niks gemerktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Was het eigenlijk in heel Nederland noodweer afgelopen nacht? Het hagelde/regende zo hard dat ik bij wakker worden even dacht dat het huis aan het instorten was.
Ik verwachtte het al, Teeven zou Rutte voor het blok hebben gezet als hij wel proefverlof had toegekend.quote:
Miss is dat een neveneffect van je ernstige slaaptekort die je had opgelopen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Was het eigenlijk in heel Nederland noodweer afgelopen nacht? Het hagelde/regende zo hard dat ik bij wakker worden even dacht dat het huis aan het instorten was.
Begin je jezelf nu ook al dingen in te beelden?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Na die storm ben ik weer terug bij af. Ik was net richting bed, en moest er paar uur later weer uit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss is dat een neveneffect van je ernstige slaaptekort die je had opgelopen.
Ok succes LR. Ik hoop dat je ze van katoen geeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na die storm ben ik weer terug bij af. Ik was net richting bed, en moest er paar uur later weer uit.
Maar he. Ik speel gewoon wat Diablo.
Moet ik meespelen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na die storm ben ik weer terug bij af. Ik was net richting bed, en moest er paar uur later weer uit.
Maar he. Ik speel gewoon wat Diablo.
Oke.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:10 schreef Typisch het volgende:
diablo 3, een van mijn kutste aankopen ooit
1 keer alles doorgespeeld en toen had ik het wel gezien
Ik hoop dat je wat met die info kunt.quote:
En 2 assists.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:13 schreef TwenteFC het volgende:
Castaingos maakt een hattrick, wat een kut team moet dat Georgië zijn.
Bij mij was het ook kortstondig, maar alles krijgt een tweede kans.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:10 schreef Typisch het volgende:
diablo 3, een van mijn kutste aankopen ooit
1 keer alles doorgespeeld en toen had ik het wel gezien
En terecht, beide punten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij was het ook kortstondig, maar alles krijgt een tweede kans.
Behalve Volkert van der G
Behalve marokkanen zoals Badr Hari bedoel jequote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij was het ook kortstondig, maar alles krijgt een tweede kans.
Behalve Volkert van der G
hoe laatquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:25 schreef Smoofie het volgende:
Hallo insom, vanavond Tigers tegen A's.
Doei insom.
nee, het is 11 tegen 11 en het kracht van het team is het teamquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:14 schreef TwenteFC het volgende:
Promes ook 2 goals. Jong Oranje = Jong FC Twente.
stoer doen in leiden, rotterdam en breda in die volgordequote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Watt heb je voor beters te doen dan gvd?
Denswil en Mike zijn toch wel de sterkdragers.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:14 schreef TwenteFC het volgende:
Promes ook 2 goals. Jong Oranje = Jong FC Twente.
Ik hoop dat je wat goede tikken krijgt. Stoer doen is niet meer van deze tijdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
stoer doen in leiden, rotterdam en breda in die volgorde
niet bepaald de goede volgorde danquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onhandige route leg je af zeg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat goede tikken krijgt. Stoer doen is niet meer van deze tijd.
OK OPGEKANJERD DAN GVD!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OK OPGEKANJERD DAN GVD!
WAT DOE JE HIER NOG JE GING TOCH WEG?!Rustig rustig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ga dat wel kijken hopelijk winnen a'squote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2:00 denk ik. 1:00 voor jou dus.
Fano schijnt die hele aanval uit elkaar te hebben geploptquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denswil en Mike zijn toch wel de sterkdragers.
Je trapt weer op mijn tere zieltje knutquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik daar behoefte aan heb weet ik bbwplaza ook wel te vinden hoor. Maar bedankt voor de tip, ik ga er niks mee doen.
En kan je nu weer weg gaan jokkebrok?
Waarom mag hij je niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je trapt weer op mijn tere zieltje knut
Nope.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
konijnenvoer. dönner moet je eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |