quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
officieel zou je er maar 5 mee over mogen nemen naar volgend jaar, maar heb er nog 18.
volgende week maandag en dinsdag maar al vrij gepakt en en in december ook maar vast 2 dagen
Krijg je die vrije dagen wel doorbetaald?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
officieel zou je er maar 5 mee over mogen nemen naar volgend jaar, maar heb er nog 18.
volgende week maandag en dinsdag maar al vrij gepakt en en in december ook maar vast 2 dagen
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar we hebben het wel over Uccie he...
Dat is wel klote, maar als ze het met rust kan volhouden en niet teveel stress van krijgt moet het maar.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja ze is nog wel thuis.
Ze kunnen niet veel doen voor haar op het moment.
Volgen de doktor moet het allemaal los lopen NA de zwangeschap.
Dus ze moet veel vitamine c nemen, cranberry sap drinken en heel rustig aan doen.
Ze willen haar niet meer antibiotica geven en dergelijke.
Dus op et moment is ze gewoon thuis.
En moeten we maar door de zware momenten heen.
Benjamin groeit nog steeds heel hard. Dus dat is allemaal goed.
uiteraardquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Krijg je die vrije dagen wel doorbetaald?
quote:
Ja dat komt wel goed allemaal.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel klote, maar als ze het met rust kan volhouden en niet teveel stress van krijgt moet het maar.
Ach en als je samen de zware momenten kan doorstaan komt alles wel goed.
Ik heb vrij gevraagd en gekregen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:05 schreef Uccie het volgende:
[..]ik zou mijn vrije dagen aan betere doelef besteden als ik jou was.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vrij gevraagd en gekregen.
En heb daarna nog 43,5 dag over.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja dat komt wel goed allemaal.
Maarh eb haar wel duidelijk gemaakt dat ik het allemaal niet kan dragen altijd.
Dus we hebben de verstandelijke keuze gemaakt om gezinshulp in te roepen.
Gewoon een sociaal werker die langs gaat komen eens in de week om te kletsen en te kijken hoe en wat.
De kregen een brief van de kinderbecherming of we een gesprek met ze wouden vanwegen het feit dat ik bipolair ben. En met kinderen checken ze altijd of er dan problemen kunnen onstaan.
We hebben direct ja gezegd en dat we graag hulp willen hebben.
Beter dingen voorkomen dan genezen.
Dus dat gaat ook wat druk van de ketel afnemen.
goed bezigquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vrij gevraagd en gekregen.
En heb daarna nog 43,5 dag over.
Dat is inderdaad netjes geregeld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat doe je goed.
Mijn baas gaf mij twee weken betaald verlof.
Moet ik volgend jaar inhalen ergens
En als benjamin geboren word krijg ik ook nog eens een paar weken verlof!
Echt goed geregelt hier
Ik was eten. En nu moet ik weer hard aan het werk.quote:
uhm, nee, ik doe altijd de juiste bh aanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:07 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie dat, 's ochtends haast hebben snel aankleden en niet goed kijken wat je pakt, zodat je er later op het werk achter komt dat je de verkeerde beha aan hebt...
Bah.
Wat kan er verkeerd aan zijn, behalve dat het te groot/klein is? o.ó Maar dat zou je eerder merken lijkt mijquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:07 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie dat, 's ochtends haast hebben snel aankleden en niet goed kijken wat je pakt, zodat je er later op het werk achter komt dat je de verkeerde beha aan hebt...
Bah.
Hij is oud en moet eigenlijk weg. Maar ik had dus niet gezien dat het de oude is, omdat ik dezelfde beha pas geleden nieuw erbij heb gekocht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat kan er verkeerd aan zijn, behalve dat het te groot/klein is? o.ó Maar dat zou je eerder merken lijkt mij
En dan? o.ó Er zitten toch geen gaten in oid?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is oud en moet eigenlijk weg. Maar ik had dus niet gezien dat het de oude is, omdat ik dezelfde beha pas geleden nieuw erbij heb gekocht.
je begrijpt dat dit niet echt onze expertise is, maar wat is er precies mis aan een oude bh?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is oud en moet eigenlijk weg. Maar ik had dus niet gezien dat het de oude is, omdat ik dezelfde beha pas geleden nieuw erbij heb gekocht.
Nee, maar hij is wel uitgelubberd.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En dan? o.ó Er zitten toch geen gaten in oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |