Die was hier al voorbijgekomen. Vermakelijk filmpje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:21 schreef BobW het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)1009_cc_boskamp_gijp
Daar zit stiekem, Sierd in.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De gijpvogel staat ook in het commentaarhokkie van het dartsen
Ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga een match op Tinder vragen hoe de dochter van Cor Pot heet. Goed idee?
Poeh. Jij leeft wel erg op het randje, zo'n vrijdag zonder VI maakt mensen suicidaalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
De humor van Koert met jouw looks.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Lijkt me een goeie binnenkomer jaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
Je had het moeten opvolgen met de "WC Pot" anekdote.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We hebben niet hetzelfde gevoel voor humor
Nu moet je zeggen: "Jou ga ik vanavond eens even een lekkere beurt geven!" en je geflirt zal ongetwijfeld beloond worden.quote:
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je had het moeten opvolgen met de "WC Pot" anekdote.
Het is jouw zus niet!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu moet je zeggen: "Jou ga ik vanavond eens even een lekkere beurt geven!" en je geflirt zal ongetwijfeld beloond worden.
Doe nou maar wat ik zeg.quote:
We hadden afgesproken het niet ordinair te makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe nou maar wat ik zeg.
Dat je het graag op z'n hondjes wil doen omdat je er zo leuk bij kan blaffen.
Als je echt wil testen of ze gevoel voor humor heeft moet je vragen wat ze vindt van mannen die hun vrouw slaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We hadden afgesproken het niet ordinair te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |