precies, ze reizen wat van hot naar her en hebben afleveringen lang als doel de zoon van Monroe te vinden. Boeiend zeg.... en Charlie killt opeens hele legers alsof het niets is. Dat Gus of hoe heet ie in deze serie in het witte huis terecht komt is op zich wel leuk bedacht maar die gasten zijn de grote slechteriken achter de trainingskampen waar iemand als een robot geprogrammeerd wordt....quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:31 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind het nog veel slechter geworden. Eerst was er een doel, nu totaal niet meer.
De USA is gewoon slecht om het slecht zijn. Alles wat ze doen laat zien hoe evil ze zijn.
Charlie is nu opeens heel stoer geworden, wat nog belachelijker is. Praat ze met zware stem en steekt der tieten steeds naar voren.
Bij het begin waren wapens schaars. Nu letterlijk overal machine guns. Geen enkel karakter boeit me meer.
Ze hadden meer a la Walking Dead gewoon af en toe mensen dood moeten laten gaan (van de hoofdcast) en erbij moeten laten komen. Een verhaal wat ging over hoe het overleven zonder electriciteit of hoe ze het proberen te fixen. Nu is het een debiel verhaal wat alle kanten op gaat.
Laatste aflevering nog niet gezien omdat ikh et niet meer aan kan.
En ik vind het heerlijk om een zo'n serie in mijn agenda te hebben staan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
precies, ze reizen wat van hot naar her en hebben afleveringen lang als doel de zoon van Monroe te vinden. Boeiend zeg.... en Charlie killt opeens hele legers alsof het niets is. Dat Gus of hoe heet ie in deze serie in het witte huis terecht komt is op zich wel leuk bedacht maar die gasten zijn de grote slechteriken achter de trainingskampen waar iemand als een robot geprogrammeerd wordt....Het gaat gewoon echt nergens meer over.
Er is een plot?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:53 schreef JaapB het volgende:
Vorig jaar aan de serie begonnen, en ondanks dat het SF is en mijn vrouw daar niks mee heeft boeit het ons allebei. En ja, sommige zijverhalen lijken af te leiden maar komen uiteindelijk toch weer terug in het grotere plot.
tot op een zekere hoogte wel. Falling Skies is bijvoorbeeld ook heel erg slecht maar is nog veel vermakelijker dan dit. Kan er ook mee te maken hebben dat dat kortere seizoenen heeft. Hier moeten ze 22 afleveringen met onzin vullen en dan heb je het op een gegeven moment wel echt gehadquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En ik vind het heerlijk om een zo'n serie in mijn agenda te hebben staan.
Van mij mogen ze, voor hetzelfde budget als nu, wel wekelijkse afleveringen maken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
tot op een zekere hoogte wel. Falling Skies is bijvoorbeeld ook heel erg slecht maar is nog veel vermakelijker dan dit. Kan er ook mee te maken hebben dat dat kortere seizoenen heeft. Hier moeten ze 22 afleveringen met onzin vullen en dan heb je het op een gegeven moment wel echt gehad
Daar ga ik nog wel van uit, maar wie weet is de grote truc wel om mensen in het ongewisse te laten, een zo goed mogelijke cliffhanger te maken.quote:
Ik vind revolution stukken leuker en minder ergerlijk dan ik Falling Skies vind. Falling Skies probeert nog niet eens een aan elkaar hangend verhaal te makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
tot op een zekere hoogte wel. Falling Skies is bijvoorbeeld ook heel erg slecht maar is nog veel vermakelijker dan dit. Kan er ook mee te maken hebben dat dat kortere seizoenen heeft. Hier moeten ze 22 afleveringen met onzin vullen en dan heb je het op een gegeven moment wel echt gehad
vreemd, het plot van falling skies is juist wel duidelijk, vechten tegen de aliens (en wat varianten daarop). Bij revolution is het om de 5 afleveringen weer iets anders waarvan je weet dat het toch wel opgelost wordt en de vaste karakters het toch wel weer overleven of ontsnappenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind revolution stukken leuker en minder ergerlijk dan ik Falling Skies vind. Falling Skies probeert nog niet eens een aan elkaar hangend verhaal te maken.
Bij revolution is er in ieder geval langer dan twee seconden gedacht over het actie-reactie principe. Bij falling skies is het enige wat me echt bij is gebleven de aflevering waar die bad boy met de moter en de leider de wildernis in gaan, een beetje male bonding doen en tijdens de ochtend wegens een suf grapje elkaar bijna de keel doorsnijden om daarna weer gebroederlijk de vijand te gaan. Het sloeg gewoon helemaal nergens op. alsof ze met dobbelstenen aan het gooien zijn en aan de hand daarvan een scene in elkaar ductapenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:06 schreef planethugo het volgende:
[..]
vreemd, het plot van falling skies is juist wel duidelijk, vechten tegen de aliens (en wat varianten daarop). Bij revolution is het om de 5 afleveringen weer iets anders waarvan je weet dat het toch wel opgelost wordt en de vaste karakters het toch wel weer overleven of ontsnappen
ik heb het precies andersom. Ik heb met revolution al moeite met de namen van de personages te onthouden _terwijl_ ik zit te kijken. Wat er allemaal gebeurt is weet ik echt niet meerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij revolution is er in ieder geval langer dan twee seconden gedacht over het actie-reactie principe. Bij falling skies is het enige wat me echt bij is gebleven de aflevering waar die bad boy met de moter en de leider de wildernis in gaan, een beetje male bonding doen en tijdens de ochtend wegens een suf grapje elkaar bijna de keel doorsnijden om daarna weer gebroederlijk de vijand te gaan. Het sloeg gewoon helemaal nergens op. alsof ze met dobbelstenen aan het gooien zijn en aan de hand daarvan een scene in elkaar ductapen
Ik vind het nog steeds een kutserie, maar om de een of andere reden is het wel van alle series de serie die ik meteen kijk op de avond dat ik het download... Dan ben ik er net voor in de stemming oid...quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:44 schreef DaMart het volgende:
Ik ben dus niet de enige die het nog kijkt. Net weer even rustig wakker geworden met de nieuwe aflevering in de trein. Op de een of andere manier blijf ik het vermakelijk vinden.
Maar Tom en Miles dus weer herenigd. Zullen uiteindelijk wel samen tegen die Patriots gaan strijden, ook al liegt Tom nog over zijn motief.
Hoop dat het een wrap up word. Ben er onderhand wel klaar mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:07 schreef RowanF1 het volgende:
Wat een verschrikkelijk einde weer.. Volgens de wiki nog twee afleveringen..
Ik meen ergens te hebben gelezen dat dit seizoen uit iets van 22 afleveringen bestaat, dus dan hebben we er nog 7 te gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:07 schreef RowanF1 het volgende:
Wat een verschrikkelijk einde weer.. Volgens de wiki nog twee afleveringen..
Ik ook wel, alleen telkens het onvoorspelbare is zo rete irritant.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:33 schreef DaMart het volgende:
Ik vermaak me er ook elke keer nog wel mee hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik er wel nog leuk aan vind is het hele nanobug gebeuren. Maar al die zogenaamde geweldscenes beginnen me de keel uit te hangen.Resistance is futile.
seizoen 1 staat wel op netflix dus die zullen de rechten vast ook wel overnemen voor het 2de seizoenquote:Op zondag 9 maart 2014 23:36 schreef stinkie het volgende:
http://www.televizier.nl/(...)nu-via.3048563.lynkx
Zat me net af te vragen of het nog op tv was. Nee dus. Of je moet er 2.99 voor over hebben.
Ik kijk nog steeds en ep18 wordt volgende week donderdag pas uitgezonden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef Fer het volgende:
Niemand kijkt meer volgens mij, maar waarom kan ik S02E18 nergens vinden. Nu kan ik ook niet kijken.
Zie je wel vaker gebeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:23 schreef Fer het volgende:
Ok.
Op de piratenbaai wordt telkens een bestand gezet dat je verzoekt om een xvid codec te downloaden, maar verwijst naar een stuk malware.
Ik had een buffer van 4 afleveringen opebouwd de afgelopen weken, gisteren een aflevering gestart en na 2 minuten heb ik alle 4 de afleveringen in de trash gedonderd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef Fer het volgende:
Hmmm volgens mij kijkt niemand meer. Maar Charly is nog meer badass geworden met echt bloed op haar gezicht. Helaas veranderd haar moeder nu in een zeikerig kutwijf. WTF...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op donderdag 3 april 2014 19:27 schreef jogy het volgende:
Zie je. Zodra er een aflevering langs komt die eigenlijk gewoon goed in elkaar steekt blijft iedereen weg. Ik had Jason niet verwacht.
ik snap het wel, het grootste deel is onlogisch, matige geacteerd, slecht geschreven en na afloop denk je: wat heb ik nu weer voor onzin bekekenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:31 schreef YoloZwerver het volgende:
Ik vrees alleen wel voor het ergste.
Laten we hopen dat er een 3e seizoen komt in plaats van dat ze een eind breien aan het verhaal en het met seizoen 2 afsluiten.
Ik snap niet dat het programma zo weinig kijkcijfers oplevert. Vind het aardig vergelijkbaar met Lost en die haalde ook de 6 geplande seizoenen.
Dan delen wij die mening niet. Na elke aflevering kan ik niet tot de volgende wachten hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik snap het wel, het grootste deel is onlogisch, matige geacteerd, slecht geschreven en na afloop denk je: wat heb ik nu weer voor onzin bekeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |