgens mij is dit ook van Abrams
welke spoiler, die serie is al uit het stenen tijdperk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Spoiler stond er eerst niet. Dat is nu opgelost.
en van Alcatraz zie ik nu. Ook al zo'n pareltje dat gecancelled werd zonder eindequote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
welke spoiler, die serie is al uit het stenen tijdperk.
Jullie weten al dat Blake uiteindelijk dood ging toch?
Die hadden ze wat mij betreft ook mogen weglaten. Overigens was Fringe niet echt een JJ Abrams serie meer na het eerste seizoen. JJ Abrams' Fringe was het deel dat een soort van nep-X-Files was.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:12 schreef SunChaser het volgende:
Maar fringe kreeg wel een afsluitseizoen
iig 1 die zijn klassiekers kent.quote:
Bij welke series zijn nog niet alle afleveringen opgenomen voor het seizoen begint?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:24 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Halverwege seizoen 2 was het al semi-publiekelijke dat de serie werd gecancelled... lijkt me dat toen nog niet alles opgenomen was....
Alle series behalve bijna, behalve house of Cardsquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Bij welke series zijn nog niet alle afleveringen opgenomen voor het seizoen begint?
Het verveelde mij toen die moeder nog bleek te leven en al 15 jaar in dat Monroekamp zatquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:44 schreef GezondeSpanning het volgende:
Vond het toch altijd wel vermakelijk. Een season 3 had denk ik wel gaan vervelen.
Mij begon het te vervelen dat de hoofdrolspelers direct in 1 schot iemand doodden en terwijl alle andere magazijn na magazijn gebruikte en nooit iemand raakte.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:44 schreef GezondeSpanning het volgende:
Vond het toch altijd wel vermakelijk. Een season 3 had denk ik wel gaan vervelen.
omg. Dynastyquote:
quote:
Dan zal ik wel heel toevallig de series kijken waarbij dat niet het geval is. Ik weet alleen dat The Walking Dead vorig seizoen nog een paar scenes moest opnemen, toen het seizoen al begonnen was. Maar dan heb je het over de eerste seizoenshelft waar net een aflevering of twee van op TV geweest is, en de opnames van de finale van de tweede seizoenshelft. In ieder geval lang niet genoeg ruimte om nog het plan om te gooien. Het is dan meer de laatste puntjes op de i, die men eigenlijk al eerder had willen doen. Wil wel benadrukken dat ik het dan puur over opnames heb, er komt natuurlijk nog een hoop bij kijken tussen de opname en de uitzending.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alle series behalve bijna, behalve house of Cards
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
omg. Dynasty
Ik bedoelde een science fiction serie uiteraard
Firefly.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:58 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Wie is 'wij'? Het is gewoon een matige serie. Het is nu beter, maar er zijn series die veel beter waren die uiteindelijk toch gecancelled zijn.
Ik had de indruk dat het zo'n geval was van schrijvers die met een leuk idee kwamen maar er niet in slaagden om het goed uit te werken. Een beetje hetzelfde probleem als wat Lost had maar met het grote verschil dat Lost interessant bleef om andere redenen (uitstekende en diverse cast, uitstekend orkest, ...).quote:Revolution verdient het om gecancelled te worden. Ze hebben een flink budget gehad, en de serie is relatief crap. Het is puur het aantal kijkers dat het kan redden, maar kennelijk is dat gegeven eveneens beperkt, hetgeen zeer begrijpelijk is gezien het eerste seizoen.
Is al zeer lang geleden. Jericho, Terminator: The Sarah Conner Chronicles, dit seizoen had je ook Almost Human. Allemaal series die gewoon in orde waren en zelfs meer dan dat. Revolution was dit in het begin al niet.quote:
Lost was een véééééél betere serie dan Revolution. Lost was gewoon top. Dat het na het tweede seizoen aanzienlijk minder werd, maakt niet dat je het opeens een slechte serie kan noemen. Lost werd ook uitgerekt omdat er extra seizoenen bijbesteld werden, waar de serie aanvankelijk geschreven was om drie seizoenen te duren.quote:Ik had de indruk dat het zo'n geval was van schrijvers die met een leuk idee kwamen maar er niet in slaagden om het goed uit te werken. Een beetje hetzelfde probleem als wat Lost had maar met het grote verschil dat Lost interessant bleef om andere redenen (uitstekende en diverse cast, uitstekend orkest, ...).
Ik ben het met je eens dat TSCC en Jericho (TSCC meer dan Jericho) te vroeg werden geschrapt. Almost Human moet ik nog gaan bekijken, ik heb nu enkel de eerste aflevering gezien. Ik vond het interessant genoeg dat ik verder ga kijken maar ik kan natuurlijk nog niet echt oordelen. Ik loop op dit moment een beetje achter met de series. Momenteel wil ik vooral naar House of Cards, Breaking Bad en The Americans kijken, binnenkort naar het tweede seizoen van OITNB. En dit is nog geen kwart van wat ik nog wil bekijken. Er zijn gelukkig veel goede series tegenwoordig en wat is het fijn dat we niet afhankelijk zijn van wat onze commerciële omroepjes wel en niet uitzenden en wanneer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:17 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Is al zeer lang geleden. Jericho, Terminator: The Sarah Conner Chronicles, dit seizoen had je ook Almost Human. Allemaal series die gewoon in orde waren en zelfs meer dan dat. Revolution was dit in het begin al niet.
Ik heb nooit gesteld dat Lost slecht was, integendeel. Ik vond Lost erg interessant, ik luisterde zelfs nog naar de podcasts van Lost. Je merkte echter wel hetzelfde probleem bij Lost als wat je bij Revolution merkte: een fantastisch uitgangsidee, vastlopen met je verhaal en vervolgens met kunstgrepen nieuwe verhaallijnen introduceren die net niet zijn. Zoals ik al zei, een belangrijk verschil is dat Lost professioneler was en hierdoor interessant bleef ondanks die beperkingen. Ik ben er trouwens nog steeds niet zeker van wat er nu is gebeurd, het zou leuk zijn als de schrijvers eens op de biechtstoel zouden gaan zitten. Wat is er echt gebeurd en wat was niet echt? Waren ze direct na de crash dood? Volgens de laatste aflevering niet. Maar ja, dan zou al dat mystieke (John Lock die ineens weer kan lopen) echt moeten zijn gebeurd.quote:Lost was een véééééél betere serie dan Revolution. Lost was gewoon top. Dat het na het tweede seizoen aanzienlijk minder werd, maakt niet dat je het opeens een slechte serie kan noemen. Lost werd ook uitgerekt omdat er extra seizoenen bijbesteld werden, waar de serie aanvankelijk geschreven was om drie seizoenen te duren.
Geen van allen vind ik wat overdreven maar het waren inderdaad niet allemaal topacteurs. Het was een mengelmoes van zeer ervaren acteurs, goed getypecaste acteurs en mensen die je gewoon graag ziet zonder dat ze nu per se goed kunnen acteren (Evangeline Lilly en niet eens omdat ze er goed uitziet, je kijkt graag naar haar). Ik vond Naveen Andrews best een goede acteur, Terry O'quinn heeft een charisma wat van het scherm spat. Qua acteurs was ik trouwens ook erg gecharmeerd van de serie Alias, met een paar ervaren oude rotten (Victor Garber en Ron Rifkin) en een paar talentvolle jonge acteurs (stom toeval) en 1 fantastisch getypecaste acteur hadden die ook een verdomd leuke cast, die serie heeft eigenhandig ABC terug op de kaart gezet, in Nederland is er nooit goed omgegaan met deze serie.quote:Overigens was de cast van Lost weliswaar goed bij elkaar gezocht, en werkte het, maar het zijn geen van allen topacteurs.
Ik ben het met je eens dat dat de grote kracht van Lost was.quote:Het was puur de productie van die serie en het schrijfwerk.
Ik ben het met je eens dat veel van die acteurs gewoon goed in het plaatje van Lost pasten zonder uit te blinken maar die twee die ik eerder noemde zijn een positieve uitzondering. Evenageline Lily heeft trouwens wel nog een leading role gehad in Real Steel wat best een aardige film is en natuurlijk speelde ze nog mee in The Hurt Locker maar als supporting actress (meer dan eye candy, dat wel). Ze is geen actrice die een film draagt - logisch ook aangezien ze er door stom toeval in is gerold op relatief late leeftijd - maar het werkt wel.quote:Je ziet ze dan ook amper ergens terug in een fatsoenlijke rol die enige waarde heeft. Dominic Monaghan heeft dan een (relatief kleine) rol gehad in TLOTR en Evangeline Lily in The Hobbit 2 als eye candy. Derest is zo goed als van de aardbodem verdwenen, met een kleine cameo her en der. Op Daniel Dae Kim en na dan. Maar dat was ook de enige die voor Lost al een degelijke carrière had. Ok Michael Emerson heeft wel een mooie rol in PoI en vind ik het goed doen. Maar zijn carrière blijft een beperkte.
Een fantastische ontwikkeling!quote:In die tijd van het begin van Lost hebben we het ook over het begin van de grote series en de serieuzere acteur stonden toen nog niet open voor TV. Dat was toen meer voor de B-acteurs. Eigenlijk is het iets van de laatste ongeveer 5 jaar dat steeds meer serieuzere acteurs open kwamen te staan voor TV.
AlmostHuman is zo sterk dat het een must is, maar het was beter dan Revolution. Van Almost Human kun je eigenlijk ook wel zeggen dat men niet meer wist wat ze ermee aan moesten. Al neem ik aan dat er al een verhaal lag voor een tweede seizoen. Hetzelfde geldt voor die andere series die genoemd zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat TSCC en Jericho (TSCC meer dan Jericho) te vroeg werden geschrapt. Almost Human moet ik nog gaan bekijken, ik heb nu enkel de eerste aflevering gezien. Ik vond het interessant genoeg dat ik verder ga kijken maar ik kan natuurlijk nog niet echt oordelen.
Zeker top, hoewel het downloaden sinds enige weken wel concreet illegaal is. Met Netflix alleen komen we niet aan onze fix, en dus overtreden we de wet maar... Ach, over de hele wereld doet men het, en ik lees nergens dat mensen aangepakt worden, grootschalige aanbieders en release groups daargelaten.quote:Er zijn gelukkig veel goede series tegenwoordig en wat is het fijn dat we niet afhankelijk zijn van wat onze commerciële omroepjes wel en niet uitzenden en wanneer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |