quote:
Ook goedemorgen.quote:
Oh ik heb alweer wat tunes ingestart hoor!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:22 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik ben pas rond 17.00 uur thuis op z'n vroegst.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik heb alweer wat tunes ingestart hoor!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:24 schreef ToT het volgende:
Ik had Ministry of chillout opgezet, maar dat is me allemaal wat te mellow mainstream muziek!
Nu maar de Top 1000 van de jaren '80!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen de baas van mijn baas is er vandaag, en dan staat er Radio 2 op.
Ik weet het.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:53 schreef Uccie het volgende:![]()
Vraagje....is er interesse in een Uccie Halloweenshow?
Uiteraard.... kom je live spoken bij alle luisteraars?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:53 schreef Uccie het volgende:![]()
Vraagje....is er interesse in een Uccie Halloweenshow?
Nou met pasen denk ik zoquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Uiteraard.... kom je live spoken bij alle luisteraars?
zoals verwacht, als ik niet kan luisteren dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou met pasen denk ik zo
Nee de 31e van 22-0u
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoals verwacht, als ik niet kan luisteren dus
geloof het of niet, maar dat heb ik een aantal jaren gedaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:33 schreef Uccie het volgende:
[..]je moet in konijnenpak langs de deuren?
Ja, ik denk dat veel mensen niet kunnen luisteren. Maar Halloweenshow de dag erna vind ik niet zo leuk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geloof het of niet, maar dat heb ik een aantal jaren gedaan
maar nee, 31-10 is een donderdag dus training en vrijdags werken dus ook al zou training zijn dan ben ik niet tot 00:00 wakker
neem het opquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat veel mensen niet kunnen luisteren. Maar Halloweenshow de dag erna vind ik niet zo leuk.
Je staat op het rooster!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou met pasen denk ik zo
Nee de 31e van 22-0u
Koffie heul veel koffiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:55 schreef Melting het volgende:
Meteen maar even vrij vragen voor de dag erna.
Anders kan ik zeker niet tot middernacht wakker blijven.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou met pasen denk ik zo
Nee de 31e van 22-0u
quote:
denk dat ik maar een recorder ga instellenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:55 schreef Melting het volgende:
Meteen maar even vrij vragen voor de dag erna.
Anders kan ik zeker niet tot middernacht wakker blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop