quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:53 schreef Keshet het volgende:
Gulara, je bent gek op HEMA-spullen en 't mag allemaal niet te groot zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat je meedoet!Mag het er dan wel een met Jip & Janneke erop.
![]()
En er ligt hier in de straat wel een platgestampte possum. Die past vast wel in een handzaam pakketje.![]()
Zo eentje liep er van de week nog door ons huis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Zul je zien dat ze ons dit gaat sturen
[ afbeelding ]
Nee, leuk hoor, dat je meedoet! Echt!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:11 schreef Gulara het volgende:
[..]
Zo eentje liep er van de week nog door ons huis.
Nummer negen van de meest dodelijk spinnen in Australië.![]()
Ik zal dit even nuanceren. Hij is namelijk niet giftig, doet een beetje zeer als ze bijten. En ze vinden mensen eerder eng en zijn erg schuchter. Maar ze verstoppen zich graag onder zonnekleppen in de auto. En dan vallen ze naar beneden. Ze zijn nogal, eehm, imposant en dan ontstaan er dodelijk auto-ongelukken.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Klopt.
En waarschuwing voor Hillz: iedereen ziet wie je bij wie uitsluit. Just sayin![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gulara, ik vind het leuk voor je dat je mee kunt doen.
Maar ik ben bang dat je er spijt van gaat krijgen. Weet je het wel heel zeker?
Oh! Dat is veranderd. Believe me. Dat was jaren geleden niet zoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Kan iedereen de ingestelde uitsluitingen zien?
Dat kan de organisator zelf instellen op zijn overzichtspagina. De uitsluitingen zijn standaard onzichtbaar voor de groep.
Eens even uitvogelen hoe ik iedereen uit kan sluiten behalve mezelf... Ik wil een koala voor Olli!
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:28 schreef Gulara het volgende:
[..]![]()
Jij bent bang voor een schoppende kangoeroe op je deurmat hè?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Gulara, als jij mij hebt, krijg ik dan een kangoeroe?
Ik blijf het proberen, dammit
Valt vies tegen hoor. Ik had me er van tevoren ook veel van voorgesteld. Maar helaas.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij ben jij echt heel leuk in het echt![]()
Zal ik je naam opgeven bij Hillz?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Ik krijg je niet van gedachten veranderd he?
Ze valt hier al best tegen eigenlijk...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Valt vies tegen hoor. Ik had me er van tevoren ook veel van voorgesteld. Maar helaas.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Valt vies tegen hoor. Ik had me er van tevoren ook veel van voorgesteld. Maar helaas.
Valt best tegen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij ben jij echt heel leuk in het echt![]()
Ga je nu ook nog je buitenlander kaart inzetten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik bedoel, er doen bijna alleen maar stomme mensen mee, of je stuurt echt een spin mee, of de cadeautjes zijn teleurstellend, en zo kan ik nog wel meer redenen bedenken. Ik zou je terugtrekken nu het nog kan
Wat is een buitenlander kaart?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga je nu ook nog je buitenlander kaart inzetten?
Ik weet niet. Ik zet hem weleens in als ik iets doms doe.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is een buitenlander kaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |