250 (in 2008/2010)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ficq verdient, wat, 300 per uur en een fatsoenlijk kappertje kon er niet af?
http://www.blikopdewereld(...)ocaat-benedicte-ficqquote:Een belangrijke ervaring als advocaat had ik op straat. Ik liep door het Vondelpark met een paar vrienden. We zagen een man, een vrouw en een kindje in een kinderwagen. Die man was de vrouw zwaar aan het mishandelen. Het kindje gilde van angst. Het was afschuwelijk. We hebben de politie gebeld, en later zeiden mijn vrienden, heel emotioneel: En zon klootzak ga jij zeker verdedigen, hè? Nee, zei ik. Dat kind ga ik verdedigen. Want dat is waar alle ellende steeds vandaan komt. Zon kind ziet dat geweld gebeuren, gaat het normaal vinden in een fase waarin de gewetensfunctie wordt gevormd, en heeft een grote kans om later zelf gewelddadig te worden. Waarmee ik niet wil zeggen dat iedereen die een rotjeugd heeft gehad later ontspoort.
Ik herinner me nog goed mijn allereerste moordzaak. Ik was stagiaire. Het ging om een jongen die was opgevoed door een prostituee. Hij werd als klein kind verwaarloosd en mishandeld door zijn moeder. Ze liet hem alleen achter als ze naar haar werk ging. Op zijn zeventiende is hij, geïnspireerd door de film Helter Skelter over Charles Manson, een oefenmoord gaan plegen op zijn buurman. Het was een afschuwelijk wrede moord. Toen heb ik voor het eerst ervaren wat het met je doet als je kapot gemaakt bent in de jaren die ertoe doen. Dáár moet je dus geld in pompen, in de jaren die ertoe doen. Zorgen dat je een systeem hebt waarmee zon gezin erbij gehaald wordt, dat er iets gebeurt als het mis dreigt te gaan. Mensen doen in onvermogen hun kinderen verschrikkelijke dingen aan, en die kinderen worden gewoon crimineel. Ik heb die jongen gevraagd wat hij voelde toen hij die buurman vermoordde, die maar niet doodging. Helemaal niks, zei hij. Hij had geen gevoel meer, dat was vernietigd in zijn vroege jeugd.
Badr Hari in combinatie met deze rechtzaak? Of ook met boksen en Estelle? Want anders geeft het denk ik een vertekend beeld..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zeg soms sla je een beetje door hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ficq verdient, wat, 300 per uur en een fatsoenlijk kappertje kon er niet af?
Dan moet ze maar een paraplu kopenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg soms sla je een beetje door hoorWeet je wat voor pleurisweer het de halve dag is? Het plenst, daar krijg je vanzelf zo'n coupe hoosbui van
Hoost het? Hier schijnt al de hele dag een heerlijk herfstzonnetjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ja zeg soms sla je een beetje door hoor Weet je wat voor pleurisweer het de halve dag is? Het plenst, daar krijg je vanzelf zo'n coupe hoosbui van
Alles, het geeft geen vertekend beeld want zo staat het er ook: vermeldingen 'Badr Hari'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:39 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Badr Hari in combinatie met deze rechtzaak? Of ook met boksen en Estelle? Want anders geeft het denk ik een vertekend beeld..
ja true, maar ik dacht dat dit grafiekje door de verdediging wordt gebruikt als bewijs voor media hetze en dan is het wel vertekend omdat hij deels zelf ook publiciteit op zoekt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Alles, het geeft geen vertekend beeld want zo staat het er ook: vermeldingen 'Badr Hari'
die heeft altijd zon plekkop hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zeg soms sla je een beetje door hoorWeet je wat voor pleurisweer het de halve dag is? Het plenst, daar krijg je vanzelf zo'n coupe hoosbui van
Niet in Ibiza iigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:46 schreef WRH het volgende:
vraag mij af waar estelle is. ok, ze heeft het enorm druk vandaag met de scheiding en is dus daarom niet bij de rechtbank maar waar zou ze nu dan wel zijn?
quote:Estelle Cruijff onopvallend bij rechtbank
van onze redactie
AMSTERDAM -
Estelle Cruijff heeft haar vriend Badr Hari donderdagochtend voor de rechtszaak in Amsterdam een hart onder de riem gestoken.
Badr belaagd bij aankomst rechtbank
Estelle zette Badr onopvallend af nabij de Parnassusweg in Amsterdam-Zuid waar de rechtbank is. De inhoudelijke behandeling van de strafzaak tegen de sportman is daar van start gegaan.
De twee wonen in de buurt van de rechtbank. Badr werd direct belaagd toen hij aankwam bij de rechtbank met zijn advocate Bénédicte Ficq. Eerder vandaag gingen geruchten dat Estelle momenteel op Ibiza zou verblijven.
Voorlopig hoogtepunt in de berichtgeving is in november 2012 (111 vermeldingen) nadat Badr Hari werd gearresteerd (28 oktober) vanwege verdenking van de mishandeling van zakenman Koen Everink.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:58 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
ja true, maar ik dacht dat dit grafiekje door de verdediging wordt gebruikt als bewijs voor media hetze en dan is het wel vertekend omdat hij deels zelf ook publiciteit op zoekt.
Wat was er 28 oktober dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:04 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Voorlopig hoogtepunt in de berichtgeving is in november 2012 (111 vermeldingen) nadat Badr Hari werd gearresteerd (28 oktober) vanwege verdenking van de mishandeling van zakenman Koen Everink.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |