quote:
voor vele is dubbel 16 de favoriete dubbel. Al is het verder idd kansloos.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef OverRated het volgende:
Waarom beginnen ze niet vaker met tops? Lijkt me makkelijker te gooien dan, zeg, dubbel 16 en je krijgt er ook meer punten voor. Of zie ik hier iets over het hoofd
Heb het wel eens proberen na te doen, maar dan eindigen ze echt in de muur hierquote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:04 schreef Mars010 het volgende:
Hoe pakt die Baxter zijn pijlen vast?
Waarom kansloos? Als je met een dubbel moet starten lijkt het me beter dat je voor je favoriete dubbel gaat die je vaker gooit dan een dubbel pakken waarmee je meer punten pakt maar meer pijlen voor nodig hebt. Het enige wat er niet mogelijk is als je met een dubbel 16 opent dat je niet voor een 9 darter kan gaan, maar die wordt toch niet gegooid.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
voor vele is dubbel 16 de favoriete dubbel. Al is het verder idd kansloos.
Precies.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waarom kansloos? Als je met een dubbel moet starten lijkt het me beter dat je voor je favoriete dubbel gaat die je vaker gooit dan een dubbel pakken waarmee je meer punten pakt maar meer pijlen voor nodig hebt. Het enige wat er niet mogelijk is als je met een dubbel 16 opent dat je niet voor een 9 darter kan gaan, maar die wordt toch niet gegooid.
Niet een geheel vreemde gedachte.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens Maijer is Barney nog een wereldtopper
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:05 schreef Shreyas het volgende:
Van Barneveld wint dit vandaag denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |