Nou nee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij zit gewoon weer te kijken vanavond hoor
Wanneer is het wk Stijn?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond de strijd der Nederlanden.
Darts
GGMM over darten
Ja, idd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
's Middags een tukkie doen is best lekker.
Het hele jaar door darts volgen ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En smiddags een tukkie doen is voor mensen die geen leven hebben
Wat is het verband tussen geen leven hebben en een passie voor iets hebben?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het hele jaar door darts volgen ook.
Een passie om te kijken naar een paar dikke mannen die pijltjes gooien. Oké dat is wel duidelijk lijkt me.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen geen leven hebben en een passie voor iets hebben?
dit doet me weer eens pijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En smiddags een tukkie doen is voor mensen die geen leven hebben
Hier amper regen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Was het eigenlijk in heel Nederland noodweer afgelopen nacht? Het hagelde/regende zo hard dat ik bij wakker worden even dacht dat het huis aan het instorten was.
Ik ben een keer half wakker geworden omdat het zo hard regende.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Was het eigenlijk in heel Nederland noodweer afgelopen nacht? Het hagelde/regende zo hard dat ik bij wakker worden even dacht dat het huis aan het instorten was.
Het gaat niet om de dikke mannen, slap gezwets weer. Het gaat me om het spelletje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een passie om te kijken naar een paar dikke mannen die pijltjes gooien. Oké dat is wel duidelijk lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |