Ik vond het vooral vreemd (zie ik vaker in series) dat iedereen zoveel kogels kan afvuren met een pistool, maar misschien is dat wel normaal met moderne wapens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:23 schreef stinkie het volgende:
Viel iemand de inslagrichting op van de kogels die Tom's zoon op die stalen deur afschoot?
Dan zou ik nog maar eens goed kijken, ik zie duidelijk de deuken naar binnen komen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:49 schreef stinkie het volgende:
Wat mee meer opviel was dat er van buitenaf werd geschoten, maar de inslagen van binnenaf kwamen.
twee keer gekeken, zie ze echt naar buiten gaan. Maar morgen nog even op grote scherm kijken voor alle zekerheidquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens goed kijken, ik zie duidelijk de deuken naar binnen komen.
Misschien kun je het op twee manieren (diepte) zien...quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
twee keer gekeken, zie ze echt naar buiten gaan. Maar morgen nog even op grote scherm kijken voor alle zekerheid
Ik zie toch echt een bolling naar binnen toe...quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:58 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Even contrast ook wat aangepast. Je ziet toch wel een "bulge" er om heen dus hij deukt niet in maar uit zoals stinkie al zei.
wel moeilijk te zien overigens,
Ik ook, kan er niets anders van makenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een bolling naar binnen toe...
Sorry dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:42 schreef Kenju het volgende:
Ik zie gewoon een bolling naar binnen. Ik zat op dat moment ook te denken wat het effect zou zijn wanneer je met je hoofd daar tegen de deur aan zou zitten.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, kan er niets anders van maken
Kijk eens naar de schaduwen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral SuperAaron. Heerlijk.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, fffuuu. Gisteren gedownload, hadden ze op eztv de verkeerde achter 't file gezet, zat ik ineens met een csi aflevering opgescheeptnu maar even in de herkansing.
Hier ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, fffuuu. Gisteren gedownload, hadden ze op eztv de verkeerde achter 't file gezet, zat ik ineens met een csi aflevering opgescheeptnu maar even in de herkansing.
Ja! Ik ook! Vooral omdat het zo stormde en de stroom haperdequote:Op vrijdag 8 november 2013 10:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik vond het begin al vreemd maar dacht dat het een flashback was ofzo, tot de intro begon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |