quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.Als je zeker wil zijn dat dat niet gebeurt kun je maar het beste "I love Japan" bij je profiel zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Of 'I love Utrecht' in het Japans.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je zeker wil zijn dat dat niet gebeurt kun je maar het beste "I love Japan" bij je profiel zetten.
Dat is nog beter, dan kun je nooit mer bij hem stuk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of 'I love Utrecht' in het Japans.
私はユトレヒトが大好きquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is nog beter, dan kun je nooit mer bij hem stuk.
Ik hoop het maar. Ik zou niets liever willen dat dat we weer op dezelfde manier verder zouden kunnen gaan als voor dit vervelende incident.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor deze keer zie ik het door de vingers. Denk ik.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
私はユトレヒトが大好き
Watashi wa Yutorehito ga daisuki
Ik ken voor zo ver ik weet mensen persoonlijk die daar wonenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich een mooi plaatsje wonen alleen de verkeerde mensen
Toe maar. Als je niet zo ranzig dik was zou ik je willen aanraken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ken voor zo ver ik weet mensen persoonlijk die daar wonen
Ik ga denk ik liften in japanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Google translate, gotta love it.
Hai. Knut-san.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga denk ik liften in japanIk lees overal dat je toch wel een beetje japans moet kunnen dan dus nog even hard oefenen.
Genki desu Ototo.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ogenki des-wa shinyuu Raja
Als ik daar behoefte aan heb weet ik bbwplaza ook wel te vinden hoor. Maar bedankt voor de tip, ik ga er niks mee doen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:19 schreef xcachet het volgende:
Knut kijk m'n fobo. Er staat ook iets over jou in. Speciaal.
Weet ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb je al gezegd.
Je valt in de herhaling.
Nou nee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij zit gewoon weer te kijken vanavond hoor
Wanneer is het wk Stijn?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond de strijd der Nederlanden.
Darts
GGMM over darten
Ja, idd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
's Middags een tukkie doen is best lekker.
Het hele jaar door darts volgen ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En smiddags een tukkie doen is voor mensen die geen leven hebben
Wat is het verband tussen geen leven hebben en een passie voor iets hebben?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het hele jaar door darts volgen ook.
Een passie om te kijken naar een paar dikke mannen die pijltjes gooien. Oké dat is wel duidelijk lijkt me.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen geen leven hebben en een passie voor iets hebben?
dit doet me weer eens pijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En smiddags een tukkie doen is voor mensen die geen leven hebben
Hier amper regen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Was het eigenlijk in heel Nederland noodweer afgelopen nacht? Het hagelde/regende zo hard dat ik bij wakker worden even dacht dat het huis aan het instorten was.
Ik ben een keer half wakker geworden omdat het zo hard regende.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Was het eigenlijk in heel Nederland noodweer afgelopen nacht? Het hagelde/regende zo hard dat ik bij wakker worden even dacht dat het huis aan het instorten was.
Het gaat niet om de dikke mannen, slap gezwets weer. Het gaat me om het spelletje.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een passie om te kijken naar een paar dikke mannen die pijltjes gooien. Oké dat is wel duidelijk lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |