17 minuten te vroegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:41 schreef ToT het volgende:
En dat alternatief is bij deze afgelopen!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:42 schreef ToT het volgende:
Schijt, moet ik die vis weer een trap verkopen.
Waarom heb ik nu een hele gekke associatie met iets met kruizen en zoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:43 schreef ToT het volgende:
Dit is wel een heel weird, fucked up nummer.
Volgens mij is het een soort moderne variatie op de Bijbelse tekst over De Dag Des Oordeels.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een hele gekke associatie met iets met kruizen en zo
Er zijn toch ook een paar gothic nummers gemaakt aan de hand van de Carmina Burana?quote:
Ja, KKK of Neo-N dan, vermoed ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is het een soort moderne variatie op de Bijbelse tekst over De Dag Des Oordeels.
Ehhhh weet ik zo gauw even niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn toch ook een paar gothic nummers gemaakt aan de hand van de Carmina Burana?
Ja dat is volgens dit nummer dus de ondergang van de wereld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, KKK of Neo-N dan, vermoed ik
Show ideetje voor mijquote:
Zie je wel, daardoor wist ik het dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:49 schreef ToT het volgende:
Oh wacht ja: Therion heeft er een versie van. Heb ik een tijdje geleden ook al eens laten horen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou niemand naar jou luisteren?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie je wel, daardoor wist ik het dus
Maar nee, geen hond die toch naar mij gaat luisteren, ik heb een echt erg goede uitvoering van de Carmina hier liggen. Lijkt mij wel wat 30 sec origineel en vervolgens moderne uitvoering draaien
Omdat iedereen na 10 minuten Carmina variaties al weer liever series gaat kijkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom zou niemand naar jou luisteren?
LOLquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat iedereen na 10 minuten Carmina variaties al weer liever series gaat kijken
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is weer zo'n * MaryMouse geeft 'zanger' maar een keeltabletje moment
Oeps, goed dat je mij corrigeertquote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
Ik begin nu toch wel in spanning te geraken of ik uberhaupt mijn eerste aan iemand beloofde show wel zal kunnen draaien. Rob probeert denk ik op dit moment via Packet Radio contact te krijgen met R49
Als morgen Gup het nog niet heeft overgenomen stuur ik Hiryu wel even een pm-etje. Misschien dat hij in de logs kan zien waardoor het overnemen van Gup niet goed gaat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:58 schreef ToT het volgende:
Mocht Gup het nu niet overnemen, dan geef ik het ff op hoor.
Als er morgenochtend dan nog steeds geen muziek is, gooi ik wel weer een rijtje in VDJ.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als morgen Gup het nog niet heeft overgenomen stuur ik Hiryu wel even een pm-etje. Misschien dat hij in de logs kan zien waardoor het overnemen van Gup niet goed gaat.
Lang verhaal: http://en.wikipedia.org/wiki/Packet_radioquote:
Ah tof!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lang verhaal: http://en.wikipedia.org/wiki/Packet_radio
Kort verhaal: via radiogolven internetverbinding opzetten
Ik geloof het wel, heb er net mijn slaapmutsje ingetraptquote:
Nah evengoed een louzy overgangquote:
Ik ben blij dat je je weer wél wat beter voeltquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:07 schreef ToT het volgende:
Pfff ik voel me ondertussen weer een stukje beter.
Ik was vanavond goed opgefokt: paar bakken koffie gedronken (thuis 2, toen 1 met mijn begeleidster) en vervolgens nog eentje bij een buurman. Lijkt niet veel, maar ik ben gevoelig voor cafeïne.
En vervolgens lichamelijke arbeid verricht (takken knippen en zagen voor kachelhout), waar ik vaak ook opgefokt door raak. Ook contact met meerdere mensen die ik niet ken.
Al met al allemaal factoren die voor mij niet echt prettig zijn!
Ik had dan dus ook ÉCHT ff geen fijne avond vanavond!
Ach was ook wel weer fijn om te doen hoor!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je weer wél wat beter voelt
Vervelende van internet is, je ziet niet hoe opgefokt, of slecht in zijn vel een ander zit En soms kan dan wat een ander post je avond nog verder verpesten![]()
dat je dan toch nog bereid was om GUP te reanimeren
We houden Gup even in de gaten, als het echt te erg wordt, dat gup niet meer wilt meedoen, pm ik de big bossquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach was ook wel weer fijn om te doen hoor!Muziek luisteren die ik zelf mooi vind, en positieve feedback krijgen!
't is het enige nummer van Marlene wat GUP kentquote:
nééquote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:16 schreef ToT het volgende:
Goh, zit je in Gup te rommelen, broertje?
David Bowie - Plan [Bonus Track]quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:16 schreef ToT het volgende:
Goh, zit je in Gup te rommelen, broertje?
wel baas dat ie in gup zitquote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
David Bowie - Plan [Bonus Track]
Ik zie het!
main staat hierquote:
Daarom.... net stond er Dj Gup.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
main staat hier
Ouch, da's kut!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vroeg, verslapen, dat soort shizz
Ik weet het ;_;quote:
Herkenbaar!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik weet het ;_;
Mijn falende slaap systeem ook altijd.
quote:
Oh ik heb alweer wat tunes ingestart hoor!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:22 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik ben pas rond 17.00 uur thuis op z'n vroegst.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik heb alweer wat tunes ingestart hoor!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:24 schreef ToT het volgende:
Ik had Ministry of chillout opgezet, maar dat is me allemaal wat te mellow mainstream muziek!
Nu maar de Top 1000 van de jaren '80!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen de baas van mijn baas is er vandaag, en dan staat er Radio 2 op.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:53 schreef Uccie het volgende:
![]()
Vraagje....is er interesse in een Uccie Halloweenshow?
Uiteraard.... kom je live spoken bij alle luisteraars?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:53 schreef Uccie het volgende:
![]()
Vraagje....is er interesse in een Uccie Halloweenshow?
Nou met pasen denk ik zoquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Uiteraard.... kom je live spoken bij alle luisteraars?
zoals verwacht, als ik niet kan luisteren dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou met pasen denk ik zo
Nee de 31e van 22-0u
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals verwacht, als ik niet kan luisteren dus
geloof het of niet, maar dat heb ik een aantal jaren gedaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:33 schreef Uccie het volgende:
[..]je moet in konijnenpak langs de deuren?
Ja, ik denk dat veel mensen niet kunnen luisteren. Maar Halloweenshow de dag erna vind ik niet zo leuk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geloof het of niet, maar dat heb ik een aantal jaren gedaan
maar nee, 31-10 is een donderdag dus training en vrijdags werken dus ook al zou training zijn dan ben ik niet tot 00:00 wakker
neem het opquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat veel mensen niet kunnen luisteren. Maar Halloweenshow de dag erna vind ik niet zo leuk.
Je staat op het rooster!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou met pasen denk ik zo
Nee de 31e van 22-0u
Koffie heul veel koffiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:55 schreef Melting het volgende:
Meteen maar even vrij vragen voor de dag erna.
Anders kan ik zeker niet tot middernacht wakker blijven.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou met pasen denk ik zo
Nee de 31e van 22-0u
denk dat ik maar een recorder ga instellenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:55 schreef Melting het volgende:
Wel volgens mijn psych stond ik aan de rand van een inzinkingquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:56 schreef ToT het volgende:
[..]Voor mij voorlopig ff niet meer. Vannacht weer maar anderhalf uur geslapen!
Monster rehab!quote:
Ik ben diabeet. Dus geen energiedrankjes voor mij.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:00 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Monster rehab!
Weinig calorieren.
Smaakt naar ijsthee.
Fuckton aan caffeine
Ja dat zat er dik in, wat je psych constateerde, maar super dat het weer beter gaat man!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wel volgens mijn psych stond ik aan de rand van een inzinking
Maar die twee weken vakantie, de zware slaap medicatie en wat rust doen wonderen!
Langzaam begin ik mij weer energiek te voelen. En het allemaal niet meer zo somber in te zien.
Ben zelfs als weer langzaam bezig het huis weer op orde te krijgen![]()
Hoe is het verder daar Totje?
Bij smartshops heb je ook caffeïnetabletten!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben diabeet. Dus geen energiedrankjes voor mij.
Ik denk dat jij het wel aardige muziek gaat vinden....deuntjes met een spookachtig randje, maar geen Thriller...want die ligt teveel voor de hand.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:48 schreef Insomnium het volgende:
Jaaa doen! Die Uc die show ga ik sowieso beluisteren dan
MHM.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben diabeet. Dus geen energiedrankjes voor mij.
Ja voel mij weer een stuk beter.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat zat er dik in, wat je psych constateerde, maar super dat het weer beter gaat man!
Ja verder gaat het hier z'n gangetje hoor. Straks me inschrijven als woningzoekende in 2 of 3 gemeentes bij een paar woningstichtingen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het wel aardige muziek gaat vinden....deuntjes met een spookachtig randje, maar geen Thriller...want die ligt teveel voor de hand.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:55 schreef Melting het volgende:
Ik ga voor de verandering maar eens proberen niets weg te geven....maar daar ben ik zo slecht in.quote:
Hahaha ik ben daar ook altijd slecht in.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga voor de verandering maar eens proberen niets weg te geven....maar daar ben ik zo slecht in.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
MHM.
Wel.
Je kan pure caffeine kopen bij een smart shop
Beetje door wat water mixen en gaan met die banaan!
Ja ik wil het liefste terug naar Deventer, maar ik zit ook serieus aan Doetinchem of Zutphen te denken.quote:Ja voel mij weer een stuk beter.
Ah kijk aan! Enig idee waar je wilt gaan wonen?
ZUTPHEN.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]Goh wat weten wij beiden veel van wat er in de smartshop te vinden is he!
[..]
Ja ik wil het liefste terug naar Deventer, maar ik zit ook serieus aan Doetinchem of Zutphen te denken.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
ZUTPHEN.
Saaie kutstad.
Maar wel een mooie stad
En de gevel is een leuk cafe.
volgens de P&O man moest ik meer vrije dagen opnemenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:05 schreef Uccie het volgende:
[..]ik zou mijn vrije dagen aan betere doelef besteden als ik jou was.
Soms vraag je gewoon teveel van je lichaam en geest....even opladen doet dan wonderen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wel volgens mijn psych stond ik aan de rand van een inzinking
Maar die twee weken vakantie, de zware slaap medicatie en wat rust doen wonderen!
Langzaam begin ik mij weer energiek te voelen. En het allemaal niet meer zo somber in te zien.
Ben zelfs als weer langzaam bezig het huis weer op orde te krijgen![]()
Hoe is het verder daar Totje?
Lol!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens de P&O man moest ik meer vrije dagen opnemen
Maar niet om Uccie shows te luisterenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens de P&O man moest ik meer vrije dagen opnemen
officieel zou je er maar 5 mee over mogen nemen naar volgend jaar, maar heb er nog 18.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lol!
Je hebt er te veel staan en ze betalen de dagen niet uit?
Ik moest altijd * vrijwillig * mijn vrije dagen opnemen. Want ze werden niet uitbetaald en gingen niet mee naar een volgend jaar.
ja, maar we hebben het wel over Uccie he...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar niet om Uccie shows te luisteren
Ja ze is nog wel thuis.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms vraag je gewoon teveel van je lichaam en geest....even opladen doet dan wonderen.
Alleen al het idee dat niets moet geeft dan al zoveel rust.
Is Iselin nog wel thuis?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
officieel zou je er maar 5 mee over mogen nemen naar volgend jaar, maar heb er nog 18.
volgende week maandag en dinsdag maar al vrij gepakt en en in december ook maar vast 2 dagen
Krijg je die vrije dagen wel doorbetaald?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
officieel zou je er maar 5 mee over mogen nemen naar volgend jaar, maar heb er nog 18.
volgende week maandag en dinsdag maar al vrij gepakt en en in december ook maar vast 2 dagen
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar we hebben het wel over Uccie he...
Dat is wel klote, maar als ze het met rust kan volhouden en niet teveel stress van krijgt moet het maar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja ze is nog wel thuis.
Ze kunnen niet veel doen voor haar op het moment.
Volgen de doktor moet het allemaal los lopen NA de zwangeschap.
Dus ze moet veel vitamine c nemen, cranberry sap drinken en heel rustig aan doen.
Ze willen haar niet meer antibiotica geven en dergelijke.
Dus op et moment is ze gewoon thuis.
En moeten we maar door de zware momenten heen.
Benjamin groeit nog steeds heel hard. Dus dat is allemaal goed.
uiteraardquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Krijg je die vrije dagen wel doorbetaald?
quote:
Ja dat komt wel goed allemaal.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel klote, maar als ze het met rust kan volhouden en niet teveel stress van krijgt moet het maar.
Ach en als je samen de zware momenten kan doorstaan komt alles wel goed.
Ik heb vrij gevraagd en gekregen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:05 schreef Uccie het volgende:
[..]ik zou mijn vrije dagen aan betere doelef besteden als ik jou was.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vrij gevraagd en gekregen.
En heb daarna nog 43,5 dag over.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja dat komt wel goed allemaal.
Maarh eb haar wel duidelijk gemaakt dat ik het allemaal niet kan dragen altijd.
Dus we hebben de verstandelijke keuze gemaakt om gezinshulp in te roepen.
Gewoon een sociaal werker die langs gaat komen eens in de week om te kletsen en te kijken hoe en wat.
De kregen een brief van de kinderbecherming of we een gesprek met ze wouden vanwegen het feit dat ik bipolair ben. En met kinderen checken ze altijd of er dan problemen kunnen onstaan.
We hebben direct ja gezegd en dat we graag hulp willen hebben.
Beter dingen voorkomen dan genezen.
Dus dat gaat ook wat druk van de ketel afnemen.
goed bezigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vrij gevraagd en gekregen.
En heb daarna nog 43,5 dag over.
Dat is inderdaad netjes geregeld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat doe je goed.
Mijn baas gaf mij twee weken betaald verlof.
Moet ik volgend jaar inhalen ergens
En als benjamin geboren word krijg ik ook nog eens een paar weken verlof!
Echt goed geregelt hier
Ik was eten. En nu moet ik weer hard aan het werk.quote:
uhm, nee, ik doe altijd de juiste bh aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:07 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie dat, 's ochtends haast hebben snel aankleden en niet goed kijken wat je pakt, zodat je er later op het werk achter komt dat je de verkeerde beha aan hebt...
Bah.
Wat kan er verkeerd aan zijn, behalve dat het te groot/klein is? o.ó Maar dat zou je eerder merken lijkt mijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:07 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie dat, 's ochtends haast hebben snel aankleden en niet goed kijken wat je pakt, zodat je er later op het werk achter komt dat je de verkeerde beha aan hebt...
Bah.
Hij is oud en moet eigenlijk weg. Maar ik had dus niet gezien dat het de oude is, omdat ik dezelfde beha pas geleden nieuw erbij heb gekocht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat kan er verkeerd aan zijn, behalve dat het te groot/klein is? o.ó Maar dat zou je eerder merken lijkt mij
En dan? o.ó Er zitten toch geen gaten in oid?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is oud en moet eigenlijk weg. Maar ik had dus niet gezien dat het de oude is, omdat ik dezelfde beha pas geleden nieuw erbij heb gekocht.
je begrijpt dat dit niet echt onze expertise is, maar wat is er precies mis aan een oude bh?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is oud en moet eigenlijk weg. Maar ik had dus niet gezien dat het de oude is, omdat ik dezelfde beha pas geleden nieuw erbij heb gekocht.
Nee, maar hij is wel uitgelubberd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En dan? o.ó Er zitten toch geen gaten in oid?
als in "oma BH"?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel uitgelubberd.
weggooien zodra je thuis komt dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel uitgelubberd.
bij oma's is het de inhoud die uitgelubberd isquote:
ook maar als de bh's uitgelubberd zijn vind ik het op oma's bh lijkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij oma's is het de inhoud die uitgelubberd is
De rek is uit de rugband. Heel irritant.quote:
Ja, idd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weggooien zodra je thuis komt dus
ik draag bra's omdat ik niet wil hannessen met slotjes.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
De rek is uit de rugband. Heel irritant.
Ik weet niet wat dat zijn, maar iets zegt me dat ik het niks vind.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik draag bra's omdat ik niet wil hannessen met slotjes.
alles goed met blubje?quote:
Ouchquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:35 schreef xBubbles het volgende:
Nope, griepmaar bijna vakantie dus even doorbikkelen
beterschapquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:35 schreef xBubbles het volgende:
Nope, griepmaar bijna vakantie dus even doorbikkelen
ah, wat heb je allemaal gepland? leuke dingen, of valt dat tegen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:37 schreef xBubbles het volgende:
@Surge: Nogal ja, ook enorm moeite met concentreren op school
@Gianni: Jup, maar ook dan nog genoeg te doen
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:37 schreef xBubbles het volgende:
@Surge: Nogal ja, ook enorm moeite met concentreren op school
@Gianni: Jup, maar ook dan nog genoeg te doen
eerst een aflevering van under the dome en dan trainenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:44 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij vanavond een nieuwe aflevering van The Originals en The Vampire Diaries!
dat valt best meequote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
een hele goede midddagggg
Jawel het is bijna weekendquote:
vandaag nog 2 en morgen nog 8quote:
Bijna weekend!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jawel het is bijna weekend
quote:
Nu niet meerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Ehh ligt bij iedereen FOK! er 99% uit ?
Ja hoor no prob geef me paar minuten...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:58 schreef ToT het volgende:
Iemand die de stream van mij wil overnemen?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:59 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ja hoor no prob geef me paar minuten...
Is goed. Geef maar een go als ie klaar is...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]Hey!
Sweet, geef maar een gil en dan spring ik er aan het eind van het nummer er uit!
Nog 2 minuten!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:01 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Is goed. Geef maar een go als ie klaar is...
Kost dat?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:58 schreef ToT het volgende:
Iemand die de stream van mij wil overnemen?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:08 schreef Melting het volgende:
Even aan het checken of Broertje meeluistert?
Is dit een lokroep voor broertje?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:08 schreef Melting het volgende:
Nu wel door je WAquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:08 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nu wel door je WA
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:16 schreef dekatophetspek het volgende:
En dan nu de band van de dag: Smashing Pumpkins.
Vast wel!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:22 schreef Melting het volgende:
Zow... net even gratis kaartjes gereserveerd voor Ouwehands Dierenpark.
Is dat iets?
Nooit geweest. Jij ook niet dus?quote:
Ik ga liever naar een nieuwehands dierentuin. Lijkt me wat veiliger ookquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:22 schreef Melting het volgende:
Zow... net even gratis kaartjes gereserveerd voor Ouwehands Dierenpark.
Is dat iets?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:25 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een nieuwehands dierentuin. Lijkt me wat veiliger ook
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Nooit geweest. Jij ook niet dus?
Ik geef de kaartjes maar aan mijn broer en z'n gezin.
Scheelt toch weer zo'n 75 euri.
Ja en om naar hoogbejaarde dieren te kijken is ook niet wat he!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:25 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een nieuwehands dierentuin. Lijkt me wat veiliger ook
Stokoudstaartjes en zo..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en om naar hoogbejaarde dieren te kijken is ook niet wat he!
Echt he!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:30 schreef dekatophetspek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat was The Smashing Pumpkins toch een fijne band...
Ongetwijfeld!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:32 schreef dungen het volgende:
Is er nog ruimte om te draaien vanavond ?![]()
Vanaf 20 uur?quote:
Geef even van tevoren aan dat je er klaar voor bent ok?quote:
Doen wequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:35 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Geef even van tevoren aan dat je er klaar voor bent ok?
wat zijn humpkes?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:35 schreef Samzz het volgende:
Thuis. Net heerlijke Humpkessoep gehad
.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:47 schreef Samzz het volgende:
Stokstaart... Wat zou er van hem geworden zijn?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:06 schreef Melting het volgende:
Ik ben het gemeentehuis onveilig maken.
Kat... bedankt voor de muziekjes tot hier toe.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Kat... bedankt voor de muziekjes tot hier toe.
Op dit tijdstip nog trouwen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:06 schreef Melting het volgende:
Ik ben het gemeentehuis onveilig maken.
quote:
Gezondheid.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Cheli venco deho
Cheli venco deho
dankjequote:
Ken je deze ook?quote:
Ow vertel!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]nee man. Mijn mening ventileren over het centrum plan.
deze versie volgens mij nietquote:
Komt van de bonus disc van Earthling (de Deluxe edition)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
deze versie volgens mij niet
Er gaat nogal wat veranderen hier in het centrum. En daar is nu een informatie avond over.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef dekatophetspek het volgende:
OK dan is het nu tijd voor een dik half uur obscure en vreemde Bowie...
God Bless the Girl ?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:27 schreef dekatophetspek het volgende:
Te beginnen met een leuke bonustrack van de Japanse editie van The Next Day
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
God Bless the Girl ?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Er gaat nogal wat veranderen hier in het centrum. En daar is nu een informatie avond over.
Deze staat ook op de gewone Deluxe editionquote:
OK wist ik niet zeker en had geen zin om te zoeken als er toch een deskundige in the house isquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Deze staat ook op de gewone Deluxe edition
gelukkig weten we wat ie in de Engelse versie zingtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:35 schreef dekatophetspek het volgende:
Zo jammer dat ik alleen Peer en Banaan spreek. Versta dus niks van dat Mandarijn
Misschien heeft ie er nu stiekem een heel erg schunnige tekst van gemaakt. Voor zijn vrouwquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
gelukkig weten we wat ie in de Engelse versie zingt
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:36 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Misschien heeft ie er nu stiekem een heel erg schunnige tekst van gemaakt. Voor zijn vrouw
Kloptquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:40 schreef dekatophetspek het volgende:
Zeg nou zelf, deze hoor je niet zo vaak op R49 toch?
Ben benieuwquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef dekatophetspek het volgende:
voor de volgende gaan we 20 jaar terug in de tijd....
album: Black Tie White Noisequote:
Jump they sayquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:43 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
album: Black Tie White Noise
Begin met een bowie plaatquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:46 schreef dekatophetspek het volgende:
Ben benieuwd wat Dungen voor ons in petto heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |