17 minuten te vroegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:41 schreef ToT het volgende:
En dat alternatief is bij deze afgelopen!
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:42 schreef ToT het volgende:
Schijt, moet ik die vis weer een trap verkopen.
Waarom heb ik nu een hele gekke associatie met iets met kruizen en zoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:43 schreef ToT het volgende:
Dit is wel een heel weird, fucked up nummer.
Volgens mij is het een soort moderne variatie op de Bijbelse tekst over De Dag Des Oordeels.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een hele gekke associatie met iets met kruizen en zo
Er zijn toch ook een paar gothic nummers gemaakt aan de hand van de Carmina Burana?quote:
Ja, KKK of Neo-N dan, vermoed ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is het een soort moderne variatie op de Bijbelse tekst over De Dag Des Oordeels.
Ehhhh weet ik zo gauw even niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zijn toch ook een paar gothic nummers gemaakt aan de hand van de Carmina Burana?
Ja dat is volgens dit nummer dus de ondergang van de wereld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, KKK of Neo-N dan, vermoed ik
Show ideetje voor mijquote:
Zie je wel, daardoor wist ik het dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:49 schreef ToT het volgende:
Oh wacht ja: Therion heeft er een versie van. Heb ik een tijdje geleden ook al eens laten horen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou niemand naar jou luisteren?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie je wel, daardoor wist ik het dus
Maar nee, geen hond die toch naar mij gaat luisteren, ik heb een echt erg goede uitvoering van de Carmina hier liggen. Lijkt mij wel wat 30 sec origineel en vervolgens moderne uitvoering draaien
Omdat iedereen na 10 minuten Carmina variaties al weer liever series gaat kijkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom zou niemand naar jou luisteren?
LOLquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat iedereen na 10 minuten Carmina variaties al weer liever series gaat kijken
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is weer zo'n * MaryMouse geeft 'zanger' maar een keeltabletje moment
Oeps, goed dat je mij corrigeertquote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
Ik begin nu toch wel in spanning te geraken of ik uberhaupt mijn eerste aan iemand beloofde show wel zal kunnen draaien. Rob probeert denk ik op dit moment via Packet Radio contact te krijgen met R49
Als morgen Gup het nog niet heeft overgenomen stuur ik Hiryu wel even een pm-etje. Misschien dat hij in de logs kan zien waardoor het overnemen van Gup niet goed gaat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:58 schreef ToT het volgende:
Mocht Gup het nu niet overnemen, dan geef ik het ff op hoor.
Als er morgenochtend dan nog steeds geen muziek is, gooi ik wel weer een rijtje in VDJ.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als morgen Gup het nog niet heeft overgenomen stuur ik Hiryu wel even een pm-etje. Misschien dat hij in de logs kan zien waardoor het overnemen van Gup niet goed gaat.
Lang verhaal: http://en.wikipedia.org/wiki/Packet_radioquote:
Ah tof!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lang verhaal: http://en.wikipedia.org/wiki/Packet_radio
Kort verhaal: via radiogolven internetverbinding opzetten
Ik geloof het wel, heb er net mijn slaapmutsje ingetraptquote:
Nah evengoed een louzy overgangquote:
Ik ben blij dat je je weer wél wat beter voeltquote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:07 schreef ToT het volgende:
Pfff ik voel me ondertussen weer een stukje beter.
Ik was vanavond goed opgefokt: paar bakken koffie gedronken (thuis 2, toen 1 met mijn begeleidster) en vervolgens nog eentje bij een buurman. Lijkt niet veel, maar ik ben gevoelig voor cafeïne.
En vervolgens lichamelijke arbeid verricht (takken knippen en zagen voor kachelhout), waar ik vaak ook opgefokt door raak. Ook contact met meerdere mensen die ik niet ken.
Al met al allemaal factoren die voor mij niet echt prettig zijn!
Ik had dan dus ook ÉCHT ff geen fijne avond vanavond!
Ach was ook wel weer fijn om te doen hoor!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je weer wél wat beter voelt
Vervelende van internet is, je ziet niet hoe opgefokt, of slecht in zijn vel een ander zit En soms kan dan wat een ander post je avond nog verder verpesten![]()
dat je dan toch nog bereid was om GUP te reanimeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |