Deel 2.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:58 schreef sp3c het volgende:
Kitana is toch veel later pas?
deel 22 ofzo
Oh zou dat het zijn, dat ik mezelf hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
En aangezien jij nogal veel piept.
Als ik muziek in heb val ik altijd vanzelf in slaap.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
Oordopjes doe ik ook altijd in trouwens, helpt niet. Want sommige geluiden hoor je dan toch nog.
Dan ga ik nog even door met mijn slaapverwekkende posts.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
als ik niet kan slapen dan blijf ik meestal gewoon fok!ken
Zal lekker liggen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
Oordopjes doe ik ook altijd in trouwens, helpt niet. Want sommige geluiden hoor je dan toch nog.
Geen idee wie het is maar inderdaad.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:02 schreef arjan1112 het volgende:
zou het wel wat vinden als stegeman zelf word opgepakt
Ik ga meestal naar bed en dan pas merk ik: oh ik kan niet slapen. Maar ja, om er dan weer helemaal uit te gaan en mijn laptop aan te doen...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
als ik niet kan slapen dan blijf ik meestal gewoon fok!ken
Nee dat voel je niet hoor. En ik ben er juist mee begonnen OMDAT ik steeds wakker werd van de geluiden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal lekker liggen.
Misschien kan je daarom niet slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |