Ze doet gewoon haar werk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:49 schreef Ooi86 het volgende:
Jezus, die Ficq is echt een achtebakse trut zeg! Estelle kan eerst een half jaar lang niet getuigen omdat ze het zooooo zwaar heeft, maar volgens Ficq MOET Everink aanwezig zijn bij de zitting. God, die vrouw is echt erg.
Hij komt uit het ghetto van Amsterdam, valt niet mee. En natuurlijk cultuurverschillen, worsteling met identiteit en de alphmannetjes die hem uitdagen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:56 schreef barca1971 het volgende:
Hahha achter gesloten deuren?? Zijn achtergrond bespreken??
Pfff dadelijk heeft Badr het altijd zo slecht gehad en valt hem dus niks te verwijten uiteindelijk..
Ficq pakt werkelijk alles aan hoor
Kickboksen toch ?quote:
Nee, ze gedraagt zich belachelijk. Als advocaat kan je heus nog wel een beetje waardigheid opbrengen.quote:
Geeft toch de denken. Heeftvze dan geen echte stok om mee te slaan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:56 schreef barca1971 het volgende:
Pfff dadelijk heeft Badr het altijd zo slecht gehad en valt hem dus niks te verwijten uiteindelijk..
Je moet komen als je bent opgeroepen om te getuigen. Wat bij Everink het geval was. Maar vanwege gezondheidstoestanden beslist de rechtbank of je wel of niet moet verschijnen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:53 schreef barca1971 het volgende:
Je zal maar slachtoffer zijn idd, lig je compleet in puin,voet half aan je lijf en dan moet je van mevr komen.
Ben je dat als slachtoffer eigenlijk verplicht?
En idd, weer Estelle die het altijd zó moeilijk heeft, met wat? Dat ze geen dagelijkse beurt van Badr kreeg toen hij vast zat. Blijft krom dat zij als 1 van de getuigen er maandenlang mee weg kwam om te zwijgen en dat je als slachtoffer dit voor je kiezen krijgt..
http://www.rechtspraak.nl(...)een-strafproces.aspxquote:Als u bent opgeroepen als getuige in een strafzaak bent u verplicht om te komen. Als u bang bent dat uw gezondheidstoestand ernstig in gevaar komt door het afleggen van een verklaring op de rechtszitting, kunt u dat vertellen aan de officier van justitie en de rechtbank. De rechtbank beslist uiteindelijk of u wel of niet op de rechtszitting moet verschijnen en kan in het uiterste geval uw medebrenging gelasten (u wordt dan opgehaald door de politie).
Lekken is een misdrijf, staat een straf op...dan zit je client niet in de bak, maar iemand andersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:14 schreef Markeerstift het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als iemand uit team Badr het dossier heeft gelekt? Als het lekken van info zorgt voor strafvermindering, dan regel je dat toch elke keer?
Ik heb het weekend de docu 'de verdediging Robert M' gezien (die man die verkeerde dingen met kinderen deed). De docu ging over de advocaten van M.. Kan je een beetje zien hoe zij daarmee omgaan, wat dat opriep bij de samenleving enzo (doodsbedreigingen, het wel of niet bekijken van de beelden die M heeft gemaakt, hoe ze naar een cliënt kijken enzovoort). Ben eigenlijk nu wel benieuwd of ze juist door zo'n zaak minder cliënten trekken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:16 schreef WRH het volgende:
vind het ook walgelijk van dit soort advocaten maar tegelijkertijd snap ik het ook wel weer:
haar naam is gevestigd, iedereen weet wie ze is en als ze hier voor elkaar krijgt aan vrijpleiten of strafvermindering of wat dan ook dan hoeft ze echt de rest van haar carrière niet meer na te denken over werk en staan de klanten met opengetrokken portemonnee in de rij.
en zij kan het naar zichzelf ook verkopen als; ze verdedigt iemand alleen maar, doet gewoon haar werk, zij is niet degene geweest die er op los geslagen heeft.
Ik vond die documentaire heel mooi omdat ze zo duidelijk ervoor stonden dat iedereen recht heeft op een eerlijke rechtsgang. Dat was het hele uitgangspunt om de zaak aan te nemen maar je zag ook dat ze de daden zelf niet goed keurden. Toch keken ze er heel zakelijk en feitelijk naar en als ik ooit een misdrijf zou plegen zou ik het heel prettig vinden om zo'n advocaat te hebben..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb het weekend de docu 'de verdediging Robert M' gezien (die man die verkeerde dingen met kinderen deed). De docu ging over de advocaten van M.. Kan je een beetje zien hoe zij daarmee omgaan, wat dat opriep bij de samenleving enzo (doodsbedreigingen, het wel of niet bekijken van de beelden die M heeft gemaakt, hoe ze naar een cliënt kijken enzovoort). Ben eigenlijk nu wel benieuwd of ze juist door zo'n zaak minder cliënten trekken.
Ja, ik vind ook zeker dat ze recht hebben op een advocaat. Belachelijk dat advocaten die dergelijke zaken aannemen, dit dikwijls met bedreigingen moeten bekopen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:26 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik vond die documentaire heel mooi omdat ze zo duidelijk ervoor stonden dat iedereen recht heeft op een eerlijke rechtsgang. Dat was het hele uitgangspunt om de zaak aan te nemen maar je zag ook dat ze de daden zelf niet goed keurden. Toch keken ze er heel zakelijk en feitelijk naar en als ik ooit een misdrijf zou plegen zou ik het heel prettig vinden om zo'n advocaat te hebben..
Heel mooi dat dat er advocaten zijn die het doen/willen doen/kunnen doen (alhoewel 1 zei dat hij het achteraf niet zou hebben gedaan als hij wist wat voor tijd er allemaal in zat, want laten we eerlijk zijn, dan is het dossier van Badr maar een klein boekje in vergelijking met het papierwerk van M.). En als ik ooit een advocaat nodig zou hebben hoop ik ook dat hij/zij alles voor mij zou doen. Maar ik weet niet of ik zomaar iedereen als advocaat zou willen. Ik zou er persoonlijk wel moeite mee hebben als zij Robert M of bv Dutroux of een ander persoon die iets met kinderen te maken heeft zouden hebben bijgestaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:26 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik vond die documentaire heel mooi omdat ze zo duidelijk ervoor stonden dat iedereen recht heeft op een eerlijke rechtsgang. Dat was het hele uitgangspunt om de zaak aan te nemen maar je zag ook dat ze de daden zelf niet goed keurden. Toch keken ze er heel zakelijk en feitelijk naar en als ik ooit een misdrijf zou plegen zou ik het heel prettig vinden om zo'n advocaat te hebben..
Moeilijke jeugd, bladieblaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:56 schreef barca1971 het volgende:
250 (in 2008/2010)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ficq verdient, wat, 300 per uur en een fatsoenlijk kappertje kon er niet af?
http://www.blikopdewereld(...)ocaat-benedicte-ficqquote:Een belangrijke ervaring als advocaat had ik op straat. Ik liep door het Vondelpark met een paar vrienden. We zagen een man, een vrouw en een kindje in een kinderwagen. Die man was de vrouw zwaar aan het mishandelen. Het kindje gilde van angst. Het was afschuwelijk. We hebben de politie gebeld, en later zeiden mijn vrienden, heel emotioneel: En zon klootzak ga jij zeker verdedigen, hè? Nee, zei ik. Dat kind ga ik verdedigen. Want dat is waar alle ellende steeds vandaan komt. Zon kind ziet dat geweld gebeuren, gaat het normaal vinden in een fase waarin de gewetensfunctie wordt gevormd, en heeft een grote kans om later zelf gewelddadig te worden. Waarmee ik niet wil zeggen dat iedereen die een rotjeugd heeft gehad later ontspoort.
Ik herinner me nog goed mijn allereerste moordzaak. Ik was stagiaire. Het ging om een jongen die was opgevoed door een prostituee. Hij werd als klein kind verwaarloosd en mishandeld door zijn moeder. Ze liet hem alleen achter als ze naar haar werk ging. Op zijn zeventiende is hij, geïnspireerd door de film Helter Skelter over Charles Manson, een oefenmoord gaan plegen op zijn buurman. Het was een afschuwelijk wrede moord. Toen heb ik voor het eerst ervaren wat het met je doet als je kapot gemaakt bent in de jaren die ertoe doen. Dáár moet je dus geld in pompen, in de jaren die ertoe doen. Zorgen dat je een systeem hebt waarmee zon gezin erbij gehaald wordt, dat er iets gebeurt als het mis dreigt te gaan. Mensen doen in onvermogen hun kinderen verschrikkelijke dingen aan, en die kinderen worden gewoon crimineel. Ik heb die jongen gevraagd wat hij voelde toen hij die buurman vermoordde, die maar niet doodging. Helemaal niks, zei hij. Hij had geen gevoel meer, dat was vernietigd in zijn vroege jeugd.
Badr Hari in combinatie met deze rechtzaak? Of ook met boksen en Estelle? Want anders geeft het denk ik een vertekend beeld..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zeg soms sla je een beetje door hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ficq verdient, wat, 300 per uur en een fatsoenlijk kappertje kon er niet af?
Dan moet ze maar een paraplu kopenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg soms sla je een beetje door hoorWeet je wat voor pleurisweer het de halve dag is? Het plenst, daar krijg je vanzelf zo'n coupe hoosbui van
Hoost het? Hier schijnt al de hele dag een heerlijk herfstzonnetjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ja zeg soms sla je een beetje door hoor Weet je wat voor pleurisweer het de halve dag is? Het plenst, daar krijg je vanzelf zo'n coupe hoosbui van
Alles, het geeft geen vertekend beeld want zo staat het er ook: vermeldingen 'Badr Hari'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:39 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Badr Hari in combinatie met deze rechtzaak? Of ook met boksen en Estelle? Want anders geeft het denk ik een vertekend beeld..
ja true, maar ik dacht dat dit grafiekje door de verdediging wordt gebruikt als bewijs voor media hetze en dan is het wel vertekend omdat hij deels zelf ook publiciteit op zoekt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Alles, het geeft geen vertekend beeld want zo staat het er ook: vermeldingen 'Badr Hari'
die heeft altijd zon plekkop hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg soms sla je een beetje door hoorWeet je wat voor pleurisweer het de halve dag is? Het plenst, daar krijg je vanzelf zo'n coupe hoosbui van
Niet in Ibiza iigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:46 schreef WRH het volgende:
vraag mij af waar estelle is. ok, ze heeft het enorm druk vandaag met de scheiding en is dus daarom niet bij de rechtbank maar waar zou ze nu dan wel zijn?
quote:Estelle Cruijff onopvallend bij rechtbank
van onze redactie
AMSTERDAM -
Estelle Cruijff heeft haar vriend Badr Hari donderdagochtend voor de rechtszaak in Amsterdam een hart onder de riem gestoken.
Badr belaagd bij aankomst rechtbank
Estelle zette Badr onopvallend af nabij de Parnassusweg in Amsterdam-Zuid waar de rechtbank is. De inhoudelijke behandeling van de strafzaak tegen de sportman is daar van start gegaan.
De twee wonen in de buurt van de rechtbank. Badr werd direct belaagd toen hij aankwam bij de rechtbank met zijn advocate Bénédicte Ficq. Eerder vandaag gingen geruchten dat Estelle momenteel op Ibiza zou verblijven.
Voorlopig hoogtepunt in de berichtgeving is in november 2012 (111 vermeldingen) nadat Badr Hari werd gearresteerd (28 oktober) vanwege verdenking van de mishandeling van zakenman Koen Everink.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:58 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
ja true, maar ik dacht dat dit grafiekje door de verdediging wordt gebruikt als bewijs voor media hetze en dan is het wel vertekend omdat hij deels zelf ook publiciteit op zoekt.
Wat was er 28 oktober dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:04 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Voorlopig hoogtepunt in de berichtgeving is in november 2012 (111 vermeldingen) nadat Badr Hari werd gearresteerd (28 oktober) vanwege verdenking van de mishandeling van zakenman Koen Everink.
[ afbeelding ]
Broodje was in november (9 november uit de bak, 12 er weer in)quote:
hij is goedquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:20 schreef piglet het volgende:
"Elk dingetje dat ik zeg wordt uitvergroot, uit verband getrokken of zelfs verzonnen", zegt #BadrHari
Er klopt iets niet in deze zin
Misschien probeert ze haar eigen imago zo hoog mogelijk te houden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:02 schreef WRH het volgende:
ik vind het maar raar, niet bij je vent zijn op zo'n moment.
twitter:AT5 twitterde op donderdag 10-10-2013 om 13:38:37Hari's ex-vriendin Rosa: 'Hij vernielde kleding, schoenen en ging compleet door het lint. Ben bont en blauw geslagen' http://t.co/YJ0XrqMjE9 reageer retweet
twitter:AT5 twitterde op donderdag 10-10-2013 om 13:40:42Volgens Rosa was haar nieuwe relatie met kickbokser Hesdy Gerges de reden dat hij zo door het lint ging http://t.co/YJ0XrqMjE9 reageer retweet
Ehmmm ze woonden toch niet samen??? zwijgen doe je alleen maar als je bang bent dat bij de ondervraging van de advocaat vd wederpartij, je door de mand valt. Je hoeft immers niet te zwijgen als je weet wat je wel en niet hebt gedaan en als je niks te vrezen hebt. Ik hoop dat ze verder wel beseffen dat de vele media waar hij zo onder zou lijden, ook vaak door hem zélf wordt opgezocht, het was ook Badr zelf die na sensation pagina groot in de krant stond te liegen met foto's erbij en hoe erg het wel niet was dat 'ze' altijd hem moesten hebben, de media zoekt zowel hij als Estelle graag zelf op als het hen uitkomtquote:
Want Bénédicte was nog niet bekend?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:16 schreef WRH het volgende:
vind het ook walgelijk van dit soort advocaten maar tegelijkertijd snap ik het ook wel weer:
haar naam is gevestigd, iedereen weet wie ze is en als ze hier voor elkaar krijgt aan vrijpleiten of strafvermindering of wat dan ook dan hoeft ze echt de rest van haar carrière niet meer na te denken over werk en staan de klanten met opengetrokken portemonnee in de rij.
en zij kan het naar zichzelf ook verkopen als; ze verdedigt iemand alleen maar, doet gewoon haar werk, zij is niet degene geweest die er op los geslagen heeft.
Bij het stuk over z'n eigen mishandeling blijft hij stil trouwenstwitter:OdeFuyk twitterde op donderdag 10-10-2013 om 13:45:57@SaskiaBelleman hoe durft ie. We hebben haar zelf bont en blauw gezien! reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 10-10-2013 om 14:29:41Zaak geschorst tot morgen 9 uur, dan nog 2 andere feiten, en rond 10 uur start bespreking mishandeling Koen Everink. #BadrHari reageer retweet
Ja, en ze kan het natuurlijk ook nooit goed doen. Als ze wel komt, is ze vast te glamoureus gekleed of juist te slonzig..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien probeert ze haar eigen imago zo hoog mogelijk te houden.
Ergens kan ik het me wel voorstellen.
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 10-10-2013 om 11:52:13Rechtbank vindt dat diagnose psychiater dat confrontatie met feiten te zwaar voor Everink is, legitiem. #BadrHari reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 10-10-2013 om 11:11:16Gezondheid Everink komt in gevaar door verschijnen op zitting, heeft psychiater gezegd, volgens OM. #BadrHari reageer retweet
De aanklacht noemt het een zware mishandeling, maar enig bewijs daarvoor is een pinggesprek.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:52 schreef barca1971 het volgende:
De Fuyk, die is not amused, kan me voorstellen dat als je zelf de gevolgen van zijn aanval hebt gezien je redelijk pissed bent
Er is geen hard bewijs van een zware mishandeling (foto/doktersverklaring).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
Dat ze zegt dat ze het misschien wel had verdiend, is imo geen verzachtende omstandigheid maar eerder een teken van een verwrongen, treurig zelfbeeld.
Want als iemand bont en blauw geslagen is, maar niet naar de dokter gaat dan telt het niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:06 schreef schizovreemd het volgende:
De aanklacht is zware mishandeling, dat zal je toch op meer manieren moeten kunnen merken dan alleen blauwe plekken?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:45 schreef schizovreemd het volgende:
Ik liep nog even langs om gedag te zwaaien en Badr zei tegen Ficq kijk daar heb je Schizo van fok![]()
[ afbeelding ]
Leco zal het niet doenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
zo, die Ficq kan wel een stylist, kapper EN plastisch chirurg gebruiken, zou Leco zeggen.
Dat scheelt ik zou er verder geen punt van makenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:04 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Er is geen hard bewijs van een zware mishandeling (foto/doktersverklaring).
Badr schijnt vooral spullen te hebben gesloopt die hij haar zelf gegeven had, ze noemt zelf het 'vreemdgaan' als reden, ik denk dat ze op die vernielingen doelt en dat er mogelijk helemaal geen mishandeling geweest is, tenminste niet waarneembaar voor degene die haar daags na het pinggesprek zag.
Echt?! Wat een arrogantiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:46 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft echt overal schijt aan. Zag je hem wegrijden achterop een motor van een bevriende crimineel? Zonder helm, terwijl het er barstte van de politie.
quote:
Nee niet gezien maar ben wel reuze benieuwd, waar is/was het te zien dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:46 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft echt overal schijt aan. Zag je hem wegrijden achterop een motor van een bevriende crimineel? Zonder helm, terwijl het er barstte van de politie.
En ook nog op het fietspadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:46 schreef beequeen het volgende:
Vanaf 6.30quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:20 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Nee niet gezien maar ben wel reuze benieuwd, waar is/was het te zien dan?
En wie is die bevriende crimineel dan?
Was op het journaalquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:20 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Nee niet gezien maar ben wel reuze benieuwd, waar is/was het te zien dan?
En wie is die bevriende crimineel dan?
Die is wel met meer in verband gebracht dan met Mierenmet en die kogels vlogen vast ook niet voor niks door zijn huis en lijf en ledenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:33 schreef kvd het volgende:
[..]
En de 'crimineel' is een fotograaf (Ferry de Kok) die in verband is gebracht met Mieremet. Dus zelf geen crimineel
Door zijn hoofd. Sjesus ik heb de foto's gezien.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die is wel met meer in verband gebracht dan met Mierenmet en die kogels vlogen vast ook niet voor niks door zijn huis en lijf en leden
Maar tegenwoordig vooral paparazzi idd.
Dat heb ik niet meegekregen, dat zeiden ze volgens mij ook niet bij Boulevardquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:00 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die is wel met meer in verband gebracht dan met Mierenmet en die kogels vlogen vast ook niet voor niks door zijn huis en lijf en leden
Maar tegenwoordig vooral paparazzi idd.
Badr is slim op zijn manier. Scholing heeft hij niet uit kunnen zitten. Dat lag aan hem.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:54 schreef barca1971 het volgende:
Voor iemand die zegt zijn leven gebeterd te hebben en dat ze hem nooit meer in de rechtbank zullen zien, doet Badr nog steeds domme dingen....en niet na een paar jaar, nee hij komt buiten de rechtbank en doet het meteen weer en met niet zo'n lief type ( hij had toch ook afstand genomen van 'foute' mensen )
Ferry de Kok is geen onschudige padvinder....quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Vanaf 6.30
http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/crime/rechtszaak-badr-hari
En de 'crimineel' is een fotograaf (Ferry de Kok) die in verband is gebracht met Mieremet. Dus zelf geen crimineel
dat was mij inmiddels al duidelijk gemaaktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ferry de Kok is geen onschudige padvinder....
Tenminste, volgens mij vliegen bij onschuldige padvinders de kogels niet door de ramen.
Deze is leuk: http://www.hpdetijd.nl/20(...)-altijd-raak-schiet/
Ferry heeft zijn leven ook gebeterd en als BNer kan je beter maar vrienden zijn met Ferry, want hij is er 'op de een of andere manier' goed in de andere rioolfotografen op afstand te houden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:54 schreef barca1971 het volgende:
Voor iemand die zegt zijn leven gebeterd te hebben en dat ze hem nooit meer in de rechtbank zullen zien, doet Badr nog steeds domme dingen....en niet na een paar jaar, nee hij komt buiten de rechtbank en doet het meteen weer en met niet zo'n lief type ( hij had toch ook afstand genomen van 'foute' mensen )
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:45 schreef schizovreemd het volgende:
Ik liep nog even langs om gedag te zwaaien en Badr zei tegen Ficq kijk daar heb je Schizo van fok![]()
[ afbeelding ]
Koen Everink wilde dat ook niet, Badr.quote:Badr Hari: 'Ik wil niet bloeden' AMSTERDAM - Hield Badr Hari gisteren in de rechtbank zijn kaken nog stijf op elkaar, bij aanvang van de tweede procesdag heeft de geplaagde kickbokser toch een korte verklaring afgelegd. De 28-jarige Hari zei zijn excuses te willen aanbieden aan de mensen die hij iets heeft aangedaan. ,,Ik heb enorm spijt. Ik wil alleen niet bloeden voor wat ik niet heb gedaan."
Foto: ANP
Hari reageerde daarmee op wat er sinds donderdag is gezegd en geschreven in de media over het feit dat hij zich tijdens het proces op zijn zwijgrecht beroept, zei hij. Hari wil degenen die hem van zijn voetstuk willen zien vallen ,,niet voeden", herhaalde hij vrijdag. ,,Maar dat betekent niet dat ik mijn verantwoordelijkheid niet neem."
Naar verwachting bespreekt de rechter vandaag het dossier rond de poging tot doodslag op zakenman Koen Everink tijdens dancefestijn Sensation in juli vorig jaar.
Donderdag behandelde de rechter de meeste andere punten op de aanklacht tegen Hari. Dit nam slechts korte tijd in beslag omdat Hari zich op zijn zwijgrecht beriep en niets meer wilde verklaren.
Het aftuigen van Koen Everink in een skybox van de Amsterdam ArenA is de meest in het oog lopende beschuldiging van justitie aan het adres van de vechtsporter. Everink liep zwaar letsel op. In het vooronderzoek heeft Hari gezegd dat hij de zakenman slechts één klap heeft gegeven.
Het tv-programma Brandpunt Reporter wijdde onlangs een uitzending aan dit incident. De programmamakers bleken over het volledige onderzoeksdossier te beschikken. De rijksrecherche zoekt uit of deze stukken door politie of justitie zijn gelekt. Dat zou gevolgen kunnen hebben voor de strafzaak.
Everink heeft laten weten dat hij het psychisch niet aankan tijdens het proces te getuigen. In eerdere verklaringen wijst hij Hari als een van de schuldigen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |