quote:Wednesday October 9 (7pm)
Second Round
Wade v Finnan 3-2
Newton v Anderson 2-3
Taylor v Nicholson 3-1
Whitlock v Baxter 3-0
Thursday October 10 (7pm)
Second Round
Lewis v Pipe 0-3
Chisnall v Jones 3-1
van Gerwen v van Barneveld
Hamilton v Painter
Friday October 11 (7pm)
Quarter-Finals
TBC
Wade - Whitlock
Taylor - Anderson
--------------------
MVG/Barney - Chisnall
Hamilton/Painter - Pipe
Saturday October 12 (7pm)
Semi-Finals
TBC
Sunday October 13 (7pm)
Final
Preceded at 6pm by:
Tom Kirby Memorial Irish Matchplay Final
Connie Finnan v Colin McGarry
Format
First Round - Best of Three Sets
Second Round - Best of Five Sets
Quarter-Finals - Best of Five Sets
Semi-Finals - Best of Nine Sets
Final - Best of 11 Sets
All sets are the best of five legs. Each leg must begin and end with a double. There is no tie-break in operation in any set.
dat is nou het verschrikkelijke aan phil.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk je dat Paul kansen heeft doet die dat weer, Nu ook kansen voor Paul
Hamilton kan dat ook wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is nou het verschrikkelijke aan phil.
Blijf het jammer vinden dat hij altijd dichtklapt tegen Taylor. Als dat soort spelers tegenlkaar gooien, krijg je naar mijn weten geniale wedstrijdenquote:
Het bord is rond.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:03 schreef heywoodu het volgende:
"Maar het blijft darten", dat je het even weet Pino
quote:
voor vele is dubbel 16 de favoriete dubbel. Al is het verder idd kansloos.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef OverRated het volgende:
Waarom beginnen ze niet vaker met tops? Lijkt me makkelijker te gooien dan, zeg, dubbel 16 en je krijgt er ook meer punten voor. Of zie ik hier iets over het hoofd
Heb het wel eens proberen na te doen, maar dan eindigen ze echt in de muur hierquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:04 schreef Mars010 het volgende:
Hoe pakt die Baxter zijn pijlen vast?
Waarom kansloos? Als je met een dubbel moet starten lijkt het me beter dat je voor je favoriete dubbel gaat die je vaker gooit dan een dubbel pakken waarmee je meer punten pakt maar meer pijlen voor nodig hebt. Het enige wat er niet mogelijk is als je met een dubbel 16 opent dat je niet voor een 9 darter kan gaan, maar die wordt toch niet gegooid.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
voor vele is dubbel 16 de favoriete dubbel. Al is het verder idd kansloos.
Precies.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waarom kansloos? Als je met een dubbel moet starten lijkt het me beter dat je voor je favoriete dubbel gaat die je vaker gooit dan een dubbel pakken waarmee je meer punten pakt maar meer pijlen voor nodig hebt. Het enige wat er niet mogelijk is als je met een dubbel 16 opent dat je niet voor een 9 darter kan gaan, maar die wordt toch niet gegooid.
Niet een geheel vreemde gedachte.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens Maijer is Barney nog een wereldtopper
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:05 schreef Shreyas het volgende:
Van Barneveld wint dit vandaag denk ik
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens Maijer is Barney nog een wereldtopper
Dit.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:08 schreef hafcfan het volgende:
Als Barney wint verkanjert die mijn hele toernooi weer.
Want je weet dat ie de volgende ronde er alsnog uit gaat.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:08 schreef hafcfan het volgende:
Als Barney wint verkanjert die mijn hele toernooi weer.
Tegen Chisnallquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Want je weet dat ie de volgende ronde er alsnog uit gaat.
net zoals Part zekerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet een geheel vreemde gedachte.
Die staat een behoorlijk stuk lager op de ranking.quote:
Beide 1 overeenkomst : Ze zakken lager en lagerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die staat een behoorlijk stuk lager op de ranking.
Van mij mag Pipe ook wel winnen.quote:
Ja. Inruilen voor Daniella Allfree.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens al is die Hazel echt een hoertje.
Al zou Pipe nog 5 keer langzamer gooien, nog altijd liever Pipe dan Lewis.quote:
Stuur als kijkersvraag in of ze een mooi interview met haar kunnen doen dan!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja. Inruilen voor Daniella Allfree.
[ afbeelding ]
RTL stuur ik nooit meer een kijkersvraag. Die zitten alleen maar over die kut webshop te spammen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Stuur als kijkersvraag in of ze een mooi interview met haar kunnen doen dan!
Wilde het net zeggen. Gvd die 2 zijn me toch een stelletje hé?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Ah, er wordt maar weer even gemeld dat je geen 9-darter hebt als je de eerste 3 pijlen mist en dan 501 in 9 darts uitgooit.
oh. Daarom ook schaduwemailadres gebruiken voor dat soort 'correspondentie'.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RTL stuur ik nooit meer een kijkersvraag. Die zitten alleen maar over die kut webshop te spammen.
Je verdient wel een applausje dan IMHO.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Ah, er wordt maar weer even gemeld dat je geen 9-darter hebt als je de eerste 3 pijlen mist en dan 501 in 9 darts uitgooit.
Nee, ze pikken alleen de vragen er uit, die makkelijk zo. Of een zogenaamd vraag waar je dat dartbord kunt bestellen. Dus die webshop spam.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
oh. Daarom ook schaduwemailadres gebruiken voor dat soort 'correspondentie'.
Ah. Dan moet je vragen of je die vrouw ook in de webshop kunt bestellen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, ze pikken alleen de vragen er uit, die makkelijk zo. Of een zogenaamd vraag waar je dat dartbord kunt bestellen. Dus die webshop spam.
Oh? Speelt die Zelda dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:29 schreef Grifte het volgende:
Wisten jullie dat Guus Hiddink een partijtje link werd
Bij een kar met boodschappen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ah. Dan moet je vragen of je die vrouw ook in de webshop kunt bestellen?
Ik ook, lijkt me wel een aardige kerel altijd.quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, lijkt me wel een aardige kerel altijd.
Likt hamilton nog bij elke dart aan zijn vinger?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks krijgen we Pipe - Hamilton in de kwartfinale.
Nice gun die Hamilton het wel weer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks krijgen we Pipe - Hamilton in de kwartfinale.
Ja, en Thornton staat nog op de bus te wachten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Likt hamilton nog bij elke dart aan zijn vinger?.
Hij loopt altijd wel donders snel. Hij doet er echt alles aan om snel terug te zijn. Een van de sportiefste spelers.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Pipe zich nu overhaasten? Zie ik dat goed???
Honderdduizend keer beter dan dat zielige jankhoofd van Lewisquote:
En van falertje Maijerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Honderdduizend keer beter dan dat zielige jankhoofd van Lewis
Leuk filmpje voor tijdens de reclame.quote:
Dit met name ja. Als het een dag niet loopt is het vreselijk, maar als het goed gaat is het ook gewoon leukquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:54 schreef BigSmurf het volgende:
Zolang Pipe zo goed blijft scoren is het nog best leuk om naar te kijken.
Mijn gevoel zegt ja, dat moet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:56 schreef Zorro het volgende:
Ik heb een vraag, kijken of iemand dat weet (nee geen kwis, ik weet het zelf niet).
Normaal gesproken tellen de pijlen die aan het eind van de beurt in het bord hangen. Dus als de eerste een triple 20 is en die gooi je er met de tweede of derde pijl uit, pech gehad, telt niet.
Maar: Wat als je nu bij de dubbel in de eerste in de dubbel gooit, en met de tweede gooi je die er uit. Moet je dan met de derde opnieuw dubbel in gooien?
Vandaag moet hij wel kunnen winnen in ieder geval.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
2 Michael van Gerwen 475,750
3 Adrian Lewis 434,550
Bij toernooiwinst van MVG loopt hij nog 93.000 uit ongeveer.
Lijkt mij ook, maar ik zou het toch wel eens willen zienquote:
Ik heb de vraag maar even de twitter opgegooid, maar toen bedacht ik me ook ineens dat het natuurlijk wel extreem onwaarschijnlijk is dat de pijl na een dubbel zo dicht bij diezelfde dubbel zit dat ie hem eruit tiktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar ik zou het toch wel eens willen zien
Hij kan er ook wegens afketsen op het ijzer net in blijven hangen, waarna hij er later uitvalt of zoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb de vraag maar even de twitter opgegooid, maar toen bedacht ik me ook ineens dat het natuurlijk wel extreem onwaarschijnlijk is dat de pijl na een dubbel zo dicht bij diezelfde dubbel zit dat ie hem eruit tikt
Volgens Arjan Korte, captain van dartsteam Noabers, is het antwoord "ja, dat moet dan weer een dubbel zijn".quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij kan er ook wegens afketsen op het ijzer net in blijven hangen, waarna hij er later uitvalt of zo
Als Arjan Korte het zegt, dan zal het wel zo zijn. Case closed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens Arjan Korte, captain van dartsteam Noabers, is het antwoord "ja, dat moet dan weer een dubbel zijn".
die doet mee aan de Winmau World Masters.quote:
Dat bedoel ik. Jaques noemde zijn naam niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die doet mee aan de Winmau World Masters.
Dat is geen groen met oranje shirt. Dat is gewoon een oranje shirt op een groene huid.quote:
Ik snap dat nooit, waarom hebben ze niet gewoon een 50" full HD scherm ernaast.quote:
Omdat daar geen ruimte voor is, maar iets groter kan wel zou je zeggen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, waarom hebben ze niet gewoon een 50" full HD scherm ernaast.
Voldermortquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Die foto van Michael op de TV in de studio doet me soms denken aan Voldemort.
Je hebt er geld op staan?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Negendarter in deze wedstrijd, ik voel het.
Als het maar niet van Barney is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Negendarter in deze wedstrijd, ik voel het.
Ter informatie, 34 keer de inzetquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, het is weer bijna movember
maal 8 voor een 170 finish, en die zie ik v. Gerwen best gooienquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ter informatie, 34 keer de inzet
Gewoon binnen 20 minuten klaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen genade michael, 9-0 in legs, 3-0 sets
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen genade michael, 9-0 in legs, 3-0 sets
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 10-10-2013 om 22:10:53Darts kijken nu! #rtl7darts reageer retweet
Wat een gefrustreerd mannetje is het toch.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Barney flikkerde de pijltjes op de grond in de pauze
Prachtig om te zien, straks geeft hij het op en wordt hij sacherijnig, mooie tv levert dat op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |