Mijn gevoel zegt ja, dat moet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:56 schreef Zorro het volgende:
Ik heb een vraag, kijken of iemand dat weet (nee geen kwis, ik weet het zelf niet).
Normaal gesproken tellen de pijlen die aan het eind van de beurt in het bord hangen. Dus als de eerste een triple 20 is en die gooi je er met de tweede of derde pijl uit, pech gehad, telt niet.
Maar: Wat als je nu bij de dubbel in de eerste in de dubbel gooit, en met de tweede gooi je die er uit. Moet je dan met de derde opnieuw dubbel in gooien?
Vandaag moet hij wel kunnen winnen in ieder geval.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
2 Michael van Gerwen 475,750
3 Adrian Lewis 434,550
Bij toernooiwinst van MVG loopt hij nog 93.000 uit ongeveer.
Lijkt mij ook, maar ik zou het toch wel eens willen zienquote:
Ik heb de vraag maar even de twitter opgegooid, maar toen bedacht ik me ook ineens dat het natuurlijk wel extreem onwaarschijnlijk is dat de pijl na een dubbel zo dicht bij diezelfde dubbel zit dat ie hem eruit tiktquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar ik zou het toch wel eens willen zien
Hij kan er ook wegens afketsen op het ijzer net in blijven hangen, waarna hij er later uitvalt of zoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb de vraag maar even de twitter opgegooid, maar toen bedacht ik me ook ineens dat het natuurlijk wel extreem onwaarschijnlijk is dat de pijl na een dubbel zo dicht bij diezelfde dubbel zit dat ie hem eruit tikt
Volgens Arjan Korte, captain van dartsteam Noabers, is het antwoord "ja, dat moet dan weer een dubbel zijn".quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij kan er ook wegens afketsen op het ijzer net in blijven hangen, waarna hij er later uitvalt of zo
Als Arjan Korte het zegt, dan zal het wel zo zijn. Case closed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens Arjan Korte, captain van dartsteam Noabers, is het antwoord "ja, dat moet dan weer een dubbel zijn".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |