quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:53 schreef Keshet het volgende:
Gulara, je bent gek op HEMA-spullen en 't mag allemaal niet te groot zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat je meedoet!Mag het er dan wel een met Jip & Janneke erop.
![]()
En er ligt hier in de straat wel een platgestampte possum. Die past vast wel in een handzaam pakketje.![]()
Zo eentje liep er van de week nog door ons huis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Zul je zien dat ze ons dit gaat sturen
[ afbeelding ]
Nee, leuk hoor, dat je meedoet! Echt!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:11 schreef Gulara het volgende:
[..]
Zo eentje liep er van de week nog door ons huis.
Nummer negen van de meest dodelijk spinnen in Australië.![]()
Ik zal dit even nuanceren. Hij is namelijk niet giftig, doet een beetje zeer als ze bijten. En ze vinden mensen eerder eng en zijn erg schuchter. Maar ze verstoppen zich graag onder zonnekleppen in de auto. En dan vallen ze naar beneden. Ze zijn nogal, eehm, imposant en dan ontstaan er dodelijk auto-ongelukken.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Klopt.
En waarschuwing voor Hillz: iedereen ziet wie je bij wie uitsluit. Just sayin![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gulara, ik vind het leuk voor je dat je mee kunt doen.
Maar ik ben bang dat je er spijt van gaat krijgen. Weet je het wel heel zeker?
Oh! Dat is veranderd. Believe me. Dat was jaren geleden niet zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Kan iedereen de ingestelde uitsluitingen zien?
Dat kan de organisator zelf instellen op zijn overzichtspagina. De uitsluitingen zijn standaard onzichtbaar voor de groep.
Eens even uitvogelen hoe ik iedereen uit kan sluiten behalve mezelf... Ik wil een koala voor Olli!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:28 schreef Gulara het volgende:
[..]![]()
Jij bent bang voor een schoppende kangoeroe op je deurmat hè?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Gulara, als jij mij hebt, krijg ik dan een kangoeroe?
Ik blijf het proberen, dammit
Valt vies tegen hoor. Ik had me er van tevoren ook veel van voorgesteld. Maar helaas.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij ben jij echt heel leuk in het echt![]()
Zal ik je naam opgeven bij Hillz?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Ik krijg je niet van gedachten veranderd he?
Ze valt hier al best tegen eigenlijk...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Valt vies tegen hoor. Ik had me er van tevoren ook veel van voorgesteld. Maar helaas.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Valt vies tegen hoor. Ik had me er van tevoren ook veel van voorgesteld. Maar helaas.
Valt best tegen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga je nu ook nog je buitenlander kaart inzetten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik bedoel, er doen bijna alleen maar stomme mensen mee, of je stuurt echt een spin mee, of de cadeautjes zijn teleurstellend, en zo kan ik nog wel meer redenen bedenken. Ik zou je terugtrekken nu het nog kan
Wat is een buitenlander kaart?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga je nu ook nog je buitenlander kaart inzetten?
Ik weet niet. Ik zet hem weleens in als ik iets doms doe.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is een buitenlander kaart?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gaan jullie elkaar nou maar gewoon uit de Secret Santa pesten! Spit spot!quote:[quote]Op vrijdag 11 oktober 2013 13:33 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ze valt hier al best tegen eigenlijk...
Dat is ook een hele goede kaart. Die is veel punten waard.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:37 schreef Hilzillah het volgende:
Ik scherm nog steeds met de zwangerschapsdementie kaart
Als ik je een kangoeroe beloof kom je dan in mijn team Coco pesten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Gaan jullie elkaar nou maar gewoon uit de Secret Santa pesten! Spit spot!
Dus dan zou ik de kaart inzetten omdat Gulara een Aussie is?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:35 schreef amaranta het volgende:
Zo kun je ook de 'ja maar ik draag een bril en ik moet echt mijn ogen weer laten nakijken' kaart inzetten. Als je de auto van je man in de prak hebt gereden.
Ligt eraan. Is ie fluffy?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:38 schreef Gulara het volgende:
[..]
Als ik je een kangoeroe beloof kom je dan in mijn team Coco pesten?
Jij gaat nog spijt krijgen van deze opmerkingquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:38 schreef Gulara het volgende:
[..]
Als ik je een kangoeroe beloof kom je dan in mijn team Coco pesten?
Dan wat?quote:
JE kan hem inzetten zoals het jou goeddunkt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dus dan zou ik de kaart inzetten omdat Gulara een Aussie is?
Of heb ik iets stoms gezegd? Maar ik ben geen buitenlander. Wel een limbo. En 1/8 joegoslavisch. Telt dat ook?
Ohhhhh, dat! Idd!! Wat belle zegtquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:39 schreef bellelena het volgende:
[..]
Jaaaaa dan moet jij ook wel weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zég!quote:
Wij allen waren blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zég!
zingt zachtjes: ben ik te min
Gouden sterren?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
JE kan hem inzetten zoals het jou goeddunkt.
Als 'jij woont in het buitenland dus...' kaart.
Als'ik ben 1/8 Joeegoslavisch dus..'kaart.
De limburg kaart is heel speciaal. Die heeft zelfs gouden sterren. Gebruik hem zorgvuldig.
LIGHTBOLP!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:43 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ken je despicable me? Dat Agnes de fluffy unicorn wint...
Het is standaard >25-30 graden tot aan maart of zo. Dus dat scheelt een berg kleren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:43 schreef Sull het volgende:
Gulara wat leuk dat je meedoet!! Nemen jouw bezoekers ook nog kleding mee of hebben ze hun koffer alleen al vol aan jouw verzoeknummers en het SS kado
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
LIGHTBOLP!
Despicable Me is mijn lievelings. Nee mijn állerlievelings.
Heb je zo meteen wat bij te lezen. Dat Secret Santa gebeuren heeft een slowchat jonguh!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:47 schreef Gulara het volgende:
[..]
Oh kut! M'n mail doet het dus niet. Whaaa! Even een nieuwe aanmaken.
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:48 schreef Hilzillah het volgende:
JA! Ook nog even aangeven wie er uitgesloten wil worden... GotC denk ik...
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar als ik nog een bikini moet breien mag ik wel eens gaan opschieten
(Tenminste, ik neen aan dat Gulara geen gepunnikte sjaal hoeft?)
Alle sjaals die hier gehaakt worden gaan mee in de koffer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Doe je er een met een gat bij het kruis. Scheelt weer werk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoezo, wilde je de inschrijving over een uurtje sluiten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Zijn er op dit moment eigenlijk nog twijfelaars wel/niet meedoen?
Ik had behoefte aan consternatiequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hoezo, wilde je de inschrijving over een uurtje sluiten?
Dat kan toch niet want mijn lootje is nog niet ingeleverdquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hoezo, wilde je de inschrijving over een uurtje sluiten?
Limburg is ook buitenlandquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dus dan zou ik de kaart inzetten omdat Gulara een Aussie is?
Of heb ik iets stoms gezegd? Maar ik ben geen buitenlander. Wel een limbo. En 1/8 joegoslavisch. Telt dat ook?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:11 schreef laziness het volgende:
Als je maar geen basboussa pulled Gulara
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:11 schreef laziness het volgende:
Als je maar geen basboussa pulled Gulara
Ja, jij zult nu wel flink balen he?quote:
Wat is een basboussa??quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:14 schreef danic het volgende:
[..]nee!
Wat ik nog gekker vond was dat ze na bijna een jaar nog even opdook, nergens antwoord op gaf en vervolgens weer verdween.
Sowieso ingewikkeld, ik zou me er ook niet aan wagen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:15 schreef _evenstar_ het volgende:
Niet omdat ik gulara niet zou willen maar uhm uk Australië gaat dat niet heul heul duur worden?
Mwoah ze werd best uitgekotst.. Dus die nieuwe verdwijning snap ik wel ansich..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:14 schreef danic het volgende:
[..]nee!
Wat ik nog gekker vond was dat ze na bijna een jaar nog even opdook, nergens antwoord op gaf en vervolgens weer verdween.
Vraag maar aan Rocka!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, jij zult nu wel flink balen he?
[..]
Wat is een basboussa??
JAAAAAAAAAAAAAH! You made my day!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:28 schreef Gulara het volgende:
Uhm... Mag ik onder voorbehoud meedoen?
In principe kunnen we namelijk de post omzeilen door pakketjes mee te laten vliegen.
Één nadeel:
Degene die mij heeft zou dan wel wat sneller z'n pakketje klaar moeten hebben. Het zou dan al over twee weken weg moeten namelijk.
Voordeel, ik ben makkelijk om voor te shoppen. Als je met een blinddoek door de AH of HEMA valt dan ben ik als blij.
En je pakketje vliegt naar de andere kant van de wereld, kei bijzonder!
En degene die ik heb, krijgt Ozziegoodies!
Behalve Spuuglokje, daar ga ik voor knutselen.![]()
Maar onder voorbehoud. Want mocht iemand het echt shit idee vinden om mij te trekken, dan vind ik het echt geen probleem om niet mee te doen hoor.
Maar ik dacht ik gooi het even in de groep, want Secret Santa!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe je er een met een gat bij het kruis. Scheelt weer werk.
Precies. Hoeveel mensen moeten 'm nu nog inkoppen Kolfje Weerwolfje?! Ik ga gewoon je emailadres opzoeken of zo, dan lever ik 'm wel eigenhandig voor je in.quote:
kerstgedachtesquote:
Betaal je ons ticketquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:18 schreef Gulara het volgende:
Oh jongens ik vind het echt kei lief! Ik ben er echt een beetje beduusd van. Goed beduusd wel. Ik glim een beetje, en niet eens van het zweet.![]()
En ik ben niet van plan om een basboussa te pullen.
Nee joh evenstar, je mag het zelf komen brengen.
Ah, goed punt idd, ik zal nog even op zoek gaan naar export product nr 1 als ik jou heb. Goed voor de slapeloze nachten ook!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:24 schreef Gulara het volgende:
En de pakketjes gaan met een chaperonne de wereld over hè?
Oh, heb een hele rel gemist dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Vraag maar aan Rocka!
Nee zij woonde in Canada en er was net zoiets als met Gulara nu aan pakketreizen gebeurd.
Echter liet ze rond SS niks meer van zich horen. En dan maanden lang niet.
Er is gebeld naar iemand waarvan men dacht dat het haar zus was (bleek later ook geloof ik) en die zei haar niet te kennen.
Maanden later dook ze op en was iedereen boos op dr. Haar uitleg was iets in de trant van we zijn verhuisd naar Jordanië en ik beviel rond die tijd. Gewoon geen tijd en internet gehad. Men vond haar uitleg niet voldoende en ze was verbaasd hoe fel iedereen deed en verdween weer gepikeerd.
Zoiets
Wat een belangrijke pakketjes moeten dat zijn, met een heuse chaperonnequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:24 schreef Gulara het volgende:
Ik kan me dat nog herinneren inderdaad. Zo karig. Ik ben alleen niet zwanger. En ik zie mezelf ook nog niet voor december naar Jordanië verhuizen. En de pakketjes gaan met een chaperonne de wereld over hè?
Nou ik werd dus getipt dat er een en ander op de lootjeswebsite stond dus ik was al popcorn aan het pakken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:23 schreef Mineola het volgende:
Basboussa ja, wat een toestand was dat!Those were the days, toen werd er nog gereld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ninja OP-edit: Je staat er al bij! Dus nu kan je niet meer terugquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:34 schreef _Bar_ het volgende:
Ach waarom ook niet al ben ik niet meer zo actief.
ik doe mee!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:34 schreef Mineola het volgende:
GLAPJE! Ik zal een heel lief zacht knuffelig - border security proof - Hema - pakket voor je samenstellen
Met een klein zakje zaadjesZaden mag niet. Geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladepepernoten wel. Hebben we opgezocht.![]()
Klopt...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zaden mag niet. Geloof ik.
Chocoladepepernoten wel. Hebben we opgezocht.
Maar goed dat ik net een gehaakte giraffe dicht maakquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:29 schreef Hilzillah het volgende:
halve kilo wiet in t pakje. Ingenaaid in een gehaakt konijn. Die herhalingen van Border Security zijn zoooooo 2003!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |